De reacties met als toppunt die van zure_applequote:Op donderdag 22 maart 2007 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind, de reacties op meki's interview..of de reacties op meki's interview.
quote:FeauteauF*ck Vrijdag aankondiging: Talpa's "sterren"
Dus heeft De Mol de handdoek in de ring gegooid. De fusie met RTL is al bijna rond. Maar wat moeten al die licht verbleekte sterren van Tien? Übermilf Linda de Mol naar Max of toch iets geyls en geks samen met Ruben Nicolaï bij BNN? Beau terug naar Boulevard? Frits Barend naar de Moslimomroep? En wat te doen met Jack Spijkerman alias de vieze man van Hilversum?
Jack Spijkerlulquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt echt wat met die knakker he?
Nee, geitenvlees.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Griekse gerechten zijn inderdaad ranzig.
Zonde hoor met een goede portie knoflooksaus erbij is het na veel drank echt heel lekker hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, geitenvlees.![]()
Zonder gekheid, als ik het alleen al ruik word ik misselijk. Ik heb het 1 keer gegeten, een week aan de racekakkefluitpoep en doodziek.
Denk dat ik er allergisch voor ben.
quote:Youtube krijgt stevige concurrentie
Uitgegeven: 22 maart 2007 17:52
NEW YORK - De Amerikaanse mediabedrijven News Corp en NBC Universal lanceren deze zomer een online videosite, die moet gaan concurreren met het populaire Youtube van Google. Dit maakten de twee concerns donderdag bekend.
Op de nieuwe site kunnen televisieprogramma's, films en clips gratis worden bekeken. De initiatiefnemers hebben onder meer Yahoo, Microsoft en Time Warner als distributiepartners weten te strikken. De site wordt gefinancierd uit de opbrengsten van advertenties.
Bij de lancering van de site, komende zomer, zullen volledige afleveringen van onder meer de populaire tv-series 24, Prison Break, The Simpsons en Saturday Night Live gratis te zien zijn. Ook volledige films komen op de site.
De partners hopen meer overeenkomsten te sluiten met andere distributeurs van film- en televisiemateriaal.
Community
De site krijgt daarnaast tal van mogelijkheden die ook Youtube biedt: een zoekfunctie, persoonlijke afspeellijsten en een 'online community'.
Veel van de bedrijven die bij het initiatief betrokken zijn, lagen in het verleden flink overhoop met Youtube, dat op grote schaal de auteursrechten zou schenden van filmmaatschappijen en andere entertainmentbedrijven. News Corp zelf daagde Youtube in januari nog voor de rechter omdat volledige afleveringen van The Simpsons en 24 op de site te vinden waren.
Viacom
Ook Viacom, eigenaar van onder meer MTV Networks en Paramount Pictures, besloot onlangs zijn videomateriaal op internet te delen. Nadat besprekingen met Youtube op niets waren uitgelopen, kwam het tot overeenstemming met de nieuwe internet-tv-dienst Joost.
Hoe de nieuwe videosite gaat heten, is nog niet bekend.
Dan moet je ook schapenvlees eten he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, geitenvlees.![]()
Zonder gekheid, als ik het alleen al ruik word ik misselijk. Ik heb het 1 keer gegeten, een week aan de racekakkefluitpoep en doodziek.
Denk dat ik er allergisch voor ben.
en dit betekent?quote:...........Omdat daar de laagste IQ leden zijn die nooit achter mij staan omdat ik een hoger IQ heb dan hun. hahahaha (Ja Apropos voel je maar flink aangesproken ).
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er is zo te lezen wel degelijk een IQ verschil en de rest van NWS, POL, FOK!, Nederland..
ah, zin al aangepast, ik dacht al, nóg zo'n onbegrijpelijke Mekiaanse zinquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er is zo te lezen wel degelijk een IQ-verschil tussen Meki en de rest van NWS, POL, FOK!, Nederland..
Lang geleden, toen de wereld nog plat was en ik nog op een school zat met allemaal Turkjes, toen schotelde die school ons af & toe in de aula een Bud Spencer & Terence Hill film voor. 4 Vuisten hier of vier vuisten daar. Dat kan vast niet meer, in deze moderne tijden.quote:
Uitlokking van me!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk.
Oh snel editten he...
Nooit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:35 schreef Autodidact het volgende:
Ben je ongesteld, Mutant?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Bud Spencer & Terence HillAllemaal gedownload.
quote:John Edwards said Thursday that his wife is now battling an incurable reappearance of cancer but vowed to continue his second bid for the Democratic presidential nomination.
"The campaign goes on. The campaign goes on strongly," Edwards told reporters, his wife by his side.
The recurrence of the cancer — this time on Elizabeth Edwards' bone — presents a setback for the couple, both personally and politically. But both said the cancer was treatable and that they would stick with their plans to campaign vigorously for the nomination.
"From our perspective, there was no reason to stop," Edwards said. "I don't think we seriously thought about it."
Edwards had canceled a Tuesday evening house party in Iowa to go with his wife to a doctor's appointment, which his campaign described as a follow-up to a routine test she had Monday.
Faced with questions about how his wife's illness affected his political future, Edwards said he will pursue his second bid for the presidency, but: "Any time, any place I need to be with Elizabeth I will be there — period."
Mrs. Edwards, 57, was first diagnosed with cancer in the final weeks of the 2004 campaign. The day after Democratic presidential nominee John Kerry and Edwards, his running mate, conceded the election to George W. Bush, Edwards announced that his wife had invasive ductal cancer, the most common type of breast cancer, and would undergo treatment.
Mrs. Edwards underwent several months of radiation and chemotherapy for the lump in her breast. Her husband's campaign has said she had recovered from the illness.
Blokker heeft er een paar voor 6,99 op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef Godslasteraar het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef Godslasteraar het volgende:
ik kan niet anders zeggen, ik heb me kostelijk geammuseerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nostalgie.Maar om ze nou te gaan downloaden .. nehh.
zeker. Je weet ook hoe ze het geluid van die klappen maakte? Je neemt een platte roeispaan en mept die op een watermeloen, dan heb je een onzichtbare Bud Spencerquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef Godslasteraar het volgende:
My name is Nobody - 1973 - Terence Hill is overigens een echte aanrader, een klassieker![]()
morgen eens kijken dan ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Blokker heeft er een paar voor 6,99 op het moment.
O.a. deze titels:
God forgives, I don't
Today it's me, tomorrow it's you!
Go for it
Banana Joe
Harry? Die hierboven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Liep Harry hier niet vroeger mee rond?
Ze durft me niet meer direct te adresseren, denk ik. Misschien wordt het nog wat met Sigme...quote:
Misschien dat legitimatie eenzelfde lading heeft als een excuusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan iemand me helpen met het antwoord op deze vraag?
dat zou nou echt een leuk karweitje voor mij zijnquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zeker. Je weet ook hoe ze het geluid van die klappen maakte? Je neemt een platte roeispaan en mept die op een watermeloen, dan heb je een onzichtbare Bud Spencer
Que? Doch, de vraag is evengoed direct aan jou. Ik weet alleen niet meer zeker of dat plaatje bij de user Harry_Sack hoorde. Wel he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze durft me niet meer direct te adresseren, denk ik. Misschien wordt het nog wat met Sigme...
Die doet het altijd beter dan 'ik heb ook een computer', op verjaardagspartijtjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat zou nou echt een leuk karweitje voor mij zijn![]()
Gaat dat nou nooit vervelen om allemansvriendinnetje te zijn?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Houden zo. Gewoon.. overheen lezen.
Je hebt toch net gekeken in mijn fotoboek. Wat leverde het op?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Que? Doch, de vraag is evengoed direct aan jou. Ik weet alleen niet meer zeker of dat plaatje bij de user Harry_Sack hoorde. Wel he?
Identificatie- of legitimatieplicht?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kan iemand me helpen met het antwoord op deze vraag?
in deze categorie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:58 schreef sigme het volgende:
Ik ben in de top 500 beland. Oh oh oh.
Dat ik het daar niet kan verifiëren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt toch net gekeken in mijn fotoboek. Wat leverde het op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |