Was dat toen niet met z'n "sex voor de buch" of zo?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Isabeau het volgende:
één keer bij een programma van Menno Buch, ik weet niet eens meer hoe dat heet. We zaten in Scheveningen op een terras toen Bolletje en Yvonne heel enthousiast werden toen het camerateam van Menno Buch langskwam en hij stopte om ons te filmenVervolgens stond er in de Veronicagids iets als 'internetters ontmoeten elkaar bij daglicht'
![]()
Nee, dit was een programma waarbij Menno met zijn cameraploeg over het strand liep om 'interessante' mensen te filmen oid. Het ging in ieder geval niet over seks, alhoewel de helft van 'ons' (ik hield me stil) gesprek met hem wel over seks gingquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Was dat toen niet met z'n "sex voor de buch" of zo?
w00tquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
MotorXperience!![]()
3 seconde ofzo maar hoor.
Het team van '' Man Bijt Hond '' zijn vorig jaar in januari bij mij thuis geweest voor 4 minuutjes tv uitzendingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Ik stond een keer op de achtergrond bij de babbelbox van Man Bijt Hond. Ik ben ook een keer gefilmd toen ik in het publiek zat bij Tros Muziekfeest.
owquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Camplo het volgende:
Ik niet.
Wee je gebeente wie hier zegt dat ie met Lingo heeft meegedaan![]()
door oma en opatjes van 60 zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow![]()
ik werd overigens min of meer gedwongen en een half jaar na die fuck uitzending werd ik gvd nog herkend![]()
okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee door mn zus![]()
toen trok ik mn bek nog niet open![]()
ja, je komt me bekend voor....speelde je niet keer mee bij lingoquote:
solly voor de late reactiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Wie was de Vraag-Maar-Raak Gast dan en wat was je vraag?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja, je komt me bekend voor....speelde je niet keer mee bij lingo![]()
. Is ook in die reclame van Ruud Gullit
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Oosthoek het volgende:
Pas nog bij opsporing verzocht. Als 'klant'.
Kwamen ze van '' Man Bijt Hond'' ook bij jou thuis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Mvnl het volgende:
Ik is ooit op tv geweest in een item van ManBijtHond, en nog een keertje geinterviewd bij t Tros-zomeravond-café.. Op zich wel leuk om mee te maken.
Ruigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef commander het volgende:
Ik presenteer dagelijks het weer op SBS 6, dus ja, ik ben wel eens op TV geweest als je het zo wilt noemen...
Viktor reinier??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef commander het volgende:
Ik presenteer dagelijks het weer op SBS 6, dus ja, ik ben wel eens op TV geweest als je het zo wilt noemen...
neen,quote:
je nickname was zeker RATquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ja.
Als twaalfjarige, in B.O.O.S. van Bart de Graaff. Ik had altijd ratten als huisdieren en ik had een brief aan Bart geschreven dat ik aan Nederland wilde laten zien dat ratten geen vieze beesten waren. Toen mocht ik mijn rat komen laten zien in de uitzending. En in diezelfde uitzending trad Jason Donovan () op en daar was ik fan van.
Vertel, wat deed je in AYNIL?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ik 3x, waaronder in 2005 bij (toen nog) Twee Vandaag en 10 jaar geleden in All You Need Is Love [afbeelding]
en al het pinkstergemeente volk stond natuurlijk bij die uitzending te juigen en te trillen en god te danken dat die hamster door baby jeses was gered!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 9 was, was er een item over mij bij het EO-programma Het Zevende Venster. Thema was wonderen en mijn wonder was dat mijn hamstertje bijna dood was, maar toch weer helemaal beter was geworden
. Ze filmden bij mij thuis, op school en bij een vriendinnetje. En ik heb een riedeltje op m'n dwarsfluit gespeeld
.
heb je die droom vaak?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef commander het volgende:
Wat waren de onderwerpen dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:48 schreef wendytje het volgende:
3x persoonlijk geïnterviewd
paul witteman (toen hij nog alleen een programma had) +-1989
barend en witteman (bij Sonja) +-1990
netwerk (afgelopen jaar) dus 2006
heb je die droom vaak?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:48 schreef wendytje het volgende:
3x persoonlijk geïnterviewd
paul witteman (toen hij nog alleen een programma had) +-1989
barend en witteman (bij Sonja) +-1990
netwerk (afgelopen jaar) dus 2006
mwah. Ik heb wel een hoop onzin zitten blaten toen, maar ik was dan ook nog een geïndoctrineerd schaapjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en al het pinkstergemeente volk stond natuurlijk bij die uitzending te juigen en te trillen en god te danken dat die hamster door baby jeses was gered!
Dat wil je niet weten (....)quote:
Aw...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten (....)
Ik was toen nog erg jong en naief en heb daar de Backstreet Boys ontmoet en heb toen 1 van hen een vraag mogen stellen![]()
Hoezo mag je er niet over praten na al die jaren ?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik
Als gast bij de 5 Uur-show. Ik mocht op de trap zitten, twee keer knikken, drie keer zwaaien en toen weer snel naar huis
onherkenbaar, verkleed, als een soort van Pino, maar dan anders...
ik mag er niet over praten
ik zeg: grote ronde zwarte oren en een rode broek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |