al een nieuwe schoonheid op de kop getikt?quote:
quote:
Welke klasse/lease bedrag? Benzine diesel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik ga leasen
(2 maanden verder)
dat ging jij toch doen? Net zoveel cilinders als Alexxxxx's Visa en ongeveer dezelfde motorinhoud, alleen een kleine 500 kilo aan blikwerk lichterquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
al een nieuwe schoonheid op de kop getikt?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
dat ging jij toch doen? Net zoveel cilinders als Alexxxxx's Visa en ongeveer dezelfde motorinhoud, alleen een kleine 500 kilo aan blikwerk lichter
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:26 schreef lipje het volgende:
Zaterdag zei je wat anders
enne stereotypes bevestigen is niet rellen
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef, mits haalbaar voor het bedrijf.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke klasse/lease bedrag? Benzine diesel?
je weet dat Lexus van Toyota is he? zou er niet aan beginnen als ik jou wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef.
Ik twijfel tussen een IS220d (eerst IS250 maar benzine is gewoon niet haalbaar, helaas)
en de avensis met hetzelfde blok.
Scheelt behoorlijk wat in de maand, maar ik vind die IS erg mooi... moeilijk, moeilijk
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:29 schreef vlad het volgende:
[..]
je weet dat Lexus van Toyota is he? zou er niet aan beginnen als ik jou was![]()
(ik zou voor de turbo d gaan![]()
)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou ik kan natuurlijk zelf kiezen wat ik uitgeef, mits haalbaar voor het bedrijf.
Ik twijfel tussen een IS220d (eerst IS250 maar benzine is gewoon niet haalbaar, helaas)
en de avensis met hetzelfde blok.
Scheelt behoorlijk wat in de maand, maar ik vind die IS erg mooi... moeilijk, moeilijk
mja, als het tijdens mijn gothic-periode al niet wou lukken, overleef ik dit ook wel weerquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, als het tijdens mijn gothic-periode al niet wou lukken, overleef ik dit ook wel weer![]()
Zou het graag doen en dan twijfel ik niet aan m'n rijkunsten maar aan die andere 8 miljoen debielen op de wegquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, als het tijdens mijn gothic-periode al niet wou lukken, overleef ik dit ook wel weer![]()
en vooral jezelf in een Crossaquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou het graag doen en dan twijfel ik niet aan m'n rijkunsten maar aan die andere 8 miljoen debielen op de weg![]()
Vrouwen en sommige mannen![]()
Daar rij ik niet harder dan 140 meequote:
met 160+boom ben je niets meer dood dan met 140 hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar rij ik niet harder dan 140 meeDan is de herrie niet meer te harden
![]()
Opzich wel goed anders zou ik continu 160 rijden enzo dus tja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |