quote:Op maandag 6 juli 2009 14:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
nou met opera mobile 9.7 op 3G duurt t bij mij ook nog wel even hoor :/
zelfs met Turbo aan...
nouja van mij mogen ze de snelheid wel omhoog kietelen... naar 384 kbit ipv 128
opera mini vs opera mobile 9.7 maakt geen bal uit :-)quote:Op maandag 6 juli 2009 14:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Probeer eens opera mini, als die er niet is voor je telefoon gewoon een versie pakken voor een telefoon met een even groot scherm. Dat gaat echt een heel stuk sneller
Jouw telefoon ondersteund wel HSDPA (aldus Apple) ik heb het vanmiddag ook aangevraagd en was allemaal geen probleem, binnen 15 dagen zou ik omgezet moeten zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef Versteendepeer het volgende:
Ik dus bellen voor Eindeloos online Xtra snel. Moet ik er 4 weken op wachten omdat ze hiervoor een 'case' voor moesten aanmaken, en vervolgens behandelen, omdat mijn telefoon niet ondersteund is. (Iphone 3G).
Alsof het uitmaakt voor hun wat voor snelheid ze doorsturen naar een ander type telefoon, waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van een vinkje aanzetten in hun systeem.
Nouja, dan maar 4 weken wachten HE
Tjah tjah, was ook niet zo'n heel snugger persoon die ik aan de telefoon had.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef LightLuke het volgende:
)
[..]
Jouw telefoon ondersteund wel HSDPA (aldus Apple) ik heb het vanmiddag ook aangevraagd en was allemaal geen probleem, binnen 15 dagen zou ik omgezet moeten zijn.
(Op tweakers, in het forum, valt te lezen dat dit slechts 1 tot 2 dagen duurt.)
Als ik jou was zou ik er nog even achteraan bellen.
Ik heb afbeeldingen verkleinen uitstaanquote:Op maandag 6 juli 2009 15:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
opera mini vs opera mobile 9.7 maakt geen bal uit :-)
opera mini gebruikt ook de PROXY servers van Opera om afbeeldingen etc te verkleinen
opera 9.7 mobile kan dat ook tegenwoordig :-)
en daarbij opera mini op een WM6 telefoon? :/
Ze zegt al 20 dagen das al minder dan 4 wekenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Versteendepeer het volgende:
[..]
Tjah tjah, was ook niet zo'n heel snugger persoon die ik aan de telefoon had.
"Iphone, van welk merk is dat?"
EDIT:
Even op gegoogled en rond gevraagd bij kennissen die ook xtra snel hadden, bij hen werd het inderdaad binnen een dag om gezet. Dus vol goede hoop even weer opgebeld.
Krijg ik een zeer onvriendelijke vrouw aan de telefoon, zegt direct: "ja dat duurt 20 werkdagen. Case hiervoor is aangemaakt en u krijgt hier verder ook geen extra bericht van, u merkt het vanzelf wel wanneer de snelheid verhoogd is, heeft u verder nog vragen?"
-"Ja eentje, waarom zou het zo lang moeten duren dan?"![]()
"Dat is onze procedure"
-"Ja, maar aan alle kanten hoor ik andere zogenoemde 'procedures'"![]()
"Ja, daar kan ik ook niets aan doen, er staan 20 werkdagen voor, heeft u verder nog vragen."
-"Nee"![]()
"Oke goedemiddag"![]()
tuuttuuttuut
20 werkdagen hequote:Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ze zegt al 20 dagen das al minder dan 4 wekenik denk dat je zeer binnenkort gewoon overgezet bent.
We zitten met een programma die de nieuwe bundels nog niet pakt. Vandaar dat er een case aangemaakt moet worden. Als je geluk hebt is het binnen 3 dagen omgezetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef Versteendepeer het volgende:
Tja, dat het 20 werkdagen gaat duren is tot hier aan toe, maar zo ontzettend onvriendelijk een klant tewoord staan vind ik schandalig.
Achja, Hi
zit er alleen nog een jaar aan vast
Daar heb ik wat aan, bedankt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:18 schreef Badabingea het volgende:
[..]
We zitten met een programma die de nieuwe bundels nog niet pakt. Vandaar dat er een case aangemaakt moet worden. Als je geluk hebt is het binnen 3 dagen omgezet
Ik nu ook!quote:
Idd waar het 3g bereik bagger isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:00 schreef W00fer het volgende:
En dan ga je janken bij het o zo niet fijne T-Mobile.
Dat elke provider hetzelfde is is niet waar, want ieder maken ze gebruik van een ander netwerk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Valt best mee, broertje heeft al één jaar de 3G, pa heeft 3Gs, hebben geen van allen ook maar ergens last van. Heb zelf met mijn KPN verbinding minder bereik af en toe dan zij. Kortom, heb je waarschijnlijk weer van iemand anders gehoord etc. Elke provider is hetzelfde alleen Hi! is een behoorlijke backstabber met bijvoorbeeld de verdubbeling van SMSjes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |