Na lang wachten is Zelda: The Wind Waker eindelijk bij de meeste mensen binnengekomen. Ondanks dat er enige irritatie bestaat over een PU-score op het doosje die niet te verwijderen is, bevalt Zelda over het algemeen erg goed.
Verder zit natuurlijk de Electronic Entertainment Expo eraan te komen. Deze beurs zal van 14 tot en met 16 mei in Los Angeles gehouden worden. Nintendo heeft een speciale informatiesite opgezet waar we de laatste ontwikkelingen kunnen volgen. Van de volgende spellen is door Nintendo bevestigd dat ze getoond gaan worden:
Er zijn bovendien geruchten dat er een Pilot Wings game getoond gaat worden.
Capcom heeft bevestigd met de volgende games aanwezig te zijn:
Konami heeft naast het uitlenen van de MGS-licensie aan Nintendo een nieuw deel van de Teenage Mutant Ninja Turtles-franchise in de maak.
Sega zal aanwezig zijn de volgende spellen:
Namco zal de volgende games tonen:
Na een lange afwezigheid van door Square uitgebrachte games op een Nintendo-platform zal Square Enix USA Final Fantasy Crystal Chronicles uit gaan brengen op de gamecube. Ook dit spel zal getoond worden op de E³.
Bovenstaande opsomming was een selectie en voor een compleet overzicht van alle bevestigde games die getoond gaan worden verwijs ik jullie naar de bron.
Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Belangrijke aankomende releases:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 07-05-2003 13:42]
quote:Deze heb ik
Ook de Zelda Pak is nu vrijelijk verkrijgbaar. Deze bestaat uit een 'platinum' gekleurde gamecube, één gamepad en Zelda TWW plus bonusdisk. Het is een beperkte uitgave en als je er een wilt kopen dan moet je snel zijn. Net als de Metroid Pak kost hij ¤199:
quote:Nee, ander keertje misschien , heb er al eentje voor Ps2
Op woensdag 7 mei 2003 12:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat prachtig
![]()
Je hebt toch wel een RGB kabel er bij genomen toch ?
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:20 schreef Ker_Plunk het volgende:Nee, ander keertje misschien , heb er al eentje voor Ps2
quote:Hier is hij ook gewoon ¤199,- volgens mij wil die winkel waar je hem gekocht heb een beetje meer winst..
Op woensdag 7 mei 2003 14:20 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Deze heb ik
Hij was alleen ¤209,- ...
[..]Nee, ander keertje misschien , heb er al eentje voor Ps2
En als je een voor je ps2 hbe waarom zou je er dan geen voor je cube kopen? ?? ?
quote:Ah, jij hebt hem ook al bij Dixons gehaald. Ik heb bij de media markt een RGB-kabel voor 13 euro gekocht. Prima beeld. Waarschijnlijk zal die officiële van 35 euro nog een graadje beter zijn maar dat kon mijn cheapass Daewoo toch niet zodanig weergeven om die extra 20 euro te rechtvaardigen.
Deze heb ik
[..]Nee, ander keertje misschien , heb er al eentje voor Ps2
quote:Deze heb ik ook, alleen dan voor 149,00 (199 - 50 korting). Ik heb 'm ook gezien voor 209, maar dat kon ik niet betalen en ik wist dat ze ook voor 199 verkocht werden en dat kon ik wel betalen gelukkig.
Deze heb ik
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik kan nu ook FF:CC spelen
quote:Die zit er toch standaard bij ?
Op woensdag 7 mei 2003 12:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat prachtig
![]()
Je hebt toch wel een RGB kabel er bij genomen toch ?
quote:Scherper beeld
Op woensdag 7 mei 2003 16:40 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Die zit er toch standaard bij ?
als niet: wat is het wat doet het dan meer/beter.
quote:No way dat die er standaard bij zit
Op woensdag 7 mei 2003 16:40 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Die zit er toch standaard bij ?
als niet: wat is het wat doet het dan meer/beter.
quote:Yep !
Op woensdag 7 mei 2003 17:51 schreef supadupagama het volgende:
Sluit zo een RBG kabel ook op de SCART poort achter op m'n TV aan??
quote:OK Dat wordt morgen weer shoppen en dan te bedenken dat de belasting nog niet gestort heeft
Op woensdag 7 mei 2003 16:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
No way dat die er standaard bij zit
Althans...... ik weet niet of die in de Zelda pack zit...... ik denk het niet ! Het beeld wordt netter en scherper..... ik game niet,..... ik herhaal ,..... niet zonder
quote:Zijn alle Cube titels breedbeeld formaat? In die plaatjes is het hele beeld gevuld, en als ik mijn Cube aanzet springt het beeld ook over naar breedbeeld (heb een gewone 4:3 tv)
Op woensdag 7 mei 2003 21:23 schreef Robhimself het volgende:
Goed, de beamer ging niet doorEens kijken hoe het m'n pa bevalt als z'n auto morgenochtend op mysterieuze wijze de wielen voor bakstenen heeft vervangen!
Dan maar zo....life is a bitch sometimes
Heb het idee dat als ik dan het beeld volledig maak alles er een beetje gerekt uitziet (in vertikale richting dus)
quote:ik weet van games zoals eternal darkness waarbij je kan instellen dat het voor breedbeeld werkt en voor normaal beeld, door alleen maar aanpassen van hoe het beeld wordt geprojecteerd en door het te rekken
Op woensdag 7 mei 2003 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even een vraagje nav van deze post:
[..]Zijn alle Cube titels breedbeeld formaat? In die plaatjes is het hele beeld gevuld, en als ik mijn Cube aanzet springt het beeld ook over naar breedbeeld (heb een gewone 4:3 tv)
Heb het idee dat als ik dan het beeld volledig maak alles er een beetje gerekt uitziet (in vertikale richting dus)
Cool man
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 22:14 schreef Chocobo het volgende:
Noot,...Ik wist niet dat als je de "z" knop inhield je een ander Gamecube opstart geluid kreeg
Cool man
Je hebt er helemaal nix aan. Er schijnt nog een geluidje te zijn als je 4 controllers hebt en het dan met allemaal doet. Helaas heb ik er maar 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |