Ik ben best vaak 10 minuten te vroeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog 3 minuten mevrouw![]()
Werknemers die 5 minuten voor de tijd al in sprinthouding staan om weg te rennen![]()
wel erg hard zodat het vet uit zijn bips in zijn buik blijft zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bara! Ik zou je onder je kont moeten schoppen.
Nee, dat is dan weer té zielig. Bara wordt al genoeg gepest met zijn flapoortjesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
wel erg hard zodat het vet uit zijn bips in zijn buik blijft zitten
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bara! Ik zou je onder je kont moeten schoppen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryHet was ook zo makkelijk en je weet dat ik het niet meen
![]()
how cutequote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
SorryHet was ook zo makkelijk en je weet dat ik het niet meen
![]()
http://www.944-basic.nl/forum/quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey Paladijn, wist je dat er een hele goedkope 944 Cup is in NL ff www.dnrt.nl checken!
Laat me raden, je kende de site al, of je was echt snelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.944-basic.nl/forum/
phpBB forum
Twee muisklikkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat me raden, je kende de site al, of je was echt snel
Ik heb al een 'gekocht', ik wacht alleen tot de verkoper tijd heeft om naar het postkantoor te gaan voor de overschrijving (had komend weekend geplanned, maar dan is hij op oefeningquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey Paladijn, wist je dat er een hele goedkope 944 Cup is in NL ff www.dnrt.nl checken!
of meteen naar http://www.944-basic.nl/ gaan
Het leuke van de DNRT is (in elk geval de Alfa variant ervan) is zeg maar dat je er met 0 ervaring, mits in bezit van KNAF-licentie, voor een redelijk laag bedrag toch ervarig op kan doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb al een 'gekocht', ik wacht alleen tot de verkoper tijd heeft om naar het postkantoor te gaan voor de overschrijving (had komend weekend geplanned, maar dan is hij op oefening), maar ik ga er dus niet professioneel mee racen in een klasse. Dit jaar nog niet iig
Oh, en Peu: [Project] Lotus Elise 111
Dat klopt, er zijn een aantal low-budget klassen van de DNRT waar je prima kan rijden zonder er teveel geld in te stoppen, echter zie het reglement. Voor later wel een idee, maar het is momenteel puur vrijetijdsbestedingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het leuke van de DNRT is (in elk geval de Alfa variant ervan) is zeg maar dat je er met 0 ervaring, mits in bezit van KNAF-licentie, voor een redelijk laag bedrag toch ervarig op kan doen.
Ik kende DNRT al een tijd, heb in mei vorig jaar ook met een aantal van de porsche 944 rijders zitten praten en ben toen met een van hun meegeweest in een E30 2.0 (en later een 911t). Hij liep toen wat te klagen dat het een stuk minder vermogen had dan de 944, maar was desondanks erg puik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef PeuRac het volgende:
Keik kwam het vandaag tegen, als ik t eerder had gezien was de 155 waarschijnlijk niet vertrokken
![]()
Anyway, weet iemand hier of die 10.000 euro grens van de IB-groep ook geldt als je halverwege t jaar aan een opleiding begonnen bent?
Ik ben 2jr full-time chauffeur geweest voordat ik studeerde, dat heb ik tot september gedaan en daarna nog steeds 20u per week gewerkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kende DNRT al een tijd, heb in mei vorig jaar ook met een aantal van de porsche 944 rijders zitten praten en ben toen met een van hun meegeweest in een E30 2.0 (en later een 911t). Hij liep toen wat te klagen dat het een stuk minder vermogen had dan de 944, maar was desondanks erg puik.
En mbt. die 10k grens, bel ze op. Waar verdien jij uberhaupt zoveel geld mee als buitenlands student?
Die vergunning heb ik heel bewust nooit gehaald, anders mocht ik inderdaad met blauwe platen gaan rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:43 schreef lipje het volgende:
Peu is natuurlijk het eerste half jaar full time directie taxichauffeur geweest
Dat tikt wel aan ja. Als je geluk hebt tellen ze pas vanaf het moment dat je studeert, maar daar kunnen ze je vast zelf uitsluitsel over geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben 2jr full-time chauffeur geweest voordat ik studeerde, dat heb ik tot september gedaan en daarna nog steeds 20u per week gewerkt.
K heb ff een topic geopent in WGR, misschien dat ze nog tips hebben, ik ga de IB-groep nog niet bellen/mailen, ze vragen namelijk altijd om je registratie nummer.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat tikt wel aan ja. Als je geluk hebt tellen ze pas vanaf het moment dat je studeert, maar daar kunnen ze je vast zelf uitsluitsel over geven.
quote:TIjDelIjKe sTuDIeONDerbreKINg
Als je een gedeelte van 2007 geen studie-
financiering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten
soms niet, en soms wel mee.
Ze tellen niet mee als de periode waarin je
geen studiefinanciering ontvangt aan het
begin of aan het einde van het kalenderjaar
ligt.
Thanksquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:41 schreef ThaFreak het volgende:
@ peu kom vanmiddag nog even terug op je mail.....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hoezo "eindelijk" eigenlijk. Net alsof er iets mis wat met de Civic en Astra.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm 14.gif
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mijn Hermandepermban speakers hebben ze gisteren proberen te bezorgen![]()
Goeie shit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb een Harmann Kardon home cinema set gekocht![]()
BoJo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mên. Je bent écht een kneus.
Oh, welke? Die klinkt namelijk lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb een Harmann Kardon home cinema set gekocht![]()
Dat is altijd bespreekbaar..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ligt eraan wat je ervoor wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |