Ok als jij het zegtquote:
Het stinkt hier alleen een beetjequote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zeg, nou niet door het plafond gaan hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zeg, nou niet door het plafond gaan hoor![]()
![]()
En anders haal ik je wel weer naar benedenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ben al naast mn hakschoentjes gaan staan, dat helpt
Waarom heb ik nu een beeld van een olifantje op pumps in mijn hoofd?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ben al naast mn hakschoentjes gaan staan, dat helpt
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een beeld van een olifantje op pumps in mijn hoofd?![]()
Doe maarquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En anders haal ik je wel weer naar beneden
* trekt Bertha omlaag en houdt haar laag bij de grond goed vast zodat ze niet meer op kan stijgenquote:
Hoezo is ie boven dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Der_Michael het volgende:
Kijk dan gelijk of de sint al beneden is
en dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* trekt Bertha omlaag en houdt haar laag bij de grond goed vast zodat ze niet meer op kan stijgen
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:14 schreef Der_Michael het volgende:
Ja die ouwe gek durft niet meer naar beneden
Jep, zijn paard is er vandoor gegaan met Rudolphquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]zit ie daar dan al sinds 5 december?
Ach![]()
Serieus?!quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet volgende week woensdag weer in Cuijk zijn
Je hoeft ook echt niet langs te komen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar ik woon? Den Bosch....
Wat ik in Cuijk kom doen..... werk.
Maar aangezien ik werk en FOK gescheiden hou blijft het daarbij
Ik niet, staat geen computerquote:Op maandag 19 maart 2007 21:22 schreef Der_Michael het volgende:
* Der_Michael FOKt ook wel eens op zijn werk![]()
Soms zal ik je wel even laten springenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
en dan?
In de lucht is het ook leuk hoor. Af en toe moet ik springen
Je neemt je werk niet mee naar huisFOK?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar ik woon? Den Bosch....
Wat ik in Cuijk kom doen..... werk.
Maar aangezien ik werk en FOK gescheiden hou blijft het daarbij
Okéquote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soms zal ik je wel even laten springen
Maar probeer niet te ontsnappen hoor
[..]
Je neemt je werk niet mee naar huisFOK?
Voor mijn werk maakt dat niet veel uit. Heb wel geheimhoudingsplicht voor financiën en bijzondere dingen, maar verder nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik FOK wel een op het werk (eigelijk altijd als ik ergens op reageer tot 1700)
Maar ik bespreek m'n werk niet op FOK (ook niet na 1700)
kijkt je baas mee dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:26 schreef Der_Michael het volgende:
Alleen de emailtjes die ik soms krijg of ik weer aan het werk wil gaan zijn minder![]()
vertel vertel vertelquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor mijn werk maakt dat niet veel uit. Heb wel geheimhoudingsplicht voor financiën en bijzondere dingen, maar verder niet
Ik overleef een werkdag prima zonder fok, en ik heb het ook druk zat om niet te hoeven fokkenquote:
ja, maar niet iedereen heeft zo'n droombaan als jijquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik overleef een werkdag prima zonder fok, en ik heb het ook druk zat om niet te hoeven fokken
Ach, dat zal ook wel wat meevallenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, maar niet iedereen heeft zo'n droombaan als jij
als ze dat vertelt moet ze je daarna vermoordenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet vertellen?
In een keurslagerij. Dus waarom die geheimhoudingsplicht, weet ik ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? Of mag je dat ook al niet vertellen?
Er is wel een diepvriesquote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Of één van die geheime buitenlandse gevangenissen!
Mag je bijvoorbeeld nooit in de kelder komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |