abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:22:50 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47505779
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Tangarine het volgende:
ik heb je nog niet gefeliciteerd Renske, dus bij deze nog even En tof dat je je verhaal hebt verteld!

Ik ben nu even aan het lunchen, dus om een uur of 14.00u hardlopen, scriptieopdracht voor vandaag = klaar
. Dank je. Ik ga m'n MTB straks even naar de fietsenmaker brengen en vragen of hij de banden oppompt, het zadel goed zet en er spatborden op wil zetten . Dan ga ik morgen of zondag een stuk fietsen met m'n hartslagmeter om . Even mee experimenteren .
Niet meer actief op Fok!
pi_47505877
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:19 schreef Tangarine het volgende:
ik heb je nog niet gefeliciteerd Renske, dus bij deze nog even En tof dat je je verhaal hebt verteld!

Ik ben nu even aan het lunchen, dus om een uur of 14.00u hardlopen, scriptieopdracht voor vandaag = klaar
Ik ben ook nog aan het scriptie-en. Eigenlijk heb ik wel zin om vanmiddag te gaan hardlopen, maar vanavond hoor ik eigenlijk naar mijn hardloopcursus te gaan. Helaas loop ik liever overdag en de nieuwe trainer vind ik eigenlijk behoorlijk stom...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47505925
Jeeee wat gaan we opeens hard! Maar wel nuttige posts allemaal!Behalve deze dan...

Oja Viking ook nog gefeli met je lijstjewissel!
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:26:59 #105
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47505945
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:11 schreef Viking84 het volgende:
nou, ik wilde een trainingsbroek kopen vorige week en alles was gewoon te gróót ipv te klein. Dat is ook niet leuk, hoor .
Arme meid....
Maar dat probleem is heel makkelijk op te lossen..
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:27:57 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47505985
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Arme meid....
Maar dat probleem is heel makkelijk op te lossen..
ja doei . Het waren trouwens wel mannenbroeken en die hebben geen maat S helaas .
Niet meer actief op Fok!
pi_47506185
Whoohoo, mijn vriendje vroeg net of ik meega naar Albert Heijn. Victory!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:38:39 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47506368
.

Ik ga zo ook naar Albert Heyn en ik hoop dat er markt is, want dan kan ik de loeigrote ananas van 1,95 die ik gisteren zag, maar ivm ruimtegebrek niet kon meenemen alsnog meenemen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 12:40:07 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47506411
tvp-tje

Wat gaan we hier hard mensen....dat is niet bij te houden!! Nu maar hopen dat we ook net zo hard afvallen als dat er topics geopend worden
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_47506647
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 12:40 schreef Susie het volgende:
Wat gaan we hier hard mensen....dat is niet bij te houden!! Nu maar hopen dat we ook net zo hard afvallen als dat er topics geopend worden
Jaaa minstens 1 kilo per topic!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:10:44 #111
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47507524

[ Bericht 50% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 21-03-2007 13:41:16 ]
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 13:18:02 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_47507760
heb jij gezonder leven (oftewel gezonderen) opgevat als een crash-ideet dan?
gezonder leven is niet minder calorieen dan je nemen dan de gemiddelde hoeveelheid, maar de calorieen op een gezonde manier tot je nemen.
je moet dus vooral NIET TE WEINIG ETEN
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47507778
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
<verhaal>
Ok..what else is new? Dit weet iedereen al.
Jammer dat ie zichzelf tegenspreekt:
quote:
* Ga maar max 15-25% onder je dagelijkse benodigde behoefte zitten (zie ander topic om die uit te rekenen)
* Reken je minimale caloriebehoefte uit en ga daar NOOIT onder zitten
Of is je minimale caloriebehoefte iets anders dan je dagelijkse behoefte?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47508130
quote:
Lang verhaal
Mooi geknipt en geplakt hoor, maar heb jij nu last van een vertraagd metabolisme door die twee weken gezond te doen, terwijl je niet eens écht gezond deed (kilo paaseitjes he?). dat geloof ik echt nooit. Het zit allemaal tussen je oren dat je vreetbuien hebt. Zoek afleiding, dat helpt.
Mocht je ooit weer een poging ondernemen, hopelijk kun je het dan wél volhouden en serieus aanpakken.

Oja en die info: dat wisten we toch al?
pi_47508133
Ik ben trouwens niet eens minder gaan eten.. Ik prop me nog steeds vol, maar nu met gezonde dingen
En ik wil het echt niet anders meer, dus ik blijf lekker gezond eten, mijn hele leven als het kan!
pi_47508187
@ Roosjeroos: jouw probleem was niet zozeer het gezonde eten, maar je wilde telkens taart en paaseitjes en dergelijke en ja, dat is noch gezond noch echt afvalbevorderend.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 21-03-2007 13:44:26 ]
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:32:44 #117
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_47508337
quote:
bekend verhaal
roosje ik lees hier wel regelmatig mee en nu na deze post kan ik het toch niet laten eens op jou te reageren...

je gaat bij een aantal dingen echt fout in , om te beginnen luister je maar half naar wat andere zeggen en lijk je niet in staat zelf beslissingen te nemen over wat wel en niet mag.

Je bleef maar zeuren dat je honger had terwijl dat gewoon onzin is als je smorgen smiddags en savonds normale porties eet en tussendoor fruit of mischien een extra rijstwafel

Het is dan ook totale onzin dat als gevolg van die 2 weken dat je naar je eigen idee hebt geprobeerd af te vallen nu vreetbuien krijgt.

je zoekt naar mij idee gewoon excuuses om te kunnen eten wat je wilt.
Doe dat dan gewoon, maar blij daar hier niet over zeuren want zoals je al eerder hebt gemerkt ga je daar alleen mensen mee irriteren en krijg je reacties die mischien wel wat aan de botte kant zijn, maar waar je zelf wel een beetje om vraagt.
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:36:36 #118
157031 roosjeroosje1988
pi_47508480
Ik zat al te twijfelen of ik hier zou reageren aangezien ik met niemand hier kan opschieten. Nou sorry dat jullie het verhaal al kenden. Ik dacht even advies te geven maar blijkbaar was het niet nodig. Stank voor dank.
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:52:48 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47509014
Ik ben weer thuis en zit te smullen van een ham/kaas tostie met een beetje ketchup .

zonet ontzettend lekker naar huis gelopen trouwens. Lekker uptempo muziekje op (zal even een playlist met loopmuziek aanmaken), grote passen genomen... zag er vast niet uit, maar wat kan mij het schelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47509193
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is.
Het blijft in ieder geval een interessant iets dat iemand van 100 kilo zich meer 'expert' op het gebied van gezond eten en op gewicht komen/afvallen vind dan iemand van plusminus 60.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:02:11 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47509338
Ik ben trouwens 2 dagen alleen thuis en dat vind ik zó leuk, haha. Het voelt net als vroeger als mijn ouders een avond weggingen en ik dan alleen thuis mocht blijven . Mark is dus naar Amsterdam. M'n andere huisgenoot is er wel, maar daar heb ik niet zoveel mee, dus het voelt toch als alleen thuis. Lekker in m'n eentje bankhangen vanavond. Vanavond of morgen Ciske de Rat weer eens kijken. Jeugdsentiment .

Het enige wat ontbreekt is een zak chips . Nu ga ik ff met m'n MTB naar de fietsenmaker.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:04:24 #122
155227 crew  Guppy
dus
pi_47509401
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zat al te twijfelen of ik hier zou reageren aangezien ik met niemand hier kan opschieten. Nou sorry dat jullie het verhaal al kenden. Ik dacht even advies te geven maar blijkbaar was het niet nodig. Stank voor dank.
en wanneer mensen dan wel serieus op je reageren, zie je dat niet?
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Het enige wat ontbreekt is een zak chips . Nu ga ik ff met m'n MTB naar de fietsenmaker.
neem een pakje Sultana of een paar kiwi's en jij bent klaar voor je bankhang-avondje!

[ Bericht 30% gewijzigd door Guppy op 21-03-2007 14:23:02 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:21:56 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510013
Laten we maar ophouden over roosjeroosje. Ik vind het direct al een stuk minder leuk hier . Mijn fiets is eind vd middag klaar. Er mankeerde meer aan dan ik had gezien. Ja, daarom ga ik dus ook naar de fietsenmaker . Niet dat m'n fiets straks in the middle of nowhere in puin ligt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:55 #124
157031 roosjeroosje1988
pi_47510156
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Laten we maar ophouden over roosjeroosje. Ik vind het direct al een stuk minder leuk hier .
Ik had gewoon handige tips gevonden. Ik zet ze hier neer met de gedachte om mensen hier blij te maken, wordt iedereen boos omdat ze de tips al kenden. En nu heb ik het weer gedaan. Eerlijk hoor.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:28:30 #125
157031 roosjeroosje1988
pi_47510208
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

en wanneer mensen dan wel serieus op je reageren, zie je dat niet?
Jawel?
pi_47510238
Ik ben net terug van hardlopen, ging echt lekker Moest duidelijk wat energie kwijt van al het zitten achter de computer

Ik moet hier toch eens een goedkope fietsenmaker vinden, nog tips Renske? Mijn hybride is wel mooi en shiny, maar van mijn mountainbike doet alleen nog maar één remblokje van het voorwiel het, de andere 3 remblokjes zitten allemaal vast ofzo (en dat is niet zo heel erg veilig )
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:31:15 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510306
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik had gewoon handige tips gevonden. Ik zet ze hier neer met de gedachte om mensen hier blij te maken, wordt iedereen boos omdat ze de tips al kenden. En nu heb ik het weer gedaan. Eerlijk hoor.
Ik heb de tekst niet gelezen, dus ik kan er verder ook niets over zeggen. Maar het klopt idd wel dat iedereen bij jou iets meer gepikeerd is als jij iets zegt wat al gezegd is. Als ik het zou doen, zouden ze waarschijnlijk wat milder reageren. Helaas, niets aan te doen. Dat heb je te danken aan je eigen houding de laatste weken.

Maar goed, ik wil niet dat jij nu alweer het middelpunt wordt van de topics hier, dus ik wil er gewoon over ophouden, ok? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47510332
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Probleem is dat je het niet brengt als handige tips, maar als bewijs dat we het fout hebben. Echt, lees je post nog een keer door, ik lees er het volgende in:
1. door jullie heb ik mezelf uitgehongerd en nu heb ik vreetbuien
2. de meneer zegt het ook, zie je wel dat jullie slecht bezig zijn!

Ik geloof wel dat je het goed bedoelt, maar het komt niet helemaal zo over
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:35:41 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510453
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:29 schreef Tangarine het volgende:
Ik ben net terug van hardlopen, ging echt lekker Moest duidelijk wat energie kwijt van al het zitten achter de computer

Ik moet hier toch eens een goedkope fietsenmaker vinden, nog tips Renske? Mijn hybride is wel mooi en shiny, maar van mijn mountainbike doet alleen nog maar één remblokje van het voorwiel het, de andere 3 remblokjes zitten allemaal vast ofzo (en dat is niet zo heel erg veilig )
Ik kom eigenlijk nooit bij de fietsenmaker, dus ik weet niet wie goedkoop is. Bovendien spreken ze voor zover ik weet altijd een prijs met je af in jouw specifieke geval. Geen idee waar je woont, maar ik ga zelf naar de fietsenmaker aan de Parkweg (dichtbij het Hoendiep). Ik heb die mountainbike maar een paar keer gebruikt, maar er zat veel speling in het achterwiel, het zadel was vastgeroest oid en dat moet omlaag wil ik er fatsoenlijk op kunnen zitten, er moeten spatborden op (wel handig als je in NL woont ) en toen ik er naartoe liep merkte ik dat één van die handvatten aan het stuur (noem je dat bar ends?) los zat. Morgen fiets ik even naar de Lidl voor een stuurtas en ik moet nog een kilometerteller hebben. Dan ben ik voorlopig wel weer klaar. Eigenlijk moet ik ook een helm hebben, maar daar heb ik even geen geld voor. Fiets toch niet zo wild en hard . Misschien dat die helm later nog volgt . oeh, hier ga ik commentaar op krijgen, vrees ik .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:37:31 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510513
Oh ja, Mark gaat een Wii met twee controllers kopen, zodra ze weer ergens op voorraad zijn. Misschien dat 'ie in Amsterdam geluk heeft. Dan gaan we boksen en tennissen tegen elkaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_47510587
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk moet ik ook een helm hebben, maar daar heb ik even geen geld voor. Fiets toch niet zo wild en hard . Misschien dat die helm later nog volgt . oeh, hier ga ik commentaar op krijgen, vrees ik .
Commentaar als in: 'ga jij eens snel een helm kopen', of als in: 'je gaat toch niet fietsen met een helm op!!' ?
Voor het eerste geval: 99% van nederland fietst zonder helm
Voor het tweede geval: als jij een helm op wilt zetten dan mag dat!
Dus alle commentaar is onzin

Grrr, ik moet mijn stomme boek lezen! Ik wil dat mn internet wegvalt ofzo
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:41:41 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510676
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:39 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Commentaar als in: 'ga jij eens snel een helm kopen', of als in: 'je gaat toch niet fietsen met een helm op!!' ?
Voor het eerste geval: 99% van nederland fietst zonder helm
Voor het tweede geval: als jij een helm op wilt zetten dan mag dat!
Dus alle commentaar is onzin

Grrr, ik moet mijn stomme boek lezen! Ik wil dat mn internet wegvalt ofzo
Nou eerder commentaar als in:

'als je raar terecht komt en je schedelpan breekt had je maar wat graag gewild dat je maar een helm op had gezet' . Maar idd: ik fiets normaal ook nooit met helm en ik zal op MTB hooguit wat harder fietsen dan op een gewone fiets . Toch voel ik me er niet helemaal prettig bij... . Ik zie wel even of ik nog een helm ga kopen. Die dingen kosten wel meteen 50 euro ofzo .

Ik moet nog een artikel lezen, maar dat doe ik morgen wel . Ga zometeen Call of Duty spelen op X box live .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:42:16 #133
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47510699
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:58 schreef computergirl het volgende:
Het blijft in ieder geval een interessant iets dat iemand van 100 kilo zich meer 'expert' op het gebied van gezond eten en op gewicht komen/afvallen vind dan iemand van plusminus 60.
Ja dat komt me superbekend voor... vooral wanneer de 100kilo'ers (bij wijze van spreken) vervolgens zeer ongevraagd superofftopic advies geven over hoe af te vallen.
(Frust over niet nader te noemen topic komt boven)
---Grtz---------Spacehamster--&gt;
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:43:31 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47510740
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:42 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Ja dat komt me superbekend voor... vooral wanneer de 100kilo'ers (bij wijze van spreken) vervolgens zeer ongevraagd superofftopic advies geven over hoe af te vallen.
(Frust over niet nader te noemen topic komt boven)
ze hebben misschien wel meer verstand van afvallen, maar van gezond eten zeker niet, anders waren ze nooit 100 kg geworden .

En je vraagt erom . Welk topic had je in gedachten?
Niet meer actief op Fok!
pi_47510824
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef Viking84 het volgende:
Nou eerder commentaar als in:

'als je raar terecht komt en je schedelpan breekt had je maar wat graag gewild dat je maar een helm op had gezet' . Maar idd: ik fiets normaal ook nooit met helm en ik zal op MTB hooguit wat harder fietsen dan op een gewone fiets . Toch voel ik me er niet helemaal prettig bij... . Ik zie wel even of ik nog een helm ga kopen. Die dingen kosten wel meteen 50 euro ofzo .

Ik moet nog een artikel lezen, maar dat doe ik morgen wel . Ga zometeen Call of Duty spelen op X box live .
Hmm nou eigenlijk,, nu je het zegt...Ik ben wel eens hard van mijn fiets gevallen en met mijn hoofd op de stoeprand geknald. Gevolg: gelukkig niets gebroken, maar wel een grote schaafwond naast mijn oog, grote bult aan de zijkant van mijn hoofd die later een gigantisch blauw oog werd, en een hersenschudding.
Misschien is een helm dus toch wel handig... Maar aan de andere kant: niet iedereen heeft zoveel talent als ik

Ik ga echt lezen. Ik ga het echt doen. Echt! Het...hoofdstuk...moet...af...
pi_47510874
nou hou op met bashen van anderen en knuffel een boomof iets dergelijks! (het is bomendag ofzo )
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 14:47:28 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_47510895
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Jawel?
niet waar, want op mijn vraag of je het gezonder leven hebt opgevat als een crasdieet (dus minder calorieen tot je nemen) heb je niet gereageerd. dat was een serieuze reactie, die ook een welgemeend advies bevatte. je reageert echter alleen op de minder positieve reacties. misschien nog even terug naar boven scrollen?

oh, en toen ik klein was heb ik ook een hersenschudding en een blauw oog gehad door van mn fiets te vallen!!! kheb toen voor de spiegel gestaan en aan mn moeder gevraagd waarom ze mn oog had blauwgemaakt (kwas toen 6)

en bomendag? serieus? *sprint naar buiten naar de boom*
pi_47510959
Nou dag allemaal, ga nu de auto in met hondje Koekie voor de reis naar Belgie, tot vanavond
pi_47510997
Zo, net terug van hardlopen. Heb mijn rondje een halve km langer gemaakt, en nou ben ik moe! Vanavond eet ik bij vriendje, en ík heb boodschappen gedaan zodat we iets gezonds eten.

@ Viking: Een helm is niet nodig als je op gewoon asfalt een beetje harder fietst dan normaal. Kom je echter boven de 28-30 km per uur uit, of ga je op wat ruiger terrein fietsen, dan zou ik wel een helm nemen! Als je op je hoofd gevallen bent, ben je niet blij. Als je wel een helm op hebt en je valt, ben je ook niet blij want dan moet je een nieuwe kopen, maar heb je tenminste geen deuk in je schedel.
Blijf je gewoon op asfalt en fiets je niet harder dan een km of 30 per uur en doe je niet te ruig, dan denk ik niet dat je een helm nodig hebt.
Ik heb er zelf wel één voor op op racefiets, waarop ik ongeveer 28 km p/uur fiets.
pi_47511178
Mmm, wat zijn peren toch lekker. Ik had ze maandag al gekocht, maar dan moet je nog zo lang geduld opbrengen tot ze een beetje zacht zijn. Gisteren waren ze nog net niet goed, maar vandaag wel!

Ik ga toch maar braaf nu aan mijn scriptie werken en vanavond naar hardloopcursus. Het is wel een beetje een stomme training, maar dan zie ik tenminste ook weer mensen van mijn team.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:57:24 #141
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47511258
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:43 schreef Viking84 het volgende:
En je vraagt erom . Welk topic had je in gedachten?
Pudding "met niets erin". Dat topic is nou helemaal vervuild geraakt met offtopic gewauwel waar ik niets aan heb,nooit om heb gevraagd en allemaal al weet. Ik wou alleen maar pudding maken.... Dat is toch geen misdrijf?
En dan ook nog commentaar van allemaal mensen zwaarder dan ik (maar lichter in de bovenkamer)
Het ging niet eens om afvallen bijdeweg....ik kan er niets aan doen dat hun zich aangesproken voelen bij iedere keer dat er calorieen worden genoemd.

Raar...juist mensen die gewicht kwijt willen en daar kennis over verzamelen zouden moeten weten dat het verstandig is altijd op de calorieen te passen, ongeacht het lichaamsgewicht. Voorkomen is beter dan genezen.

Bij de weg. Ik heb onlangs heel lekkere puddinkjes gemaakt met "Joy" daar zit echt heel weinig in en de smaak past goed bij de textuur van gelatinepudding. Echt makkelijk om te maken en lijkt heel erg veel op het spul waar ik als kind gek op was.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:59:13 #142
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47511319
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef Tangarine het volgende:
nou hou op met bashen van anderen en knuffel een boomof iets dergelijks! (het is bomendag ofzo )
Hoeveel calorieen verbrand je daarmee per uur?
Lijkt me trouwens geinig als er pluche bomen verkocht worden als knuffelbomen.
pi_47511455
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef Guppyfriend het volgende:
oh, en toen ik klein was heb ik ook een hersenschudding en een blauw oog gehad door van mn fiets te vallen!!! kheb toen voor de spiegel gestaan en aan mn moeder gevraagd waarom ze mn oog had blauwgemaakt (kwas toen 6)
Ik was toen 21
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:04:40 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47511519
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 14:50 schreef Plukie86 het volgende:
Zo, net terug van hardlopen. Heb mijn rondje een halve km langer gemaakt, en nou ben ik moe! Vanavond eet ik bij vriendje, en ík heb boodschappen gedaan zodat we iets gezonds eten.

@ Viking: Een helm is niet nodig als je op gewoon asfalt een beetje harder fietst dan normaal. Kom je echter boven de 28-30 km per uur uit, of ga je op wat ruiger terrein fietsen, dan zou ik wel een helm nemen! Als je op je hoofd gevallen bent, ben je niet blij. Als je wel een helm op hebt en je valt, ben je ook niet blij want dan moet je een nieuwe kopen, maar heb je tenminste geen deuk in je schedel.
Blijf je gewoon op asfalt en fiets je niet harder dan een km of 30 per uur en doe je niet te ruig, dan denk ik niet dat je een helm nodig hebt.
Ik heb er zelf wel één voor op op racefiets, waarop ik ongeveer 28 km p/uur fiets.
, 30 km per uur? Ik mag blij zijn als ik de 20 haal . Mijn ouders wonen hier 30 km vandaan en daar wil ik nog eens naartoe. Ik ga eerst maar eens rustig beginnen. Als ik een aantal keren gefietst heb, dan haal ik misschien nog wel een helm.
Ik ben sowieso niet blij als ik op m'n hoofd val, want mét of zónder helm is er een dikke kans dat ik weer plotsdoof word. Ik moet klappen op m'n hoofd zoveel mogelijk vermijden, dus ook geen contactsporten voor mij (klappen op m'n hoofd en harde geluiden triggeren de verschijnselen van een ziekte die ik heb).
Niet meer actief op Fok!
pi_47511598
quote:

[..]

ze hebben misschien wel meer verstand van afvallen, maar van gezond eten zeker niet, anders waren ze nooit 100 kg geworden .
aangezien ze nog steeds 100 kilo wegen hebben ze volgens mij dus ook geen verstand van afvallen.
pi_47512378
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sowieso niet blij als ik op m'n hoofd val, want mét of zónder helm is er een dikke kans dat ik weer plotsdoof word. Ik moet klappen op m'n hoofd zoveel mogelijk vermijden, dus ook geen contactsporten voor mij (klappen op m'n hoofd en harde geluiden triggeren de verschijnselen van een ziekte die ik heb).
Dan heb ik de oplossing: val gewoon niet!

Het regent. Nu hoef ik straks niet te gaan zwemmen he?
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:30:30 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47512590
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

aangezien ze nog steeds 100 kilo wegen hebben ze volgens mij dus ook geen verstand van afvallen.
nou, je kunt wel allemaal websites en boekjes gaan lezen over afvallen, als je er vervolgens niets mee doet, schiet je nog geen donder op. Dat is meer het probleem, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_47512852
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Straks is het weer droog. *Schop*
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:42:01 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47513044
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef Alcarin het volgende:

zit er soms geen dak op het zwembad ofzo? *hup*.
Niet meer actief op Fok!
pi_47513083
zwemmen in de regen =
pi_47513196
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou, je kunt wel allemaal websites en boekjes gaan lezen over afvallen, als je er vervolgens niets mee doet, schiet je nog geen donder op. Dat is meer het probleem, denk ik.
Ja OK, ik definieer 'verstand hebben van' zelf echter als 'succesvol in praktijk gebracht hebben'.
pi_47513457
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:42 schreef Viking84 het volgende:
zit er soms geen dak op het zwembad ofzo? *hup*.
Ok, ok, ik moet wel. Handig, zo'n topic
Maar ik hoef ook maar een klein stukje te fietsen gelukkig. En ja, er zit wel een dak op het zwembad, het buitenbad is namelijk gesloten
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:30:30 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_47514990
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 11:29 schreef conleche het volgende:
Waar ik heel benieuwd naar ben is waarom de één aan de rem trekt als hij of zij 60 weegt en de ander er pas wat aan gaat doen als de 100 kilo-grens gepasseerd is.
Omdat ik toen ik over de 60 kilo woog nog niet eens zo heel oud was en nog geen flauw benul had. Toen ik dat benul wel had, woog ik al veel meer en ben ik inderdaad begonnen met dieten.
Vele dieten gezien, vele dieten afgezworen.

Tja, en ik denk persoonlijk wel (om terug te komen op de opmerking van computergirl) dat iemand van 100 kilo wellicht meer dieten heeft geprobeerd dan iemand van 60 kilo en daarom meer ervaring heeft.
quote:

[..]

quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

En ook dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Iemand kan best VERSTAND HEBBEN van, maar er verder niets mee doen. Kom op, iedereen weet wel dat het verstandiger is om bepaalde dingen niet te eten of wel te eten, maar je moet er ook wat mee doen.

Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:00:46 #154
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47516346
ik heb heel wat paaseitjes op vandaag..
The girl that lost her mind
pi_47516788
Wat is het beste fruit om tussendoor te nemen?
Of zit er geen verschil van calorieën in?
Voices tell me I'm the shit.
pi_47517031
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Volgens mij is alle fruit sowieso beter dan zoete/vette snacks. Ik vind het vooral fijn om te variëren. De hele tijd appels verveelt zo. Een beetje kijken wat er in de aanbieding of in het seizoen is spaart ook geld.
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 17:25:30 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_47517391
ik heb graag kiwis, bananen, appels, druiven en frambozen
pi_47517739
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Er zit wel verschil in, maar als je daarop gaat letten kom je heel gauw in de verleiding om te gaan bezuinigen op gezonde dingen, wat je dus nooit moet doen. Zolang je het eet in plaats van ongezondere dingen, en met mate (zoals alles), kan fruit geen kwaad. Het bevat immers wel vitamines én vezels, dat vinden je darmen ook fijn.
pi_47517826
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:

Tja, en ik denk persoonlijk wel (om terug te komen op de opmerking van computergirl) dat iemand van 100 kilo wellicht meer dieten heeft geprobeerd dan iemand van 60 kilo en daarom meer ervaring heeft.
Waar zit hem dan het verschil in, volgens jou? We hadden het er eerder over waarom de een wel succesvol afvalt en de ander niet. Blijft moeilijk te zeggen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:04:12 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47518973
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
En ook dit hoeft natuurlijk niet waar te zijn. Iemand kan best VERSTAND HEBBEN van, maar er verder niets mee doen. Kom op, iedereen weet wel dat het verstandiger is om bepaalde dingen niet te eten of wel te eten, maar je moet er ook wat mee doen.
dat merkte ik dus ook al op
quote:

Oja, en last but not least, ik vind het not done om in het dieetclubtopic te komen miepen dat wij raar over jullie zouden praten, maar jullie doen toch precies hetzelfde over ons op deze manier?
ja, dat bedacht ik me ook al . Dat bedoel ik dus met haat- en nijdsfeertje. Niet bewust, maar er bestaat wederzijds onbegrip .
Niet meer actief op Fok!
pi_47519365
zie je dat boterhammen niet goed voor je zijn
heb nu hoofdpijn
(nee dit meen ik niet serieus, nouja de hoofdpijn wel )

ik ga dus maar niet meer hardlopen vanavond
heb vanmiddag al een stuk hard gelopen omdat ik te laat was voor kinderen ophalen
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:26:27 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47519860
Zo, mijn heerlijk maaltje is weer weggewerkt .

Heb m'n MTB ook weer opgehaald. Zag er weer helemaal op en top uit .

Eén vraag echter aan de fietsers hier. Toen ik naar huis fietste (klein stukje), rammelde mijn fiets tijdens het trappen een beetje, net alsof de ketting los zou kunnen gaan. Niet dat ik hem hoorde rammelen hoor, maar het voelde een beetje instabiel aan. Ik weet niet of dat normaal is? Zo niet: kan ik er wat aan doen? Op deze manier ga ik niet echt gerust de weg op, aangezien ik geen idee heb hoe je de ketting er weer om legt als ie eraf ligt .
Niet meer actief op Fok!
pi_47520131
quote:

[..]

Sorry maar die schiet mij toch ook echt even in het verkeerde keelgat.

Met mijn lengte en bouw is 85 kilo een prima gewicht. Als ik lichter ben zie ik eruit alsof ik anorexia heb.
Ik heb altijd veel gesport, altijd gezond gegeten en ben ook altijd stabiel geweest qua gewicht.

Die 15 kilo teveel die ik nodig had om op 100 kilo te komen zijn vooral het resultaat van te weinig beweging als gevolg van een heel actieve ontstekingsperiode en de bijbehorende medicijnen.
Het gevolg van het totale gebrek aan beweging was een gebrek aan eetlust waardoor ik minder ging eten en mijn stofwisseling zo'n beetje stil kwam te staan. Die combinatie is dus verantwoordelijk voor mijn gewichtstoename, niet dat ik geen verstand zou hebben van gezond eten.

Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_47520146
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:

Heb m'n MTB ook weer opgehaald. Zag er weer helemaal op en top uit .

Eén vraag echter aan de fietsers hier. Toen ik naar huis fietste (klein stukje), rammelde mijn fiets tijdens het trappen een beetje, net alsof de ketting los zou kunnen gaan. Niet dat ik hem hoorde rammelen hoor, maar het voelde een beetje instabiel aan. Ik weet niet of dat normaal is? Zo niet: kan ik er wat aan doen? Op deze manier ga ik niet echt gerust de weg op, aangezien ik geen idee heb hoe je de ketting er weer om legt als ie eraf ligt .
Geen idee of je op een MTB ook (handige) kettingspanners hebt, maar als je je achterwiel een stukje verder naar achteren zet staat je ketting strakker.
Oh, en als je ketting echt heel los erop zit is het ook niet moeilijk om hem er weer op te leggen wanneer hij eraf ligt, je krijgt er alleen wel vieze handen van
pi_47520209
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wordt echt niet goed van mensen die maar blijven roepen dat het altijd door slechte eetgewoonten komt als iemand dik is. Die hebben er duidelijk niets van begrepen.
als iemand veelste zwaar is ligt het 90% van de tijd wel daaraan
pi_47520226
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:
ik ben jaloers mijn eten smaakte helemaal niet
waarschijnlijk omdat ik me niet lekker voel
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:37:11 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47520245
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Geen idee of je op een MTB ook (handige) kettingspanners hebt, maar als je je achterwiel een stukje verder naar achteren zet staat je ketting strakker.
Oh, en als je ketting echt heel los erop zit is het ook niet moeilijk om hem er weer op te leggen wanneer hij eraf ligt
ik ben een echte n00b dus. Ik heb geen idee of ik kettingspanners heb, maar als dat een feature is van een dure mtb, dan heb ik ze niet, want die van mij is een goedkoop pauperding dat tussen nu en volgend jaar uit elkaar dondert . Maar ik wil geen rammelende ketting, dus miss maar weer even naar de fietsenmaker dan. Die kerel verdient lekker aan mij. Irritant dat ik zelf geen verstand heb van fietsen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47520336
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:37 schreef Viking84 het volgende:
ik ben een echte n00b dus. Ik heb geen idee of ik kettingspanners heb, maar als dat een feature is van een dure mtb, dan heb ik ze niet, want die van mij is een goedkoop pauperding dat tussen nu en volgend jaar uit elkaar dondert . Maar ik wil geen rammelende ketting, dus miss maar weer even naar de fietsenmaker dan. Die kerel verdient lekker aan mij. Irritant dat ik zelf geen verstand heb van fietsen .
Nou nee, het is geen duur iets, de meest trieste supermarktfiets heeft het meestal, maar misschien hebben alleen 'gewone' opoe/stadsfietsen het.
Met fietsen is nu juist het geweldige dat je er zelf een hoop aan kunt doen, met wat handigheid. Het is zo ontzettend logisch, kwestie van moeren vaster of losser draaien enzo, het is zo heerlijk basic allemaal
(ik hou van mijn fiets, valt het op? )
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:40:46 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47520377
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:

-knip-
ik geloof jou wel hoor, maar je bent niet de eerste die zegt dat hij / zij te zwaar is geworden als gevolg van een ziekte, dus ik word er een beetje van zo langzamerhand. Iedereen heeft constant smoesjes om maar niet te hoeven afvallen. Dan denk ik: als je niet wilt afvallen, fine, maar houd dan wel voor altijd je mond erover dicht.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:42:15 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47520423
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:39 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou nee, het is geen duur iets, de meest trieste supermarktfiets heeft het meestal, maar misschien hebben alleen 'gewone' opoe/stadsfietsen het.
Met fietsen is nu juist het geweldige dat je er zelf een hoop aan kunt doen, met wat handigheid. Het is zo ontzettend logisch, kwestie van moeren vaster of losser draaien enzo, het is zo heerlijk basic allemaal
(ik hou van mijn fiets, valt het op? )
beetje prutsen kan idd geen kwaad . Zal ik zaterdag maar even met mijn huisgenoot gaan kijken of we er wat aan kunnen doen. Eigenlijk is het onzin om voor elk wissewasje naar de fietsenmaker te gaan. Had dat wiel zelf ook wel steviger kunnen vastzetten, had wel een spatbord kunnen kopen en dat er zelf op kunnen zetten . Als er iemand uit Groningen is die verstand van fietsen heeft en even wil komen helpen, dan is die van harte uitgenodigd .
Niet meer actief op Fok!
pi_47520486
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:42 schreef Viking84 het volgende:
beetje prutsen kan idd geen kwaad . Zal ik zaterdag maar even met mijn huisgenoot gaan kijken of we er wat aan kunnen doen. Eigenlijk is het onzin om voor elk wissewasje naar de fietsenmaker te gaan. Had dat wiel zelf ook wel steviger kunnen vastzetten, had wel een spatbord kunnen kopen en dat er zelf op kunnen zetten . Als er iemand uit Groningen is die verstand van fietsen heeft en even wil komen helpen, dan is die van harte uitgenodigd .
Ik zal mijn vriend eens langs sturen
Die zet van gevonden wrakken zelf een fiets in elkaar

Ok, nog een uurtje en dan ga ik zwemmen. Eerder kan helaas niet, het zwembad gaat pas om 8 uur open
  woensdag 21 maart 2007 @ 18:47:09 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47520573
tangarine biedt momenteel al ehbif (eerste hulp bij instabiele fietskettingen) via pm, maar als dat niks wordt, mag je vriend komen hoor (niet dat je dat serieus meende ofzo ). Wees maar niet bang dat ik hem inpik, want ik val op vrouwen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47520611
word ik genegeerd vanavond
ben wel heel zielig hoor
pi_47520744
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik geloof jou wel hoor, maar je bent niet de eerste die zegt dat hij / zij te zwaar is geworden als gevolg van een ziekte, dus ik word er een beetje van zo langzamerhand. Iedereen heeft constant smoesjes om maar niet te hoeven afvallen. Dan denk ik: als je niet wilt afvallen, fine, maar houd dan wel voor altijd je mond erover dicht.
Ik zeg niet dat ik dik ben geworden door een ziekte, ik weet precies waar het probleem zit.
Bijna van de ene op de andere dag stoppen met sporten en ook gelijk heel weinig beweging krijgen en een slecht eetpatroon (want te weinig) omdat ik als gevolg van die plotselinge afname in activiteit gewoon helemaal geen eetlust meer had. Daar komen die medicijnen dan nog bij op en dat heeft niet geholpen maar dat is niet de oorzaak volgens mij. Je wordt dikker van prednison, geen tientonner.

Het probleem is vooral dat er erg weinig aan te veranderen is. Terug naar mijn oude patroon kan niet dus ik moet een nieuwe balans zien te vinden. Dat is een van de redenen dat ik met revalidatie begonnen ben, aangepast sporten onder goede begeleiding en advies van een diëtiste die vaker met dit bijltje gehakt heeft.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_47520827
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
tangarine biedt momenteel al ehbif (eerste hulp bij instabiele fietskettingen) via pm, maar als dat niks wordt, mag je vriend komen hoor (niet dat je dat serieus meende ofzo ). Wees maar niet bang dat ik hem inpik, want ik val op vrouwen .
Haha, ik meende het serieus, ik wil hem best langs sturen, maar mijn vriend is zo moeilijk te besturen, hij is heel vervelend want hij doet nooit wat ik zeg!
Hij is overigens niet in te pikken, al viel je wel op mannen
pi_47521119
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
ben wel heel zielig hoor
ik ben nog aan het eten, maaltijdsalade
*knuff*

anyway, hou nou allemaal ff op met het gezeik op elkaar, het was zo gezellig zoals ik al eerder zei, knuffel een boom!
pi_47521536
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Als het om dat "instabiele gevoel" gaat, kan dat ook komen door slijtage van ketting en tandwielen. Als je met een beetje vieze en/of roestige ketting (en dat is eigenlijk altijd zo, want perfect schoonhouden is veel werk) hebt doorgereden, slijten ze als het ware op elkaar in. Als de fietsenmaker je ketting weer heeft aangespannen (doen ze vaak standaard), past dat niet meer helemaal. Dat komt vanzelf goed door nieuwe slijtage.

Als je ketting of je tandwielen zijn vervangen (een van beide dus), kan dit ook voorkomen. Heb ik ook gehad na het vervangen van een ketting. Heb uiteindelijk ook de tandwielen laten vervangen daarom, omdat het bij mij al te ver heen was.
pi_47521550
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 18:47 schreef Miss_S het volgende:
ben wel heel zielig hoor
Beterschap!
Mijn eten smaakte ook niet...maar dat lag aan mijn eten.
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:22:09 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47521843
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:14 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Als het om dat "instabiele gevoel" gaat, kan dat ook komen door slijtage van ketting en tandwielen. Als je met een beetje vieze en/of roestige ketting (en dat is eigenlijk altijd zo, want perfect schoonhouden is veel werk) hebt doorgereden, slijten ze als het ware op elkaar in. Als de fietsenmaker je ketting weer heeft aangespannen (doen ze vaak standaard), past dat niet meer helemaal. Dat komt vanzelf goed door nieuwe slijtage.

Als je ketting of je tandwielen zijn vervangen (een van beide dus), kan dit ook voorkomen. Heb ik ook gehad na het vervangen van een ketting. Heb uiteindelijk ook de tandwielen laten vervangen daarom, omdat het bij mij al te ver heen was.
ik fiets morgen wel even langs een fietsenmaker ja om even helderheid te krijgen over wat er nou aan de hand is. Het is een tamelijk nieuwe fiets, amper gebruikt, zelfs geen roest oid, dus ik geloof eigenlijk niet in slijtage.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 19:30:21 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_47522192
je hebt de fiets net opgehaald, ik zou morgen gewoon even langsrijden
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:43:45 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47522691
Wat een nare woorden hier zo af en toe, dat is toch de bedoeling niet? Laten we iedereen gewoon in zijn waarde laten en het laten doen zoals ze willen (of niet).

Ik heb trouwens (ik had het in ieder geval nog nooit gemaakt) iets lekkers ontdekt: vanille kwark met een peer door de blender! Ik had dan vanille kwark van Melkan (per 100gr 113 kcal, dus best wel veel), maar iedere andere kwark kan ook (misschien zelfs gewoon kopen in de supermarkt, maar dit is natuurlijk erg vers...hihi). Errug yummieeee!!
Heb nog een klein beetje over/niet opgedronken, straks na de crosstrainer nog een beetje, want ik merkte dat ik gisteren daarna nog best trek had.
pi_47522699
dankje wel
na 2 paracetamol voel ik me wel iets beter
net alleen een halve meloen op, zal vast veel suiker in zitten maarja
  woensdag 21 maart 2007 @ 19:47:12 #183
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47522825
www.calorielijst.nl <--- kan je even kijken wat er in een meloen zit..... hoop dat je je snel beter voelt Miss_S
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 19:47:33 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_47522834
ook vitamientjes
pi_47522917
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
ook vitamientjes
ja daarom leek het me wel slim
pi_47523027
Ben nu pas aangekomen in Belgie Amsterdam zat helemaal vast door een ongeluk bij Abcoude. En daarna zag ik nog een auto in de greppel liggen bij de grens, met 3 ambulances ernaast, dus dat plaatst het afvallen weer in het juiste perspectief!

Ik denk niet dat het de bedoeling is om elkaars topics af te zeiken en ik bedoelde het serieus toen ik me afvroeg waarom de ene mens eerder in de gaten heeft dat hij/zij te zwaar wordt. Natuurlijk kan je nooit generaliseren en feit blijft dat te dikke mensen iig niet een snelle stofwisseling hebben, maar het ligt er vaak toch aan dat je geen goed eetpatroon hebt en voor diegene waarbij dat niet zo is, omdat ze medicijnen moeten slikken of door andere medische reden: daarvoor was mijn vraag niet bedoeld. Het ging mij er sws meer om dat het gewoon een interessant psychologisch verschijnsel is, hoe je jezelf ziet enzo.

Ik ga nu koken: lamsvlees, salade met aspergetips en aardappeltjes. Heb ik zin in!
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:09:21 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47523680
au .

Ik heb net buikspieroefeningen gedaan. 2 sets van 15. Ik dacht: dat doe ik wel even, maar dat viel tegen .

Ik voel er veel meer van dan vroeger. Toen kon ik met gemak 40 keer achter elkaar. Maar volgens mij deed ik het toen ook fout. Ik klemde m'n voeten onder de bank en kwam helemaal omhoog. Vervolgens plofte ik weer neer.

Dit keer heb ik m'n voeten gewoon plat op de grond gezet en ben steeds maar een klein stukje omhoog gekomen (op kracht van buik alleen, niet aan nek sjorren ). Doen jullie dat hier ook zo?
Niet meer actief op Fok!
pi_47523816
ik houd mijn benen van de vloer maar verder op dezelfde manier
op de bootcamp dvd staan ook nog andere oefeningen
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:14:34 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47523912
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef Miss_S het volgende:
ik houd mijn benen van de vloer maar verder op dezelfde manier
op de bootcamp dvd staan ook nog andere oefeningen
ja, jij doet zeker benen in een hoek van 90 graden en dan kruisen? Dan train je de bovenste én onderste buikspieren. Ik vind dit eigenlijk de prettigste manier, dus dan doe ik het voortaan ook maar zo .

Waar heb je die bootcamp dvd vandaan? Ik wil ook een dvd met oefeningen . Ennuh, sta jij serieus in je kamer te springen met Billy Banks? De kroonluchter van de onderburen zou spontaan naar beneden donderen als ik dat zou doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47523975
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, jij doet zeker benen in een hoek van 90 graden en dan kruisen? Dan train je de bovenste én onderste buikspieren. Ik vind dit eigenlijk de prettigste manier, dus dan doe ik het voortaan ook maar zo .

Waar heb je die bootcamp dvd vandaan? Ik wil ook een dvd met oefeningen . Ennuh, sta jij serieus in je kamer te springen met Billy Banks? De kroonluchter van de onderburen zou spontaan naar beneden donderen als ik dat zou doen .
dvds heb ik ooit bij wehkamp besteld
en ja dan sta je aardig te springen

en ik hou mijn benen maar een klein stukje van de grond
  Moderator woensdag 21 maart 2007 @ 20:16:23 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_47523981
ik moet dat ook niet proberen (houten vloer, onderburen en zo)...
maar misschien moet je eens op marktplaats kijken? een pilats dvd is wel weer heel geschikt misschien?
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:30:43 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47524567
ik heb een ab burner pro (het is faaaaaaaaaantastisch Mike! <--- zo' ding zeg maar, zo'n bank) Is wel zo handig, weet je zeker dat je niet aan je nek loopt te sjoren.

Wat je eigenlijk zou moeten proberen; omhoog komen, langzaam zakken, maar niet tot de grond, dus eigenlijk in een hoek van 45 graden (denk ik, ben niet zo wiskundig) en van daaruit omhoog, omlaag etc, dus niet met lange halen... maar zo'n apparaat is ook prettig hoor, alleen kan je daar niet veel mee varieren, probeer wel mijn schuine buikspieren te doen, maar dat ligt niet handig.

@Viking84; als je nu tot 2 x 15 kom, dan doe je morgen 2 x 16 etc etc, blijven opbouwen, ook als het eventjes zeer doet, toch die ene erbij!!
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:33:16 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47524677
Overigens zit ik nu bezweet hier even bij te puffen; net 13,5 minuut op de crosstrainer gestaan....weer meer als gisteren, dus ik vorder al wat Ik heb echt conditie 0,0 blijkt wel dat volleybal niet echt bijdraagt tot de conditie.
nu moeten jullie niet denken dat ik een sportschool thuis heb, de een is van vriendlief
pi_47524961
Ik heb een tijdlang billy bootcam ab gedaan maar het is toch neits voor mij nu heb ik gewoon zo;n crunch machine dat gaat goed
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:45:40 #195
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47525195
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een tijdlang billy bootcam ab gedaan maar het is toch neits voor mij nu heb ik gewoon zo;n crunch machine dat gaat goed
Dat is zo'n ding waarmee je op de grond ligt toch? Ook ter ondersteuning van de nek?
pi_47525198
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
was het te moeilijk
zo'n machine is natuurlijk wel makkelijker
pi_47525332
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:45 schreef Susie het volgende:

[..]

Dat is zo'n ding waarmee je op de grond ligt toch? Ook ter ondersteuning van de nek?
jups elke dag 200 keer ik doe 10x 20
pi_47525409
doe je ook nog iets anders van sport melanie?
  woensdag 21 maart 2007 @ 20:54:36 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_47525544
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:48 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

jups elke dag 200 keer ik doe 10x 20
Zo he! Ik moet weer opnieuw beginnen, 5 jaar geleden deed ik er op een gegeven moment 400, no problemo! Maar nu, met pijn en moeite tot de 30, pauze en dan nog een keer.....gisteren dus voor het eerst weer en vandaag alweer spierpijn!hahaha....ff doorbijten zeg ik dan maar, je moet er wat voor over hebben toch??
  woensdag 21 maart 2007 @ 21:23:13 #200
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47526745
Vandaag ben ik weer naar de binnenstad gelopen, met wat omweggetjes. Totaal 1,5 uur gelopen. En toen was ik zo energetisch dat ik tuis nog ff een half uurtje op de crosstrainer ging (tijdens het kijken naar The A-team). Mijn bewegingsquota is weer voldaan.

100erden crunches zijn niet echt zinvol... Crunches zijn bedoeld als krachttraining, niet als cardio. Je doet toch ook geen curls met een vliegenmepper? Eigenlijk ben je dan klaar voor de volgende level om te crunchen met meer gewicht. Of om moeilijkere buikspieroefeningen te doen.
pi_47526805
daarom vroeg ik ook of ze nog andere sporten deed
want kwa verbranding helpt dat ook niet echt
pi_47526874
Woei ik ben net thuis van zwemmen. Zijn jullie nu niet trots op mij? Ik wel op mezelf

Het was nogal vol, weinig plek om echt te zwemmen, maar ik heb maar gedaan wat ik op straat ook wel eens doe: stug voor je uit kijken en recht vooruit. Dan gaat iedereen voor je opzij

Ik heb maar gewoon baantjes getrokken op voor mij hoge snelheid zolang ik het een beetje uithield, dat was 2 keer een kwartier met een minuutje pauze. Lijkt me niet slecht om mee te beginnen, toch? Ik voel nu al dat ik morgen spierpijn zal hebben...
En het voelt idd GOED

En nu heb ik honger, dus die kiwi gaat eraan!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')