ik zeg niets voor niets oude apple'squote:Op woensdag 21 maart 2007 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmmm ik zie net dat die krengen veel te langzaam zijn
Ja vond ik ook, heb ze beluisterd in een winkel en klonk echt prima.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, welke? Die klinkt namelijk lekker.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Mên. Je bent écht een kneus.
En bedankt Ijsméis.quote:
Mja, nee dankje. Misschien dat Sjoewe z'n apple-verzameling gelijk wil gaan uitbreiden...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zeg niets voor niets oude apple's
Zo'n G4 macbook gaat nog wel moet ik zeggen.
Standaards?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, heb ze beluisterd in een winkel en klonk echt prima.
Ik wilde eerste die Teufels uit Berlijn hebben maar die kan ik niet beluisteren dus weet ik niet wat ik koop.
HKTS7 met standaards voor de achter speakers.
[afbeelding]
En dan deze standaards:
[afbeelding]
Ja ik was al van Standaarden naar Standaards gegaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Standaards?
Maar ziet er erg netjes uit![]()
![]()
Ik zou zeggen staandersquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik was al van Standaarden naar Standaards gegaan![]()
Ik heb 2 dagen training in het Deutch gehad dus wat moet het zijn?![]()
type tyfus alertquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen staanders![]()
En wat is Deutch nu weer?![]()
No Fucking Wayquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Ík bedoelde Herm. Dus je mag Herm in deze bedanken.
Mooie naam. Dat wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:22 schreef Alfisti het volgende:Hermandeperman Karton speakers
de keuze voor deze speakers werd mede mogelijk gemaakt door Alfisti
nee het bedrag wat er boven op komt, wat je dus buiten je bundel hebt gebruikt, lijkt mij..quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is niet het bedrag wat ik moet betalen hoor.
Wel. Geen gepimp.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee het bedrag wat er boven op komt, wat je dus buiten je bundel hebt gebruikt, lijkt mij..
maar dan nog
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat gezeur over telefoon rekeningen snap ik nooit, je weet toch zelf wel hoeveel je belt?
Ja joh, vooral als je je belstatus wilt checken en er weer eens "Service niet beschikbaar" staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef PeuRac het volgende:
Dat gezeur over telefoon rekeningen snap ik nooit, je weet toch zelf wel hoeveel je belt?
Bij mij werkt het altijd perfect.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, vooral als je je belstatus wilt checken en er weer eens "Service niet beschikbaar" staat.
T-Mobile zuigt kont wat dat betreft. Die service is volgens mij 2 maanden down geweest.
Heb je zo'n flex geval?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en voorheen kreeg ik altijd smsjes met wanneer mijn belbundel 'op' was. En nu keek ik op de site en is die functie bij mij uitgezet. Sinds wanneer is daten waarom krijg ik daar geen melding over
. Ugh.
Bij mij niet. Ik kreeg laatst wel een brief met excuses enzo. Maarjaquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Bij mij werkt het altijd perfect.
Toch gaat deze weer over na vodafone, zoals de rest.
Zakelijk is altijd beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik kreeg laatst wel een brief met excuses enzo. Maarja. Daar heb ik niet zoveel aan. Ik heb liever dat het werkt.
ik 30 euro en heb nog een tegoed van 160 euro ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies.
Wat betaal jij zoal?
Die gaat dan toch automatisch naar een hogere bundel, dan moet je wel erg veel bellen om 40 euro + 48,95 @ 10 cent te verbellenquote:
Ik heb zakelijk zo'n flex 40 geval als "backup" maar goed, sinds voip ook op mijn PDA werkt bel ik bijna niet meer met die zooi, dus ik heb nu iets van 300 euro tegoedquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik 30 euro en heb nog een tegoed van 160 euro ofzo![]()
Bij mij blijft ie op Flex 25 staanquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die gaat dan toch automatisch naar een hogere bundel, dan moet je wel erg veel bellen om 40 euro + 48,95 @ 10 cent te verbellen
Totaal overige kosten:quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
En de T-Mobile site ligt er alweer uit. Het waren 5 mooie minuten.
Bij mij laadt ie niks meer. En je kan niet zeggen dat het aan de computer ligt. Want overal waar ik inlog is het óf traag óf doet ie het gewoon niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Totaal overige kosten:
De overige kosten zijn: ¤ 0,00
hier werkt het perfect![]()
dat is erg vreemd, wat heb je dan aan flex.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij blijft ie op Flex 25 staan![]()
. Argh! Ik denk dat ik weer terug stap naar Orange zodra dit ding over is.
Dat ligt aan je computerquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij laadt ie niks meer. En je kan niet zeggen dat het aan de computer ligt. Want overal waar ik inlog is het óf traag óf doet ie het gewoon niet.
Mja, ik ga het vanavond eens checken allemaal. Sowieso denk ik soms dat de rekeningen niet kloppenquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is erg vreemd, wat heb je dan aan flex.
ik zou even uitrekenen wat dat je extra gekost heeft vervolgens even een mooie brief schrijven naar tmobile om dat alles terug te claimen..
Daarna opzeggen en overstappen
Nou je kan makkelijk zien/narekenen of je flex vast heeft gestaan op 25, dus dat is makkelijk te bewijzen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik ga het vanavond eens checken allemaal. Sowieso denk ik soms dat de rekeningen niet kloppen. Maarja, moeilijk te bewijzen eh?
Ik probeerde eerst een abonnement met telefoon af te sluiten. De eerste keer hadden ze de telefoon niet. De tweede keer had ik zogenaamd schuld. Toen dacht ik "laat maar, ik hou het nog wel even bij mijn prepaid".quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou je kan makkelijk zien/narekenen of je flex vast heeft gestaan op 25, dus dat is makkelijk te bewijzen.
De rest wordt idd wat moeilijker denk ik..
Opzich vind ik T-mobile niet slecht, maar blijkbaar moet je daar ook geluk bij hebben
Ja dat krijg je als je schulden hebtquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik probeerde eerst een abonnement met telefoon af te sluiten. De eerste keer hadden ze de telefoon niet. De tweede keer had ik zogenaamd schuld. Toen dacht ik "laat maar, ik hou het nog wel even bij mijn prepaid".
Een maand later komt er ineens een pakketje, met de telefoon die ze niet meer hadden. (Die telefoon kon ik online ook nérgens meer vinden, volgens mij was ie gewoon uit de productie gehaald). Anyway, er zat dus ook een sim-kaart bij, met het abonnement, maar die moet je laten activeren. Dus ik bellen, kon ie niet geactiveerd worden omdat de computer het simkaartnummer niet herkende.
Uiteindelijk heb ik zo'n sim-only abonnement bij ze afgesloten een paar weken later.
En dat kon dan weer wel.
Mja, dat bureau waar ik zogenaamd dus met schuld stond heb ik even gebeld en zij legden weer de schuld bij T-Mobile, want ze kenden mij helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je schulden hebt![]()
Die administratie is daar zoals bij bijna alle grote bedrijven klote
Geen idee, de rekeningen worden automatisch afgeschrevenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies.
Wat betaal jij zoal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |