ik zeg niets voor niets oude apple'squote:Op woensdag 21 maart 2007 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmmm ik zie net dat die krengen veel te langzaam zijn
Ja vond ik ook, heb ze beluisterd in een winkel en klonk echt prima.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, welke? Die klinkt namelijk lekker.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mên. Je bent écht een kneus.
En bedankt Ijsméis.quote:
Mja, nee dankje. Misschien dat Sjoewe z'n apple-verzameling gelijk wil gaan uitbreiden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zeg niets voor niets oude apple's
Zo'n G4 macbook gaat nog wel moet ik zeggen.
Standaards?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, heb ze beluisterd in een winkel en klonk echt prima.
Ik wilde eerste die Teufels uit Berlijn hebben maar die kan ik niet beluisteren dus weet ik niet wat ik koop.
HKTS7 met standaards voor de achter speakers.
[afbeelding]
En dan deze standaards:
[afbeelding]
Ja ik was al van Standaarden naar Standaards gegaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Standaards?
Maar ziet er erg netjes uit![]()
![]()
Ik zou zeggen staandersquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik was al van Standaarden naar Standaards gegaan![]()
Ik heb 2 dagen training in het Deutch gehad dus wat moet het zijn?![]()
type tyfus alertquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen staanders![]()
En wat is Deutch nu weer?![]()
No Fucking Wayquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Ík bedoelde Herm. Dus je mag Herm in deze bedanken.
Mooie naam. Dat wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Alfisti het volgende:Hermandeperman Karton speakers
de keuze voor deze speakers werd mede mogelijk gemaakt door Alfisti
nee het bedrag wat er boven op komt, wat je dus buiten je bundel hebt gebruikt, lijkt mij..quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is niet het bedrag wat ik moet betalen hoor.
Wel. Geen gepimp.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee het bedrag wat er boven op komt, wat je dus buiten je bundel hebt gebruikt, lijkt mij..
maar dan nog
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat gezeur over telefoon rekeningen snap ik nooit, je weet toch zelf wel hoeveel je belt?
Ja joh, vooral als je je belstatus wilt checken en er weer eens "Service niet beschikbaar" staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat gezeur over telefoon rekeningen snap ik nooit, je weet toch zelf wel hoeveel je belt?
Bij mij werkt het altijd perfect.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, vooral als je je belstatus wilt checken en er weer eens "Service niet beschikbaar" staat.
T-Mobile zuigt kont wat dat betreft. Die service is volgens mij 2 maanden down geweest.
Heb je zo'n flex geval?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en voorheen kreeg ik altijd smsjes met wanneer mijn belbundel 'op' was. En nu keek ik op de site en is die functie bij mij uitgezet. Sinds wanneer is daten waarom krijg ik daar geen melding over
. Ugh.
Bij mij niet. Ik kreeg laatst wel een brief met excuses enzo. Maarjaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Bij mij werkt het altijd perfect.
Toch gaat deze weer over na vodafone, zoals de rest.
Zakelijk is altijd beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik kreeg laatst wel een brief met excuses enzo. Maarja. Daar heb ik niet zoveel aan. Ik heb liever dat het werkt.
ik 30 euro en heb nog een tegoed van 160 euro ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies.
Wat betaal jij zoal?
Die gaat dan toch automatisch naar een hogere bundel, dan moet je wel erg veel bellen om 40 euro + 48,95 @ 10 cent te verbellenquote:
Ik heb zakelijk zo'n flex 40 geval als "backup" maar goed, sinds voip ook op mijn PDA werkt bel ik bijna niet meer met die zooi, dus ik heb nu iets van 300 euro tegoedquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik 30 euro en heb nog een tegoed van 160 euro ofzo![]()
Bij mij blijft ie op Flex 25 staanquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gaat dan toch automatisch naar een hogere bundel, dan moet je wel erg veel bellen om 40 euro + 48,95 @ 10 cent te verbellen
Totaal overige kosten:quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
En de T-Mobile site ligt er alweer uit. Het waren 5 mooie minuten.
Bij mij laadt ie niks meer. En je kan niet zeggen dat het aan de computer ligt. Want overal waar ik inlog is het óf traag óf doet ie het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: ¤ 0,00
hier werkt het perfect![]()
dat is erg vreemd, wat heb je dan aan flex.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij blijft ie op Flex 25 staan![]()
. Argh! Ik denk dat ik weer terug stap naar Orange zodra dit ding over is.
Dat ligt aan je computerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij laadt ie niks meer. En je kan niet zeggen dat het aan de computer ligt. Want overal waar ik inlog is het óf traag óf doet ie het gewoon niet.
Mja, ik ga het vanavond eens checken allemaal. Sowieso denk ik soms dat de rekeningen niet kloppenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is erg vreemd, wat heb je dan aan flex.
ik zou even uitrekenen wat dat je extra gekost heeft vervolgens even een mooie brief schrijven naar tmobile om dat alles terug te claimen..
Daarna opzeggen en overstappen
Nou je kan makkelijk zien/narekenen of je flex vast heeft gestaan op 25, dus dat is makkelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik ga het vanavond eens checken allemaal. Sowieso denk ik soms dat de rekeningen niet kloppen. Maarja, moeilijk te bewijzen eh?
Ik probeerde eerst een abonnement met telefoon af te sluiten. De eerste keer hadden ze de telefoon niet. De tweede keer had ik zogenaamd schuld. Toen dacht ik "laat maar, ik hou het nog wel even bij mijn prepaid".quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou je kan makkelijk zien/narekenen of je flex vast heeft gestaan op 25, dus dat is makkelijk te bewijzen.
De rest wordt idd wat moeilijker denk ik..
Opzich vind ik T-mobile niet slecht, maar blijkbaar moet je daar ook geluk bij hebben
Ja dat krijg je als je schulden hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik probeerde eerst een abonnement met telefoon af te sluiten. De eerste keer hadden ze de telefoon niet. De tweede keer had ik zogenaamd schuld. Toen dacht ik "laat maar, ik hou het nog wel even bij mijn prepaid".
Een maand later komt er ineens een pakketje, met de telefoon die ze niet meer hadden. (Die telefoon kon ik online ook nérgens meer vinden, volgens mij was ie gewoon uit de productie gehaald). Anyway, er zat dus ook een sim-kaart bij, met het abonnement, maar die moet je laten activeren. Dus ik bellen, kon ie niet geactiveerd worden omdat de computer het simkaartnummer niet herkende.
Uiteindelijk heb ik zo'n sim-only abonnement bij ze afgesloten een paar weken later.
En dat kon dan weer wel.
Mja, dat bureau waar ik zogenaamd dus met schuld stond heb ik even gebeld en zij legden weer de schuld bij T-Mobile, want ze kenden mij helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je schulden hebt![]()
Die administratie is daar zoals bij bijna alle grote bedrijven klote
Geen idee, de rekeningen worden automatisch afgeschrevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies.
Wat betaal jij zoal?
Niet als ie niet online isquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Je moet gewoon niet zoveel lullen AnneGewoon to the point en ophangen die handel.
Dat geouwehoer kan via internet![]()
Vroegah was het zo dat je tot aan de grens betaalde, maar ik weet niet of dat nog zo is. Het kostte mij iig wel beltegoed toen mijn toenmalige vriendin in Spanje zat en mij belde. Ik zou zo niet weten of dat nu nog zo is of kwam omdat ik prepaid had.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ie niet online is![]()
.
Trouwens, als iemand mij vanuit Duitsland belt eh. Kost dat mij dan geld? Gisteren namelijk zéker een uur gebeld met een Duits nummer (Zij mij dus eh).
Ja jij moet betalen voor dat gesprek tot aan de grens ofzo geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Trouwens, als iemand mij vanuit Duitsland belt eh. Kost dat mij dan geld? Gisteren namelijk zéker een uur gebeld met een Duits nummer (Zij mij dus eh).
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
OK, top!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, ik heb mijn kaart van de elfstedentocht binnen.
Als iemand jou belt is het gesprek gratis, tenzij jij op een buitenlandse gsm ingelogd bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
08:30-09:00, zelfde als jou meen ikquote:
ik zou voor gas gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een betrouwbare, kleine (lichte), niet te trage dieselauto?
Bara's opel crossa?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Altoquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
kan ie jouw slet niet overnemenquote:
Defineer betrouwbaar, licht en kleinquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan nog harder, nog steeds ondersturend, de sloot in glijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zou ik toch graag zo´n zeldzame 850 TDI onder m´n reet hebben zeg![]()
Dan ga je in elk geval comfortabel de sloot inquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan nog harder, nog steeds ondersturend, de sloot in glijden
Klopt. Wietze heeft ook dezelfee tijd, zie ook http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=8482quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
08:30-09:00, zelfde als jou meen ik
Een beetje het Visa idee... maar dan een auto die wel heel blijft... Sinds zaterdag rijdt ie weer, en sinds zaterdag elke dag een ander gebrekquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bara's opel crossa?
En serieus, geen idee... wat versta je onder klein/licht anyway?
Seat Terraquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Defineer betrouwbaar, licht en klein
zoiets?
alles uit de duitse stal dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een beetje het Visa idee... maar dan een auto die wel heel blijft... Sinds zaterdag rijdt ie weer, en sinds zaterdag elke dag een ander gebrek
hij vroeg om een betrouwbare auto, die motor zal t wel ff volhouden maar de restquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx, ik weet een Golf met 410.000km te staan, donker rood met een 55pk diesel. Is over aangezien mn vriendin ook nog een Starlet uit 93 heeft.
starletquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx, ik weet een Golf met 410.000km te staan, donker rood met een 55pk diesel. Is over aangezien mn vriendin ook nog een Starlet uit 93 heeft.
Nouja, volgens mij mocht die voor heel weinig weg, dr moeten voor een apk namelijk zowieso nieuwe banden op voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef lipje het volgende:
[..]
hij vroeg om een betrouwbare auto, die motor zal t wel ff volhouden maar de rest
Daar is het addertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij mocht die voor heel weinig weg, dr moeten voor een apk namelijk zowieso nieuwe banden op voor
je mag al blij zijn als die starlet fatsoenlijk bij het paaltje komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef PeuRac het volgende:
k heb liever dat ze een goedkope starlet tegen een paaltje zet dan een Alfa oid, die alfa rot dan meteen weg
Volgens mij was het meer tegen vrijwarings kosten en kratje bierquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Daar is het addertje
Te koop voor 200 euri, en versleutel er voor 2000 euri aan
al een nieuwe schoonheid op de kop getikt?quote:
quote:
Welke klasse/lease bedrag? Benzine diesel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik ga leasen
(2 maanden verder)
dat ging jij toch doen? Net zoveel cilinders als Alexxxxx's Visa en ongeveer dezelfde motorinhoud, alleen een kleine 500 kilo aan blikwerk lichterquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
al een nieuwe schoonheid op de kop getikt?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
dat ging jij toch doen? Net zoveel cilinders als Alexxxxx's Visa en ongeveer dezelfde motorinhoud, alleen een kleine 500 kilo aan blikwerk lichter
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef lipje het volgende:
Zaterdag zei je wat anders
enne stereotypes bevestigen is niet rellen
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef, mits haalbaar voor het bedrijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke klasse/lease bedrag? Benzine diesel?
je weet dat Lexus van Toyota is he? zou er niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef.
Ik twijfel tussen een IS220d (eerst IS250 maar benzine is gewoon niet haalbaar, helaas)
en de avensis met hetzelfde blok.
Scheelt behoorlijk wat in de maand, maar ik vind die IS erg mooi... moeilijk, moeilijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef vlad het volgende:
[..]
je weet dat Lexus van Toyota is he? zou er niet aan beginnen als ik jou was![]()
(ik zou voor de turbo d gaan![]()
)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef, mits haalbaar voor het bedrijf.
Ik twijfel tussen een IS220d (eerst IS250 maar benzine is gewoon niet haalbaar, helaas)
Scheelt behoorlijk wat in de maand, maar ik vind die IS erg mooi... moeilijk, moeilijk
mja, als het tijdens mijn gothic-periode al niet wou lukken, overleef ik dit ook wel weerquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, als het tijdens mijn gothic-periode al niet wou lukken, overleef ik dit ook wel weer![]()
Zou het graag doen en dan twijfel ik niet aan m'n rijkunsten maar aan die andere 8 miljoen debielen op de wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, als het tijdens mijn gothic-periode al niet wou lukken, overleef ik dit ook wel weer![]()
en vooral jezelf in een Crossaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou het graag doen en dan twijfel ik niet aan m'n rijkunsten maar aan die andere 8 miljoen debielen op de weg![]()
Vrouwen en sommige mannen![]()
Daar rij ik niet harder dan 140 meequote:
met 160+boom ben je niets meer dood dan met 140 hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar rij ik niet harder dan 140 meeDan is de herrie niet meer te harden
![]()
Opzich wel goed anders zou ik continu 160 rijden enzo dus tja![]()
Mja, gaat meer om de boetes enzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef vlad het volgende:
[..]
met 160+boom ben je niets meer dood dan met 140 hoor![]()
Heb je enig idee hoeveel ik rijd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
[..]
alles uit de duitse stal dusEn waarom diesel, je wegenbelasting is echt schrikbarend duur (2x zoveel dan voor een vergelijkbare benzine auto)
2000 euro of zo, als t echt een gave auto is. Mn ouders vragen geen huur of kostgeld of zo, dat scheeltquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, wat is je budget, of heb je tijd om even door te sparen? Als je voor een solide auto wilt gaan zal je veel rond moeten kijken en proefrijden, of een recentere auto uitzoeken.
Waarschijnlijk is een civic/swift/golf/polo van max 10 jaar oud goed te doen voor je, maar een goed onderhouden en niet afgeragd exemplaar daarvan is niet goedkoop
Ik heb in beide meerdere keren gereden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je hebt er nog niet in gereden...
Met de 250 heb ik geen ervaring, maar de 220d rijdt geniaal, ziet er bijzonder goed uit en is goed uitgerust. Enige nadeel is dat je wat weinig hoofdruimte hebt > 1.90.
Heb je enig idee wat 'ie nu rijdt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Diesel is kut dude, als het even niet hoeft begin er niet aan![]()
Als je budget 30000 euro is en je kan een A4 3.0 TDI kopen prima...
Maar van die ouderwetse diesels![]()
Gezien je vooral lange afstanden rijdt en dat budget, Rover 600 - wel benzine overigens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2000 euro of zo, als t echt een gave auto is. Mn ouders vragen geen huur of kostgeld of zo, dat scheelt
Weet jij dat dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat 'ie nu rijdt?
Vanwaar de twijfel dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb in beide meerdere keren gereden.
Als ik benzine blijf rijden houd ik mn Visa wel, misschienquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien je vooral lange afstanden rijdt en dat budget, Rover 600 - wel benzine overigens.
2000 is een redelijk budget iig, maar je moet er geen wonderen voor verwachten...
Zondag een tourrit met andere Visasquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
dat jij nou in een niet geblazen diesel rijdtVoorAlexxx is zelfs dat een vooruitgang
Die Visa is echt niet vooruit te branden
En een Niva ervoor die al die bakken die het niet meer doen voorttrekt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag een tourrit met andere VisasDat word gaaf
Oke, dan gaat de Golf naar de sloopquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik benzine blijf rijden houd ik mn Visa wel, misschienIk wil de stress van telekens een kapotte auto er gewoon even niet bij hebben... Het liefst natuurlijk een Niva Diesel, maar die zijn SCHAARS.
Jaloers...zondag helpen bij een verhuizingquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag een tourrit met andere VisasDat word gaaf
Euh, ik overweeg toch verkoop vam nn Visasquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een Niva ervoor die al die bakken die het niet meer doen voorttrekt?
Verstandig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik overweeg toch verkoop vam nn Visas
Je mag zaterdag ook wel helpen bij een verhuizing als je wilt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Jaloers...zondag helpen bij een verhuizing
Een niva (diesel of niet) is nou ook niet bepaald a->b degelijk. Kijk dan gewoon naar een recentere hatch met goede reputatie binnen je budget.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik benzine blijf rijden houd ik mn Visa wel, misschienIk wil de stress van telekens een kapotte auto er gewoon even niet bij hebben... Het liefst natuurlijk een Niva Diesel, maar die zijn SCHAARS.
Ooit komt er een gare bak die ik helemala met Duct Tape ga bekledenquote:
Ik denk niet dat haar vader dat ding nog een paar maanden wil hebben staan olie lekkenquote:
Ik zeg ook niet dat JIJ dat moet doen....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar vader dat ding nog een paar maanden wil hebben staan olie lekkenEn bij mn moeder hoef ik er al helemaal niet mee aan te komen
Ik vind de duct tape tuning op onze sierra ook wel wat hebben... maar helemaal bekleden, daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ooit komt er een gare bak die ik helemala met Duct Tape ga bekleden
Kom eens langs dan met de Sierra en een paar rollen tape, gaan we het samen doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind de duct tape tuning op onze sierra ook wel wat hebben... maar helemaal bekleden, daar heb ik niet zo'n zin in![]()
Als je hier kom denk ik erover na...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom eens langs dan met de Sierra en een paar rollen tape, gaan we het samen doen
Verschil waar ik met een Avensis op uitkwam was iets van 50 euro per maand, dat vond ik eigenlijk reden genoeg om de Avensis maar compleet te vergeten en voor de IS te gaan. Dat was overigens mijn tweede keus destijds, na de MX.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Geld..
Helemaal eerlijk is het niet, want de Lexus is luxer en rijdt beter
Ik vrees dat ik dan nog in een coma ligquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag zaterdag ook wel helpen bij een verhuizing als je wilt?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je hier kom denk ik erover na...
maar om meer dan 20 km op de openbare weg te rijden met een auto zonder uitlaat, remmen e.d. lijkt me niet zo'n goed plan![]()
Regel jij de tape? Regio alkmaar was het toch?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar om meer dan 20 km op de openbare weg te rijden met een auto zonder uitlaat, remmen e.d. lijkt me niet zo'n goed plan![]()
maar 20 km naar frieslân?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Via welke maatschappij was dat?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Verschil waar ik met een Avensis op uitkwam was iets van 50 euro per maand, dat vond ik eigenlijk reden genoeg om de Avensis maar compleet te vergeten en voor de IS te gaan. Dat was overigens mijn tweede keus destijds, na de MX.
Het klinkt wat raar om te doen alsof die 50 euro x 48 maanden niets is, maar je betaalt je toch al blauw aan je leasebak, dus waarom zou je er niet meer van genieten die 4 jaar?
Yep, Sierra staat in alkmaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Regel jij de tape? Regio alkmaar was het toch?
U hoort waarschijnlijk nog van mequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Yep, Sierra staat in alkmaar
We zullen zien, niet op kort termijn iigquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
U hoort waarschijnlijk nog van meMits tape.
ik zit zlef ook volgeboekt, dus dat komt mooi uitquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
We zullen zien, niet op kort termijn iig
Athlon, en meer dan een jaar geleden - zoals ik al aangaf zijn de prijzen van mijn huidige auto nogal (extreem) gestegen, dus mogelijk is dat ook zo tussen de IS en Avensis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Via welke maatschappij was dat?
Want ik kom op een hoger bedrag uit.
antwoordquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Breedbeeld computerscherm op reguliere verhoudingen zetten.
Als je dat kan doen, zou dat wel erg mooi zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Athlon, en meer dan een jaar geleden - zoals ik al aangaf zijn de prijzen van mijn huidige auto nogal (extreem) gestegen, dus mogelijk is dat ook zo tussen de IS en Avensis.
Dat verschil was overigens netto, ik had een spreadsheet gemaakt om de uiteindelijke kosten voor mijn situatie te berekenen. De bijbetaling aan je bedijf is bv. aftrekbaar (loopt nog een rechtszaak aan't europese hof over het %) van de bijtelling waardoor duurdere auto's in de lease in verhouding minder duur kunnen worden.
Ik kan morgen op kantoor wel voor je kijken of ik de spreadsheet met daarin de leasebedragen nog heb.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
Stommy: [gevraagd] i-book max 2 jaar oud
Mja, hoe lang wil je gaan leasen? 48 maanden keer 1000 euro is ook 48k wat je dan in totaal lapt voor zo'n wagen hè....quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je dat kan doen, zou dat wel erg mooi zijn.
Ik kom nu op een kleine 200 euro meer uit, en dat is toch redelijk veel.
Het liefst zou ik kopen maar dat is 2x 40knog niet echt te doen, met alle inversteringen die wij hebben momenteel.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Morgen komt er een opkoper, maar als ik wat over heb dan zal ik het posten
Dat is waar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hoe lang wil je gaan leasen? 48 maanden keer 1000 euro is ook 48k wat je dan in totaal lapt voor zo'n wagen hè....
200 is wel heel erg veel, maar waarschijnlijk heb je dan een Avensis met lichtere motor, of minder accesoires (de IS was iig overcompleet, alleen het navi systeem van 6k ontbrakquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je dat kan doen, zou dat wel erg mooi zijn.
Ik kom nu op een kleine 200 euro meer uit, en dat is toch redelijk veel.
Het liefst zou ik kopen maar dat is 2x 40knog niet echt te doen, met alle inversteringen die wij hebben momenteel.
Klopt, maar verschil met lease is dat 'de baas' een x bedrag meebetaalt. Dan is het dus geen 48 x 1000 maar 48 x bijbetaling.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, hoe lang wil je gaan leasen? 48 maanden keer 1000 euro is ook 48k wat je dan in totaal lapt voor zo'n wagen hè....
Ook een Avensis met de 177 pk diesel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
200 is wel heel erg veel, maar waarschijnlijk heb je dan een Avensis met lichtere motor, of minder accesoires (de IS was iig overcompleet, alleen het navi systeem van 6k ontbrak). Kopen is idd wat not-done als investering, hoewel de lease-maatschappijen natuurlijk niet anders doen...
Dat is wel een kutargument om een nieuwe Avensis te gaan leasen eigenlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Probleem is dat dit bedrag in 1x ophoesten niet echt mogelijk is omdat we een aantal inversteringen hebben momenteel.
Ik zou ook nog 1 a 2 jaar kunnen rijden in deze Avensis maar ik wil wel weer wat nieuws.
Ja ik heb alleen geen baasquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Klopt, maar verschil met lease is dat 'de baas' een x bedrag meebetaalt. Dan is het dus geen 48 x 1000 maar 48 x bijbetaling.
Ik kan een 2.0 D4 automaat uit 2002 niet echt vergelijken met een 177 pk dieselquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is wel een kutargument om een nieuwe Avensis te gaan leasen eigenlijk
Las het net ja, is het dan geen betere optie om een redelijke tweedehands (ex-lease bv.) aan te schaffen? Je uitgaven worden anders wel erg hoog, puur voor een auto.quote:
Ja zeker, lease is weggegooid geld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Las het net ja, is het dan geen betere optie om een redelijke tweedehands (ex-lease bv.) aan te schaffen? Je uitgaven worden anders wel erg hoog, puur voor een auto.
Mn vader stond ook voor de keus paar maanden geleden, maar het viel vies tegen hoe kaal zo'n Lexus standaard is. Kwam toch al snel op 50k uit met de gewilde opties.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef, mits haalbaar voor het bedrijf.
Een Alfa aan een Toyotafapper aansmerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Mn vader stond ook voor de keus paar maanden geleden, maar het viel vies tegen hoe kaal zo'n Lexus standaard is. Kwam toch al snel op 50k uit met de gewilde opties.
Toen was de keus snel gemaakt; de Alfa 159 2.4 JTD die net iets goedkoper is, meer power, betere looks (al is de LS ook erg mooi). Voordeel van de Lexus is dat deze statistisch gezien erg betrouwbaar is
En hoi SC'ers, lang geleden dat ik hier gelezen en wat gepost heb
Dat is inderdaad niet heel verstandigquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Een Alfa aan een Toyotafapper aansmeren
Tussen 40k en een oude gare auto zitten best veel leuke modellen waar je je prima in kan vertonenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja zeker, lease is weggegooid geld.
Een nieuwe kopen is het best wat betreft belastingvoordeel.
maar ja ik zit dus met direct een bepaald bedrag wegleggen (kopen) of b.v. 1 jaar "geleidelijk" waardoor beide mogelijk is. (investering + auto)
Met een oude gare auto aankomen is helaas geen optie, benzine rijden is ook enorm duur...
m.a.w. ik heb weinig keus.
Over 2 jaar wordt er iig wat gekocht ipv lease.
Ik las over z'n naam heenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet heel verstandig
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruitquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:22 schreef Paladijn het volgende:
*shrug* de 159 is eigenlijk best goedkoop in de lease tegenwoordig. Maar als ik zonodig AR in de lease wilde rijden reed ik wel een 156 of 166.
Hij heeft al een uitstapje gemaakt naar Peugeot....quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik las over z'n nick heen![]()
Maar misschien is ie wel vatbaar voor het Alfa virus
[..]
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruit![]()
Omdat ze er, naar mijn mening, veel beter uitzien... de techniek/betrouwbaarheid zal ongetwijfeld beter zijn, maar toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik las over z'n naam heen![]()
Maar misschien is ie wel vatbaar voor het Alfa virus
[..]
Waarom zou je 2 verouderde modellen boven de 159 verkiezen? Nieuwe mag wel wat zwaarder zijn, maar is in de rest een stap vooruit![]()
Ja dat stond ook in mijn post, vooral met een nieuwe kan je leuke dingen doenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee Stommy, ik zou even tijdelijk in een Corolla diesel gaan rijden ofzo, tot het bedrijf zich de aanschaf van auto's kan veroorloven. Ik heb nooit begrepen dat mensen met een eigen zaak gingen leasen.... Bij aanschaf van auto's zit er ook een belastingvoordeel aan hè, maar dat zul jij ook wel weten
en daarvan komt een nieuwe.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft al een uitstapje gemaakt naar Peugeot....
Dat zal wel ja, we reden niet voor niets iedere 2 jaar in een nieuwequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat stond ook in mijn post, vooral met een nieuwe kan je leuke dingen doen
Like d'ohquote:Opzich kan het bedrijf het wel aan, maar onze prioriteiten liggen ergens anders dan auto's
En dat zijn er maar zeer weinig...quote:Auto's zijn ten alle tijden een slechte inverstering, op oldtimers die meer waard worden na.
Vetquote:Misschien is zo'n Auris met 177 pk diesel wel een optie..
Ik beslis ook niet zomaar, ik ben hier al een tijdje mee bezig.
[..]
en daarvan komt een nieuwe.
een coupe injection waarschijnlijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zo'n Alfa is ook helemaal niet verkeerd, erg mooie auto met een hele fijne motor.
Maar ik durf het gewoon niet aan, vanwege de kwaliteit/betrouwbaarheid.
nou sherman ik ga toevallig binnenkort verhuizenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je woont over 40 jaar ook nog steeds in hetzelfde huis?
Geld verdienen is risico's nemen Stommy, dat moet je toch weten.
precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
Alhoewel het natuurlijk dom is om een onbetrouwbaar hok te kopen.
Goed bezigquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou sherman ik ga toevallig binnenkort verhuizen
Omdat je dan zeker weet dat 'ie altijd rijdt?quote:[..]
precies.
404 is al erg genoeg.
Bovendien ben ik een Toyota fappert![]()
Ja binnen de regio.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Goed bezigBinnen dezelfde regio?
[..]
Omdat je dan zeker weet dat 'ie altijd rijdt?
Nee hoor, als ik prive een auto zou moeten kopen van m'n eerste zuurverdiende centen zou ik ook een Toyota kopen denk ik...
Ja natuurlijk weet ik waarom je Toyota fappert ben, maar da's niet leuk om grappen over te makenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja binnen de regio.
Je weet toch waarom ik een Toyota fappert ben
M'n "partner in crime" heeft trouwens een Prius Tech edition besteld, zo'n ding wat automatisch kan inparkeren
hahahaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk weet ik waarom je Toyota fappert ben, maar da's niet leuk om grappen over te maken
En een PriusHoe zit het met het aantal chromosoompjes van de beste man?
Het systeem is opzich erg goed ja. Alleen jammer dat die accu's daarna nog 1000 jaar over de wereld rondzwervenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hahaha
Ja ik weet het ook niet meer, met hem![]()
Opzich rijdt dat ding wel lekker, en is nog zuinig ook.
Jammer dat het er niet uitziet, maar het is gewoon een geweldige auto.
dat valt wel meequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het systeem is opzich erg goed ja. Alleen jammer dat die accu's daarna nog 1000 jaar over de wereld rondzwerven
Maar inderdaad, dat "design"![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat valt wel mee
(dat van die accu's)
Je hebt zeker dat document gelezen van GM..quote:
Nee. Ik heb op het moment een project lopen waar we alternatieve manieren van voortstuwen onderzoeken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt zeker dat document gelezen van GM..
maar goed, ik zal wel eens kijken hoe dat allemaal zit
Ja maar DAT zijn geen TOYOTA accu's..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik heb op het moment een project lopen waar we alternatieve manieren van voortstuwen onderzoeken.
Nee, maar ze prakken ze wel in die auto'squote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar DAT zijn geen TOYOTA accu's..
Dikke bak jeweetsquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
Koop gewoon, net als BoJo, een Golf Stommy.
neuh.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Valt een beetje tegen, toch?
Pinpasblieperd?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n ding hoef ik niet in m'n huis heur. Ik wil mijn pinpasblieberd.
Nah, er zijn leukere dingen te doen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
nee das sneeuw
is skieën over de Ring niet iets?
quote:
quote:Een omgevingstemperatuur tot 35 graden is geen probleem voor de CarPC
1 scheet laten en het ding slaan vastquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
zelf aan warme zomer in NL kan dat ding dus haast niet aan
![]()
yupz dus daar kun je dat ding ook niet in pleurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:37 schreef lipje het volgende:
in een warme zomer moet je je gekoelde dashboardkastje openrukken en daar twee blikjes bier uit trekken
wou je hem in de stoel proppen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1 scheet laten en het ding slaan vast![]()
Er onderquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz dus daar kun je dat ding ook niet in pleuren![]()
[..]
wou je hem in de stoel proppen ofzo![]()
hebben die scheten van jou zo'n impact danquote:
quote:
priusquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ paal en herman
ik denk dat "we" eruit zijn...
komt nu een corolla d4-dover 1 a 2 jaar ga ik volgens de nieuwe plannen minder km's maken en komt er mits de prognoses uitkomen een is250 (benzine
)
De eventuele km's worden dan met die Prius gemaakt, die is ook redelijk zuinig
En ik van jouquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Fototje van Vlad gemaakt
[afbeelding]
Niet mijn auto. ik kan er ook niets aan doenquote:
Ik ben in elk geval blij dat ik niet mijn autostoel benquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hebben die scheten van jou zo'n impact dan![]()
beetje erg jammer inderdaad van toyota, concept van het ding is wel goedquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet mijn auto. ik kan er ook niets aan doen![]()
Maar zoals ik gister zei, het is een geweldige auto, jammer van het uiterlijk.
eet je vaak bruine bonen ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval blij dat ik niet mijn autostoel ben![]()
Ik heb m'n eigen kantoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:22 schreef lipje het volgende:
Zullen ze blij zijn op kantoor, of hou je je daar wel in
Een collega van me heeft ruzie gekregen met een chauffeuse, toen we buiten stonden te roken, liet hij een scheet terwijl ze achter hem langs liep, wat ie niet eens in de gaten hadquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een collega van me heeft ruzie gekregen met een chauffeuse, toen we buiten stonden te roken, liet hij een scheet terwijl ze achter hem langs liep, wat ie niet eens in de gaten had![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ paal en herman
komt nu een corolla d4-dover 1 a 2 jaar ga ik volgens de nieuwe plannen minder km's maken en komt er mits de prognoses uitkomen een is250 (benzine
)
De rekening komt eraanquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee Stommy, ik zou even tijdelijk in een Corolla diesel gaan rijden ofzo, tot het bedrijf zich de aanschaf van auto's kan veroorloven. Ik heb nooit begrepen dat mensen met een eigen zaak gingen leasen.... Bij aanschaf van auto's zit er ook een belastingvoordeel aan hè, maar dat zul jij ook wel weten
hehe..quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[..]
De rekening komt eraan![]()
Maar wel een verstandig idee van "jullie"!
Mja, even 2 jaar rustig aan doen, en dan kun je daarna de *p*i*m*p* spelen met je nieuwe Lexus.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe..
het is toevallig, ik kan erg goedkoop aan die corolla komen, vandaar.
Ik baal er wel van, want het is een downgrade vergeleken met de Avensis die ik nu rijd.
Mijn vader?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef Hugster het volgende:
Maar hij ziet er wel leuk uit
Hij is echt een hottiquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader?
Geen wonder dat je hem dan zulke berichtjes stuurt.
Ieeeeeeeeeeeeeeuw. PLEASE.quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Het was leuk in tivoli. Al was het barrygehalte redelijk hoog
Goed genoeg, je moet ook niet boven je stand gaan leven... en als je over 1-2 jaar een fraaie lexus voor de deur hebt staan...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ paal en herman
)
Dat gelul over die Priusquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goed genoeg, je moet ook niet boven je stand gaan leven... en als je over 1-2 jaar een fraaie lexus voor de deur hebt staan...Bovendien is die Corolla gewoon een A->B auto, nietwaar?
Alleen een priusHeb je dan ook een bijpassend groen shirt aan?
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef 2cv het volgende:
Ik wil een BX Break met ongeblazen dieselmotor !
Best wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Op de sloop staan er vast nog een paar![]()
Zijn die zo zeldzaam dan in NL?
Gezien. Op het web en in het echt. Regelrecht wrak.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.speurders.nl/a(...)610bx0210break.10.99
is dit niets voor je dan?
Vervelend is dat he.. Van dat soort particuliere oplichtersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Best wel.
[..]
Gezien. Op het web en in het echt. Regelrecht wrak.
Paar puntjes:
- Versleten aandrijfassen (homokineten)
- Versleten stabilisatorstangstokjes
- Dikke deuk achter de achterbumper
- Kachelventilator werkt met een alternatieve schakelaar
En nog wat puntjes. Prijs ligt in ieder geval veel te hoog !
Hoe het er op de foto uit ziek kan me geen bal schelen. Technisch moet 'ie in orde zijn. Mag best iets aan versleuteld moeten worden om dat zo te krijgen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Vervelend is dat he.. Van dat soort particuliere oplichters
en die andere TGD's die op speurders en marktplaats staan?
Waarom wil je eigenlijk een BX break diesel?
edit:
Wat een vermogen voor zo'n BX![]()
Ziet er op de foto wel goed uit.
BX Break
Heb je deze BX al gezien?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe het er op de foto uit ziek kan me geen bal schelen. Technisch moet 'ie in orde zijn. Mag best iets aan versleuteld moeten worden om dat zo te krijgen hoor![]()
En ik wil een BX break omdat ik een auto zoek, het een Citroën moet zijn, het ook een beetje een karakterestieke Citroën moet zijn en ook meteen een beetje betaalbaar moet zijn. En een Break vind ik mooier dan een Berline
Welke BX ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je deze BX al gezien?
en als je een redelijk betaalbare karakterestike citroen wil hebben is een CX dan niets?
Die zie ik voor redelijke prijzen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |