Die meuk kan alleen maar stuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind mijn schuivend onding wel fijn eigenlijk.
Het voelt best stevig aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die meuk kan alleen maar stuk.
Ik wil bellen en sms' en en een leuke foto maken is een fijne extra.
Heb je last van spasticiteit?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik gebruik al 2.5jr een klap motorola en daar ga ik absoluut niet zuinig mee om, maar dat ding is onverwoestbaar, ik laat em bijna dagelijks vallen of gooi en op mn bureau waarna die er doodleuk aan de andere kant afvalt (nu niet meer trouwens), enz.
Nee, maar die tefeloon boeit me niet zo, toch is het de enige welke het zo lang bij houdt. Mn pda voelt na iets meer als n half jaar minder goed aan nog als mn motorolaquote:
Vind je het gekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar die tefeloon boeit me niet zo, toch is het de enige welke het zo lang bij houdt. Mn pda voelt na iets meer als n half jaar minder goed aan nog als mn motorola
Wat ik opzich een nobel streven zou vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vind je het gekAls ik jou een half jaar lang iedere dag van de trap af pleur ga je het op een gegeven moment ook minder goed doen
iPhonequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
mn pda ben ik heel zuinig op, ze moeten die touch-screens krasvrij maken, dan hoe ik tenminste niet zo overdreven voorzichtig te doen
Mja, nu dus 6233. Ik hoop dat 'ie net zo stevig isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
Nokia 6230 heb ik ook via de zaak![]()
Wel fijne toestelletjes![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ik ze van bakker bart ken, en niet die van die banketbakkerofiele Limbo's.
Dus ze waren helemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ik ze van bakker bart ken, en niet die van die banketbakkerofiele Limbo's.
Gewoon zo'n plakding erop plakken, werkt perfectquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef PeuRac het volgende:
mn pda ben ik heel zuinig op, ze moeten die touch-screens krasvrij maken, dan hoe ik tenminste niet zo overdreven voorzichtig te doen
Die vind ik minder mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, nu dus 6233. Ik hoop dat 'ie net zo stevig is
Jeweettoch, dikke shit ouwe.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef Hugster het volgende:
Ik ga pimps up, ho's down met deze E50
[afbeelding]
Oh gezelligquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks de inboedel verdelen en bepalen wanneer ik het huis uit moet
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Peu, heel veel mensen zouden met jou willen doen wat jij met je teelfoon doet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks de inboedel verdelen en bepalen wanneer ik het huis uit moet
Doe mij zo'n puike kersenflapquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens haal ik ze helemaal niet bij de banketbakker. Dat weet je goed.
Als je wil, dan zit het er tussen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doe mij zo'n puike kersenflapZit er ook slagroom in/op/tussen of naast?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doe mij zo'n puike kersenflapZit er ook slagroom in/op/tussen of naast?
![]()
Dat wil toch niemandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Koop een sleurhut, dan mag je vast wel bij herman in de achtertuin gaan wonen![]()
Ik heb zo'n hongerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |