Nu vraag ik me af waar ze die gehakt van maken bij julliequote:
Krijg altijd alleen de snippers te zien, dus wie weetquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af waar ze die gehakt van maken bij jullie![]()
Het is er wel heeel koud, dat is vast bedoeld om mij weg te jagenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij dénkt dat het een diepvries is. Al eens bedacht waarom dat ding zo ondiep is, en het gangpad achterin altijd vrij moet blijven?
de stekker zit er waarschijnlijk niet eens in, en hij is stevig verankerd in de vloerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij dénkt dat het een diepvries is. Al eens bedacht waarom dat ding zo ondiep is, en het gangpad achterin altijd vrij moet blijven?
Het is een staande diepvries van 4 bij 5 meter, niet zo'n kleintjequote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de stekker zit er waarschijnlijk niet eens in, en hij is stevig verankerd in de vloer
Hoezo, dat was toch voor bevoorradingquote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en die grote roldeur naast de ingang waar steeds van die geblindeerde busjes naar binnen rijden?
dat bedacht ik me ook dat ik die post wegstuurdequote:Op maandag 19 maart 2007 21:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is een staande diepvries van 4 bij 5 meter, niet zo'n kleintje
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat bedacht ik me ook dat ik die post wegstuurde![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies! Dan blijf je er niet te lang rondhangen en kun je geen verborgen knopjes vinden, achter de kippenpootjes.
doe je wel voorzichtig, anders wordt het hier zo rustig na vrijdagquote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Dat ga ik vrijdag dus zooo onderzoeken hè!
Natuurlijk, ik kan jullie toch niet aan je lot overlaten.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichtig, anders wordt het hier zo rustig na vrijdag
Hmm, waar zou de FBI dan zitten?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He yuri, hoor hier net dat het hoofdkwartier van de CIA in Cuijk is
Ik ben de nieuwe, ik krijg nog niet alles te horenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als er 1 in Cuijk is weet jij niet eens waar die in Amerika is?
Zolang ik maar niet opgesloten word in de diepvries. Of iets met messenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, je moet nog ontgroend worden....
Nou, ze je dan maar schrap, schijnt best heftig te zijn
Ik kan ook nooit vroeg naar bed komen. En 's ochtends kan ik er niet uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Moe.
Maar eigenwijs, en uit principe al niet voor twaalf uur naar bed willen.
Ik ben raar
Soms wel inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Vermoeiend is dat hè.
Een nieuw gezicht hier?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook wel hetzelfde. Kan nooit vroeg naar bed, al moet ik er soms zelf om 5.00 uur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |