Mja, gaat meer om de boetes enzoquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:38 schreef vlad het volgende:
[..]
met 160+boom ben je niets meer dood dan met 140 hoor![]()
Heb je enig idee hoeveel ik rijd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
[..]
alles uit de duitse stal dusEn waarom diesel, je wegenbelasting is echt schrikbarend duur (2x zoveel dan voor een vergelijkbare benzine auto)
2000 euro of zo, als t echt een gave auto is. Mn ouders vragen geen huur of kostgeld of zo, dat scheeltquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:43 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, wat is je budget, of heb je tijd om even door te sparen? Als je voor een solide auto wilt gaan zal je veel rond moeten kijken en proefrijden, of een recentere auto uitzoeken.
Waarschijnlijk is een civic/swift/golf/polo van max 10 jaar oud goed te doen voor je, maar een goed onderhouden en niet afgeragd exemplaar daarvan is niet goedkoop
Ik heb in beide meerdere keren gereden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je hebt er nog niet in gereden...
Met de 250 heb ik geen ervaring, maar de 220d rijdt geniaal, ziet er bijzonder goed uit en is goed uitgerust. Enige nadeel is dat je wat weinig hoofdruimte hebt > 1.90.
Heb je enig idee wat 'ie nu rijdt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Diesel is kut dude, als het even niet hoeft begin er niet aan![]()
Als je budget 30000 euro is en je kan een A4 3.0 TDI kopen prima...
Maar van die ouderwetse diesels![]()
Gezien je vooral lange afstanden rijdt en dat budget, Rover 600 - wel benzine overigens.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2000 euro of zo, als t echt een gave auto is. Mn ouders vragen geen huur of kostgeld of zo, dat scheelt
Weet jij dat dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat 'ie nu rijdt?
Vanwaar de twijfel dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb in beide meerdere keren gereden.
Als ik benzine blijf rijden houd ik mn Visa wel, misschienquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezien je vooral lange afstanden rijdt en dat budget, Rover 600 - wel benzine overigens.
2000 is een redelijk budget iig, maar je moet er geen wonderen voor verwachten...
Zondag een tourrit met andere Visasquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
dat jij nou in een niet geblazen diesel rijdtVoorAlexxx is zelfs dat een vooruitgang
Die Visa is echt niet vooruit te branden
En een Niva ervoor die al die bakken die het niet meer doen voorttrekt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag een tourrit met andere VisasDat word gaaf
Oke, dan gaat de Golf naar de sloopquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik benzine blijf rijden houd ik mn Visa wel, misschienIk wil de stress van telekens een kapotte auto er gewoon even niet bij hebben... Het liefst natuurlijk een Niva Diesel, maar die zijn SCHAARS.
Jaloers...zondag helpen bij een verhuizingquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zondag een tourrit met andere VisasDat word gaaf
Euh, ik overweeg toch verkoop vam nn Visasquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een Niva ervoor die al die bakken die het niet meer doen voorttrekt?
Verstandig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik overweeg toch verkoop vam nn Visas
Je mag zaterdag ook wel helpen bij een verhuizing als je wilt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Jaloers...zondag helpen bij een verhuizing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |