quote:Op maandag 19 maart 2007 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker belangrijk
jaquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig heb ik vrienden die ook SOG-en en bellen om te vragen of ik meedoe![]()
![]()
Ik ben de stad in![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:05 schreef Soempie het volgende:
(eigenlijk ging het zo:
Soemp: hee, heb je zin om vanavond de stad in te gaan?
Vriend: jamaar gaat niet...moet nog heel veel doen
Soemp:Owh, ja,*herstelt zich* Studie gaat voor
Volgende keer beter!
Uur later belt ie op om te vragen of we toch maar wel gaan
Gelijk huisgenootjes ook opgetrommeld![]()
)
Ja, maar uiteindelijk werd ik gebeld, dus ik loog niet echtquote:Op maandag 19 maart 2007 20:06 schreef Homdeck het volgende:
je verdraait de werkelijkheid dus maar even voor het gemak![]()
B. mag wel, maar B.ertha staat zo raarquote:Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef Etcetera het volgende:
hey B. ik ga je echt niet Bertha noemen hoor ik vind B. wel stoer staan![]()
en ik heb nog maar 1 oma, die ik niet zo vaak zie. ze stopt me wel standaard 5 euro toe omdat ik 'nog niet werk'vind ik wel lief
verder geen spectaculaire verhalen
enne, B. kun je legolas nog toevoegen in het verjaardagenrijtje?
Vandaag ^^quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Nou? wanneer is dat dan?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Nou? wanneer is dat dan?
quote:
Nee hoor, holland sport begint over 5 minuten alquote:
Die van mij haal ik er net uit. Heerlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is iedereen appeltaart uit de oven aan het halen?
Vraag ik me ook af, Jojoortje heeft er ook last van. Verder niet echt iemand hier in de SC volgens mijquote:Op maandag 19 maart 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom is je laatste bezoek verborgen?
Dat vraag ik mij sowieso vaak af, bij sommigen is het postaantal ook verborgen. Waarom?
Jij moet ook kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, Jojoortje heeft er ook last van. Verder niet echt iemand hier in de SC volgens mij
Nou ja, BwennieBren, wyccie en Lienekien ook volgens mij, maar die zijn hier nooit meer (ik mis jullie)
Ze schamen zich om hier te komenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, Jojoortje heeft er ook last van. Verder niet echt iemand hier in de SC volgens mij
Nou ja, BwennieBren, wyccie en Lienekien ook volgens mij, maar die zijn hier nooit meer (ik mis jullie)
Heb je ze weggejaagd?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:42 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Ze schamen zich om hier te komen![]()
Ik?quote:
Dat heb ik ook nooit gezegdquote:
Ze zijn overdonderd en geintimideerd door jouw vele aanwezigheid hier. Daardoor durven ze de B.ertha show niet meer te storenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zijn overdonderd en geintimideerd door jouw vele aanwezigheid hier. Daardoor durven ze de B.ertha show niet meer te storen
Ze waren al lang daarvoor verdwenen hoorquote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zijn overdonderd en geintimideerd door jouw vele aanwezigheid hier. Daardoor durven ze de B.ertha show niet meer te storen
Jouw kat, weet je nogquote:Op maandag 19 maart 2007 20:55 schreef Der_Michael het volgende:
enne.....wie is er bang voor een klein blauw olifantje?
Het zou juist andersom moeten werkenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef Der_Michael het volgende:
Ze voelden het aankomen........;)
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het zou juist andersom moeten werken![]()
oja?quote:
nogmaals........oja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |