OK, dank je, met deze info moet het goed komen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
foto's worden uitgerekt
als je hem gewoon op een breedbeeld resolutie instelt (bv 1280:800 of elke andere 16:10 verhouding) wordt er niets uitgerekt
succes.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, dank je, met deze info moet het goed komen.
Nee, dat is voor zover ik weet system-wide en dus niet specifiek per account. Er zijn echter wel tooltjes die zich in je system tray nestelen waarmee je vlot tussen resoluties kunt wisselen. Wellicht is iets dergelijks in jullie geval wel handig?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Swets zn remedie heeft inderdaad geholpen, zojuist even ingesteld.
We zitten hier op Windows XP, en ik heb mn eigen account. Heeft mn vader op zijn account nu nog wel de 800x600 instellingen trouwens?
Ik denk het wel ja! Kun je me dat in Jip en janneke taal uitleggen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:53 schreef gday het volgende:
[..]
Nee, dat is voor zover ik weet system-wide en dus niet specifiek per account. Er zijn echter wel tooltjes die zich in je system tray nestelen waarmee je vlot tussen resoluties kunt wisselen. Wellicht is iets dergelijks in jullie geval wel handig?
Is het een CRT of LCD scherm? Als het het laatste is is het sowieso aan te raden om de resolutie in te stellen op de scherm default waarde.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja! Kun je me dat in Jip en janneke taal uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |