overkomen? 't Is al te laat hoor, je bent al verslaafdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik word trouwens bang van mezelf, sta alweer op 11
Vind me echt een beetje verslaafd overkomen nu
Hee, en ik dan?quote:
wat dan?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een verlaat verjaardagscadeautje.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
overkomen? 't Is al te laat hoor, je bent al verslaafd
Dankjequote:
quote:
Zie, Mikkie, van haar krijg je er niet eens een terug.quote:
Sssstquote:Op maandag 19 maart 2007 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zie, Mikkie, van haar krijg je er niet eens een terug.![]()
Waarom is je laatste bezoek verborgen?quote:Op maandag 19 maart 2007 19:29 schreef Homdeck het volgende:
ik heb bijna een jubileum qua aantal posts
Oh, mag de mijne dan ook verborgen wordenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Nesle het volgende:
dat postaantal verbergen ze om te verbergen dat ze geen leven hebben en degenen die het wel laten zien maakt het geen reet uit dat ze zien dat je geen leven hebt
uit privacy-overwegingenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom is je laatste bezoek verborgen?
Mij kan het allemaal niks schelenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Nesle het volgende:
dat postaantal verbergen ze om te verbergen dat ze geen leven hebben en degenen die het wel laten zien maakt het geen reet uit dat ze zien dat je geen leven hebt
ach gossiequote:Op maandag 19 maart 2007 19:52 schreef Homdeck het volgende:
Bij mij staat ook altijd [afbeelding]
kunnen jullie lekker niet zien of ik online ben![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker belangrijk
jaquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig heb ik vrienden die ook SOG-en en bellen om te vragen of ik meedoe![]()
![]()
Ik ben de stad in![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Soempie het volgende:
(eigenlijk ging het zo:
Soemp: hee, heb je zin om vanavond de stad in te gaan?
Vriend: jamaar gaat niet...moet nog heel veel doen
Soemp:Owh, ja,*herstelt zich* Studie gaat voor
Volgende keer beter!
Uur later belt ie op om te vragen of we toch maar wel gaan
Gelijk huisgenootjes ook opgetrommeld![]()
)
Ja, maar uiteindelijk werd ik gebeld, dus ik loog niet echtquote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Homdeck het volgende:
je verdraait de werkelijkheid dus maar even voor het gemak![]()
B. mag wel, maar B.ertha staat zo raarquote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
hey B. ik ga je echt niet Bertha noemen hoor ik vind B. wel stoer staan![]()
en ik heb nog maar 1 oma, die ik niet zo vaak zie. ze stopt me wel standaard 5 euro toe omdat ik 'nog niet werk'vind ik wel lief
verder geen spectaculaire verhalen
enne, B. kun je legolas nog toevoegen in het verjaardagenrijtje?
Vandaag ^^quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Nou? wanneer is dat dan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Nou? wanneer is dat dan?
quote:
Nee hoor, holland sport begint over 5 minuten alquote:
Die van mij haal ik er net uit. Heerlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is iedereen appeltaart uit de oven aan het halen?
Vraag ik me ook af, Jojoortje heeft er ook last van. Verder niet echt iemand hier in de SC volgens mijquote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom is je laatste bezoek verborgen?
Dat vraag ik mij sowieso vaak af, bij sommigen is het postaantal ook verborgen. Waarom?
Jij moet ook kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, Jojoortje heeft er ook last van. Verder niet echt iemand hier in de SC volgens mij
Nou ja, BwennieBren, wyccie en Lienekien ook volgens mij, maar die zijn hier nooit meer (ik mis jullie)
Ze schamen zich om hier te komenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, Jojoortje heeft er ook last van. Verder niet echt iemand hier in de SC volgens mij
Nou ja, BwennieBren, wyccie en Lienekien ook volgens mij, maar die zijn hier nooit meer (ik mis jullie)
Heb je ze weggejaagd?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:42 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Ze schamen zich om hier te komen![]()
Ik?quote:
Dat heb ik ook nooit gezegdquote:
Ze zijn overdonderd en geintimideerd door jouw vele aanwezigheid hier. Daardoor durven ze de B.ertha show niet meer te storenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zijn overdonderd en geintimideerd door jouw vele aanwezigheid hier. Daardoor durven ze de B.ertha show niet meer te storen
Ze waren al lang daarvoor verdwenen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zijn overdonderd en geintimideerd door jouw vele aanwezigheid hier. Daardoor durven ze de B.ertha show niet meer te storen
Jouw kat, weet je nogquote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef Der_Michael het volgende:
enne.....wie is er bang voor een klein blauw olifantje?
Het zou juist andersom moeten werkenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef Der_Michael het volgende:
Ze voelden het aankomen........;)
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het zou juist andersom moeten werken![]()
oja?quote:
nogmaals........oja?quote:
Ok als jij het zegtquote:
Het stinkt hier alleen een beetjequote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zeg, nou niet door het plafond gaan hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zeg, nou niet door het plafond gaan hoor![]()
![]()
En anders haal ik je wel weer naar benedenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ben al naast mn hakschoentjes gaan staan, dat helpt
Waarom heb ik nu een beeld van een olifantje op pumps in mijn hoofd?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ben al naast mn hakschoentjes gaan staan, dat helpt
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een beeld van een olifantje op pumps in mijn hoofd?![]()
Doe maarquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En anders haal ik je wel weer naar beneden
* trekt Bertha omlaag en houdt haar laag bij de grond goed vast zodat ze niet meer op kan stijgenquote:
Hoezo is ie boven dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Der_Michael het volgende:
Kijk dan gelijk of de sint al beneden is
en dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* trekt Bertha omlaag en houdt haar laag bij de grond goed vast zodat ze niet meer op kan stijgen
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef Der_Michael het volgende:
Ja die ouwe gek durft niet meer naar beneden
Jep, zijn paard is er vandoor gegaan met Rudolphquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]zit ie daar dan al sinds 5 december?
Ach![]()
Serieus?!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet volgende week woensdag weer in Cuijk zijn
Je hoeft ook echt niet langs te komen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar ik woon? Den Bosch....
Wat ik in Cuijk kom doen..... werk.
Maar aangezien ik werk en FOK gescheiden hou blijft het daarbij
Ik niet, staat geen computerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef Der_Michael het volgende:
* Der_Michael FOKt ook wel eens op zijn werk![]()
Soms zal ik je wel even laten springenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dan?
In de lucht is het ook leuk hoor. Af en toe moet ik springen
Je neemt je werk niet mee naar huisFOK?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar ik woon? Den Bosch....
Wat ik in Cuijk kom doen..... werk.
Maar aangezien ik werk en FOK gescheiden hou blijft het daarbij
Okéquote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soms zal ik je wel even laten springen
Maar probeer niet te ontsnappen hoor
[..]
Je neemt je werk niet mee naar huisFOK?
Voor mijn werk maakt dat niet veel uit. Heb wel geheimhoudingsplicht voor financiën en bijzondere dingen, maar verder nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik FOK wel een op het werk (eigelijk altijd als ik ergens op reageer tot 1700)
Maar ik bespreek m'n werk niet op FOK (ook niet na 1700)
kijkt je baas mee dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:26 schreef Der_Michael het volgende:
Alleen de emailtjes die ik soms krijg of ik weer aan het werk wil gaan zijn minder![]()
vertel vertel vertelquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor mijn werk maakt dat niet veel uit. Heb wel geheimhoudingsplicht voor financiën en bijzondere dingen, maar verder niet
Ik overleef een werkdag prima zonder fok, en ik heb het ook druk zat om niet te hoeven fokkenquote:
ja, maar niet iedereen heeft zo'n droombaan als jijquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik overleef een werkdag prima zonder fok, en ik heb het ook druk zat om niet te hoeven fokken
Ach, dat zal ook wel wat meevallenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, maar niet iedereen heeft zo'n droombaan als jij
als ze dat vertelt moet ze je daarna vermoordenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet vertellen?
In een keurslagerij. Dus waarom die geheimhoudingsplicht, weet ik ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet vertellen?
Er is wel een diepvriesquote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Of één van die geheime buitenlandse gevangenissen!
Mag je bijvoorbeeld nooit in de kelder komen?
Nu vraag ik me af waar ze die gehakt van maken bij julliequote:
Krijg altijd alleen de snippers te zien, dus wie weetquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af waar ze die gehakt van maken bij jullie![]()
Het is er wel heeel koud, dat is vast bedoeld om mij weg te jagenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij dénkt dat het een diepvries is. Al eens bedacht waarom dat ding zo ondiep is, en het gangpad achterin altijd vrij moet blijven?
de stekker zit er waarschijnlijk niet eens in, en hij is stevig verankerd in de vloerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij dénkt dat het een diepvries is. Al eens bedacht waarom dat ding zo ondiep is, en het gangpad achterin altijd vrij moet blijven?
Het is een staande diepvries van 4 bij 5 meter, niet zo'n kleintjequote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de stekker zit er waarschijnlijk niet eens in, en hij is stevig verankerd in de vloer
Hoezo, dat was toch voor bevoorradingquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en die grote roldeur naast de ingang waar steeds van die geblindeerde busjes naar binnen rijden?
dat bedacht ik me ook dat ik die post wegstuurdequote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is een staande diepvries van 4 bij 5 meter, niet zo'n kleintje
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat bedacht ik me ook dat ik die post wegstuurde![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies! Dan blijf je er niet te lang rondhangen en kun je geen verborgen knopjes vinden, achter de kippenpootjes.
doe je wel voorzichtig, anders wordt het hier zo rustig na vrijdagquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Dat ga ik vrijdag dus zooo onderzoeken hè!
Natuurlijk, ik kan jullie toch niet aan je lot overlaten.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig, anders wordt het hier zo rustig na vrijdag
Hmm, waar zou de FBI dan zitten?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He yuri, hoor hier net dat het hoofdkwartier van de CIA in Cuijk is
Ik ben de nieuwe, ik krijg nog niet alles te horenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als er 1 in Cuijk is weet jij niet eens waar die in Amerika is?
Zolang ik maar niet opgesloten word in de diepvries. Of iets met messenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, je moet nog ontgroend worden....
Nou, ze je dan maar schrap, schijnt best heftig te zijn
Ik kan ook nooit vroeg naar bed komen. En 's ochtends kan ik er niet uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Moe.
Maar eigenwijs, en uit principe al niet voor twaalf uur naar bed willen.
Ik ben raar
Soms wel inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Vermoeiend is dat hè.
Een nieuw gezicht hier?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook wel hetzelfde. Kan nooit vroeg naar bed, al moet ik er soms zelf om 5.00 uur uit.
Hij mag morgen weer mailen en verwacht dan een eigen naamtopic.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Jay, wanneer mag je 'vriend' weer op Fok! komen?
True true...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
You must obey the dance commander, giving out the order for fun!
Ook een vreemde gewaarwording om online te komen en te zien dat jij ook al op bentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook weer wakker. Gisteravond nog voor één uur gaan slapen, dan is het best een vreemde gewaarwording als je rond negen uur uit jezelf fris en fruitig wakker wordt
Ik vind jou opeens helemaal niet meer zo lief vandaag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, tien uur ipv half acht is toch een slordige 2,5 uur hoor
Leek me een mooie rolverdelingquote:
Succes met leren. Welk vak? Is het veel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:mogguh
ik moet leren voor een tentamen morgen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
Erg m'n best om het niet te snappen hoef ik niet te doen, nee.
Vrij vandaag dusquote:
Ja, werken straks van half 2 tot 10quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vrij vandaag dusga je nog iets leuks doen?
Ohwquote:
prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook
Tentamen psychodiagnostiek. Een her, ik moet 'm halen, en moet nog beginnen met leren terwijl ik -tig andere dingen moet doen. Lastig
Heb je een banquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef Jayhawk het volgende:
Plasterks ban is over een uur afgelopen. Dus in de loop van de middag is hij weer dabei
nee plasterk heeft een ban, jayhawk nietquote:
je moet zoiets verdienen hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
als hij er om blijft zeuren, krijgtie niks![]()
Je zegt het zelf. Waarom verdien je een eigen naamtopic dan?quote:
ik hoef geen eigen naamtopic, plasterk wil er graag een, om de volgende redenen (via de pm)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf. Waarom verdien je een eigen naamtopic dan?![]()
Ik laat me niet omkopen, wat denkT je Plasterk wel nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik hoef geen eigen naamtopic, plasterk wil er graag een, om de volgende redenen (via de pm)
C gratis biertje voor Soemp als hij haar in Grunn tegenkomt
Ik ook, maar ik werd te groot voor m'n stelten. Als ik er op stond kwamen ze tot onder m'n oksels en dan loopt het een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
steltlopen
dat kon ik vroeger best wel goed
Dat helpt niet ben ik bangquote:
Dit was tegen mij, denk ikquote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was tegen mij, denk ik
Waar ik vandaan kom bedoel je?
regio Eindhoven
Via de index van MEN. Fok!ken doe ik al bijna 4 jaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag ook
ik bedoelde eerder hoe je hier verzeild bent geraakt
Ik word veel te dik door al die taartjes van jou.quote:
Dat had reeds gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zet je zelf maar een pot koffie![]()
Knap dat de hond nog kan blaffen, of lijkt dat alleen maar zoquote:
Het is natuurlijk nepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knap dat de hond nog kan blaffen, of lijkt dat alleen maar zo![]()
Okee, maar dan had het wel een beetje realistischer gemogen, mi.quote:
Hoe realistisch moet een sketch zijn dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan had het wel een beetje realistischer gemogen, mi.
Is het een sketchquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe realistisch moet een sketch zijn dan?
sketch (de ~, ~es)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het een sketch
Weet ik veel. Ik dacht gewoon een of ander grappig bedoeld filmpje![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastinationquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
wat betekend jouw sig. eigenlijk? procrastigezondheid
oh boy, ik geloof dat ik expert benquote:
Slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef Soempie het volgende:
Nem, hoe is het met je oor?
ja, maar ik heb me gister ingehoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:00 schreef Etcetera het volgende:
ik zit echt vanalles te doen behalve leren
ken je goldminer nog Soempie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |