Hij mag morgen weer mailen en verwacht dan een eigen naamtopic.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Jay, wanneer mag je 'vriend' weer op Fok! komen?
True true...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
You must obey the dance commander, giving out the order for fun!
Ook een vreemde gewaarwording om online te komen en te zien dat jij ook al op bentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:22 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ook weer wakker. Gisteravond nog voor één uur gaan slapen, dan is het best een vreemde gewaarwording als je rond negen uur uit jezelf fris en fruitig wakker wordt
Ik vind jou opeens helemaal niet meer zo lief vandaag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, tien uur ipv half acht is toch een slordige 2,5 uur hoor
Leek me een mooie rolverdelingquote:
Succes met leren. Welk vak? Is het veel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:mogguh
ik moet leren voor een tentamen morgen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef Soempie het volgende:
Erg m'n best om het niet te snappen hoef ik niet te doen, nee.
Vrij vandaag dusquote:
Ja, werken straks van half 2 tot 10quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vrij vandaag dusga je nog iets leuks doen?
Ohwquote:
prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook
Tentamen psychodiagnostiek. Een her, ik moet 'm halen, en moet nog beginnen met leren terwijl ik -tig andere dingen moet doen. Lastig
Heb je een banquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef Jayhawk het volgende:
Plasterks ban is over een uur afgelopen. Dus in de loop van de middag is hij weer dabei
nee plasterk heeft een ban, jayhawk nietquote:
je moet zoiets verdienen hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
als hij er om blijft zeuren, krijgtie niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |