Dan moet er wel ff dieetclub deel 145 van gemaakt worden, we liggen 4 topics achter.quote:
Het is al 145, dat was de laatste finetuningquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:55 schreef Plukie86 het volgende:
Dan moet er wel ff dieetclub deel 145 van gemaakt worden, we liggen 4 topics achter.
ik las juist dat het goed is... in ieder geval voel ik me er wel goed bij, ik neem ook niet aan dat het schadelijk is? ik ga er dus lekker mee verderquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb pas uit betrouwbare bron begrepen dat dat onzin is. Nog meer van die fabeltjes staan een Dieetclubtopic of 5 geleden genoemd.
heb je een weegschaal die op de halve kilo's afrond?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:23 schreef miss_liss het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb een vraagje:
Ik heb een gigantisch schommelgewicht.
Vrijdagochtend was ik 72.5Kilo maandagochtend 68.0 Kilo.![]()
Dus ik denk dat is lekker, ga ik vanochtend weer op de weegschaal staan ben ik weer 70.0![]()
Is dit normaal of heeft het een oorzaak.
Melissa
Hoeft niet meer af? Das toch mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:26 schreef Miss_S het volgende:
mijn weegschaal wil echt niet onder de 75,5 maar als ik dan in de spiegel kijk hoeft dat eigenlijk ook niet meer...
of het moet er bij mijn bovenbenen afgaan maar dat zal dan wel weer net niet
Donequote:Op woensdag 21 maart 2007 09:57 schreef Tangarine het volgende:
troel pm-en, en als je dan een keer update, kom je in de lijst
ik blijf gewoon hetzelfde doen als nuquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer af? Das toch mooi!Ga je nu wel verder met proberen af te vallen, of ga je ne een leefstijl aanhouden om op gewicht te blijven?
Ik zit mezelf ook af te vragen wat ik ga doen als ik genoeg afgevallen ben, hoe zal ik dan kunnen/moeten eten? MIn of meer hetzelfde denk ik, met iets meer lekkere dingen tussendoor (maar niet teveel he).
gewoon proberen er helemaal mee te stoppen in een keerquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Done
Ikheb wel heel veel moeite met minder snoepen.
Elke keer verlang ik toch heel erg naar die chocolade.
Wat doen jullie daar eigenlijk aan?
Dat dus!! Ik stel me zo voor dat ik dan 1x in de week iets heerlijks eet wat niet perse mager is (crispy duck van de chinees bv.) of croissantjes bij het ontbijt! Maar voor de rest zal ik waarschijnlijk zo door blijven gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:39 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zit mezelf ook af te vragen wat ik ga doen als ik genoeg afgevallen ben, hoe zal ik dan kunnen/moeten eten? MIn of meer hetzelfde denk ik, met iets meer lekkere dingen tussendoor (maar niet teveel he).
Ik eet elke dag chocolade, maar wel hele pure (72% cacao of hoger). Een klein stukje hiervan is genoeg om mijn choco-verslaving te bevredigen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Elke keer verlang ik toch heel erg naar die chocolade.
Wat doen jullie daar eigenlijk aan?
Alle beetjes helpen, zoals Miss_S zegt, maar er zijn wel effectievere apparaten. Hometrainers, of nog beter: crosstrainers. Die zijn wel wat duurder, maar je verbruikt er veel meer calorieën mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:22 schreef SeLLeM het volgende:
Weet iemand of je met een eenvoudige stepper gewicht kunt kwijt raken. Vooral vetlaag op mijn buik verbranden is mijn doel. Ik heb een bmi van 24,4. Maar ik heb een klein buikje gekregen na de afgelopen zomer. DIe wil ik graag kwijt in de zomer
Ik bedoel zo''n ding
[afbeelding]
ik vond het tenminste makkelijker om meteen met alles te stoppenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dus eigenlijk ik eht beter om helemaal niet te snoepen
Ik doe nu in het weekend mijn dieet stoppen
gevolg: doos chocolade leeg
dus gewoon echt al het snoep afschaffen
Ik beweeg wel nu elke dag een half uur en denk over een cross trainer
je moet het ook niet zien als een dieet... je moet gewoon je levensstijl aanpassenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat is inderdaad het risico, dat je dan op dagen dat het wel mag te veel gaat eten uit frustratie over die dagen dat je niks mocht. Of als je er eentje neemt, dat dan het hek van de dam is en dat je blijft snoepen. Daarom vinden veel mensen het makkelijker om het helemaal af te zweren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb goede ervaringen met kettler maarja die zijn niet goedkoopquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hm zo'n cross trainer he.
Welke is nou goed?
Vraag ik me echt af je hebt zoveel verschillendeen ik wil als ik dan wat duurs koop geen troep.
Dus iemand met idee/ervaringen?
daar hangt een aardig prijskaartje aan inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb goede ervaringen met kettler maarja die zijn niet goedkoop
ik heb op het moment de kettler mondeo
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:35 schreef Tangarine het volgende:
[..]
je moet het ook niet zien als een dieet... je moet gewoon je levensstijl aanpassen
Welkom!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
He, er is iemand bij in jullie lijstje
.
Krijg je niet ontiegelijke snaai-aanvallen van die suiker steeds? Dat had ik namelijk wel. Ook omdat je zegt dat je zoveel mist.. Misschien een idee om zoveel mogelijk suiker af te schaffen zodat je afkickt? Ik weet natuurlijk niet of het bij jou ook zo werkt, het is ook maar een tip, bij mij werkte het wel zoquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[eetpatroon]
Dit is best een redelijk voedingspatroon, kom niets tekort maar mis wel veel![]()
Dat bedoel ik dus, je suiikerspiegel gaat schommelen dus krijg je behoefte aan suiker. Dan is het handiger om verspreid over de dag die 4 boterhammen te eten, en de "snelle" koolhydraten, zoals zoet broodbeleg, en cruesli (= muesli aan elkaar geplakt met suiker) misschien ook, weg te laten. Dan zou je trek in zoetigheid minder moeten worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mijn lichaam reageert er prima op en ik heb geen honger maar trekdus daar scheeld het niet aan.
en nou zorgen dat ik niet aankom, want dan schopt Troel me weer naar de dieetclubquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom!Eindelijk mag je officieel bij ons!
Ja, dat dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bedoel ik dus, je suiikerspiegel gaat schommelen dus krijg je behoefte aan suiker. Dan is het handiger om verspreid over de dag die 4 boterhammen te eten, en de "snelle" koolhydraten, zoals zoet broodbeleg, en cruesli (= muesli aan elkaar geplakt met suiker) misschien ook, weg te laten. Dan zou je trek in zoetigheid minder moeten worden.
wel een goede stok achter de deurquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nou zorgen dat ik niet aankom, want dan schopt Troel me weer naar de dieetclub.
Welkom in het lijstje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
He, er is iemand bij in jullie lijstje
.
Daar was je een van de laagsten in het lijstje qua BMI, hier weer een van de hoogsten. Dat is misschien wel een nieuwe motivatie-boost.quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en nou zorgen dat ik niet aankom, want dan schopt Troel me weer naar de dieetclub.
heel lief, dat je 'een van de hoogsten' zegt, maar ik sta lonely at the topquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar was je een van de laagsten in het lijstje qua BMI, hier weer een van de hoogsten. Dat is misschien wel een nieuwe motivatie-boost.
maar 0.1 bmi punt boven mij en guppyfriendquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heel lief, dat je 'een van de hoogsten' zegt, maar ik sta lonely at the top.
Bovendien scheelt het per dag, ik zag gister nog iemand staan met een bmi van 38. Die zal nu wel naar de dieetclub zijn verhuisd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar 0.1 bmi punt boven mij en guppyfriend
zo gaat het eerlijk gezegt altijd daarquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien scheelt het per dag, ik zag gister nog iemand staan met een bmi van 38. Die zal nu wel naar de dieetclub zijn verhuisd.
Over de dieetclub gesproken: ik heb daar een beetje meegelezen de laatste tijd en het valt me zo op dat mensen daar zo weinig "succes" hebben met hun dieet. Sommigen zitten al bijna 5 jaar bij de club en wegen 10 kilo meer dan toen ze begonnen, (niet iedereen natuurlijk) Lijkt me ontzettend frusterend. Maar ik lees daar ook veel vaker dat mensen heerlijk hebben gegeten en dan noemen ze op wat precies en dan is het echt niet mager of gezond te noemen. Ik vraag me af waarom dat is.
In de hele maatschappij schijnen de meeste lijners niet succesvol te zijn en alleen maar zwaarder te eindigen dan ze beginnen. Het is ook niet niks, het vooruitzicht dat je tientallen kilo's af moet vallen. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om dan tot het einde de moed erin te houden. Blijkbaar lukt dat dus ook niet veel mensen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo gaat het eerlijk gezegt altijd daar
ik heb er inderdaad 5 jaar gezeten en er zijn er maar weinig succesvol, een paar wel met een operatie maar bij de rest is er toch wel veel jojo effect jammer genoeg
Ja dat lijkt me een heel aannemelijke reden, dat het gewoon erg moeilijk is om het zo lang vol te houden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In de hele maatschappij schijnen de meeste lijners niet succesvol te zijn en alleen maar zwaarder te eindigen dan ze beginnen. Het is ook niet niks, het vooruitzicht dat je tientallen kilo's af moet vallen. Ik zou het ook heel moeilijk vinden om dan tot het einde de moed erin te houden. Blijkbaar lukt dat dus ook niet veel mensen.
Des te meer reden om het niet zo ver te laten komen.
Bij ons gaat het niet snel, maar een paar kilo is wel te overzien. Als je 5 kilo kwijt wilt, is een kilo al een hele stap. Als er 30 vanaf moeten, lijkt het me moeilijker om al met 1 kilo blij te zijn en niet alleen maar te denken "pff, nog 29 te gaan".quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een heel aannemelijke reden, dat het gewoon erg moeilijk is om het zo lang vol te houden.
Maar ja, bij ons gaat het ook niet echt snel omdat het de "laatste" kilo's zijn en die willen er nu eenmaal ook niet graag af.
ja een toch ligt het ook aan die knop in je hoofdquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij ons gaat het niet snel, maar een paar kilo is wel te overzien. Als je 5 kilo kwijt wilt, is een kilo al een hele stap. Als er 30 vanaf moeten, lijkt het me moeilijker om al met 1 kilo blij te zijn en niet alleen maar te denken "pff, nog 29 te gaan".
Het is heel begrijpelijk. Maar dan nog, even stoppen met lijnen is iets anders dan alles er weer aan eten plus nog wat extra kilo's. Ach ja, je weet natuurlijk pas hoe het is als je het zelf meemaakt.
verkeerd gekekenquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar 0.1 bmi punt boven mij en guppyfriend
Uiteindelijk wel ja, maar bij sommige mensen lijkt er wel een veertje in die knop te zitten dat hem terugduwt naar de "wat maakt het allemaal uit"-stand.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja een toch ligt het ook aan die knop in je hoofd
Kijk, dat is de cluequote:Op woensdag 21 maart 2007 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ach ja, je weet natuurlijk pas hoe het is als je het zelf meemaakt.
ja maar toch geloof ik dat dat ook met discipline te maken heeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar bij sommige mensen lijkt er wel een veertje in die knop te zitten dat hem terugduwt naar de "wat maakt het allemaal uit"-stand.
Denk aan dat voldane gevoel dat je hebt als je straks weer thuis bent...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Alcarin het volgende:
Ik heb zojuist 2 heerlijke biologische volkorenboterhammen met daarop biologische roomboter en biologische kipfilet opgevroten![]()
En ik zit nu al op te zien tegen de tocht naar het zwembad (waar ik al jaren niet ben geweest, het is verbouwd, dus het is nog 'onbekend terrein' ook...)![]()
Ik heb anders in het dieetclubtopic wel gelezen over ducttape dat over de knop werd geplakt!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Uiteindelijk wel ja, maar bij sommige mensen lijkt er wel een veertje in die knop te zitten dat hem terugduwt naar de "wat maakt het allemaal uit"-stand.
Ja, dat is wel een hele goede. Het zou wel een overwinning zijn, als ik de eerste keer ga dan ga ik daarna vast wel vaker...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Denk aan dat voldane gevoel dat je hebt als je straks weer thuis bent...
Waar haal jij trouwens biologisch brood? In een speciale winkel, of gewoon in de supermarkt?
en ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:26 schreef Guppyfriend het volgende:
inhalen kan niet moeilijk zijn Renske, ik sta al een tijd stil op 75.5
Inderdaad, maar je kunt niet altijd op commando genoeg discipline opbrengen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar toch geloof ik dat dat ook met discipline te maken heeft
AH wil zich echt profileren als bewuste supermarkt, dus ze hebben opeens heel veel biologische dingen. Niet geheel uit nobele motieven waarschijnlijk, maar mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:27 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een hele goede. Het zou wel een overwinning zijn, als ik de eerste keer ga dan ga ik daarna vast wel vaker...
'Vroeger' haalde ik dat brood in een vage zweefwinkel, maar ik heb sinds kort ontdekt dat AH ook biologisch brood heeft![]()
De enige bio-dingen die ik nog niet heb kunnen vinden en wel zou willen zijn biologische mandarijnen.
tja ik woog bijna 100 kilo voordat ik het in de gaten had (ik was 14)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoud en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
Als je jezelf terugziet op videobeelden weet je het pas echt zeker... Dat zijn echt 'natuurlijke' houdingen, dus dan zie je pas echt hoe dik of dun je bent. Best confronterendquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoud en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
Precies, ik vind het allang prima. AH is makkelijker te bereiken dan de vage zweefwinkelsquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef Mini_rulez het volgende:
AH wil zich echt profileren als bewuste supermarkt, dus ze hebben opeens heel veel biologische dingen. Niet geheel uit nobele motieven waarschijnlijk, maar mij hoor je niet klagen.
Voor een kind is dat ook anders, dan sta je er niet echt bij stil hoe je eruitziet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik woog bijna 100 kilo voordat ik het in de gaten had (ik was 14)
en ik had inderdaad waarschijnlijk een fout zelfbeeld
ja dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor een kind is dat ook anders, dan sta je er niet echt bij stil hoe je eruitziet.
Als je als volwassen mens 100 kilo weegt en dan nog niet denkt "hm, misschien ben ik iets te zwaar" ben je toch niet echt handig bezig. Soms zie ik van die mensen op straat lopen die een beetje waggelen omdat ze te dik zijn om recht te lopen, dan denk ik "wat moet er nog meer gebeuren voordat jij doorkrijgt dat er iets aan de hand is?"
Hihi, ja idd! Zo zag ik ook dat ik maar raar loop, met van die zwaaiende armen en bij elke stap veerde ik een beetje op, echt heel stom. Ik probeer er nu soms aan te denken, maar natuurlijk vergeet ik dat! Dus als je iemand voorbij ziet lopen in een soort zwembadpas, dan ben ik het waarschijnlijk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Als je jezelf terugziet op videobeelden weet je het pas echt zeker... Dat zijn echt 'natuurlijke' houdingen, dus dan zie je pas echt hoe dik of dun je bent. Best confronterend![]()
Ik probeer al een paar dagen om mijn vriendje mee te krijgen naar AH XL, die heeft veel meer biologische dingen dan de AH waar ik normaal naartoe ga. Hij heeft een auto, dus dan kunnen we mooi een voorraadje inslaan. Alleen wil hij niet mee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Precies, ik vind het allang prima. AH is makkelijker te bereiken dan de vage zweefwinkels![]()
En deze week 15% korting op de AH biologische artikelen![]()
Spaghetti en rijst inslaan![]()
mijn trigger was inderdaad een foto waarop mn buik zooo duidelijk was!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoudt en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
Grrr! Dan gewoon op de fiets gaan!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik probeer al een paar dagen om mijn vriendje mee te krijgen naar AH XL, die heeft veel meer biologische dingen dan de AH waar ik normaal naartoe ga. Hij heeft een auto, dus dan kunnen we mooi een voorraadje inslaan. Alleen wil hij niet mee.
Heb ik ook heel vaak (type ook heel langzaam)quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:40 schreef Spacehamster het volgende:
Oeps, nadeel van een scherm wat lang openlaten: het grote risico spuit 11 te zijn.
(hangt zichzelf het bordje met het nummer "11" om)
Ik vind mezelf al jarenlang te dik. Als ik een foto van toen ik 8 was naast een foto van toen ik 9 was leg, is duidelijk te zien dat ik ben aangekomen. Waarom weet ik niet. Ik heb waarschijnlijk nooit een te hoog BMI gehad (tot mijn 20e ongeveer), maar ik vond mezelf altijd wel te dik en op de middelbare school werd ik wel eens hangbuikzwijntje genoemdquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is. Mijn trigger was bv. dat ik mezelf terug zag op een foto en mezelf gewoon niet herkende! Dus als ik in de spiegel keek vond ik het nogal meevallen. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan onbewust je buik inhoudt en op je voordeligst gaat staan, ik weet het niet, maar je hebt dan iig een volledig fout zelfbeeld. (een beetje zoals mensen met anorexia nog steeds een heel dik persoon in de spiegel zien) Heel interessant fenomeen.
ik dacht altijd in termen van 'later'. 'Later' zal ik dit, 'later' zal ik dat totdat ik op een gegeven moment tot het inzicht kwam dat 'later' allang was begonnen (nml al vanaf m'n 18e). Wat mij ook erg heeft geholpen is het idee over mijn toekomst. Ik wil nog van alles doen (reizen, vrijwilligerswerk in buitenland etc) en daarbij zie ik gewoon geen dikke ik voor me. Ik wil niet meer het dikkerdje zijn, ik wil niet de dikkerd op een kameel in de saharah zijn, ik wil niet degene zijn die niet kan mee komen bij survivaltochten, omdat ze te dik is. Nu overdrijf ik wel wat, maar ik wil gewoon jong, fris en fruitig zijn en een dik lijf past daar niet bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een verhaal, Viking84.
Volgens mij is dat ook de beste manier, bedenken dat je er iets aan wilt doen en meteen beginnen. Als je dingen eenmaal gaat uitstellen, wordt het niks meer.
Bij mij ook! En het feit dat mijn moeder er nogal over zat te zemelen. Ik vond mezelf ook wel stevig, maar had het knopje nog niet gevonden om er wat aan te doen. Nu gelukkig wel!quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mijn trigger was inderdaad een foto waarop mn buik zooo duidelijk was!
ja, dat idee heb ik beslist ook. Maar idd: dat gaat niet op voor iedereen, natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:55 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat de meeste mensen in Slank de Lente in gezonder leven dan de meeste mensen in de Dieetclub. Let wel, de meeste he?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb daar echt een verkeerd beeld van 'afvallen' gekregen, zoals ik een paar posts eerder al aangaf.
nou ik zag dus hoe lang die mensen al bezig waren en dat ze maar zo weinig afvielen of weer aankwamen. Daar ben ik erg van geschrokken en ik dacht: sjee, zou het écht zo ontzettend moeilijk zijn? Daar werd ik alleen maar somberder van.quote:
nou, ik wilde een trainingsbroek kopen vorige week en alles was gewoon te gróót ipv te klein. Dat is ook niet leuk, hoorquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef Spacehamster het volgende:
Mijn wake up call was toen ik bijna geen broeken meer had die me pasten, ik een nieuwe nodig had en ik wanhopig door de rekken met broeken ging en mijn oude maat paste niet meer en een maat groter niet en 2 maten groter niet en 3 maten groter niet en toen stond ik te kijken naar een broek van nog groter en die zag er zo groot uit....
Toen ging de knop echt ff om en het is inmiddels 4 kilo later....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |