Maar dan moet je alsnog betalen geloof ik.quote:Op zondag 21 september 2008 18:54 schreef Spike1506 het volgende:
Bij Windows Mobile gewoon geen proxy server instellen en alles werkt gewoon...
Als jij een smsje stuurt die te lang is., die dus 2 smsjes in beslag neemt dan zie je op de fuctuur 2 keer 1 smsjequote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef cucemodre het volgende:
Hi is vervelend, heb precies het zelfde. Bovendien sturen ze enorm vage facturen en gaat er naar mijn weten van alles mis met die facturen. Ik schijn in de afgelopen 7 dagen meer dan 100 sms'jes verstuurd te hebben. Dat gaat er bij mij niet in. Jammer dat ik nog 2 jaar aan ze vast zit.
Dat zal eens één keer gebeurd zijn..quote:Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als jij een smsje stuurt die te lang is., die dus 2 smsjes in beslag neemt dan zie je op de fuctuur 2 keer 1 smsje
Ik zou gewoon een overzicht rekening vragen waar de smsjes naar verstuurd zijn. Als het niet klopt zou ik gewoon bezwaar indienen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef cucemodre het volgende:
Hi is vervelend, heb precies het zelfde. Bovendien sturen ze enorm vage facturen en gaat er naar mijn weten van alles mis met die facturen. Ik schijn in de afgelopen 7 dagen meer dan 100 sms'jes verstuurd te hebben. Dat gaat er bij mij niet in. Jammer dat ik nog 2 jaar aan ze vast zit.
Goed zo!quote:Op zondag 21 september 2008 19:03 schreef PiRANiA het volgende:
http://webwereld.nl/artic(...)ndeloos-online-.html
Met relax heb je alleen een belbundel (en betaal je appart voor sms m.u.v. als je een smsbundel neemt).quote:Op maandag 22 september 2008 11:06 schreef Moozzie het volgende:
Maar hij T-mobile heb je toch een los sms en bel bundel? En bij HI zit het in 1 ?
Ja eerst koos mijn telefoon automatisch 'Mobile startsite' als verbinding, maar sinds een update voor mijn telefoon kon ik kiezen voor KPN Internet.quote:Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Mushi het volgende:
Via welke access point maak je verbinding ts? 'mobiele startsite' gaat via een proxy. Probeer het met 'KPN Internet' dan zien ze niet als je streaming audio/video gebruikt.
Werkt hier ook prima ja. Die mobiele startsite hoef ik sowieso niet, dus dat profiel heb ik eraf gemieterd. Streaming ook...dus alles gaat nu via 'Mobiel Internet'.quote:Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Mushi het volgende:
Via welke access point maak je verbinding ts? 'mobiele startsite' gaat via een proxy. Probeer het met 'KPN Internet' dan zien ze niet als je streaming audio/video gebruikt.
Waarschijnlijk dat je mag betalen ja.quote:Op maandag 8 december 2008 00:28 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik heb nu ook een nieuwe telefoon, de HTC Touch HD onder Hi! en heb nu 2 dagen beetje zitten internetten met me eindeloos online. Als ik dan een smsje stuur om mn saldo te checken krijg ik alsnog een bericht voor mn internet gebruik. Dan krijg ik iets in de zin van: gprs-0 abonnement verbruik 2,760 mb t.w.v. ¤30,-. Krijg je dit altijd ondanks dat het gratis is of betekent dit dat ik gewoon 30 piek kan gaan betalen?
saldo naar 1244quote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef tiemo het volgende:
wat voor smsje moet je sturen om te zien wat je huidige verbruik is dan ?
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:36 schreef Volvoman het volgende:
Spelletjes online spelen valt dat ook onder streamen?
quote:Ik heb een Hi abonnement en ik leg dus alles vanuit een Hi abonnement uit, maar bij KPN en Telfort zal het ongeveer gelijk zijn.Ook zijn de menu's en dergelijke voor andere Nokia's ongeveer hetzelfde.
Hier het stappenplan:
1. Zodra je je telefoon opstart krijg je meteen enkele smsjes met de instellingen. Druk op 'Opties' en dan op 'Opslaan' bij deze berichten om de instellingen op te slaan.
2. Ga in het hoofdmenu naar 'Instrumenten' > 'Instellingen' > 'Verbinding' > 'Toegangspunten'.
Als het goed is staat hier één of meerdere keren Mobiel Internet, eventueel met een cijfer erachter als de instellingen perongeluk vaker zijn opgeslagen.
3. Ga naar het hoogste nummer, deze is het laatste opgeslagen en bevat dus de meest recente instellingen, bijvoorbeeld 'Mobiel Internet(02)'.
4. Verwijder de 'Naam toeganspunt'. Hier zal nu 'geen' komen te staan.
5. Klik op 'Opties' > 'Geavanceerde instellingen'. Je krijgt nu een menu met Geavanceerde instellingen.
6. Ga naar 'Proxyserveradres' en wijzig deze ook naar een leeg veld zodat er 'geen' komt te staan.
7. Verander het 'Proxypoortnummer' in 0.
Kies in het vervolg wanneer je online gaat iedere keer het toegangspunt dat je hebt gewijzigd.
Dit was deel 1. Als je nu voor bijvoorbeeld de Internetradio App van Nokia je eigen gewijzigde toegangspunt als toegangspunt geeft, zullen er geen extra kosten in rekening worden gebracht.
Om ook nog op youtube te komen, of andere streaming te kunnen openen met Realplayer moet je ook bij Realplayer nog wat opties aanpassen.
1. Ga in het hoofdmenu naar 'Instrumenten' > 'Instellingen' > 'Toepassingen' > 'Realplayer' > 'Streaming'.
2. Klik op Proxy. Je ziet hier wat instellingen. Wijzig de optie 'Proxy gebruiken' naar 'Nee'.
3. Ga terug en klik nu op 'Netwerk' Ook hier is weer een zooitje instellingen te vinden. Klik op 'Standaard Toegangspunt', en wijzig deze naar het door jou bewerkte toegangspunt.
Sla alle instellingen op en controleer nog één keer of ze allemaal goed staan.
Als het goed is (bij mij werkt het in ieder geval), kun je nu alle video en audio streaming ZONDER extra kosten. Onthoud wel goed iedere keer wanneer je verbinding maakt je aangepaste toegangspunt te selecteren. Je kunt deze ook als standaardtoegangspunt opgeven bij je browser bijvoorbeeld.
Je kunt alles nog even controleren door bijvoorbeeld een paar youtube filmpjes te kijken en de volgende dag Saldo naar 1244 te smsen. (Het verwerken duurt ongeveer een dag).
Ik hoop dat ik hiermee wat mensen kan helpen. Misschien dat ook de mensen met een ander merk toestel hier nog wat nuttigs uit kunnen halen.
Mark
Wat voor simkaart heb je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Relneger18 het volgende:
KUT 128kbit, verschrikkelijk gewoon...het is EINDELOOOOSSS TRAAG JA
Haha ja inderdaad, zelfs met een USIMquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef Relneger18 het volgende:
KUT 128kbit, verschrikkelijk gewoon...het is EINDELOOOOSSS TRAAG JA
Dat van de snelheidsverhoging is nog niet helemaal zeker, met of zonder een kpn/hi mobiel internet pakketje het zal voor iedereen verhoogd wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:25 schreef emokid het volgende:
Dus als ik een tientje betaal voor dat KPN online gedoe voor op mijn mobiel, kan ik genieten van de verhoging? Ik weet niet precies welk abonnement ik heb voor het internetten, het is in ieder geval een tientje bovenop mijn huidige maandelijkse telefoonkosten.
Thanks! Nu is het wachten op de rekeningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:45 schreef kikoooooo het volgende:
Trouwens, iemand op GoT postte de volgende instellingen. Bij mij werken ze super
[..]
Bron: Hi.nlquote:. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Afhankelik van land en operator.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:30 schreef Gstyles het volgende:
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
hoeveel bedragen die extra verkeerskosten dan?
lekker vaag.. maar heb je een lijst waarop je deze kosten kunt zien? en gaat het om de zoveel minuten online of zoveel MB gedownload?quote:
Ik weet niet of die lijsten er zijn eigenlijk..quote:Op zondag 22 februari 2009 16:36 schreef Gstyles het volgende:
[..]
lekker vaag.. maar heb je een lijst waarop je deze kosten kunt zien? en gaat het om de zoveel minuten online of zoveel MB gedownload?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |