Moet je ongesteld worden? Of ben je zwanger?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honger![]()
Echt de laatste tijd niet normaal hoorFreet berg broodjes op m'n werk en thuis eet ik ook hardstikke veel
![]()
Tijd om te hardlopen, anders krijg ik m'n reet straks niet meer in m'n kartstoeltje![]()
Mja, er zit echte slagroom in.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echte slagroom doe ik een moord voor![]()
Die spuitbus rommel is niet te freten![]()
Overloperdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mamalief de C70 af en toe uitleent heb ik verder niet zoveel wensen hoor![]()
Denk je dat ik kindje van je krijg?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden? Of ben je zwanger?.
Ik heb overigens ook honger. Nog maar 24 minuten. En we eten verdomd lekker weer.
Dat laatste is prima, maar er komt bij ons een sleurhut inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Koop een sleurhut, dan mag je vast wel bij herman in de achtertuin gaan wonen![]()
Iedere vorm van die zoete teringzooi is niet te kanenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echte slagroom doe ik een moord voor![]()
Die spuitbus rommel is niet te freten![]()
Hell no.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk je dat ik kindje van je krijg?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als mamalief de C70 af en toe uitleent heb ik verder niet zoveel wensen hoor![]()
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedere vorm van die zoete teringzooi is niet te kanen
Ik reageer me suf op huisjes jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh gezelligHeb je al iets op het oog?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?![]()
[afbeelding]
Bossche Bollen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vertellen dat je dit niet lekker vindt he?![]()
[afbeelding]
Bossche Bollen![]()
quote:
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuur.
Maarja, je kunt het ook positief bekijken, je kunt dan tenminste opnieuw beginnen
Waarom zo ineens dan? Ruzie gehad?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik blijf iig realistisch...
Is tijdelijk bij je ouders gaan wonen geen optie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Sandra wil dat ik dit weekend al uit husi ga.Ik wil ook zo snel mogelijk weg, maar ik blijf iig realistisch...
Wat is de reden dat jij eigenlijk weg moet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bovenkant open maken en al het slagroom eruit lepelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei. Je komt gewoon met iets ranzigs aanzetten.
Als ik ga kopen moet ik in een garagebox gaan wonenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al onderzocht of je kon kopen of ga je huren...?
De enige ben ik bang. Beter dan op straat in ieder geval me dunkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is tijdelijk bij je ouders gaan wonen geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |