De T-Mobile van 20 euro redt dat prima. Vloeiend YT. Ik zit er ook via mijn laptop mee op gewoon internet, en soms upload ik foto's in hi-res met 30 kb per sec.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:55 schreef Osramp het volgende:
Als je echt onbeperkt wilt moet je Tmobile pakken, al is die snelheid erg laag. Volgens mij te laag voor streaming video, zou je moeten testen.
Dat verhaal van dat vriendinnetje van mij met 40 euro rekening is recent, dus ik ben bang van niet.quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Moozzie het volgende:
Dit topic is van 6 maanden geleden. Is er in de tussentijd wat veranderd? Hoe staat het er nu voor? Mag je nu wel youtube filmpjes bekijken zonder extra bij te betalen?
Edit: Ik doel op kpn
Wat een naaiers bij kpn... Ik heb vorige vrijdag een telefoon besteld en wil daar ook internet bij. Dat ding kan een hoop met internet. Maar als ik daar nog extra per minuut voor moet gaan dokken (naast het onbeperkte internet abbo) dan zal ik daar geen gebruik van maken. Dus zit ik met een telefoon waarvan ik de helft niet kan gebruiken. Dus dan maar niet... ga ik wel naar een andere. Ze zullen me bellen wanneer de telefoon er is en dan zal ik hem uit de winkel ophalen (zodat ik kan kijken of ik het wel leuk vind) en zal ik het even navragen. Als het blijkt dat ik niet mag youtube'n of streamen dan gaat het feest niet doorquote:Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat verhaal van dat vriendinnetje van mij met 40 euro rekening is recent, dus ik ben bang van niet.
lolquote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Haha zonder eindeloos online is het pas duurik was pas een minuutje op internet, 1,65
waarvan ie 50 seconden aan het laden was
Dat klopt. Want moderne telefoons openen niet meer gewoon wappagina;s, maar gewoon volwaardige websites. En soms zijn die vrij groot jaquote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Haha zonder eindeloos online is het pas duurik was pas een minuutje op internet, 1,65
waarvan ie 50 seconden aan het laden was
Ja ik was even op fok. Sowieso vind ik het heel irritant, je kunt niets lezen, en als ik dan zoomde dan zoomde ik weer te verquote:Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat klopt. Want moderne telefoons openen niet meer gewoon wappagina;s, maar gewoon volwaardige websites. En soms zijn die vrij groot ja
Fok heeft een mobiele skin. Die werkt super. Niets zoomen of opzij scrollen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik was even op fok. Sowieso vind ik het heel irritant, je kunt niets lezen, en als ik dan zoomde dan zoomde ik weer te ver
Maar stream je ook?quote:Op maandag 15 september 2008 17:05 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb eindeloos online, kost 10 euri per maand en ik zit er ook doodleuk mee te internetten op mijn laptopVia vpn, bluetooth enzo, en ik heb nog nooit meer hoeven te betalen, hoe hard ik ook download
Heb je op die htc ook messenger zitten, ik heb m nl van T-mobile en daar zit tie niet op.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef patrickR het volgende:
Ik was blij dat ik dit bericht had gelezen. Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd, dat kan dus binnen 8 dagen. Ik had een Hi abonnement met een HTC Touch Diamond afgesloten voor 2 jaar met eindeloos internet. Maar ik kon dan mijn you tube niet gebruiken op het toestel. Dat vind ik echt een tekort koming. Tevens hadden ze het bij Ritel nergens vermeld. Dus ze deden ook niet moeilijk. Maar het is echt niet eerlijk van Hi om eindeloos internet te verkopen met deze voorwaarden. Dus ik blijf gewoon bij Vodafone, kan ik gewoon filmpjes downloaden.
Nicequote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Youtube filmpjes en internetradio lijkt me 'streamend' genoeg
Ik vind het wel kut beperkingenquote:Op maandag 15 september 2008 21:30 schreef erkel het volgende:
Die beperkingen waren van te voren gewoon bekend hoor en daar ging je mee akkoord.
Nee, You Tube is en flash-applicatie, dus geen stream...quote:Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Youtube filmpjes en internetradio lijkt me 'streamend' genoeg
Wou ik zeggen, mik die mobiele startsite eruit en zet 'internet' (zonder poxy) als toegangspunt.....werkt als een trein !quote:Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef flexster het volgende:
je moet even zoeken op tweakers, daar heb ik iets gelezen over dat je met een ander profiel (en niet Hi startsite oid) wel gewoon op youtube kan. Tevens gegronde klacht,
eindeloos is niet eindeloos
YT mobile speelt in RealPlayer af op mijn telefoon. Of zou RealPlayer flash spelen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:16 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, You Tube is en flash-applicatie, dus geen stream...
Ik heb nu ook een abonnement met eindeloos oline. Maar kan je dat echt binnen 8 dagen opzeggen. en staat ook ergens?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:22 schreef patrickR het volgende:
Ik was blij dat ik dit bericht had gelezen. Ik heb gelijk mijn abonnement opgezegd, dat kan dus binnen 8 dagen. Ik had een Hi abonnement met een HTC Touch Diamond afgesloten voor 2 jaar met eindeloos internet. Maar ik kon dan mijn you tube niet gebruiken op het toestel. Dat vind ik echt een tekort koming. Tevens hadden ze het bij Ritel nergens vermeld. Dus ze deden ook niet moeilijk. Maar het is echt niet eerlijk van Hi om eindeloos internet te verkopen met deze voorwaarden. Dus ik blijf gewoon bij Vodafone, kan ik gewoon filmpjes downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |