Niet als ie niet online isquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef BaraCuda het volgende:
Je moet gewoon niet zoveel lullen AnneGewoon to the point en ophangen die handel.
Dat geouwehoer kan via internet![]()
Vroegah was het zo dat je tot aan de grens betaalde, maar ik weet niet of dat nog zo is. Het kostte mij iig wel beltegoed toen mijn toenmalige vriendin in Spanje zat en mij belde. Ik zou zo niet weten of dat nu nog zo is of kwam omdat ik prepaid had.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet als ie niet online is![]()
.
Trouwens, als iemand mij vanuit Duitsland belt eh. Kost dat mij dan geld? Gisteren namelijk zéker een uur gebeld met een Duits nummer (Zij mij dus eh).
Ja jij moet betalen voor dat gesprek tot aan de grens ofzo geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Trouwens, als iemand mij vanuit Duitsland belt eh. Kost dat mij dan geld? Gisteren namelijk zéker een uur gebeld met een Duits nummer (Zij mij dus eh).
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
OK, top!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:11 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, ik heb mijn kaart van de elfstedentocht binnen.
Als iemand jou belt is het gesprek gratis, tenzij jij op een buitenlandse gsm ingelogd bentquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
08:30-09:00, zelfde als jou meen ikquote:
ik zou voor gas gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is een betrouwbare, kleine (lichte), niet te trage dieselauto?
Bara's opel crossa?quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Altoquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
kan ie jouw slet niet overnemenquote:
Defineer betrouwbaar, licht en kleinquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan nog harder, nog steeds ondersturend, de sloot in glijdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
Wat zou ik toch graag zo´n zeldzame 850 TDI onder m´n reet hebben zeg![]()
Dan ga je in elk geval comfortabel de sloot inquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan nog harder, nog steeds ondersturend, de sloot in glijden
Klopt. Wietze heeft ook dezelfee tijd, zie ook http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=8482quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
08:30-09:00, zelfde als jou meen ik
Een beetje het Visa idee... maar dan een auto die wel heel blijft... Sinds zaterdag rijdt ie weer, en sinds zaterdag elke dag een ander gebrekquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bara's opel crossa?
En serieus, geen idee... wat versta je onder klein/licht anyway?
Seat Terraquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Defineer betrouwbaar, licht en klein
zoiets?
alles uit de duitse stal dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een beetje het Visa idee... maar dan een auto die wel heel blijft... Sinds zaterdag rijdt ie weer, en sinds zaterdag elke dag een ander gebrek
hij vroeg om een betrouwbare auto, die motor zal t wel ff volhouden maar de restquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx, ik weet een Golf met 410.000km te staan, donker rood met een 55pk diesel. Is over aangezien mn vriendin ook nog een Starlet uit 93 heeft.
starletquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:12 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx, ik weet een Golf met 410.000km te staan, donker rood met een 55pk diesel. Is over aangezien mn vriendin ook nog een Starlet uit 93 heeft.
Nouja, volgens mij mocht die voor heel weinig weg, dr moeten voor een apk namelijk zowieso nieuwe banden op voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef lipje het volgende:
[..]
hij vroeg om een betrouwbare auto, die motor zal t wel ff volhouden maar de rest
Daar is het addertjequote:Op woensdag 21 maart 2007 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij mocht die voor heel weinig weg, dr moeten voor een apk namelijk zowieso nieuwe banden op voor
je mag al blij zijn als die starlet fatsoenlijk bij het paaltje komtquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef PeuRac het volgende:
k heb liever dat ze een goedkope starlet tegen een paaltje zet dan een Alfa oid, die alfa rot dan meteen weg
Volgens mij was het meer tegen vrijwarings kosten en kratje bierquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Daar is het addertje
Te koop voor 200 euri, en versleutel er voor 2000 euri aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |