Primair niet, secundair misschien, maar waarschijnlijk hoogstens tertair.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Primair de schuld van de Turken/ Ottomanen.
Het kan wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef sigme het volgende:
Hahaha Chewie. Kijk, nou dat is krachtdadig modden!
Kinderdadig ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef sigme het volgende:
Hahaha Chewie. Kijk, nou dat is krachtdadig modden!
Maar M ben je uitgedrukt? Zie dat je weer in de voedselvoorziening zit..quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Primair niet, secundair misschien, maar waarschijnlijk hoogstens tertair.
Het is de slowchat maar..quote:
mission accomplishedquote:Fact of the day
Back in 2000, 75% of Indonesians said they had a favorable opinion of the United States. By 2003, 83% said they had an unfavorable opinion.
New York Times
Een van beide moet gaan..quote:
Is gewoonte recht. Als mod zet je tradities voort die lang voordat jij op POL gesignaleerd werd al bestonden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Een van beide moet gaan..
De regel de eerste telt is geen wet.
Al helemaal niet als die al geopend wordt voordat de vorige vol is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Een van beide moet gaan..
De regel de eerste telt is geen wet.
Joh - Aaah verloor laatst nog z'n SC-topic aan muiterij, terwijl die gewoon helemaal volgens de regels als eerste geopend was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is gewoonte recht. Als mod zet je tradities voort die lang voordat jij op POL gesignaleerd werd al bestonden.
Het is niet een spelletje wie vind je als rechtse mod aardiger: de rechtse du_ke of de linkse Ryan3?
Dat is privileged information, die ik alleen maar geef omdat ik als linkse user niet de kluit wil belazeren. Bovendien was het topic slechts een split second voor beëindiging van het oude topic zichtbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Al helemaal niet als die al geopend wordt voordat de vorige vol is.
Dat is nu eenmaal inhaken op de actualiteit.quote:En lijkt de TT wel heel erg op dat klaagtopic
Ja, Aahtje wordt ook he-le-maal niet liev gevonden idd, behalve dan door SCH.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh - Aaah verloor laatst nog z'n SC-topic aan muiterij, terwijl die gewoon helemaal volgens de regels als eerste geopend was.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is gewoonte recht. Als mod zet je tradities voort die lang voordat jij op POL gesignaleerd werd al bestonden.
Het is niet een spelletje wie vind je als rechtse mod aardiger: de rechtse du_ke of de linkse Ryan3?
Het lijkt me niet dat dat het doorslaggevend argument was, maar misschien was het dat toen & nu. Zou kunnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Aahtje wordt ook he-le-maal niet liev gevonden idd, behalve dan door SCH.
Met SCH bedoel je?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat dat het doorslaggevend argument was, maar misschien was het dat toen & nu. Zou kunnen.
Het jaar des Heeren! Ketter!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Monidique het volgende:
3. In welk jaar ben je geboren
Het jaar des Here negentienhonderddrieëntachtig.
Eh, nee. Wat was er met SCH? Werd die gesloten? Was ie (niet) liev?quote:
Nee, Aahtje toen & nu met SCH, bedoel ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh, nee. Wat was er met SCH? Werd die gesloten? Was ie (niet) liev?
Beviel niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
O, ja.
Nee, daarom gaat de eerste door.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:02 schreef Monidique het volgende:
"Het is maar de slowchat, daarom kan ik net zo goed m'n zin krijgen."
Want?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:15 schreef Chewie het volgende:
Ik denk dat de VVD er verstandig aan doet om mij als lijsttrekker naar voren te schuiven, of op zijn minst als campagneleider.![]()
Misschien dat je stelling dat Aaah niet liev gevonden wordt (behalve door SCH) geldig is, en destijds een argument was om Aaah's topic te boycotten ten gunste van een ander, en dat hetzelfde argument (TS_is_niet_liev) ditmaal de reden was een niet als eerste geopend slowchattopic uitverkoren te laten zijn opgaat. Zou kunnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, Aahtje toen & nu met SCH, bedoel ik.
Zomaar idd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien dat je stelling dat Aaah niet liev gevonden wordt (behalve door SCH) geldig is, en destijds een argument was om Aaah's topic te boycotten ten gunste van een ander, en dat hetzelfde argument (TS_is_niet_liev) ditmaal de reden was een niet als eerste geopend slowchattopic uitverkoren te laten zijn opgaat. Zou kunnen.
Ik vind Ryan3 soms best lievquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien dat je stelling dat Aaah niet liev gevonden wordt (behalve door SCH) geldig is, en destijds een argument was om Aaah's topic te boycotten ten gunste van een ander, en dat hetzelfde argument (TS_is_niet_liev) ditmaal de reden was een niet als eerste geopend slowchattopic uitverkoren te laten zijn opgaat. Zou kunnen.
Jij bent eigenlijk apropos?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef du_ke het volgende:
Ik open gewoon betere topics.
Polquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Uit het de TTKLPT:
[afbeelding]
Als er ooit een nieuwe mod komt..
Pol???quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:22 schreef Monidique het volgende:
Van voor mijn tijd.
Eerst Adorp dan de rest van de wereldquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Adorp bestond joh.
Ghep.
Ik ken het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:23 schreef Elseetje het volgende:
pol???
Moeten we iets voor kunnen verzinnen voor "Breukelse kwesties".quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eerst Adorp dan de rest van de wereld![]()
Adorp speelt nog een rol in een kinderboekenweekgeschenk. Heb even de lijst op wikipedia doorgenomen, het moet welhaast 1986: Karel Eykman, 'De zaak Jan Steen' zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Adorp bestond joh.
Ghep.
Juist, ja dat heb ik wrs niet meegekregen in die tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Adorp speelt nog een rol in een kinderboekenweekgeschenk. Heb even de lijst op wikipedia doorgenomen, het moet welhaast 1986: Karel Eykman, 'De zaak Jan Steen' zijn.
Wat meer speurwerk:quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Juist, ja dat heb ik wrs niet meegekregen in die tijd.
Overigens, wat mij betreft hadden ze die lui al veel en veel eerder moeten unbannen, snap ook niet dat sjunnieboy zich niet weer aan lucy's zijde heeft geschaard, tenzij hij nog geen unban heeft (en waarom dan niet?) of de eer aan zichzelf houdt, maar dat geloof ik niet. Juist door dat soort lui een semi-permban te geven worden ze zo vervelend. Heb zulks ook nog eens in een topic in FB geuit. Kun jij die misschien opzoeken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Adorp speelt nog een rol in een kinderboekenweekgeschenk. Heb even de lijst op wikipedia doorgenomen, het moet welhaast 1986: Karel Eykman, 'De zaak Jan Steen' zijn.
En dat speelt zich allemaal af in de plaats waar Chewbecca resideert???quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat meer speurwerk:
[afbeelding]
Hoofdagent Wijting vraagt Henriëtte en haar tante Trip om hem te helpen de dieven van een beroemd schilderij van Jan Steen op te sporen. Bevat vele kollage-achtige kleurenfoto's van bewijsstukken zodat je zelf mee kunt speuren. Vanaf ca. 10 jaar.
Ja die ken ik!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat meer speurwerk:
[afbeelding]
Hoofdagent Wijting vraagt Henriëtte en haar tante Trip om hem te helpen de dieven van een beroemd schilderij van Jan Steen op te sporen. Bevat vele kollage-achtige kleurenfoto's van bewijsstukken zodat je zelf mee kunt speuren. Vanaf ca. 10 jaar.
Gratie voor sjuuun & luuucida en bende.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens, wat mij betreft hadden ze die lui al veel en veel eerder moeten unbannen, snap ook niet dat sjunnieboy zich niet weer aan lucy's zijde heeft geschaard, tenzij hij nog geen unban heeft (en waarom dan niet?) of de eer aan zichzelf houdt, maar dat geloof ik niet. Juist door dat soort lui een semi-permban te geven worden ze zo vervelend. Heb zulks ook nog eens in een topic in FB geuit. Kun jij die misschien opzoeken?
In mijn herinnering speelt het zich voornamelijk af in een Bijenkorf, ik denk in Amsterdam.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dat speelt zich allemaal af in de plaats waar Chewbecca resideert???
Knap, heel knap.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Gratie voor sjuuun & luuucida en bende.
Dat was de text, 3 maanden na dato, zie ik. yvonne's eerste reactie: 'Nope, er zijn grenzen aan de unbans.'quote:Ben ik vóór.
Ze hebben nu circa 3 maanden hun vuil, de stad en de joden kunnen spuien over Fok! en een paar willekeurige users van Fok!, maar eigenlijk was dat gewoon maar een vorm van "niet tegen je verlies kunnen" én een voortzetting van diplomatie met andere middelen, vrij naar Von Clausewitz... Mijn pleidooi, yvonne, gaat dus uit ten faveure van die bende nu het gratie uitdelen is aangebroken, en niet uit schuldgevoel. Geef ze gewoon weer onderdak alhier; ze zullen er erg gelukkig door worden en er weer een zinvolle inhoud van hun leven door vinden. Ikzelf beloof niet meer, of althans indien zo slechts secundair, op hen te reageren, en voilà je bent weer van een aantal lastpakken af...
Maar waar ligt los even van zuidwesters Adorp dan?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef sigme het volgende:
[..]
In mijn herinnering speelt het zich voornamelijk af in een Bijenkorf, ik denk in Amsterdam.
De dames detective dachten onopvallend te zijn door een regenjas en een zuidwester te dragen, maar het regende en iedereen liep met een zuidwester, dus zagen ze er enorm opvallend-onopvallend uit. Dat herinner ik me, die beschrijving.
In de buurt van Stad. Met z'n Aa-kerkquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waar ligt los even van zuidwesters Adorp dan?
Mooi, alleen zonde dat ze weer niet weten waar de naam vandaan komt en met uiteenlopende verklaringen komen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef sigme het volgende:
Adorp (Gronings: Oadörp) is een dorp gelegen in de gemeente Winsum in de provincie Groningen in (Nederland).
Adorp is ook de naam van de voormalige gemeente die in 1990 is opgegaan in Winsum. Het gemeentehuis van Adorp stond in Sauwerd.
Adorp is een wierdedorp, gelegen op de uitloper van de Hondsrug en gelegen aan een voormalige bocht (meander) van het Selwerderdiepje (de Hunze).
Op de wierde staat een kerk uit de 13e eeuw. Het interieur stamt uit de 17e eeuw. Het dorp heeft verder een molen, Aeolus genaamd.
De naam Adorp zou kunnen betekenen:
1. dorp (terp) aan de A,
2. dorp in het bouwland (arth) of
3. dorp van Arn (persoonsnaam).
Even ten zuiden van het dorp mondde de Drentsche Aa uit in de Hunze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adorp
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me duur. De prijs van sililcium is toch gewoon te hoog?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
[afbeelding]
http://tweakers.net/nieuw(...)rt-ssd-schijven.html
![]()
recyclen van een pberends topicje: Nabije toekomst van processoren en opslagquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, CeBIT was weer cool.
ja, dit is duur, en afhankelijk van het geheugen wat je erin zet erg duur zelfs. Maar als dit doorzet ga ik er zeker voor sparen, zij het dat ik wel even de kat uit de boom kijk wbt nieuwe technieken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Lijkt me duur. De prijs van sililcium is toch gewoon te hoog?
Straks gaat GL nog aan je vragen of er niks van de vrachtwagen kan vallen bij je broer..quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
lang leve de inkoop prijzen.
vierentwintig juli. Ha nee, dan ben ik er inderdaad niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef sigme het volgende:
24/7
Weet je iets van IT-projectmanagement?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef sigme het volgende:
Sorry hoor - normaal heb ik al weinig te doen hier, maar vandaag helemaal niets. En als ik zeg helemaal niets dan bedoel ik ook echt he-le-maal niets. En morgen hetzelfde.
Heeft iemand nog huiswerk liggen, toevallig?
Hou je ervan om data in te voeren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef sigme het volgende:
Sorry hoor - normaal heb ik al weinig te doen hier, maar vandaag helemaal niets. En als ik zeg helemaal niets dan bedoel ik ook echt he-le-maal niets. En morgen hetzelfde.
Och ja, ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan, en heb hier T-MAP liggen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Weet je iets van IT-projectmanagement?
Hoe dommer hoe beter.quote:
Ja, maar mijn bureau masseren levert me spierpijn op.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je massages geven?
Niet in het bijzonder en in het bijzonder niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Monidique het volgende:
Hou je van moslims en brandstapels?
Weet je iets over de relatie tussen cultuurhistorie, waterbeheer en ruimtelijke ordeningquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef sigme het volgende:
Ik weet dat Koos van Zomeren daar een fascinerende reeks artikelen aan gewijd heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet je iets over de relatie tussen cultuurhistorie, waterbeheer en ruimtelijke ordening?
En je bent goed in zoeken, ben benieuwd naar wat er in zo'n artikel staatquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet dat Koos van Zomeren daar een fascinerende reeks artikelen aan gewijd heeft.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Monidique het volgende:
Hou je van moslims en brandstapels?
Ah. Hardware is niet m'n sterkste punt hoor, maar dit ziet er niet erg bijzonder nieuw uit. Ik bedoel, die geheugenkaartjes kennen we nu welquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ja, dit is duur, en afhankelijk van het geheugen wat je erin zet erg duur zelfs. Maar als dit doorzet ga ik er zeker voor sparen, zij het dat ik wel even de kat uit de boom kijk wbt nieuwe technieken.
Ik kan er niet zoveel over vinden, ik denk dat het de stukjes zijn die gebundeld zijn in het boek 'wat wil de koe'.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
En je bent goed in zoeken, ben benieuwd naar wat er in zo'n artikel staat
http://www.slingerlandmeetingworks.nl/TussenKoe&Kunst/kvzomeren.htmlquote:Nederland is uitgevonden door de koe
Dit beweert schrijver en columnist Koos van Zomeren met grote stelligheid. 'Nederland had gewoon niet gekund als er geen koe was geweest, om het landschap rendabel te maken en om de mensen een vorm van leven te geven.'
'Ik mag heel graag een koe zien in het landschap. Ik mag de patronen graag zien die de koe legt in het landschap. Dat is net zoiets als de patronen in een Perzisch tapijt: je kunt er niet veel verstandigs over zeggen maar het is fascinerend om naar te kijken.'
De columns die Koos van Zomeren over koeien schreef zijn gebundeld in zijn boek 'Wat wil de Koe?'. Een vraag die ook kan zijn 'Wat willen wij met ons landschap?'. '10% van onze veestapel komt niet meer buiten omdat het voor boeren voordeliger is ze het hele jaar binnen te houden. Men verwacht dat dat binnen vijf jaar zal oplopen tot 30% van de koeien. Dat betekent dat er dan in Nederland hele streken zijn die hun aantrekkelijkheid deels aan de koe te danken hebben, maar waar je dan geen koe meer buiten ziet.'
Koos benadrukt met klem dat de boeren daar de schuld niet van kunnen krijgen, omdat die alles moeten doen om het hoofd boven water te houden. 'Als je je geld op de bank zet kun je aan de rente al meer verdienen dan een boer verdient met het geld dat hij investeert in koeien en stallen. Een penibele situatie.'
'Als wij met z'n allen in Nederland willen dat koeien buitenlopen, voor de koe en voor de aantrekkelijkheid van het landschap, dan zullen wij de boeren moeten helpen, dan zullen wij daar als maatschappij iets voor over moeten hebben.' 'Nederland zonder koeien is als een Perzisch tapijt waar het patroon van verbleekt is: het mooie is eraf... '
Are you tokkie to me?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Jaaaa... maar ik kreeg dus uitgelegd dat het bullshit is. De vruchtbare maan, of de plek waar men begon met landbouw in ieder geval, ligt daar niet. Het regent te weinig in de vruchtbare maan en om gebruik te maken van die rivieren moet je kunnen irrigeren.
Dat zou kunnen maar in de buurt van rivieren is het ook zonder irrigatie vochtig en vruchtbaar. Zeker als ze zo nu en dan uit hun oevers treden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Jaaaa... maar ik kreeg dus uitgelegd dat het bullshit is. De vruchtbare maan, of de plek waar men begon met landbouw in ieder geval, ligt daar niet. Het regent te weinig in de vruchtbare maan en om gebruik te maken van die rivieren moet je kunnen irrigeren.
Noch een opmerking, noch een aanmerking?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef Godslasteraar het volgende:
overigens noch een opmerking n.a.v. die reactie van mij op Mutant.
de fixatie op het Midden Oosten vind z'n oorsprong in de bijbel, en niet persé vanwege bewijs. Het lijkt erop dat de oudste centra van de menselijke beschaving zich in India en China bevonden. Het zou me niets verbazen als er al archeologische ontdekkingen zijn die alle gevestigde ideeën op z'n kop zetten, maar waar wij nog niets van gehoord hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Noch een opmerking, noch een aanmerking?
Dank hier kan ik misschien wel iets mee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan er niet zoveel over vinden, ik denk dat het de stukjes zijn die gebundeld zijn in het boek 'wat wil de koe'.
[..]
http://www.slingerlandmeetingworks.nl/TussenKoe&Kunst/kvzomeren.html
Ik kan me stukken herinneren, (misschien van tv? http://www.ncrv.nl/demooisteplek ? ) over het slotenlandschap in met name Holland, dat ontstaan is dankzij de koe.
maar de tsunami van landbouwers moet toch ergens vandaan komen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Ben je terug, of ben je alwéér in het internetcafe?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik weer hier...
Zou best kunnen inderdaad maar dat speelt wel heel lang terug. Maar met die tekst van net kan ik wel wat. Moet m'n verhaal toch een beetje sappig aankledenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
Hmm. Du_ke; misschien was dit de bijbehorende tv: Wim Schepens maakte in 1995 een VPRO thema-avond getiteld ‘Wat wil de koe’, over de relatie tussen de mens en de koe.
Ik kan me er alleen de Millenium nachtclub en de gute snacken nog van herinneren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, CeBIT was weer cool.
Ik zal de digitale entiteit Sigme bedankenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef sigme het volgende:
Ik wens een eervolle vermelding in elke afstudeerscripte van POLSC'ers.
Ik heb eigenlijk wel een corrector (op het gebied van de Nederlandse taal) nodig voor een scriptie ter afsluiting van een vak genaamd Capita Selecta. Voel je daar iets voor?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:43 schreef sigme het volgende:
Ik wens een eervolle vermelding in elke afstudeerscripte van POLSC'ers.
Nee in de lobby van het hotel is wifi.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben je terug, of ben je alwéér in het internetcafe?
Daar sta ik niet onwelwillend tegenover. Al weet ik niet hoeveel tijd ik ga hebben, afhankelijk van de slagvaardigheid van het management alhier. Ik vermoed dat ik een ruime week geen ruk te doen heb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel een corrector (op het gebied van de Nederlandse taal) nodig voor een scriptie ter afsluiting van een vak genaamd Capita Selecta. Voel je daar iets voor?
je kon erin poepen en piesenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Jawel, maar de eerste steden ontstonden niet langs de rivieren, daar kon men toen nog niets mee.
Wel een lange trip voor een schoolreisje oidquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee in de lobby van het hotel is wifi.
Zaterdag weer in de trein terug naar Leer.
Jij verveelt je nog meer dan ik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:55 schreef sigme het volgende:
Maar goed, de mailbox is weer spik-en-span, ik zit nou mijn plaatjesverzameling door te kijken.
Rare plaatjes heb ik soms.
[afbeelding]
Goed, wanneer ik 'm af heb zal ik je PM'en. De eisen waaraan de scriptie aan moet voldoen zijn niet zo gek hoog, dus verwacht geen meesterwerken. Het is immers geen afstudeerscriptie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar sta ik niet onwelwillend tegenover. Al weet ik niet hoeveel tijd ik ga hebben, afhankelijk van de slagvaardigheid van het management alhier. Ik vermoed dat ik een ruime week geen ruk te doen heb.
Finder, ik verwacht het niet te begrijpen, laat staan op niveau te beoordelen. Ik kijk wel naar spelfouten, zinsconstructies en dergelijke, ok?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Goed, wanneer ik 'm af heb zal ik je PM'en. De eisen waaraan de scriptie aan moet voldoen zijn niet zo gek hoog, dus verwacht geen meesterwerken. Het is immers geen afstudeerscriptie.
Krek.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Finder, ik verwacht het niet te begrijpen, laat staan op niveau te beoordelen. Ik kijk wel naar spelfouten, zinsconstructies en dergelijke, ok?
Hier sneeuwt het, natte sneeuw.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:22 schreef Monidique het volgende:
Wat lief, de straat staat blank.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_probleemwijken.html
Half Arnhem staat in die lijst.
Hmmm, opvallend, daar heb ik de afgelopen tijd nog onderzoek gedaanquote:Enschede Mekkelholt/Deppenbroek
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)_probleemwijken.html
Half Arnhem staat in die lijst.
Kom nou, dat zijn gewoon wijken met wat meer shoarmatenten.quote:Woensel West; Doornakkers; Bennekel
Viespeuk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pfff ik had de router in het hotel laten vastlopen.
Zorgen studenten nu ook al voor probleemwijken? Snap anders niet wat de Korrewegwijk (Groningen) erbij doet, dan zou ik eerder wijken zoals Beijum, Paddepoel, Selwerd en Leeuwenborgh op de lijst verwachten. Of zouden ze die wijken al afgeschreven hebben en is er voor de 2 op de lijst nog hoopquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Vogelaar.html?p=4,1
Yes, mijn oude wijk staat er tussenAl zou je het niet zeggen als je er doorheen loopt. Maar niet 's nachts natuurlijk
quote:
Waarschijnlijk is het ambenaterenactie geweest in de trant van:quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zorgen studenten nu ook al voor probleemwijken? Snap anders niet wat de Korrewegwijk (Groningen) erbij doet, dan zou ik eerder wijken zoals Beijum, Paddepoel, Selwerd en Leeuwenborgh op de lijst verwachten. Of zouden ze die wijken al afgeschreven hebben en is er voor de 2 op de lijst nog hoop![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De hele amsterdamsestraatweg is 1 grote shoarmatent. De hemel voor de dronke hongerige student.
Daarin ben je niet de enige.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik het ruik word ik al ziek.
Waarschijnlijk omdat de Turk die het voor je bereidt jou meteen op een speciale verrassing trakteert wat betreft de knoflooksaus. Dat is de biologische oorlogsvoering ((c) DrW) van den Moslim.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn wijk staat er niet eens tussen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Vogelaar.html?p=4,1
Yes, mijn oude wijk staat er tussenAl zou je het niet zeggen als je er doorheen loopt. Maar niet 's nachts natuurlijk
Griekse gerechten zijn inderdaad ranzig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou nou, twee van de zes zijn vermakelijk.quote:Saturday Night Live, The Office US, The Daily Show, Scrubs, That’s 70's Show en South Park
quote:Omdat daar de laagste IQ leden zijn die nooit achter mij staan omdat ik een hoger IQ heb dan hun. hahahaha (Ja Apropos voel je maar flink aangesproken)
Ik was eerder, hihi.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja Apropos voel je maar flink aangesproken
Parels voor de zwijnenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Napalm het volgende:
Herinnering...
De herinnering is een kerkhof waarop meer kruisen dan bloemen staan.
Veel is schoner in de maneschijn der herinnering dan in het zonlicht der werkelijkheid.
-Sirius
Beetje sneu inderdaad. Allemaal humorloze figuren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind, de reacties op meki's interview..of de reacties op meki's interview.
'Wilders is islamracist'quote:Uiteindelijk deed oud GroenLinks-lijsttrekker Rabbae drie manieren uit de doeken over hoe er omgegaan zou moeten worden met de PVV. De moslims moeten zich waardig blijven gedragen: ''Laat je niet provoceren door het schofterige gedrag van Wilders.'' De politieke partijen in de Tweede Kamer ''moeten afstand nemen van het racistische gedachtengoed van Wilders.'' Tenslotte moet het Openbaar Ministerie volgens hem alle uitspraken van de PVV-leider buiten de Tweede Kamer bestuderen en zo nodig tot vervolging overgaan.
Tsja...FP.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind, de reacties op meki's interview..of de reacties op meki's interview.
Ja Apropos voel je maar flink aangesprokenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:50 schreef Apropos het volgende:
Ja, die ontbrak nog.
Je leent van Meki. Twilight Zone etc.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja Apropos voel je maar flink aangesproken
Vervelende vent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je leent van Meki. Twilight Zone etc.
En, al bekomen van de klap?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
En dat betekentquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee er staat geen stop.
Maar "Qif".
De reacties met als toppunt die van zure_applequote:Op donderdag 22 maart 2007 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
quote:FeauteauF*ck Vrijdag aankondiging: Talpa's "sterren"
Dus heeft De Mol de handdoek in de ring gegooid. De fusie met RTL is al bijna rond. Maar wat moeten al die licht verbleekte sterren van Tien? Übermilf Linda de Mol naar Max of toch iets geyls en geks samen met Ruben Nicolaï bij BNN? Beau terug naar Boulevard? Frits Barend naar de Moslimomroep? En wat te doen met Jack Spijkerman alias de vieze man van Hilversum?
Jack Spijkerlulquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt echt wat met die knakker he?
Nee, geitenvlees.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Griekse gerechten zijn inderdaad ranzig.
Zonde hoor met een goede portie knoflooksaus erbij is het na veel drank echt heel lekker hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, geitenvlees.![]()
Zonder gekheid, als ik het alleen al ruik word ik misselijk. Ik heb het 1 keer gegeten, een week aan de racekakkefluitpoep en doodziek.
Denk dat ik er allergisch voor ben.
quote:Youtube krijgt stevige concurrentie
Uitgegeven: 22 maart 2007 17:52
NEW YORK - De Amerikaanse mediabedrijven News Corp en NBC Universal lanceren deze zomer een online videosite, die moet gaan concurreren met het populaire Youtube van Google. Dit maakten de twee concerns donderdag bekend.
Op de nieuwe site kunnen televisieprogramma's, films en clips gratis worden bekeken. De initiatiefnemers hebben onder meer Yahoo, Microsoft en Time Warner als distributiepartners weten te strikken. De site wordt gefinancierd uit de opbrengsten van advertenties.
Bij de lancering van de site, komende zomer, zullen volledige afleveringen van onder meer de populaire tv-series 24, Prison Break, The Simpsons en Saturday Night Live gratis te zien zijn. Ook volledige films komen op de site.
De partners hopen meer overeenkomsten te sluiten met andere distributeurs van film- en televisiemateriaal.
Community
De site krijgt daarnaast tal van mogelijkheden die ook Youtube biedt: een zoekfunctie, persoonlijke afspeellijsten en een 'online community'.
Veel van de bedrijven die bij het initiatief betrokken zijn, lagen in het verleden flink overhoop met Youtube, dat op grote schaal de auteursrechten zou schenden van filmmaatschappijen en andere entertainmentbedrijven. News Corp zelf daagde Youtube in januari nog voor de rechter omdat volledige afleveringen van The Simpsons en 24 op de site te vinden waren.
Viacom
Ook Viacom, eigenaar van onder meer MTV Networks en Paramount Pictures, besloot onlangs zijn videomateriaal op internet te delen. Nadat besprekingen met Youtube op niets waren uitgelopen, kwam het tot overeenstemming met de nieuwe internet-tv-dienst Joost.
Hoe de nieuwe videosite gaat heten, is nog niet bekend.
Dan moet je ook schapenvlees eten he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, geitenvlees.![]()
Zonder gekheid, als ik het alleen al ruik word ik misselijk. Ik heb het 1 keer gegeten, een week aan de racekakkefluitpoep en doodziek.
Denk dat ik er allergisch voor ben.
en dit betekent?quote:...........Omdat daar de laagste IQ leden zijn die nooit achter mij staan omdat ik een hoger IQ heb dan hun. hahahaha (Ja Apropos voel je maar flink aangesproken ).
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er is zo te lezen wel degelijk een IQ verschil en de rest van NWS, POL, FOK!, Nederland..
ah, zin al aangepast, ik dacht al, nóg zo'n onbegrijpelijke Mekiaanse zinquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er is zo te lezen wel degelijk een IQ-verschil tussen Meki en de rest van NWS, POL, FOK!, Nederland..
Lang geleden, toen de wereld nog plat was en ik nog op een school zat met allemaal Turkjes, toen schotelde die school ons af & toe in de aula een Bud Spencer & Terence Hill film voor. 4 Vuisten hier of vier vuisten daar. Dat kan vast niet meer, in deze moderne tijden.quote:
Uitlokking van me!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Oh snel editten he...
Nooit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:35 schreef Autodidact het volgende:
Ben je ongesteld, Mutant?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Bud Spencer & Terence HillAllemaal gedownload.
quote:John Edwards said Thursday that his wife is now battling an incurable reappearance of cancer but vowed to continue his second bid for the Democratic presidential nomination.
"The campaign goes on. The campaign goes on strongly," Edwards told reporters, his wife by his side.
The recurrence of the cancer — this time on Elizabeth Edwards' bone — presents a setback for the couple, both personally and politically. But both said the cancer was treatable and that they would stick with their plans to campaign vigorously for the nomination.
"From our perspective, there was no reason to stop," Edwards said. "I don't think we seriously thought about it."
Edwards had canceled a Tuesday evening house party in Iowa to go with his wife to a doctor's appointment, which his campaign described as a follow-up to a routine test she had Monday.
Faced with questions about how his wife's illness affected his political future, Edwards said he will pursue his second bid for the presidency, but: "Any time, any place I need to be with Elizabeth I will be there — period."
Mrs. Edwards, 57, was first diagnosed with cancer in the final weeks of the 2004 campaign. The day after Democratic presidential nominee John Kerry and Edwards, his running mate, conceded the election to George W. Bush, Edwards announced that his wife had invasive ductal cancer, the most common type of breast cancer, and would undergo treatment.
Mrs. Edwards underwent several months of radiation and chemotherapy for the lump in her breast. Her husband's campaign has said she had recovered from the illness.
Blokker heeft er een paar voor 6,99 op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef Godslasteraar het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef Godslasteraar het volgende:
ik kan niet anders zeggen, ik heb me kostelijk geammuseerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nostalgie.Maar om ze nou te gaan downloaden .. nehh.
zeker. Je weet ook hoe ze het geluid van die klappen maakte? Je neemt een platte roeispaan en mept die op een watermeloen, dan heb je een onzichtbare Bud Spencerquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef Godslasteraar het volgende:
My name is Nobody - 1973 - Terence Hill is overigens een echte aanrader, een klassieker![]()
morgen eens kijken dan ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Blokker heeft er een paar voor 6,99 op het moment.
O.a. deze titels:
God forgives, I don't
Today it's me, tomorrow it's you!
Go for it
Banana Joe
Harry? Die hierboven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Liep Harry hier niet vroeger mee rond?
Ze durft me niet meer direct te adresseren, denk ik. Misschien wordt het nog wat met Sigme...quote:
Misschien dat legitimatie eenzelfde lading heeft als een excuusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan iemand me helpen met het antwoord op deze vraag?
dat zou nou echt een leuk karweitje voor mij zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zeker. Je weet ook hoe ze het geluid van die klappen maakte? Je neemt een platte roeispaan en mept die op een watermeloen, dan heb je een onzichtbare Bud Spencer
Que? Doch, de vraag is evengoed direct aan jou. Ik weet alleen niet meer zeker of dat plaatje bij de user Harry_Sack hoorde. Wel he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze durft me niet meer direct te adresseren, denk ik. Misschien wordt het nog wat met Sigme...
Die doet het altijd beter dan 'ik heb ook een computer', op verjaardagspartijtjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat zou nou echt een leuk karweitje voor mij zijn![]()
Gaat dat nou nooit vervelen om allemansvriendinnetje te zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Houden zo. Gewoon.. overheen lezen.
Je hebt toch net gekeken in mijn fotoboek. Wat leverde het op?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Que? Doch, de vraag is evengoed direct aan jou. Ik weet alleen niet meer zeker of dat plaatje bij de user Harry_Sack hoorde. Wel he?
Identificatie- of legitimatieplicht?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan iemand me helpen met het antwoord op deze vraag?
in deze categorie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Ik ben in de top 500 beland. Oh oh oh.
Dat ik het daar niet kan verifiëren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt toch net gekeken in mijn fotoboek. Wat leverde het op?
Nee, het past me. Ik ben niet tegen iedereen éven vriendelijk, en loyaal aan slechts een enkeling.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaat dat nou nooit vervelen om allemansvriendinnetje te zijn?
quote:'Verdrag van Rome was blanco'
ANP
BRUSSEL - De ondertekening van het Verdrag van Rome op 25 maart 1957, waarmee de Europese Economische Gemeenschap werd opgericht, was eigenlijk op blanco papier. Het ging om 180 witte bladzijden.
Dat heeft hoogleraar Europese politiek aan de Universiteit Gent, Hendrik Vos, donderdag gezegd. De onthulling komt terwijl Europa de vijftigste verjaardag van de ondertekening van het verdrag viert.
De periode die voorafging aan de geplande ondertekening was nogal hectisch, aldus de professor in een Vlaamse radio-uitzending. De problemen begonnen al bij het overbrengen van de ruwe teksten per trein van Brussel naar Rome. Achter de passagierstrein hing een goederenwagon waarin alle documenten werden getransporteerd. De Zwitserse spoorwegpolitie vond de goederenwagon verdacht en koppelde de wagon los, aldus Vos. Pas in Italië zou blijken dat het verdrag in Zwitserland was achtergebleven.
De wagon kwam met vertraging aan in Rome, waar de onderhandelaars nog de laatste hand moesten leggen aan de teksten. Dat ging toen nog heel ambachtelijk, zonder computers, en de teksten kwamen niet af.
Tientallen bedienden werden uit Luxemburg overgebracht om mee te werken, maar ook dat bleek niet voldoende. Ten einde raad schakelden de onderhandelaars studenten in die aan de universiteit van Rome studeerden. Maar ook zij vertraagden het proces: ze gingen in staking omdat ze een hogere vergoeding wilden voor hun vertaal- en typwerk, aldus Vos.
De ondertekening van het Verdrag van Rome kon evenwel niet worden uitgesteld. De datum lag vast. ‘De zaal was gereserveerd en er was een receptie gepland’, verduidelijkte de professor. De tekst belandde uiteindelijk op het nippertje bij de drukker, maar hij miste de deadline. Op de plechtige ceremonie werden geen echte teksten maar blanco bladzijden ondertekend, aldus Vos.
Komt uit Rome toevallig de uitdrukking: 'maagdelijk wit'?quote:
De openingscene mag wat mij betreft een Oscar krijgen. De rest van de film is .... eigenlijk het aanzien niet waard.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef Godslasteraar het volgende:
My name is Nobody - 1973 - Terence Hill is overigens een echte aanrader, een klassieker![]()
WTF is Bloef?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is Sirius soms bij Bloef in dienst?
Die Zeeuwse kwelers bij wier concerten jij ´´doosjes regelt´´.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die Zeeuwse kwelers bij wier concerten jij ´´doosjes regelt´´.
East-side, Yo! mothafackaquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die Zeeuwse kwelers bij wier concerten jij ´´doosjes regelt´´.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Foto's van je moeder?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:29 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://a52.g.akamaitech.net/f/52/827/1d/www.space.com/images/070322_exploding_star_02.jpg]afbeelding][/url]
Yep, arbeit! Daarna belastingformulieren invullen.quote:
Klik er eens op...en ontdek de magie van het internet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:44 schreef Napalm het volgende:
wasda?
Hmm ja, misschien beter:quote:
Nee, daar ben ik niet bij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:04 schreef Autodidact het volgende:
Seks met dieren? Dan ben ik er ook namelijk.
Ah, wel ik mag me alvast gaan inlezen op een ander project - waar ik waarschijnlijk niet op ingezet ga worden. Lang leven het bedrijfsleven, waar verregaande inefficientie zich dankzij de tucht van de vrije markt niet kan handhavenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yep, arbeit! Daarna belastingformulieren invullen.
En dan....
Bier en sex!
Pechtold luistert in ieder geval naar goede adviezen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef Sidekick het volgende:
Hoewel Wilders heftige emoties oproept, betekent dat nog niet dat je hem maar moet vermoorden. Je moet hem via zijn gezin pakken.
Inlezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, wel ik mag me alvast gaan inlezen op een ander project - waar ik waarschijnlijk niet op ingezet ga worden. Lang leven het bedrijfsleven, waar verregaande inefficientie zich dankzij de tucht van de vrije markt niet kan handhaven.
Dat heb jij gezegd? Via zijn gezin pakken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pechtold luistert in ieder geval naar goede adviezen.
Absoluut wel, maar sex begin ik niet aan. Zoveel haren he.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pechtold luistert in ieder geval naar goede adviezen.
Dat was wel een goeie!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Minder comazuipen zorgt voor minder gewauwel M.
Omdat ik nu niets te doen heb ga ik me maar inlezen, niet dat ik daarop ingezet ga worden, maar dan heb ik in elk geval NU iets te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inlezen.Dus binnenkort sta je op straat? Inlezen op iets waar je niet op wordt ingezet betekent dat je NU niks te doen hebt.
![]()
Lief aangeboden, maar dat heb ik er niet voor overquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wij hebben anders nog wel testers nodig, maar dan moet je uit dat hol komen dat niet-Randstad heet
Ik had liever wat drastische, onherstelbare schade gezien, maar vragen stellen is een goed begin.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heb jij gezegd? Via zijn gezin pakken?![]()
![]()
Tsja, de liefde wordt zo veel groter als je het platonisch moralisme laat zitten. Zo veel spannender.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar sex begin ik niet aan. Zoveel haren he.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ik nu niets te doen heb ga ik me maar inlezen, niet dat ik daarop ingezet ga worden, maar dan heb ik in elk geval NU iets te doen.
En ik kom niet op straat - ik kom op de bank. Wat niet zo erg is; gewoonlijk zit je ook niet lang op de bank, maar in dit geval zijn er opeens 100 à 150 man op de bank. Voor sommigen is nog niet eens een bureau gevonden. kortom, de heren piefjes hebben het even héél druk - en dat terwijl ze net een miljoenencontract verloren hebben. Het is reuze traumatisch voor ze.
Je zinnespeelt op politieke moord net als je laffe vriendjes Marcel van Dam en companen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:22 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik had liever wat drastische, onherstelbare schade gezien, maar vragen stellen is een goed begin.
Vertel daar eens meer over.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tsja, de liefde wordt zo veel groter als je het platonisch moralisme laat zitten. Zo veel spannender.
Ik ben niet-mobiel, zoals dat heet. Zoals velen hier; mede daarom gaat het de heren pief nog wel wat hoofdbrekens (of auto's) kosten..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Over het algemeen is er veel behoefte aan testwerk, maar wat Kirmi zegt, misschien meer richting Randstad. Dat wordt tuffen met je leasetuf als je die hebt.
Genocide. Iedereen moet kapot. Who you gonna call? Racistbusters! Tralalala.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zinnespeelt op politieke moord net als je laffe vriendjes Marcel van Dam en companen?
Moet je horen wie het zegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zinnespeelt op politieke moord net als je laffe vriendjes Marcel van Dam en companen?
Geen zin in bier en geen doos voor de sex.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yep, arbeit! Daarna belastingformulieren invullen.
En dan....
Bier en sex!
Als het straks weer mooi weer is kan ik m'n wtf-shirt weer aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Geen zin in bier en geen doos voor de sex.![]()
Nu al een baal-dag.
Gelukkig had mn buurjongen z`n "I sell porn"-T-shirt aan1. Toch nog iets grappigs.
1 het is nog waar ook![]()
wasda?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het straks weer mooi weer is kan ik m'n wtf-shirt weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |