Moet je ongesteld worden? Of ben je zwanger?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honger![]()
Echt de laatste tijd niet normaal hoorFreet berg broodjes op m'n werk en thuis eet ik ook hardstikke veel
![]()
Tijd om te hardlopen, anders krijg ik m'n reet straks niet meer in m'n kartstoeltje![]()
Mja, er zit echte slagroom in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echte slagroom doe ik een moord voor![]()
Die spuitbus rommel is niet te freten![]()
Overloperdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mamalief de C70 af en toe uitleent heb ik verder niet zoveel wensen hoor![]()
Denk je dat ik kindje van je krijg?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Of ben je zwanger?.
Ik heb overigens ook honger. Nog maar 24 minuten. En we eten verdomd lekker weer.
Dat laatste is prima, maar er komt bij ons een sleurhut inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Koop een sleurhut, dan mag je vast wel bij herman in de achtertuin gaan wonen![]()
Iedere vorm van die zoete teringzooi is niet te kanenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echte slagroom doe ik een moord voor![]()
Die spuitbus rommel is niet te freten![]()
Hell no.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk je dat ik kindje van je krijg?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mamalief de C70 af en toe uitleent heb ik verder niet zoveel wensen hoor![]()
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedere vorm van die zoete teringzooi is niet te kanen
Ik reageer me suf op huisjes jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gezelligHeb je al iets op het oog?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?![]()
[afbeelding]
Bossche Bollen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?![]()
[afbeelding]
Bossche Bollen![]()
quote:
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur.
Maarja, je kunt het ook positief bekijken, je kunt dan tenminste opnieuw beginnen
Waarom zo ineens dan? Ruzie gehad?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik blijf iig realistisch...
Is tijdelijk bij je ouders gaan wonen geen optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik blijf iig realistisch...
Wat is de reden dat jij eigenlijk weg moet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bovenkant open maken en al het slagroom eruit lepelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei. Je komt gewoon met iets ranzigs aanzetten.
Als ik ga kopen moet ik in een garagebox gaan wonenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al onderzocht of je kon kopen of ga je huren...?
De enige ben ik bang. Beter dan op straat in ieder geval me dunkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is tijdelijk bij je ouders gaan wonen geen optie?
Dat lijkt me dan ook iets logischer jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik ga kopen moet ik in een garagebox gaan wonenNog maar even huren dus.
Mja, het lijkt me sowieso beter bij je ouders te wonen dan bij je ex.... Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie huidige relatie is/wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige ben ik bang. Beter dan op straat in ieder geval me dunkt.
Husi staat op Sandra's naam, en daarom vind ze dat zij er het meeste recht op heeft. Echter sta ik als tweede huruder ingeschreven, en wonen we er echt samen, wat inhoud dat we juridisch gezien evenveel recht hebben op het huisje, en sterker nog, dat bij een rechtzaak het huisje waarschijnlik toegewezen zou woden aan mij, aangezien mijn werk en familie in Frysl6an is, en Sandra geen werk heeft en familie in Den haag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij eigenlijk weg moet?![]()
Of heb je dat zelf aangeboden?
Dat dacht ik ook. Die ruzie was afgelopen donderdag....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je boos bent zeg je vaak dingen die je niet meent. Dus wellicht waait het wel weer over.
Ik heb mn mogelijkheden geod onderzocht idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook iets logischer ja
Nah, omdat ik dacht dat je een contract e.d. had en je een keer iets gepost had m.b.t. een koophuis...
Ik heb een enorm goede band met mn ouders, en dat is precies de reden dat ik er neit wil wonen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me sowieso beter bij je ouders te wonen dan bij je ex.... Maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie huidige relatie is/was
Ze wil dus niet terug naar Den Haag...?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Husi staat op Sandra's naam, en daarom vind ze dat zij er het meeste recht op heeft. Echter sta ik als tweede huruder ingeschreven, en wonen we er echt samen, wat inhoud dat we juridisch gezien evenveel recht hebben op het huisje, en sterker nog, dat bij een rechtzaak het huisje waarschijnlik toegewezen zou woden aan mij, aangezien mijn werk en familie in Frysl6an is, en Sandra geen werk heeft en familie in Den haag.
Ik heb alleen totaal geen behoefte aan rechtzaken dus ben in deze maar de verstandigste. Laat Sandra dan maar in mijn droomhuisje wonen
Logisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb mn mogelijkheden geod onderzocht idd.
Denk je echt dat dat zoveel impact gaat hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een enorm goede band met mn ouders, en dat is precies de reden dat ik er neit wil wonen.
Ze werd erg boos toen ik dat voorsteldequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wil dus niet terug naar Den Haag...?
Zou inderdaad schraal zijn als ze na een paar maanden hem aftaait naar Den Haagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze wil dus niet terug naar Den Haag...?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze werd erg boos toen ik dat voorstelde![]()
Ik ben geen moederskindje dat ieder weekend terug gaat naar zn ouders he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat zoveel impact gaat hebben?
Vrienden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou inderdaad schraal zijn als ze na een paar maanden hem aftaait naar Den Haag![]()
Heeft ze nog redenen om in Friesland te blijven?
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen moederskindje dat ieder weekend terug gaat naar zn ouders he?Ik heb een heel andere levensstijl dan mn ouders, en dat botst. Als ik hier en paar keer per week een of twe uurtjes ben, OK, maar een paar weken? Bovendien heb ik geen zin twee keer te verhuizen, aangezien ik echt hee binnekort een eigen huisje verwacht. Een hele exodus heir in Cornjum aan de gang, en ik heb dorpelingen-voorrang.
Ik ben bang dat ik weinig keus hebquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ook niet![]()
Maar ik denk wel dat je je levensstijl even voor een paar weken kunt aanpassen toch?
Ik denk dat het minder erg is dan je jezelf nu voorhoudt... Je weet dat het tijdelijk is, en dan lijkt het me minder moeilijk je aan te passenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik weinig keus heb
Nog 3 minuten mevrouwquote:
Dat is zwaar kut Alexxxxquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Die ruzie was afgelopen donderdag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |