Dan moet er wel ff dieetclub deel 145 van gemaakt worden, we liggen 4 topics achter.quote:
Het is al 145, dat was de laatste finetuningquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Plukie86 het volgende:
Dan moet er wel ff dieetclub deel 145 van gemaakt worden, we liggen 4 topics achter.
ik las juist dat het goed is... in ieder geval voel ik me er wel goed bij, ik neem ook niet aan dat het schadelijk is? ik ga er dus lekker mee verderquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb pas uit betrouwbare bron begrepen dat dat onzin is. Nog meer van die fabeltjes staan een Dieetclubtopic of 5 geleden genoemd.
heb je een weegschaal die op de halve kilo's afrond?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:23 schreef miss_liss het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje:
Ik heb een gigantisch schommelgewicht.
Vrijdagochtend was ik 72.5Kilo maandagochtend 68.0 Kilo.![]()
Dus ik denk dat is lekker, ga ik vanochtend weer op de weegschaal staan ben ik weer 70.0![]()
Is dit normaal of heeft het een oorzaak.
Melissa
Hoeft niet meer af? Das toch mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef Miss_S het volgende:
mijn weegschaal wil echt niet onder de 75,5 maar als ik dan in de spiegel kijk hoeft dat eigenlijk ook niet meer...
of het moet er bij mijn bovenbenen afgaan maar dat zal dan wel weer net niet
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef Tangarine het volgende:
troel pm-en, en als je dan een keer update, kom je in de lijst
ik blijf gewoon hetzelfde doen als nuquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer af? Das toch mooi!Ga je nu wel verder met proberen af te vallen, of ga je ne een leefstijl aanhouden om op gewicht te blijven?
Ik zit mezelf ook af te vragen wat ik ga doen als ik genoeg afgevallen ben, hoe zal ik dan kunnen/moeten eten? MIn of meer hetzelfde denk ik, met iets meer lekkere dingen tussendoor (maar niet teveel he).
gewoon proberen er helemaal mee te stoppen in een keerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Done
Ikheb wel heel veel moeite met minder snoepen.
Elke keer verlang ik toch heel erg naar die chocolade.
Wat doen jullie daar eigenlijk aan?
Dat dus!! Ik stel me zo voor dat ik dan 1x in de week iets heerlijks eet wat niet perse mager is (crispy duck van de chinees bv.) of croissantjes bij het ontbijt! Maar voor de rest zal ik waarschijnlijk zo door blijven gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zit mezelf ook af te vragen wat ik ga doen als ik genoeg afgevallen ben, hoe zal ik dan kunnen/moeten eten? MIn of meer hetzelfde denk ik, met iets meer lekkere dingen tussendoor (maar niet teveel he).
Ik eet elke dag chocolade, maar wel hele pure (72% cacao of hoger). Een klein stukje hiervan is genoeg om mijn choco-verslaving te bevredigen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Elke keer verlang ik toch heel erg naar die chocolade.
Wat doen jullie daar eigenlijk aan?
Alle beetjes helpen, zoals Miss_S zegt, maar er zijn wel effectievere apparaten. Hometrainers, of nog beter: crosstrainers. Die zijn wel wat duurder, maar je verbruikt er veel meer calorieën mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef SeLLeM het volgende:
Weet iemand of je met een eenvoudige stepper gewicht kunt kwijt raken. Vooral vetlaag op mijn buik verbranden is mijn doel. Ik heb een bmi van 24,4. Maar ik heb een klein buikje gekregen na de afgelopen zomer. DIe wil ik graag kwijt in de zomer
Ik bedoel zo''n ding
[afbeelding]
ik vond het tenminste makkelijker om meteen met alles te stoppenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dus eigenlijk ik eht beter om helemaal niet te snoepen
Ik doe nu in het weekend mijn dieet stoppen
gevolg: doos chocolade leeg
dus gewoon echt al het snoep afschaffen
Ik beweeg wel nu elke dag een half uur en denk over een cross trainer
je moet het ook niet zien als een dieet... je moet gewoon je levensstijl aanpassenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat is inderdaad het risico, dat je dan op dagen dat het wel mag te veel gaat eten uit frustratie over die dagen dat je niks mocht. Of als je er eentje neemt, dat dan het hek van de dam is en dat je blijft snoepen. Daarom vinden veel mensen het makkelijker om het helemaal af te zweren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb goede ervaringen met kettler maarja die zijn niet goedkoopquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hm zo'n cross trainer he.
Welke is nou goed?
Vraag ik me echt af je hebt zoveel verschillendeen ik wil als ik dan wat duurs koop geen troep.
Dus iemand met idee/ervaringen?
daar hangt een aardig prijskaartje aan inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb goede ervaringen met kettler maarja die zijn niet goedkoop
ik heb op het moment de kettler mondeo
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
je moet het ook niet zien als een dieet... je moet gewoon je levensstijl aanpassen
Welkom!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
He, er is iemand bij in jullie lijstje
.
Krijg je niet ontiegelijke snaai-aanvallen van die suiker steeds? Dat had ik namelijk wel. Ook omdat je zegt dat je zoveel mist.. Misschien een idee om zoveel mogelijk suiker af te schaffen zodat je afkickt? Ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook zo werkt, het is ook maar een tip, bij mij werkte het wel zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[eetpatroon]
Dit is best een redelijk voedingspatroon, kom niets tekort maar mis wel veel![]()
Dat bedoel ik dus, je suiikerspiegel gaat schommelen dus krijg je behoefte aan suiker. Dan is het handiger om verspreid over de dag die 4 boterhammen te eten, en de "snelle" koolhydraten, zoals zoet broodbeleg, en cruesli (= muesli aan elkaar geplakt met suiker) misschien ook, weg te laten. Dan zou je trek in zoetigheid minder moeten worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn lichaam reageert er prima op en ik heb geen honger maar trekdus daar scheeld het niet aan.
en nou zorgen dat ik niet aankom, want dan schopt Troel me weer naar de dieetclubquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom!Eindelijk mag je officieel bij ons!
Ja, dat dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bedoel ik dus, je suiikerspiegel gaat schommelen dus krijg je behoefte aan suiker. Dan is het handiger om verspreid over de dag die 4 boterhammen te eten, en de "snelle" koolhydraten, zoals zoet broodbeleg, en cruesli (= muesli aan elkaar geplakt met suiker) misschien ook, weg te laten. Dan zou je trek in zoetigheid minder moeten worden.
wel een goede stok achter de deurquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nou zorgen dat ik niet aankom, want dan schopt Troel me weer naar de dieetclub.
Welkom in het lijstje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
.
Daar was je een van de laagsten in het lijstje qua BMI, hier weer een van de hoogsten. Dat is misschien wel een nieuwe motivatie-boost.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nou zorgen dat ik niet aankom, want dan schopt Troel me weer naar de dieetclub.
heel lief, dat je 'een van de hoogsten' zegt, maar ik sta lonely at the topquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar was je een van de laagsten in het lijstje qua BMI, hier weer een van de hoogsten. Dat is misschien wel een nieuwe motivatie-boost.
maar 0.1 bmi punt boven mij en guppyfriendquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heel lief, dat je 'een van de hoogsten' zegt, maar ik sta lonely at the top.
Bovendien scheelt het per dag, ik zag gister nog iemand staan met een bmi van 38. Die zal nu wel naar de dieetclub zijn verhuisd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar 0.1 bmi punt boven mij en guppyfriend
zo gaat het eerlijk gezegt altijd daarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien scheelt het per dag, ik zag gister nog iemand staan met een bmi van 38. Die zal nu wel naar de dieetclub zijn verhuisd.
Over de dieetclub gesproken: ik heb daar een beetje meegelezen de laatste tijd en het valt me zo op dat mensen daar zo weinig "succes" hebben met hun dieet. Sommigen zitten al bijna 5 jaar bij de club en wegen 10 kilo meer dan toen ze begonnen, (niet iedereen natuurlijk) Lijkt me ontzettend frusterend. Maar ik lees daar ook veel vaker dat mensen heerlijk hebben gegeten en dan noemen ze op wat precies en dan is het echt niet mager of gezond te noemen. Ik vraag me af waarom dat is.
In de hele maatschappij schijnen de meeste lijners niet succesvol te zijn en alleen maar zwaarder te eindigen dan ze beginnen. Het is ook niet niks, het vooruitzicht dat je tientallen kilo's af moet vallen. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om dan tot het einde de moed erin te houden. Blijkbaar lukt dat dus ook niet veel mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo gaat het eerlijk gezegt altijd daar
ik heb er inderdaad 5 jaar gezeten en er zijn er maar weinig succesvol, een paar wel met een operatie maar bij de rest is er toch wel veel jojo effect jammer genoeg
Ja dat lijkt me een heel aannemelijke reden, dat het gewoon erg moeilijk is om het zo lang vol te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de hele maatschappij schijnen de meeste lijners niet succesvol te zijn en alleen maar zwaarder te eindigen dan ze beginnen. Het is ook niet niks, het vooruitzicht dat je tientallen kilo's af moet vallen. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om dan tot het einde de moed erin te houden. Blijkbaar lukt dat dus ook niet veel mensen.
Des te meer reden om het niet zo ver te laten komen.
Bij ons gaat het niet snel, maar een paar kilo is wel te overzien. Als je 5 kilo kwijt wilt, is een kilo al een hele stap. Als er 30 vanaf moeten, lijkt het me moeilijker om al met 1 kilo blij te zijn en niet alleen maar te denken "pff, nog 29 te gaan".quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een heel aannemelijke reden, dat het gewoon erg moeilijk is om het zo lang vol te houden.
Maar ja, bij ons gaat het ook niet echt snel omdat het de "laatste" kilo's zijn en die willen er nu eenmaal ook niet graag af.
ja een toch ligt het ook aan die knop in je hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij ons gaat het niet snel, maar een paar kilo is wel te overzien. Als je 5 kilo kwijt wilt, is een kilo al een hele stap. Als er 30 vanaf moeten, lijkt het me moeilijker om al met 1 kilo blij te zijn en niet alleen maar te denken "pff, nog 29 te gaan".
Het is heel begrijpelijk. Maar dan nog, even stoppen met lijnen is iets anders dan alles er weer aan eten plus nog wat extra kilo's. Ach ja, je weet natuurlijk pas hoe het is als je het zelf meemaakt.
verkeerd gekekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar 0.1 bmi punt boven mij en guppyfriend
Uiteindelijk wel ja, maar bij sommige mensen lijkt er wel een veertje in die knop te zitten dat hem terugduwt naar de "wat maakt het allemaal uit"-stand.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja een toch ligt het ook aan die knop in je hoofd
Kijk, dat is de cluequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach ja, je weet natuurlijk pas hoe het is als je het zelf meemaakt.
ja maar toch geloof ik dat dat ook met discipline te maken heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar bij sommige mensen lijkt er wel een veertje in die knop te zitten dat hem terugduwt naar de "wat maakt het allemaal uit"-stand.
Denk aan dat voldane gevoel dat je hebt als je straks weer thuis bent...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb zojuist 2 heerlijke biologische volkorenboterhammen met daarop biologische roomboter en biologische kipfilet opgevroten![]()
En ik zit nu al op te zien tegen de tocht naar het zwembad (waar ik al jaren niet ben geweest, het is verbouwd, dus het is nog 'onbekend terrein' ook...)![]()
Ik heb anders in het dieetclubtopic wel gelezen over ducttape dat over de knop werd geplakt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Uiteindelijk wel ja, maar bij sommige mensen lijkt er wel een veertje in die knop te zitten dat hem terugduwt naar de "wat maakt het allemaal uit"-stand.
Ja, dat is wel een hele goede. Het zou wel een overwinning zijn, als ik de eerste keer ga dan ga ik daarna vast wel vaker...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Denk aan dat voldane gevoel dat je hebt als je straks weer thuis bent...
Waar haal jij trouwens biologisch brood? In een speciale winkel, of gewoon in de supermarkt?
en ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
inhalen kan niet moeilijk zijn Renske, ik sta al een tijd stil op 75.5
Inderdaad, maar je kunt niet altijd op commando genoeg discipline opbrengen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar toch geloof ik dat dat ook met discipline te maken heeft
AH wil zich echt profileren als bewuste supermarkt, dus ze hebben opeens heel veel biologische dingen. Niet geheel uit nobele motieven waarschijnlijk, maar mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een hele goede. Het zou wel een overwinning zijn, als ik de eerste keer ga dan ga ik daarna vast wel vaker...
'Vroeger' haalde ik dat brood in een vage zweefwinkel, maar ik heb sinds kort ontdekt dat AH ook biologisch brood heeft![]()
De enige bio-dingen die ik nog niet heb kunnen vinden en wel zou willen zijn biologische mandarijnen.
tja ik woog bijna 100 kilo voordat ik het in de gaten had (ik was 14)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoud en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
Als je jezelf terugziet op videobeelden weet je het pas echt zeker... Dat zijn echt 'natuurlijke' houdingen, dus dan zie je pas echt hoe dik of dun je bent. Best confronterendquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoud en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
Precies, ik vind het allang prima. AH is makkelijker te bereiken dan de vage zweefwinkelsquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Mini_rulez het volgende:
AH wil zich echt profileren als bewuste supermarkt, dus ze hebben opeens heel veel biologische dingen. Niet geheel uit nobele motieven waarschijnlijk, maar mij hoor je niet klagen.
Voor een kind is dat ook anders, dan sta je er niet echt bij stil hoe je eruitziet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik woog bijna 100 kilo voordat ik het in de gaten had (ik was 14)
en ik had inderdaad waarschijnlijk een fout zelfbeeld
ja dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een kind is dat ook anders, dan sta je er niet echt bij stil hoe je eruitziet.
Als je als volwassen mens 100 kilo weegt en dan nog niet denkt "hm, misschien ben ik iets te zwaar" ben je toch niet echt handig bezig. Soms zie ik van die mensen op straat lopen die een beetje waggelen omdat ze te dik zijn om recht te lopen, dan denk ik "wat moet er nog meer gebeuren voordat jij doorkrijgt dat er iets aan de hand is?"
Hihi, ja idd! Zo zag ik ook dat ik maar raar loop, met van die zwaaiende armen en bij elke stap veerde ik een beetje op, echt heel stom. Ik probeer er nu soms aan te denken, maar natuurlijk vergeet ik dat! Dus als je iemand voorbij ziet lopen in een soort zwembadpas, dan ben ik het waarschijnlijk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Als je jezelf terugziet op videobeelden weet je het pas echt zeker... Dat zijn echt 'natuurlijke' houdingen, dus dan zie je pas echt hoe dik of dun je bent. Best confronterend![]()
Ik probeer al een paar dagen om mijn vriendje mee te krijgen naar AH XL, die heeft veel meer biologische dingen dan de AH waar ik normaal naartoe ga. Hij heeft een auto, dus dan kunnen we mooi een voorraadje inslaan. Alleen wil hij niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Precies, ik vind het allang prima. AH is makkelijker te bereiken dan de vage zweefwinkels![]()
En deze week 15% korting op de AH biologische artikelen![]()
Spaghetti en rijst inslaan![]()
mijn trigger was inderdaad een foto waarop mn buik zooo duidelijk was!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoudt en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
Grrr! Dan gewoon op de fiets gaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik probeer al een paar dagen om mijn vriendje mee te krijgen naar AH XL, die heeft veel meer biologische dingen dan de AH waar ik normaal naartoe ga. Hij heeft een auto, dus dan kunnen we mooi een voorraadje inslaan. Alleen wil hij niet mee.
Heb ik ook heel vaak (type ook heel langzaam)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef Spacehamster het volgende:
Oeps, nadeel van een scherm wat lang openlaten: het grote risico spuit 11 te zijn.
(hangt zichzelf het bordje met het nummer "11" om)
Ik vind mezelf al jarenlang te dik. Als ik een foto van toen ik 8 was naast een foto van toen ik 9 was leg, is duidelijk te zien dat ik ben aangekomen. Waarom weet ik niet. Ik heb waarschijnlijk nooit een te hoog BMI gehad (tot mijn 20e ongeveer), maar ik vond mezelf altijd wel te dik en op de middelbare school werd ik wel eens hangbuikzwijntje genoemdquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoudt en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
ik dacht altijd in termen van 'later'. 'Later' zal ik dit, 'later' zal ik dat totdat ik op een gegeven moment tot het inzicht kwam dat 'later' allang was begonnen (nml al vanaf m'n 18e). Wat mij ook erg heeft geholpen is het idee over mijn toekomst. Ik wil nog van alles doen (reizen, vrijwilligerswerk in buitenland etc) en daarbij zie ik gewoon geen dikke ik voor me. Ik wil niet meer het dikkerdje zijn, ik wil niet de dikkerd op een kameel in de saharah zijn, ik wil niet degene zijn die niet kan mee komen bij survivaltochten, omdat ze te dik is. Nu overdrijf ik wel wat, maar ik wil gewoon jong, fris en fruitig zijn en een dik lijf past daar niet bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een verhaal, Viking84.
Volgens mij is dat ook de beste manier, bedenken dat je er iets aan wilt doen en meteen beginnen. Als je dingen eenmaal gaat uitstellen, wordt het niks meer.
Bij mij ook! En het feit dat mijn moeder er nogal over zat te zemelen. Ik vond mezelf ook wel stevig, maar had het knopje nog niet gevonden om er wat aan te doen. Nu gelukkig wel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mijn trigger was inderdaad een foto waarop mn buik zooo duidelijk was!
ja, dat idee heb ik beslist ook. Maar idd: dat gaat niet op voor iedereen, natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de meeste mensen in Slank de Lente in gezonder leven dan de meeste mensen in de Dieetclub. Let wel, de meeste he?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar echt een verkeerd beeld van 'afvallen' gekregen, zoals ik een paar posts eerder al aangaf.
nou ik zag dus hoe lang die mensen al bezig waren en dat ze maar zo weinig afvielen of weer aankwamen. Daar ben ik erg van geschrokken en ik dacht: sjee, zou het écht zo ontzettend moeilijk zijn? Daar werd ik alleen maar somberder van.quote:
nou, ik wilde een trainingsbroek kopen vorige week en alles was gewoon te gróót ipv te klein. Dat is ook niet leuk, hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef Spacehamster het volgende:
Mijn wake up call was toen ik bijna geen broeken meer had die me pasten, ik een nieuwe nodig had en ik wanhopig door de rekken met broeken ging en mijn oude maat paste niet meer en een maat groter niet en 2 maten groter niet en 3 maten groter niet en toen stond ik te kijken naar een broek van nog groter en die zag er zo groot uit....
Toen ging de knop echt ff om en het is inmiddels 4 kilo later....
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Tangarine het volgende:
ik heb je nog niet gefeliciteerd Renske, dus bij deze nog evenEn tof dat je je verhaal hebt verteld!
Ik ben nu even aan het lunchen, dus om een uur of 14.00u hardlopen, scriptieopdracht voor vandaag = klaar
Ik ben ook nog aan het scriptie-en. Eigenlijk heb ik wel zin om vanmiddag te gaan hardlopen, maar vanavond hoor ik eigenlijk naar mijn hardloopcursus te gaan. Helaas loop ik liever overdag en de nieuwe trainer vind ik eigenlijk behoorlijk stom...quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Tangarine het volgende:
ik heb je nog niet gefeliciteerd Renske, dus bij deze nog evenEn tof dat je je verhaal hebt verteld!
Ik ben nu even aan het lunchen, dus om een uur of 14.00u hardlopen, scriptieopdracht voor vandaag = klaar
Arme meid....quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
nou, ik wilde een trainingsbroek kopen vorige week en alles was gewoon te gróót ipv te klein. Dat is ook niet leuk, hoor.
ja doeiquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Arme meid....![]()
Maar dat probleem is heel makkelijk op te lossen..![]()
![]()
Jaaa minstens 1 kilo per topic!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:40 schreef Susie het volgende:
Wat gaan we hier hard mensen....dat is niet bij te houden!! Nu maar hopen dat we ook net zo hard afvallen als dat er topics geopend worden![]()
Ok..what else is new? Dit weet iedereen al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
<verhaal>
Of is je minimale caloriebehoefte iets anders dan je dagelijkse behoefte?quote:* Ga maar max 15-25% onder je dagelijkse benodigde behoefte zitten (zie ander topic om die uit te rekenen)
* Reken je minimale caloriebehoefte uit en ga daar NOOIT onder zitten
Mooi geknipt en geplakt hoor, maar heb jij nu last van een vertraagd metabolisme door die twee weken gezond te doen, terwijl je niet eens écht gezond deed (kilo paaseitjes he?). dat geloof ik echt nooit. Het zit allemaal tussen je oren dat je vreetbuien hebt. Zoek afleiding, dat helpt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lang verhaal
roosje ik lees hier wel regelmatig mee en nu na deze post kan ik het toch niet laten eens op jou te reageren...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
bekend verhaal
Het blijft in ieder geval een interessant iets dat iemand van 100 kilo zich meer 'expert' op het gebied van gezond eten en op gewicht komen/afvallen vind dan iemand van plusminus 60.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is.
en wanneer mensen dan wel serieus op je reageren, zie je dat niet?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zat al te twijfelen of ik hier zou reageren aangezien ik met niemand hier kan opschieten. Nou sorry dat jullie het verhaal al kenden. Ik dacht even advies te geven maar blijkbaar was het niet nodig. Stank voor dank.![]()
neem een pakje Sultana of een paar kiwi's en jij bent klaar voor je bankhang-avondje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Het enige wat ontbreekt is een zak chips. Nu ga ik ff met m'n MTB naar de fietsenmaker.
Ik had gewoon handige tips gevonden. Ik zet ze hier neer met de gedachte om mensen hier blij te maken, wordt iedereen boos omdat ze de tips al kenden. En nu heb ik het weer gedaan. Eerlijk hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Laten we maar ophouden over roosjeroosje. Ik vind het direct al een stuk minder leuk hier.
Jawel?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en wanneer mensen dan wel serieus op je reageren, zie je dat niet?
Ik heb de tekst niet gelezen, dus ik kan er verder ook niets over zeggen. Maar het klopt idd wel dat iedereen bij jou iets meer gepikeerd is als jij iets zegt wat al gezegd is. Als ik het zou doen, zouden ze waarschijnlijk wat milder reageren. Helaas, niets aan te doen. Dat heb je te danken aan je eigen houding de laatste weken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had gewoon handige tips gevonden. Ik zet ze hier neer met de gedachte om mensen hier blij te maken, wordt iedereen boos omdat ze de tips al kenden. En nu heb ik het weer gedaan. Eerlijk hoor.![]()
Probleem is dat je het niet brengt als handige tips, maar als bewijs dat we het fout hebben. Echt, lees je post nog een keer door, ik lees er het volgende in:quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had gewoon handige tips gevonden. Ik zet ze hier neer met de gedachte om mensen hier blij te maken, wordt iedereen boos omdat ze de tips al kenden. En nu heb ik het weer gedaan. Eerlijk hoor.![]()
Ik kom eigenlijk nooit bij de fietsenmaker, dus ik weet niet wie goedkoop is. Bovendien spreken ze voor zover ik weet altijd een prijs met je af in jouw specifieke geval. Geen idee waar je woont, maar ik ga zelf naar de fietsenmaker aan de Parkweg (dichtbij het Hoendiep). Ik heb die mountainbike maar een paar keer gebruikt, maar er zat veel speling in het achterwiel, het zadel was vastgeroest oid en dat moet omlaag wil ik er fatsoenlijk op kunnen zitten, er moeten spatborden op (wel handig als je in NL woontquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef Tangarine het volgende:
Ik ben net terug van hardlopen, ging echt lekkerMoest duidelijk wat energie kwijt van al het zitten achter de computer
Ik moet hier toch eens een goedkope fietsenmaker vinden, nog tips Renske? Mijn hybride is wel mooi en shiny, maar van mijn mountainbike doet alleen nog maar één remblokje van het voorwiel het, de andere 3 remblokjes zitten allemaal vast ofzo(en dat is niet zo heel erg veilig
)
Commentaar als in: 'ga jij eens snel een helm kopen', of als in: 'je gaat toch niet fietsen met een helm op!!' ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk moet ik ook een helm hebben, maar daar heb ik even geen geld voor. Fiets toch niet zo wild en hard. Misschien dat die helm later nog volgt
. oeh, hier ga ik commentaar op krijgen, vrees ik
.
Nou eerder commentaar als in:quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Commentaar als in: 'ga jij eens snel een helm kopen', of als in: 'je gaat toch niet fietsen met een helm op!!' ?
Voor het eerste geval: 99% van nederland fietst zonder helm![]()
Voor het tweede geval: als jij een helm op wilt zetten dan mag dat!![]()
Dus alle commentaar is onzin![]()
Grrr, ik moet mijn stomme boek lezen! Ik wil dat mn internet wegvalt ofzo![]()
Ja dat komt me superbekend voor... vooral wanneer de 100kilo'ers (bij wijze van spreken) vervolgens zeer ongevraagd superofftopic advies geven over hoe af te vallen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef computergirl het volgende:
Het blijft in ieder geval een interessant iets dat iemand van 100 kilo zich meer 'expert' op het gebied van gezond eten en op gewicht komen/afvallen vind dan iemand van plusminus 60.
ze hebben misschien wel meer verstand van afvallen, maar van gezond eten zeker niet, anders waren ze nooit 100 kg gewordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ja dat komt me superbekend voor... vooral wanneer de 100kilo'ers (bij wijze van spreken) vervolgens zeer ongevraagd superofftopic advies geven over hoe af te vallen.![]()
(Frust over niet nader te noemen topic komt boven)
Hmm nou eigenlijk,, nu je het zegt...Ik ben wel eens hard van mijn fiets gevallen en met mijn hoofd op de stoeprand geknald. Gevolg: gelukkig niets gebroken, maar wel een grote schaafwond naast mijn oog, grote bult aan de zijkant van mijn hoofd die later een gigantisch blauw oog werd, en een hersenschudding.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Nou eerder commentaar als in:
'als je raar terecht komt en je schedelpan breekt had je maar wat graag gewild dat je maar een helm op had gezet'. Maar idd: ik fiets normaal ook nooit met helm en ik zal op MTB hooguit wat harder fietsen dan op een gewone fiets
. Toch voel ik me er niet helemaal prettig bij...
. Ik zie wel even of ik nog een helm ga kopen. Die dingen kosten wel meteen 50 euro ofzo
.
Ik moet nog een artikel lezen, maar dat doe ik morgen wel. Ga zometeen Call of Duty spelen op X box live
.
niet waar, want op mijn vraag of je het gezonder leven hebt opgevat als een crasdieet (dus minder calorieen tot je nemen) heb je niet gereageerd. dat was een serieuze reactie, die ook een welgemeend advies bevatte. je reageert echter alleen op de minder positieve reacties. misschien nog even terug naar boven scrollen?quote:
Pudding "met niets erin". Dat topic is nou helemaal vervuild geraakt met offtopic gewauwel waar ik niets aan heb,nooit om heb gevraagd en allemaal al weet. Ik wou alleen maar pudding maken.... Dat is toch geen misdrijf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
En je vraagt erom. Welk topic had je in gedachten?
Hoeveel calorieen verbrand je daarmee per uur?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef Tangarine het volgende:
nou hou op met bashen van anderen en knuffel een boomof iets dergelijks!(het is bomendag ofzo
)
Ik was toen 21quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef Guppyfriend het volgende:
oh, en toen ik klein was heb ik ook een hersenschudding en een blauw oog gehad door van mn fiets te vallen!!! kheb toen voor de spiegel gestaan en aan mn moeder gevraagd waarom ze mn oog had blauwgemaakt(kwas toen 6)
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Plukie86 het volgende:
Zo, net terug van hardlopen. Heb mijn rondje een halve km langer gemaakt, en nou ben ik moe! Vanavond eet ik bij vriendje, en ík heb boodschappen gedaan zodat we iets gezonds eten.
@ Viking: Een helm is niet nodig als je op gewoon asfalt een beetje harder fietst dan normaal. Kom je echter boven de 28-30 km per uur uit, of ga je op wat ruiger terrein fietsen, dan zou ik wel een helm nemen! Als je op je hoofd gevallen bent, ben je niet blij. Als je wel een helm op hebt en je valt, ben je ook niet blij want dan moet je een nieuwe kopen, maar heb je tenminste geen deuk in je schedel.
Blijf je gewoon op asfalt en fiets je niet harder dan een km of 30 per uur en doe je niet te ruig, dan denk ik niet dat je een helm nodig hebt.
Ik heb er zelf wel één voor op op racefiets, waarop ik ongeveer 28 km p/uur fiets.
aangezien ze nog steeds 100 kilo wegen hebben ze volgens mij dus ook geen verstand van afvallen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze hebben misschien wel meer verstand van afvallen, maar van gezond eten zeker niet, anders waren ze nooit 100 kg geworden.
Dan heb ik de oplossing: val gewoon niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sowieso niet blij als ik op m'n hoofd val, want mét of zónder helm is er een dikke kans dat ik weer plotsdoof word. Ik moet klappen op m'n hoofd zoveel mogelijk vermijden, dus ook geen contactsporten voor mij (klappen op m'n hoofd en harde geluiden triggeren de verschijnselen van een ziekte die ik heb).
nou, je kunt wel allemaal websites en boekjes gaan lezen over afvallen, als je er vervolgens niets mee doet, schiet je nog geen donder op. Dat is meer het probleem, denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
aangezien ze nog steeds 100 kilo wegen hebben ze volgens mij dus ook geen verstand van afvallen.
Straks is het weer droog. *Schop*quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het regent. Nu hoef ik straks niet te gaan zwemmen he?![]()
zit er soms geen dak op het zwembad ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef Alcarin het volgende:
Het regent. Nu hoef ik straks niet te gaan zwemmen he?![]()
Ja OK, ik definieer 'verstand hebben van' zelf echter als 'succesvol in praktijk gebracht hebben'.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, je kunt wel allemaal websites en boekjes gaan lezen over afvallen, als je er vervolgens niets mee doet, schiet je nog geen donder op. Dat is meer het probleem, denk ik.
Ok, ok, ik moet wel. Handig, zo'n topicquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Viking84 het volgende:
zit er soms geen dak op het zwembad ofzo?*hup*.
Omdat ik toen ik over de 60 kilo woog nog niet eens zo heel oud was en nog geen flauw benul had. Toen ik dat benul wel had, woog ik al veel meer en ben ik inderdaad begonnen met dieten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ze hebben misschien wel meer verstand van afvallen, maar van gezond eten zeker niet, anders waren ze nooit 100 kg geworden.
En ook dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Iemand kan best VERSTAND HEBBEN van, maar er verder niets mee doen. Kom op, iedereen weet wel dat het verstandiger is om bepaalde dingen niet te eten of wel te eten, maar je moet er ook wat mee doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
aangezien ze nog steeds 100 kilo wegen hebben ze volgens mij dus ook geen verstand van afvallen.
Volgens mij is alle fruit sowieso beter dan zoete/vette snacks. Ik vind het vooral fijn om te variëren. De hele tijd appels verveelt zo. Een beetje kijken wat er in de aanbieding of in het seizoen is spaart ook geld.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat is het beste fruit om tussendoor te nemen?
Of zit er geen verschil van calorieën in?
Er zit wel verschil in, maar als je daarop gaat letten kom je heel gauw in de verleiding om te gaan bezuinigen op gezonde dingen, wat je dus nooit moet doen. Zolang je het eet in plaats van ongezondere dingen, en met mate (zoals alles), kan fruit geen kwaad. Het bevat immers wel vitamines én vezels, dat vinden je darmen ook fijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat is het beste fruit om tussendoor te nemen?
Of zit er geen verschil van calorieën in?
Waar zit hem dan het verschil in, volgens jou? We hadden het er eerder over waarom de een wel succesvol afvalt en de ander niet. Blijft moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
Tja, en ik denk persoonlijk wel (om terug te komen op de opmerking van computergirl) dat iemand van 100 kilo wellicht meer dieten heeft geprobeerd dan iemand van 60 kilo en daarom meer ervaring heeft.
dat merkte ik dus ook al opquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
En ook dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Iemand kan best VERSTAND HEBBEN van, maar er verder niets mee doen. Kom op, iedereen weet wel dat het verstandiger is om bepaalde dingen niet te eten of wel te eten, maar je moet er ook wat mee doen.
ja, dat bedacht ik me ook alquote:
Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
Sorry maar die schiet mij toch ook echt even in het verkeerde keelgat.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee of je op een MTB ook (handige) kettingspanners hebt, maar als je je achterwiel een stukje verder naar achteren zet staat je ketting strakker.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mijn heerlijk maaltje is weer weggewerkt.
Heb m'n MTB ook weer opgehaald. Zag er weer helemaal op en top uit.
Eén vraag echter aan de fietsers hier. Toen ik naar huis fietste (klein stukje), rammelde mijn fiets tijdens het trappen een beetje, net alsof de ketting los zou kunnen gaan. Niet dat ik hem hoorde rammelen hoor, maar het voelde een beetje instabiel aan. Ik weet niet of dat normaal is? Zo niet: kan ik er wat aan doen? Op deze manier ga ik niet echt gerust de weg op, aangezien ik geen idee heb hoe je de ketting er weer om legt als ie eraf ligt.
als iemand veelste zwaar is ligt het 90% van de tijd wel daaraanquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.![]()
ik ben jaloers mijn eten smaakte helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Zo, mijn heerlijk maaltje is weer weggewerkt.
ik ben een echte n00b dus. Ik heb geen idee of ik kettingspanners heb, maar als dat een feature is van een dure mtb, dan heb ik ze niet, want die van mij is een goedkoop pauperding dat tussen nu en volgend jaar uit elkaar dondertquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Geen idee of je op een MTB ook (handige) kettingspanners hebt, maar als je je achterwiel een stukje verder naar achteren zet staat je ketting strakker.
Oh, en als je ketting echt heel los erop zit is het ook niet moeilijk om hem er weer op te leggen wanneer hij eraf ligt![]()
Nou nee, het is geen duur iets, de meest trieste supermarktfiets heeft het meestal, maar misschien hebben alleen 'gewone' opoe/stadsfietsen het.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef Viking84 het volgende:
ik ben een echte n00b dus. Ik heb geen idee of ik kettingspanners heb, maar als dat een feature is van een dure mtb, dan heb ik ze niet, want die van mij is een goedkoop pauperding dat tussen nu en volgend jaar uit elkaar dondert. Maar ik wil geen rammelende ketting, dus miss maar weer even naar de fietsenmaker dan. Die kerel verdient lekker aan mij. Irritant dat ik zelf geen verstand heb van fietsen
.
ik geloof jou wel hoor, maar je bent niet de eerste die zegt dat hij / zij te zwaar is geworden als gevolg van een ziekte, dus ik word er een beetjequote:
beetje prutsen kan idd geen kwaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou nee, het is geen duur iets, de meest trieste supermarktfiets heeft het meestal, maar misschien hebben alleen 'gewone' opoe/stadsfietsen het.
Met fietsen is nu juist het geweldige dat je er zelf een hoop aan kunt doen, met wat handigheid. Het is zo ontzettend logisch, kwestie van moeren vaster of losser draaien enzo, het is zo heerlijk basic allemaal![]()
(ik hou van mijn fiets, valt het op?)
Ik zal mijn vriend eens langs sturenquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef Viking84 het volgende:
beetje prutsen kan idd geen kwaad. Zal ik zaterdag maar even met mijn huisgenoot gaan kijken of we er wat aan kunnen doen. Eigenlijk is het onzin om voor elk wissewasje naar de fietsenmaker te gaan. Had dat wiel zelf ook wel steviger kunnen vastzetten, had wel een spatbord kunnen kopen en dat er zelf op kunnen zetten
. Als er iemand uit Groningen is die verstand van fietsen heeft en even wil komen helpen, dan is die van harte uitgenodigd
![]()
.
Ik zeg niet dat ik dik ben geworden door een ziekte, ik weet precies waar het probleem zit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik geloof jou wel hoor, maar je bent niet de eerste die zegt dat hij / zij te zwaar is geworden als gevolg van een ziekte, dus ik word er een beetjevan zo langzamerhand. Iedereen heeft constant smoesjes om maar niet te hoeven afvallen. Dan denk ik: als je niet wilt afvallen, fine, maar houd dan wel voor altijd je mond erover dicht.
Haha, ik meende het serieus, ik wil hem best langs sturen, maar mijn vriend is zo moeilijk te besturen, hij is heel vervelend want hij doet nooit wat ik zeg!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
tangarine biedt momenteel al ehbif (eerste hulp bij instabiele fietskettingen) via pm, maar als dat niks wordt, mag je vriend komen hoor(niet dat je dat serieus meende ofzo
). Wees maar niet bang dat ik hem inpik, want ik val op vrouwen
.
ik ben nog aan het eten, maaltijdsaladequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
word ik genegeerd vanavond
ben wel heel zielig hoor
Als het om dat "instabiele gevoel" gaat, kan dat ook komen door slijtage van ketting en tandwielen. Als je met een beetje vieze en/of roestige ketting (en dat is eigenlijk altijd zo, want perfect schoonhouden is veel werk) hebt doorgereden, slijten ze als het ware op elkaar in. Als de fietsenmaker je ketting weer heeft aangespannen (doen ze vaak standaard), past dat niet meer helemaal. Dat komt vanzelf goed door nieuwe slijtage.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
tangarine biedt momenteel al ehbif (eerste hulp bij instabiele fietskettingen) via pm, maar als dat niks wordt, mag je vriend komen hoor(niet dat je dat serieus meende ofzo
). Wees maar niet bang dat ik hem inpik, want ik val op vrouwen
.
Beterschap!quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
word ik genegeerd vanavond
ben wel heel zielig hoor
ik fiets morgen wel even langs een fietsenmaker ja om even helderheid te krijgen over wat er nou aan de hand is. Het is een tamelijk nieuwe fiets, amper gebruikt, zelfs geen roest oid, dus ik geloof eigenlijk niet in slijtage.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Als het om dat "instabiele gevoel" gaat, kan dat ook komen door slijtage van ketting en tandwielen. Als je met een beetje vieze en/of roestige ketting (en dat is eigenlijk altijd zo, want perfect schoonhouden is veel werk) hebt doorgereden, slijten ze als het ware op elkaar in. Als de fietsenmaker je ketting weer heeft aangespannen (doen ze vaak standaard), past dat niet meer helemaal. Dat komt vanzelf goed door nieuwe slijtage.
Als je ketting of je tandwielen zijn vervangen (een van beide dus), kan dit ook voorkomen. Heb ik ook gehad na het vervangen van een ketting. Heb uiteindelijk ook de tandwielen laten vervangen daarom, omdat het bij mij al te ver heen was.
ja daarom leek het me wel slimquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
ook vitamientjes
ja, jij doet zeker benen in een hoek van 90 graden en dan kruisen? Dan train je de bovenste én onderste buikspieren. Ik vind dit eigenlijk de prettigste manier, dus dan doe ik het voortaan ook maar zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef Miss_S het volgende:
ik houd mijn benen van de vloer maar verder op dezelfde manier
op de bootcamp dvd staan ook nog andere oefeningen
dvds heb ik ooit bij wehkamp besteldquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, jij doet zeker benen in een hoek van 90 graden en dan kruisen? Dan train je de bovenste én onderste buikspieren. Ik vind dit eigenlijk de prettigste manier, dus dan doe ik het voortaan ook maar zo.
Waar heb je die bootcamp dvd vandaan? Ik wil ook een dvd met oefeningen. Ennuh, sta jij serieus in je kamer te springen met Billy Banks? De kroonluchter van de onderburen zou spontaan naar beneden donderen als ik dat zou doen
.
Dat is zo'n ding waarmee je op de grond ligt toch? Ook ter ondersteuning van de nek?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een tijdlang billy bootcam ab gedaan maar het is toch neits voor mij nu heb ik gewoon zo;n crunch machine dat gaat goed
was het te moeilijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een tijdlang billy bootcam ab gedaan maar het is toch neits voor mij nu heb ik gewoon zo;n crunch machine dat gaat goed
jups elke dag 200 keerquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat is zo'n ding waarmee je op de grond ligt toch? Ook ter ondersteuning van de nek?
Zo he! Ik moet weer opnieuw beginnen, 5 jaar geleden deed ik er op een gegeven moment 400, no problemo! Maar nu, met pijn en moeite tot de 30, pauze en dan nog een keer.....gisteren dus voor het eerst weer en vandaag alweer spierpijn!hahaha....ff doorbijten zeg ik dan maar, je moet er wat voor over hebben toch??quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
jups elke dag 200 keerik doe 10x 20
dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:10 schreef Thrilled het volgende:
ow en aangezien vandaag de lente is begonnen heb ik de banner een schop gegeven naar de zomer toe, ik neem aan dat de topictitels ook veranderenIk ben gestopt met het nummer in de banner aangezien ik het zat ben om het elke keer aan te passen
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ga eens een weekje een half uur per dag lopen. Dan zul je zien dat je conditie al zó vooruit gaat dat een stepper een miskoop is.
.
hoe heet dat ookal weer....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan worden![]()
![]()
![]()
hahaha bij mij verbrand die plek altijdquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:02 schreef Thrilled het volgende:
net terug van fitness, ging eerst naar de verjaardag van mn mams want die is jarig vandaagdaar de keuze uit schuimgebak en slagroomtaart, maar omdat ik nog niet lang daarvoor het avondeten had weggewerkt heb ik geen gebak genomen
daarna door naar fitness en 15 minuten warm gefietst (163 calorieen kwijt
) om daarna wat krachttraining te gaan doen. Na mn programma even 15 minuten zonnebank gedaan (waardoor ik nu een hele rare plek heb op het drukpunt van mn billen
) en daarna bijgekomen in het spa-center
morgen weer werken dus ik wil het niet al te laat maken
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huidquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:13 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
hahaha bij mij verbrand die plek altijd
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagererenquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Laten we maar ophouden over roosjeroosje. Ik vind het direct al een stuk minder leuk hier. Mijn fiets is eind vd middag klaar. Er mankeerde meer aan dan ik had gezien. Ja, daarom ga ik dus ook naar de fietsenmaker
. Niet dat m'n fiets straks in the middle of nowhere in puin ligt
.
Het is dat je zelf al dequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:11 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik hou niet van lopen als ik ook gebracht kan worden![]()
![]()
![]()
ja maar het is erg irritant als je je best doet gezond te leven en dan komt er eentje de hele tijd over snoep en slechte dingen pratenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagereren
blijkbaar doe je het hier alleen goed als je in hongerstaking gaat
nu ben ik misschien wel bot
maar iets vriendelijker mag ook
(ook al doet ze het keer op keer "fout")
niet alleen tegen jou bedoelt![]()
Ieh! Onder andere daarom wil ik dus niet op de zonnebank. Je ziet ook vaak vrouwen die zonnebankbruin zijn, dan bukken ze om hun handdoek op te pakken bv. en dan zie je ineens dat de 'vouw' onder hun billen nog helemaal wit isquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Thrilled het volgende:
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huiden het zag er oranje/roze uit, terwijl de rest bruin was... ik vond het maar eng
Is normaal hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja ik weet nou niet of hij is achtergebleven met bijbruinen of dat ie verbrand is.. ik rook wel een beetje verbrande huiden het zag er oranje/roze uit, terwijl de rest bruin was... ik vond het maar eng
ja maar dat bedoel ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar het is erg irritant als je je best doet gezond te leven en dan komt er eentje de hele tijd over snoep en slechte dingen praten
terwijl wij liever niet aan die dingen denken
en dan nog niet begonnen over dat ze toch nooit naar onze tips luisterde of ons motiveerde
nee je hoeft niet te doen wat wij zeggen maar als je onze mening vraagt dan verwacht ik wel dat je het leest en niet de volgende dag weer hetzelfde vraagtquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik
het is alleen goed als ze doet wat jullie zeggen
(ik heb waarschijnlijk hetzelfde eetpatroon en daarom post ik die ook niet hier)
maar ja waarschijnlijk maakten jullie precies haar fouten, anders had niemand hier hoeven afvallen
Dat is absoluut niet waar! Hoe vaak is hier al niet gezegd dat je jezelf niet uit moet hongeren, dat je alles binnen moet krijgen wat je lichaam nodig heeft? Te weinig eten is net zo slecht als te veel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik vind dat de meeste vrij bot/lullig reagereren
blijkbaar doe je het hier alleen goed als je in hongerstaking gaat
aan de rem trekken als je 60 weegtquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
als je 1.50 lang bent is 60 niet ana hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
aan de rem trekken als je 60 weegt![]()
ik dacht dat dit de slank de zomer club was
pro ana is ergens anders![]()
Jouw eetpatroon, jouw leven, jouw beslissing toch. Maar als je op maandag komt vragen of je een hamburger of boterhammen moet eten als lunch, en wij zeggen boterhammen, dan moet je niet klagen dat je niet afvalt als je toch een hamburger hebt gegetenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ja maar dat bedoel ik
(ik heb waarschijnlijk hetzelfde eetpatroon en daarom post ik die ook niet hier)
Wij zeggen helemaal niet dat je 1 ding moet doen en dat de enige manier is. We geven alleen tips en opties die je kunt proberen, dingen die voor ons gewerkt hebben. Als je daar niet naar wilt luisteren, prima, maar vraag ons advies dan niet meer (en vraag al helemaal niet tig keer naar de bekende weg).quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ja maar dat bedoel ik
Pro ana is engquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Gewicht is relatief, als ik 60 kilo zou wegen zou ik een BMI hebben van 18,5. Dus dan ben ik niet tevreden nee, dan wil ik graag weer wat aankomenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is wel erg makkelijk om mensen die wel de discipline hebben af te schilderen als pro-ana's. Als jij 60 een goed gewicht vindt is dat prima, maar is het dan omdat je echt tevreden bent of omdat je niet in staat bent om er iets aan te doen terwijl je dat eigenlijk wel zou willen, en dat je je er uiteindelijk van ellende maar bij neerlegt?
Ok, 60 is het gewicht dat Conleche als voorbeeld genomen had, ik bedoel gewoon een gewicht dat niet echt ongezond is maar ook niet wat je het liefst zou wegen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Gewicht is relatief, als ik 60 kilo zou wegen zou ik een BMI hebben van 18,5. Dus dan ben ik niet tevreden nee, dan wil ik graag weer wat aankomen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo, duidelijker kan ik het niet formuleren.
Iemand nog iets leuks te melden?
serieus hoezo heeft iedereen in dit topic problemen met kwi'squote:Op woensdag 21 maart 2007 22:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Ja ik! Ik heb zojuist weer een gevecht gewonnen van een kiwi!
En ik heb de openingstijden van het zwembad op een rijtje gezet en besloten dat ik vrijdagochtend weer ga zwemmen![]()
Die dingen zijn nooit rijp genoeg als ik ze wil etenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
serieus hoezo heeft iedereen in dit topic problemen met kwi's?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
.
Top Renske & Alcarinquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:26 schreef Alcarin het volgende:
Woei ik ben net thuis van zwemmen. Zijn jullie nu niet trots op mij? Ik wel op mezelf![]()
Jaaa, geweldig gevoel...Het was lang geleden dat ik enigszins serieus had gesport!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Mezel het volgende:
Top Renske & AlcarinVeel sporters weer vandaag, ik heb ook weer hard gelopen. Tot nu toe nooit langer dan 3 minuten achter elkaar gerend, maar nu kwam er ineens 4 en zelfs 5 minuten in het schema voor. Erg vermoeiend! Maar wel iets om trots op te zijn als je daarna lekker onder de douche staat
Als je je benen veel traint (krachttraining), zullen ze alleen maar 'dikker' worden..quote:Ik weet dat plaatselijk afvallen niet bestaat, maar zijn er wat oefeningen die ik kan doen die specifiek gericht zijn op mijn bovenbenen? In de sportschool doe ik al aardig wat beenwerk: fietsen (8 min warming up), crosstrainer (20 min workout), krachttraining (legg press, leg curl, dat soort dingen)
Ai, zoiets vreesde ik alquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Alcarin het volgende:
Als je je benen veel traint (krachttraining), zullen ze alleen maar 'dikker' worden..
Haha, ja zo kan je het ook zienquote:En je bent helemaal niet uit verhouding, die broek is gewoon uit verhouding!![]()
Ik heb 60 genomen als ene uiterste en 100 als andere. En 60 geldt dan idd eerder voor mensen van mijn lengte dan voor lange mensen. Pin me niet vast op een getal a.j.b! Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is. Maar dat had je vast wel begrepen. Neem ik aan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Heb je een powerplate op je sportschool? Het schijnt dus dat dat echt werk voor de stevigheid van je spieren in je benen. Ik heb er deze week voor het eerst opgestaan en het heeft wel wat. Als ik resultaat ga zien hou ik je op de hoogte.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Mezel het volgende:
[..]
Ai, zoiets vreesde ik alMaar ik merk wel dat de 'onderkant' van mijn bovenbenen (als ik ze omhoog houd zeg maar) erg blubbert. Kan dat er niet ergens mee af?...Alsjeblieft?
(zonder liposuctie graag, dat is te eng)
[..]
Haha, ja zo kan je het ook zien
Thanks voor de tip Spacehamster, ik ga de volgende keer eens squatten!
Hoe vaak heb je vastgesteld dat je een slechte gewoonte had en die gelijk met succes veranderd naar een goede gewoonte?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is.
Vraag 1: nooit (ben wel ooit gestopt met roken. Cold Turkey. Maar dat heb ik natuurlijk niet 'gelijk' veranderd, want ik wist vanaf dag 1 dat het slecht was, maar heb toch 7 jaar gerookt en ook nog es heul veul)quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:17 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je vastgesteld dat je een slechte gewoonte had en die gelijk met succes veranderd naar een goede gewoonte?
Waarom is het zo moelijk gewoontes te veranderen?
Waarom bezwijken we steeds voor de weg van de minste weerstand?
Mijn BMI is dan 19-en-een-halfquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef _Boo_ het volgende:
Met 60 kg zou ik nog steeds een BMI van meer dan 22 hebben
Hahahaha het was ook een beetje een grapjequote:Op woensdag 21 maart 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb 60 genomen als ene uiterste en 100 als andere. En 60 geldt dan idd eerder voor mensen van mijn lengte dan voor lange mensen. Pin me niet vast op een getal a.j.b! Het gaat natuurlijk om de vraag waarom sommige mensen bij een paar kilootjes teveel actie ondernemen en anderen pas als er echt zwaar overgewicht is. Maar dat had je vast wel begrepen. Neem ik aan.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:03 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook eindelijk weer een halve kilo afgevallen
weeg nu 75
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Miss_S het volgende:
weet je zeker dat je weer aankomt of heb je alleen dat idee?
ik dacht namelijk vandaag ook aangekomen te zijn maar was juist afgevallen
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo langzaam gaat het dus ook weer niet, want vorige week zei je dat je 75,5 was. Hoe lang stond je daarvoor ook alweer stil?
je moet toch proberen positief te denkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:23 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb maanden 65 gezien als ik op de weegschaal stond, toen een aantal weken 64 en nu weer 65. Dus het valt nog wel mee, maar ik wil echt niet weer gaan aankomen. Verder ben ik verkouden en voel ik me dus niet echt lekker en dus ook opgeblazen en dik.
Heel ernstig is het dus inderdaad nog niet, maar ik heb echt geen zin om weer aan te gaan komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
75,5 zag ik in december voor het eerst maar ben toen weer aangekomen tot 77 dus denk dat ik nou ongeveer twee weken echt 75,5 heb gewogen
maargoed echt blij ben ik niet want heb nog steeds hoofdpijn en volgens mij ook koorts en moet stage lopen vandaag
Ow dat doe ik ook absoluut niet hoor, ik zou niet eens rustig ongezond kunnen eten omdat ik gezond eten veel lekkerder vind.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet toch proberen positief te denken
en zeker niet gaan denken dat het gezonde leven toch geen zin meer heeft
volgens mij niet maar daarom blijft er ook altijd wel iets rond gaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Beterschap!! Ik voel me altijd beter als ik actief ga doen, en juist ziek als ik me ziek ga gedragen, dus misschien valt het mee vandaag![]()
Edit: misschien sturen ze je wel naar huis omdat je anders de kindertjes aansteektOf doen ze dat niet?
Het is ongetwijfeld niet *altijd* het gevolg van slechte eetgewoontes, maar wel heel heel heel vaak. Kijk maar eens naar 'Afvallen met de sterren', 'Je echte leeftijd' etc.quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.![]()
Normaal zijn dinsdag en donderdag alleen mijn sportschooldagen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is dat je zelf al deerbij zet...
![]()
Is woensdag sportdag, of zie ik het gewoon nu pas (nu ik ook heb gesport..)?![]()
volgens mij zijn wij er nu meegestopt maar gaan jullie rustig doorquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
daar zit waarschijnlijk het verschil jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach, volgens mij hebben we gewoon verschillende definities van 'streng diëten'. Iedereen kent de gevaren van crashdiëten, maar zij lijken te denken dat wij daarmee bezig zijn terwijl wij zelf vinden dat we gewoon gezond aan het eten zijn. Daar zullen we het misschien nooit over eens worden.
Hmm, dat had ik nog niet bekeken. Inderdaad niet erg aardig, maar goed, er worden wel vaker minder aardige dingen over mensen gezegd. De truc is om zelf te weten dat je goed bezig bent en het commentaar gewoon aan te horen en meteen weer te vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:13 schreef Miss_S het volgende:
van hun eigen forum op dieetweb:
goed ik zal het weghalen maar beschuldig ons dan niet van iets als jullie het ook blijven doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef Pandorah het volgende:
Sorry miss S, ik vind het niet kunnen dat je zomaar gaat lopen quoten van een ander - besloten gedeelte - forum! Dat is misbruik maken van de bedoelingen van anderen. Zeg het gewoon daar.
Belangrijk is natuurlijk ook in welke fase van je leven je te dik wordt. Als je in de groei zit, word je sowieso zwaarder. Je lichaam verandert, je hebt constant andere kleding nodig. Het is veel makkelijker om te signaleren dat je te dik wordt als je al jaren maat 38 hebt en die ineens niet meer past.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:30 schreef Mini_rulez het volgende:
60 is het andere uiterste, dat is een gezond gewicht en als je daar tevreden mee bent is dat prima. Conleche gaf alleen het contrast aan tussen ons, die al bij 60 denken dat er wel een paar kilootjes af mogen, en mensen met echt overgewicht die misschien ook ooit in deze fase hebben gezeten en er niks aan gedaan hebben totdat ze wél echt te zwaar waren.
Oeh dat is interessant...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dat bedoelde je...
Een tijdje terug kwam een groep vriendinnen bij mij eten en toen hebben we 2 verschillende maaltijdsalades gegeten. We hadden 2 basissalades: eentje met couscous en allerlei groenten, en eentje van sla met wat tomaatjes enzo erin. Daarnaast hadden we een paar bakjes met dingen zoals kaasblokjes en gerookte kip. Daarbij had ik nog wat stokbrood gekocht met kruidenboter en tzaziki, altijd lekker.
Zoiets is wel leuk om te doen. Je kunt het nog wat verder uitbreiden met dingen als croutons, pijnboompitjes, uien, iets van vis en misschien een paar verschillende dressings. Zo kan iedereen zijn eigen salade samenstellen. Het is in elk geval erg leuk om te doen, en zo kan iedereen voor zich zelf bepalen hoe ongezond hij het wil maken.
Nee, da's makkelijk. Gewoon wokken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:14 schreef Alcarin het volgende:
maar avondeten is lastiger...
op sbs 6 op woensdagavond. Een aantal b-sterretjes (zanger bob, linda wagenmakers etc) probeert onder begeleiding v/e coach af te vallen en stelt wel hele hoge eisen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:34 schreef _Boo_ het volgende:
Afvallen met de sterrenHeb ik wat gemist?
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.quote:
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Viking84 het volgende:
Had ik al gepost dat ik vanochtend alweer 2 ons lichter was? Dacht het wel hè.
Foei!!quote:Maar dat zal er morgen wel weer aan zitten, want dan ga ik dus naar Mac.
Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij deze ben je dus de toegang daar kwijt.
Lekken uit besloten fora is not done. Je had ook gewoon daar kunnen reageren. Daarnaast staat Dieet-web los van Fok en heeft dat dus niets te maken met wat er hier gebeurd, ook al worden er wellicht topics geopend over dingen die hier gebeuren.
Daarnaast, als je dan al iets lekt, lek dan ook volledig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |