omdat mensen dachten dat er geen persoon in die poppen zat, maar dat ze echt waren.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo mag je er niet over praten na al die jaren ?![]()
Dit dus:quote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoezo mag je er niet over praten na al die jaren ?![]()
Een béétjequote:
Dan heb ik jou op tv gezienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten (....)
Ik was toen nog erg jong en naief en heb daar de Backstreet Boys ontmoet en heb toen 1 van hen een vraag mogen stellen![]()
k3?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef Viswijfje het volgende:
toen trad er een bandje op met 3 meisjes, maar kweet niet meer hoe die heten![]()
quote:
Damn nu je het zegt...ik ben ook nog een keer op tv geweest bij één of andere korfbalfinale tussen Nederland en Belgiëquote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Vincenski het volgende:
Bij PSV-Newcastle in uhm 2003 of 2004 ofzo, paar seconden vol op mijn gezicht ingezoomd. Hoorde de week erna bij de mac ook nog 'Hey ben jij niet bij PSV geweest'
niks aan dus?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:28 schreef Metalfrost het volgende:
1 keer, bij 'De Wereld Draait Door'. Ik heb het achterstallige achterwerk van Claudia de Breij mogen aanschouwen.![]()
![]()
BOOMKNUFFELAARquote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Op SBS6 ooit met boomplant dag in groep 7!! en meerdere keren tv drenthe
Tsss, Alfred J. Kwak, Pino en Bart Simpson worden ook gewoon door vrouwen ingesproken.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Verbal het volgende:
Disney is een beetje krampachtig
Mijn zus en ik zijn een keer, jaaaaaaaaren terug, op stemmentest bij Aart Staartjes geweest voor de nasynchronisatie van Bambi. Ik als de jonge Bambi en mijn zus als BloemMijn stem was net te oud voor Bambi, maar mijn zus, ze zal een jaar of zes zijn geweest, had het perfecte hese stemmetje om Bloem te spelen. Keuze gemaakt, mocht het niet van Disney Amerika, want ze was een meisje en Bloem was een jongetje
'Ja, de stem is perfect, maar jammer dat ze een meisje is'.
Malloten.
V.
Oja inderdaad ik bennog op CNN geweest toen er hier in veghel op de leijgraaf ( school ) was geschoten :pquote:Op maandag 19 maart 2007 09:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben wel eens wereldwijd op het nieuws geweest.
Na de ramp in Enschede was ik een van de vrijwilligers die woonruimte, inboedel en dergelijke regelden voor de slachtoffers. Ik ben de hele tijd onder interviews uitgekomen behalve die ene keer.![]()
En dan denk je nog, met een beetje mazzel blijft het bij de regionale omroep maar nee hoor, die beelden moesten zo nodig de hele wereld over.
Er zijn dus beelden van mij nagesynchroniseerd naar het Duits, Engels, Frans, Spaans enz.![]()
toevalligquote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Oja inderdaad ik bennog op CNN geweest toen er hier in veghel op de leijgraaf ( school ) was geschoten :p
En je hebt je niet aan haar vergrepen?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Ow wacht, ik ben ook nog eens op de Megafestatie gefilmd voor TMF. Daar stond bij de TMF stand een bed waarmee je op de foto kon met Bridget. Ik - als 14 jarig jongetje - wilde dat natuurlijk wel. Toen ik daar zo lag met Bridget vroeg ze of ik mee wilde doen aan een promo voor TMF. Nou goed, prima. Dus toen mocht ik naast Bridget liggen, m'n naam zeggen en vertellen wat ik van de Megafestatie vond. Nou, dat kwam dus op TMF die avond.
'n PM, 'n smsje, mensen die me aanschoten, ik ben beroemd in Rotterdam-Westquote:Op zondag 18 maart 2007 02:11 schreef knnth het volgende:
Morgen op TV Rijnmond. In het supportershome van Sparta ontkoppel ik 'n leeg fust dat we van ADO hebben gekregen. Zullen ze wel uitzenden denk ik.
Dit was het weer, tot de volgende keer!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:20 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb een keer het AT5 weer gepresenteerd
Ozzfestquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik liep langs de camera toen MTV op OzzFest in het Goffertpark filmde. Ik had het zelf trouwens niet door, ik zag het pas toen een vriend het voor me op had genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Ja-Ik het volgende:
Bij telekids![]()
Was wel al in 1998 ofzo
En toen mocht ik meedoen met zo'n spel
We moesten aan zo'n rad draaien en dan hoger of lager roepen
Dus mijn hele klas riep hoger en toen moest ik het zeggen en ik zei lager
*ligt dubbel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
Toen het rad aan het draaien was vond ik het ook wel grappigquote:
Ging je zo vet herd?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
MotorXperience!![]()
3 seconde ofzo maar hoor.
Het is inderdaad best lullig, ik ken zulke situaties ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Toen het rad aan het draaien was vond ik het ook wel grappig
Zat nog helemaal te bedenken wat ik naar me klasgenoten zou roepen als ik het goed had![]()
Toen het rad stopte vond ik het niet meer zo leuk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |