abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47543335
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent eigenlijk apropos?
!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47543347
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ken het in ieder geval niet.
Gebrek in je opvoeding.
pi_47543358
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Eerst Adorp dan de rest van de wereld
Moeten we iets voor kunnen verzinnen voor "Breukelse kwesties".
I´m back.
pi_47543370
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef du_ke het volgende:

[..]

!
Okee, mum's the word.
I´m back.
pi_47543419
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wist niet eens dat Adorp bestond joh.
Ghep.
Adorp speelt nog een rol in een kinderboekenweekgeschenk. Heb even de lijst op wikipedia doorgenomen, het moet welhaast 1986: Karel Eykman, 'De zaak Jan Steen' zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47543500
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Adorp speelt nog een rol in een kinderboekenweekgeschenk. Heb even de lijst op wikipedia doorgenomen, het moet welhaast 1986: Karel Eykman, 'De zaak Jan Steen' zijn.
Juist, ja dat heb ik wrs niet meegekregen in die tijd.
I´m back.
pi_47543523
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ken het in ieder geval niet.
Wat du_ke zegt..
pi_47543593
Tsja, maar ik heb dan weer een poster van De Legende Van Yggdrasil.
pi_47543625
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Juist, ja dat heb ik wrs niet meegekregen in die tijd.
Wat meer speurwerk:

Hoofdagent Wijting vraagt Henriëtte en haar tante Trip om hem te helpen de dieven van een beroemd schilderij van Jan Steen op te sporen. Bevat vele kollage-achtige kleurenfoto's van bewijsstukken zodat je zelf mee kunt speuren. Vanaf ca. 10 jaar.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47543656
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Overigens, wat mij betreft hadden ze die lui al veel en veel eerder moeten unbannen, snap ook niet dat sjunnieboy zich niet weer aan lucy's zijde heeft geschaard, tenzij hij nog geen unban heeft (en waarom dan niet?) of de eer aan zichzelf houdt, maar dat geloof ik niet. Juist door dat soort lui een semi-permban te geven worden ze zo vervelend. Heb zulks ook nog eens in een topic in FB geuit. Kun jij die misschien opzoeken?
I´m back.
pi_47543698

Yggdrasil was ook een bandje bestaande uit 2 Groningse meisjes die prachtig a cappella zongen.
pi_47543706
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat meer speurwerk:
[afbeelding]
Hoofdagent Wijting vraagt Henriëtte en haar tante Trip om hem te helpen de dieven van een beroemd schilderij van Jan Steen op te sporen. Bevat vele kollage-achtige kleurenfoto's van bewijsstukken zodat je zelf mee kunt speuren. Vanaf ca. 10 jaar.
En dat speelt zich allemaal af in de plaats waar Chewbecca resideert???
I´m back.
pi_47543723
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat meer speurwerk:
[afbeelding]
Ja die ken ik!
pi_47543754
Roodhaar, man, o...
pi_47543979
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Overigens, wat mij betreft hadden ze die lui al veel en veel eerder moeten unbannen, snap ook niet dat sjunnieboy zich niet weer aan lucy's zijde heeft geschaard, tenzij hij nog geen unban heeft (en waarom dan niet?) of de eer aan zichzelf houdt, maar dat geloof ik niet. Juist door dat soort lui een semi-permban te geven worden ze zo vervelend. Heb zulks ook nog eens in een topic in FB geuit. Kun jij die misschien opzoeken?
Gratie voor sjuuun & luuucida en bende.
pi_47544062
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dat speelt zich allemaal af in de plaats waar Chewbecca resideert???
In mijn herinnering speelt het zich voornamelijk af in een Bijenkorf, ik denk in Amsterdam.
De dames detective dachten onopvallend te zijn door een regenjas en een zuidwester te dragen, maar het regende en iedereen liep met een zuidwester, dus zagen ze er enorm opvallend-onopvallend uit. Dat herinner ik me, die beschrijving.
pi_47544102
quote:
Knap, heel knap.
quote:
Ben ik vóór.

Ze hebben nu circa 3 maanden hun vuil, de stad en de joden kunnen spuien over Fok! en een paar willekeurige users van Fok!, maar eigenlijk was dat gewoon maar een vorm van "niet tegen je verlies kunnen" én een voortzetting van diplomatie met andere middelen, vrij naar Von Clausewitz... Mijn pleidooi, yvonne, gaat dus uit ten faveure van die bende nu het gratie uitdelen is aangebroken, en niet uit schuldgevoel. Geef ze gewoon weer onderdak alhier; ze zullen er erg gelukkig door worden en er weer een zinvolle inhoud van hun leven door vinden. Ikzelf beloof niet meer, of althans indien zo slechts secundair, op hen te reageren, en voilà je bent weer van een aantal lastpakken af...
Dat was de text, 3 maanden na dato, zie ik. yvonne's eerste reactie: 'Nope, er zijn grenzen aan de unbans.'
Odd.
I´m back.
pi_47544178
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef sigme het volgende:

[..]

In mijn herinnering speelt het zich voornamelijk af in een Bijenkorf, ik denk in Amsterdam.
De dames detective dachten onopvallend te zijn door een regenjas en een zuidwester te dragen, maar het regende en iedereen liep met een zuidwester, dus zagen ze er enorm opvallend-onopvallend uit. Dat herinner ik me, die beschrijving.
Maar waar ligt los even van zuidwesters Adorp dan?
I´m back.
pi_47544207
Chewie, you rascal you.
I´m back.
pi_47544232
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar waar ligt los even van zuidwesters Adorp dan?
In de buurt van Stad. Met z'n Aa-kerk
pi_47544311
Adorp (Gronings: Oadörp) is een dorp gelegen in de gemeente Winsum in de provincie Groningen in (Nederland).

Adorp is ook de naam van de voormalige gemeente die in 1990 is opgegaan in Winsum. Het gemeentehuis van Adorp stond in Sauwerd.

Adorp is een wierdedorp, gelegen op de uitloper van de Hondsrug en gelegen aan een voormalige bocht (meander) van het Selwerderdiepje (de Hunze).

Op de wierde staat een kerk uit de 13e eeuw. Het interieur stamt uit de 17e eeuw. Het dorp heeft verder een molen, Aeolus genaamd.

De naam Adorp zou kunnen betekenen:

1. dorp (terp) aan de A,
2. dorp in het bouwland (arth) of
3. dorp van Arn (persoonsnaam).

Even ten zuiden van het dorp mondde de Drentsche Aa uit in de Hunze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adorp

pi_47544432
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef sigme het volgende:
Adorp (Gronings: Oadörp) is een dorp gelegen in de gemeente Winsum in de provincie Groningen in (Nederland).

Adorp is ook de naam van de voormalige gemeente die in 1990 is opgegaan in Winsum. Het gemeentehuis van Adorp stond in Sauwerd.

Adorp is een wierdedorp, gelegen op de uitloper van de Hondsrug en gelegen aan een voormalige bocht (meander) van het Selwerderdiepje (de Hunze).

Op de wierde staat een kerk uit de 13e eeuw. Het interieur stamt uit de 17e eeuw. Het dorp heeft verder een molen, Aeolus genaamd.

De naam Adorp zou kunnen betekenen:

1. dorp (terp) aan de A,
2. dorp in het bouwland (arth) of
3. dorp van Arn (persoonsnaam).

Even ten zuiden van het dorp mondde de Drentsche Aa uit in de Hunze.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adorp

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi, alleen zonde dat ze weer niet weten waar de naam vandaan komt en met uiteenlopende verklaringen komen.
Groningen ben ik maar 2 x geweest in mijn leven, realiseer ik me nu.
I´m back.
pi_47544477
Stali heeft heel vreemd nieuws, wacht even.
I´m back.
pi_47544841
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:29 #76
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47544978
Zo, CeBIT was weer cool.
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:17:54 #77
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47544995
Herinnering...

De herinnering is een kerkhof waarop meer kruisen dan bloemen staan.

Veel is schoner in de maneschijn der herinnering dan in het zonlicht der werkelijkheid.

-Sirius
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47545029
quote:
Lijkt me duur. De prijs van sililcium is toch gewoon te hoog?
pi_47545232
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, CeBIT was weer cool.
recyclen van een pberends topicje: Nabije toekomst van processoren en opslag
pi_47545272
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:19 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Lijkt me duur. De prijs van sililcium is toch gewoon te hoog?
ja, dit is duur, en afhankelijk van het geheugen wat je erin zet erg duur zelfs. Maar als dit doorzet ga ik er zeker voor sparen, zij het dat ik wel even de kat uit de boom kijk wbt nieuwe technieken.
pi_47545490
lang leve de inkoop prijzen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47545525
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
lang leve de inkoop prijzen.
Straks gaat GL nog aan je vragen of er niks van de vrachtwagen kan vallen bij je broer..
pi_47545583
Spaties!
pi_47545602
Spatjes!
pi_47545637
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:36 schreef Monidique het volgende:
Spaties!
Allah Al Watan Al Malik
pi_47545779
pi_47545794
Dus wanneer is er weer eens een meeting waarbij ik niet aanwezig zal zijn?
Allah Al Watan Al Malik
pi_47545819
24/7
pi_47545867
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:43 schreef sigme het volgende:
24/7
vierentwintig juli. Ha nee, dan ben ik er inderdaad niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47545892
Kroniek van een aangekondigde dood?
pi_47545931
Sorry hoor - normaal heb ik al weinig te doen hier, maar vandaag helemaal niets. En als ik zeg helemaal niets dan bedoel ik ook echt he-le-maal niets. En morgen hetzelfde.

Heeft iemand nog huiswerk liggen, toevallig?
pi_47545981
Wat een interesse in woonplaats
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:51:51 #93
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47546100
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef sigme het volgende:
Sorry hoor - normaal heb ik al weinig te doen hier, maar vandaag helemaal niets. En als ik zeg helemaal niets dan bedoel ik ook echt he-le-maal niets. En morgen hetzelfde.

Weet je iets van IT-projectmanagement?
  donderdag 22 maart 2007 @ 13:54:00 #94
66825 Reya
Fier Wallon
pi_47546182
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef sigme het volgende:

Hou je ervan om data in te voeren?
pi_47546193
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Weet je iets van IT-projectmanagement?
Och ja, ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan, en heb hier T-MAP liggen.

En verder weet ik vooral veel over IT-projectmismanagement, er zit hier nu 100 man te niksen .
pi_47546204
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:54 schreef Reya het volgende:

[..]

Hou je ervan om data in te voeren?
Hoe dommer hoe beter.
pi_47546227
Kan je massages geven?
Allah Al Watan Al Malik
pi_47546257
Hou je van moslims en brandstapels?
pi_47546299
U.N. Secretary-General Ban Ki-moon, is unharmed but ducked behind a podium as a rocket or mortar round landed in Baghdad's Green Zone during a televised news conference.

Kofi was verstandiger.
pi_47546334
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:55 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je massages geven?
Ja, maar mijn bureau masseren levert me spierpijn op.
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:56 schreef Monidique het volgende:
Hou je van moslims en brandstapels?
Niet in het bijzonder en in het bijzonder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')