Ik dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef TLC het volgende:
Wie van Fok! is er weleens op tv geweest ?
[afbeelding]
Was dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:28 schreef Mirel het volgende:
Ik was een keer op mijn tv gevallen.
Tellen die ook? Dan de Sensation DVD van 2003quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik sta op een dvd van een band.
Ja ik sta ook op het DVD van fatman scoop, wat hij uitbracht in new yorkquote:Op zondag 11 maart 2007 17:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Tellen die ook? Dan de Sensation DVD van 2003
En welke rol speelde jij daarin? Dus je bent geen BN-er maar een bekende wereldburger.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:49 schreef RonaldV het volgende:
ik weet zelfs de exacte datum nog: 4 juli 1989, wegens een Sovjet-Russische onbemande en later in België neergestorte straaljager in alle NOS-Journaals van die dag. Dit was overigens nog net de tijd dat je alleen maar publieke zenders had, dus iedereen die die dag naar het nieuws keek heeft me gezien.![]()
Het item werd daarna overgenomen door zo'n beetje alle nieuwszenders (inclusief CNN) in het westen, de Sovjets ontkenden het incident dagenlang in alle toonaarden.
Die wist wel dat je op tv kwam?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik liep langs de camera toen MTV op OzzFest in het Goffertpark filmde. Ik had het zelf trouwens niet door, ik zag het pas toen een vriend het voor me op had genomen
OMG dat zat ik altijd met n vriend van me te kijken als we na het uitgaan nog ff aan t chillen warenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:57 schreef CasB het volgende:
Alleen op de lokale tv'Zwaaien naar Zoetermeer'
Is ook echt al 5 jaar geleden ofzo
Die had het sowieso al voor me opgenomen, en zag later dat ik erin zatquote:
die tieten zijn nep en dat is niet de vrouw van figo.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef TLC het volgende:
Wie van Fok! is er weleens op tv geweest ?
en dan bedoel ik niet bij "Opsporing Verzocht" of "Blik op de Weg"![]()
![]()
of zijn er Fok!kers die binnenkort op tv zullen komen ?
en dan bedoel ik weer niet bij Opsporing Verzocht![]()
TS begint ;
ik ben nooit op tv geweest![]()
[afbeelding]
(toelichting op bovenstaande pic in verband met dit topic ;
als je op google afbeeldingen "tv" typt krijg je bovenstaande mevrouw als eerste te zien, en ze ziet er erg lekker uit dus who cares![]()
![]()
)
Heb je onder Harry de Hengst gehangen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:22 schreef Trizzle het volgende:
OT; kben bij telekids en barend en van dorp geweest![]()
dat was er toen nog niequote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heb je onder Harry de Hengst gehangen?![]()
Ik 2 week geleden ook nogquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef P8 het volgende:
ik ook op tv Noord!!!![]()
15 seconds of fame. Ik zei zelfs nog iets, maar wat weet ik niet meer![]()
Oh, was jij dat johquote:Op zondag 11 maart 2007 19:19 schreef Agiath het volgende:
Op MTV bij lowlands-special, je zag mijn haar
Ik werkte op het radarstation waar vandaan de onderschepping op die straaljager werd uitgevoerd.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En welke rol speelde jij daarin? Dus je bent geen BN-er maar een bekende wereldburger.
Hm?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:36 schreef Isabeau het volgende:
Drie keer op tv geweest, 2 keer door fokmeetings en 1 keer bij een concert toen er wat fans werden geinterviewd. Oh, en ik sta op een dvd van een band.
Ja, die reactie hoorde ik toen ook vaak op straat erna, handtekeningen, gescheeuw, gekots etc.quote:
Jij bent kankerlauwquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Ehh bradda respect voor die toellie mangzzquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Whahah echt dom sommige mensen hiero! TV Drenthe daar wil je amper op komen man. Ik ben tenminste nog op tv in NEW YORK CITY gekomen
Eén keer bij de Megafrustratiemeeting stond ik naast Tatum en Jennifer die op tv waren en één keer bij een programma van Menno Buch, ik weet niet eens meer hoe dat heet. We zaten in Scheveningen op een terras toen Bolletje en Yvonne heel enthousiast werden toen het camerateam van Menno Buch langskwam en hij stopte om ons te filmenquote:
ai handtekening na de reclamequote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ehh bradda respect voor die toellie mangzz
Je blijft denken dat je echt BonJovi bent of niet? Heb je je pilletjes nog niet gehad?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik in Drenthe én NYquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef BonJovi het volgende:
Stoute meid tochquote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze waren een keer voor Twee Vandaag in m'n collegezaal aan het filmen. Ik zat achterin, camera stond helemaal voorin opgesteld dus ik dacht niks aan de hand. Bleek 's avonds dat ie helemaal op mij en m'n buurvrouw stond ingezoomd
Ook een keer op TMF, springend en al tijdens een concert in Paradiso![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ze waren een keer voor Twee Vandaag in m'n collegezaal aan het filmen. Ik zat achterin, camera stond helemaal voorin opgesteld dus ik dacht niks aan de hand. Bleek 's avonds dat ie helemaal op mij en m'n buurvrouw stond ingezoomd
Ook een keer op TMF, springend en al tijdens een concert in Paradiso![]()
In het Japans? XDDquote:Op maandag 12 maart 2007 20:38 schreef Droomert het volgende:
Ochtend programma Japanse TV..we moesten allemaal een appel een sinaas-appel of banaan vasthouden. Het ging over een actie dat jonge kinderen meer fruit gingen eten en toen ging een raar konijn met ons zingen.
Die kan ik mij herinnerenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Sabryas het volgende:
Ja, bij het programma Klets bij Villa Achterwerk mocht ik als klein meisje vertellen hoe ik lantaarnpalen in Spanje had uitgeschopt
lol ik moet meteen denken aan onzin in de stijl van "YATTA!"quote:
OMG NEE JIJ!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Ik was gister nog op televisieeeeeeeeee RLT7
HAHAHA PWNAGE!
Was dat toen niet met z'n "sex voor de buch" of zo?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Isabeau het volgende:
één keer bij een programma van Menno Buch, ik weet niet eens meer hoe dat heet. We zaten in Scheveningen op een terras toen Bolletje en Yvonne heel enthousiast werden toen het camerateam van Menno Buch langskwam en hij stopte om ons te filmenVervolgens stond er in de Veronicagids iets als 'internetters ontmoeten elkaar bij daglicht'
![]()
Nee, dit was een programma waarbij Menno met zijn cameraploeg over het strand liep om 'interessante' mensen te filmen oid. Het ging in ieder geval niet over seks, alhoewel de helft van 'ons' (ik hield me stil) gesprek met hem wel over seks gingquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Was dat toen niet met z'n "sex voor de buch" of zo?
w00tquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
MotorXperience!![]()
3 seconde ofzo maar hoor.
Het team van '' Man Bijt Hond '' zijn vorig jaar in januari bij mij thuis geweest voor 4 minuutjes tv uitzendingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Ik stond een keer op de achtergrond bij de babbelbox van Man Bijt Hond. Ik ben ook een keer gefilmd toen ik in het publiek zat bij Tros Muziekfeest.
owquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Camplo het volgende:
Ik niet.
Wee je gebeente wie hier zegt dat ie met Lingo heeft meegedaan![]()
door oma en opatjes van 60 zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow![]()
ik werd overigens min of meer gedwongen en een half jaar na die fuck uitzending werd ik gvd nog herkend![]()
okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee door mn zus![]()
toen trok ik mn bek nog niet open![]()
ja, je komt me bekend voor....speelde je niet keer mee bij lingoquote:
solly voor de late reactiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Wie was de Vraag-Maar-Raak Gast dan en wat was je vraag?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja, je komt me bekend voor....speelde je niet keer mee bij lingo![]()
. Is ook in die reclame van Ruud Gullit
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Oosthoek het volgende:
Pas nog bij opsporing verzocht. Als 'klant'.
Kwamen ze van '' Man Bijt Hond'' ook bij jou thuis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Mvnl het volgende:
Ik is ooit op tv geweest in een item van ManBijtHond, en nog een keertje geinterviewd bij t Tros-zomeravond-café.. Op zich wel leuk om mee te maken.
Ruigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef commander het volgende:
Ik presenteer dagelijks het weer op SBS 6, dus ja, ik ben wel eens op TV geweest als je het zo wilt noemen...
Viktor reinier??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef commander het volgende:
Ik presenteer dagelijks het weer op SBS 6, dus ja, ik ben wel eens op TV geweest als je het zo wilt noemen...
neen,quote:
je nickname was zeker RATquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Ja.
Als twaalfjarige, in B.O.O.S. van Bart de Graaff. Ik had altijd ratten als huisdieren en ik had een brief aan Bart geschreven dat ik aan Nederland wilde laten zien dat ratten geen vieze beesten waren. Toen mocht ik mijn rat komen laten zien in de uitzending. En in diezelfde uitzending trad Jason Donovan () op en daar was ik fan van.
Vertel, wat deed je in AYNIL?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ik 3x, waaronder in 2005 bij (toen nog) Twee Vandaag en 10 jaar geleden in All You Need Is Love [afbeelding]
en al het pinkstergemeente volk stond natuurlijk bij die uitzending te juigen en te trillen en god te danken dat die hamster door baby jeses was gered!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:29 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 9 was, was er een item over mij bij het EO-programma Het Zevende Venster. Thema was wonderen en mijn wonder was dat mijn hamstertje bijna dood was, maar toch weer helemaal beter was geworden
. Ze filmden bij mij thuis, op school en bij een vriendinnetje. En ik heb een riedeltje op m'n dwarsfluit gespeeld
.
heb je die droom vaak?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:42 schreef commander het volgende:
Wat waren de onderwerpen dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:48 schreef wendytje het volgende:
3x persoonlijk geïnterviewd
paul witteman (toen hij nog alleen een programma had) +-1989
barend en witteman (bij Sonja) +-1990
netwerk (afgelopen jaar) dus 2006
heb je die droom vaak?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:48 schreef wendytje het volgende:
3x persoonlijk geïnterviewd
paul witteman (toen hij nog alleen een programma had) +-1989
barend en witteman (bij Sonja) +-1990
netwerk (afgelopen jaar) dus 2006
mwah. Ik heb wel een hoop onzin zitten blaten toen, maar ik was dan ook nog een geïndoctrineerd schaapjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en al het pinkstergemeente volk stond natuurlijk bij die uitzending te juigen en te trillen en god te danken dat die hamster door baby jeses was gered!
Dat wil je niet weten (....)quote:
Aw...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten (....)
Ik was toen nog erg jong en naief en heb daar de Backstreet Boys ontmoet en heb toen 1 van hen een vraag mogen stellen![]()
Hoezo mag je er niet over praten na al die jaren ?quote:Op zondag 18 maart 2007 01:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik
Als gast bij de 5 Uur-show. Ik mocht op de trap zitten, twee keer knikken, drie keer zwaaien en toen weer snel naar huis
onherkenbaar, verkleed, als een soort van Pino, maar dan anders...
ik mag er niet over praten
ik zeg: grote ronde zwarte oren en een rode broek
omdat mensen dachten dat er geen persoon in die poppen zat, maar dat ze echt waren.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo mag je er niet over praten na al die jaren ?![]()
Dit dus:quote:Op zondag 18 maart 2007 10:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoezo mag je er niet over praten na al die jaren ?![]()
Een béétjequote:
Dan heb ik jou op tv gezienquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:11 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten (....)
Ik was toen nog erg jong en naief en heb daar de Backstreet Boys ontmoet en heb toen 1 van hen een vraag mogen stellen![]()
k3?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef Viswijfje het volgende:
toen trad er een bandje op met 3 meisjes, maar kweet niet meer hoe die heten![]()
quote:
Damn nu je het zegt...ik ben ook nog een keer op tv geweest bij één of andere korfbalfinale tussen Nederland en Belgiëquote:Op zondag 18 maart 2007 14:05 schreef Vincenski het volgende:
Bij PSV-Newcastle in uhm 2003 of 2004 ofzo, paar seconden vol op mijn gezicht ingezoomd. Hoorde de week erna bij de mac ook nog 'Hey ben jij niet bij PSV geweest'
niks aan dus?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:28 schreef Metalfrost het volgende:
1 keer, bij 'De Wereld Draait Door'. Ik heb het achterstallige achterwerk van Claudia de Breij mogen aanschouwen.![]()
![]()
BOOMKNUFFELAARquote:Op maandag 19 maart 2007 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Op SBS6 ooit met boomplant dag in groep 7!! en meerdere keren tv drenthe
Tsss, Alfred J. Kwak, Pino en Bart Simpson worden ook gewoon door vrouwen ingesproken.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Verbal het volgende:
Disney is een beetje krampachtig
Mijn zus en ik zijn een keer, jaaaaaaaaren terug, op stemmentest bij Aart Staartjes geweest voor de nasynchronisatie van Bambi. Ik als de jonge Bambi en mijn zus als BloemMijn stem was net te oud voor Bambi, maar mijn zus, ze zal een jaar of zes zijn geweest, had het perfecte hese stemmetje om Bloem te spelen. Keuze gemaakt, mocht het niet van Disney Amerika, want ze was een meisje en Bloem was een jongetje
'Ja, de stem is perfect, maar jammer dat ze een meisje is'.
Malloten.
V.
Oja inderdaad ik bennog op CNN geweest toen er hier in veghel op de leijgraaf ( school ) was geschoten :pquote:Op maandag 19 maart 2007 09:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben wel eens wereldwijd op het nieuws geweest.
Na de ramp in Enschede was ik een van de vrijwilligers die woonruimte, inboedel en dergelijke regelden voor de slachtoffers. Ik ben de hele tijd onder interviews uitgekomen behalve die ene keer.![]()
En dan denk je nog, met een beetje mazzel blijft het bij de regionale omroep maar nee hoor, die beelden moesten zo nodig de hele wereld over.
Er zijn dus beelden van mij nagesynchroniseerd naar het Duits, Engels, Frans, Spaans enz.![]()
toevalligquote:Op maandag 19 maart 2007 14:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Oja inderdaad ik bennog op CNN geweest toen er hier in veghel op de leijgraaf ( school ) was geschoten :p
En je hebt je niet aan haar vergrepen?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Ow wacht, ik ben ook nog eens op de Megafestatie gefilmd voor TMF. Daar stond bij de TMF stand een bed waarmee je op de foto kon met Bridget. Ik - als 14 jarig jongetje - wilde dat natuurlijk wel. Toen ik daar zo lag met Bridget vroeg ze of ik mee wilde doen aan een promo voor TMF. Nou goed, prima. Dus toen mocht ik naast Bridget liggen, m'n naam zeggen en vertellen wat ik van de Megafestatie vond. Nou, dat kwam dus op TMF die avond.
'n PM, 'n smsje, mensen die me aanschoten, ik ben beroemd in Rotterdam-Westquote:Op zondag 18 maart 2007 02:11 schreef knnth het volgende:
Morgen op TV Rijnmond. In het supportershome van Sparta ontkoppel ik 'n leeg fust dat we van ADO hebben gekregen. Zullen ze wel uitzenden denk ik.
Dit was het weer, tot de volgende keer!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:20 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb een keer het AT5 weer gepresenteerd
Ozzfestquote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef Litso het volgende:
Ik liep langs de camera toen MTV op OzzFest in het Goffertpark filmde. Ik had het zelf trouwens niet door, ik zag het pas toen een vriend het voor me op had genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:30 schreef Ja-Ik het volgende:
Bij telekids![]()
Was wel al in 1998 ofzo
En toen mocht ik meedoen met zo'n spel
We moesten aan zo'n rad draaien en dan hoger of lager roepen
Dus mijn hele klas riep hoger en toen moest ik het zeggen en ik zei lager
*ligt dubbel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivre
Toen het rad aan het draaien was vond ik het ook wel grappigquote:
Ging je zo vet herd?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
MotorXperience!![]()
3 seconde ofzo maar hoor.
Het is inderdaad best lullig, ik ken zulke situaties ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Toen het rad aan het draaien was vond ik het ook wel grappig
Zat nog helemaal te bedenken wat ik naar me klasgenoten zou roepen als ik het goed had![]()
Toen het rad stopte vond ik het niet meer zo leuk![]()
Ok dat is echt de grootste onzin, mijn broer werkt voor WPP (Wim Pel Producties) en dat is een bedrijf dat onder andere na-synchroniseert voor films, tv (nickelodeon, Jetix) en heel veel manen/vrouwen stemmen woorden ingesproken door juist het omgekeerde geslacht!quote:Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Verbal het volgende:
Disney is een beetje krampachtig
Mijn zus en ik zijn een keer, jaaaaaaaaren terug, op stemmentest bij Aart Staartjes geweest voor de nasynchronisatie van Bambi. Ik als de jonge Bambi en mijn zus als BloemMijn stem was net te oud voor Bambi, maar mijn zus, ze zal een jaar of zes zijn geweest, had het perfecte hese stemmetje om Bloem te spelen. Keuze gemaakt, mocht het niet van Disney Amerika, want ze was een meisje en Bloem was een jongetje
'Ja, de stem is perfect, maar jammer dat ze een meisje is'.
Malloten.
V.
Hoe weet jij dat? Doet WPP ook synchronisaties voor Disney? SpongeBob is ook niet van Disney. Ik geloof best dat Disney er zo'n houding op na houdt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef kadet het volgende:
[..]
Ok dat is echt de grootste onzin, mijn broer werkt voor WPP (Wim Pel Producties) en dat is een bedrijf dat onder andere na-synchroniseert voor films, tv (nickelodeon, Jetix) en heel veel manen/vrouwen stemmen woorden ingesproken door juist het omgekeerde geslacht!
Als voorbeeld, Okto van SpongeBob word ingesproken door een 55+er!
Het maakt Disney echt geen reet uit
Nee, dát is onzin.quote:
Zoooo heee. Nou, dan weet hij vast wel hoe het er bij Disney aan toe ging in 1977, he?quote:mijn broer werkt voor WPP (Wim Pel Producties)
Destijds wel dus en volgens mij nog steeds. Spongebob is nu eenmaal geen Bambi, hè? En Wickie is geen Aladdin en Calimero geen Baloe.quote:Het maakt Disney echt geen reet uit
Laat me dat nou weer helemaal niet verrassenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef kadet het volgende:
[..]
Als voorbeeld, Okto van SpongeBob word ingesproken door een 55+er!
Een stem is een stem. Spongebob word ingesproken door een vrouw!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dát is onzin.
[..]
Zoooo heee. Nou, dan weet hij vast wel hoe het er bij Disney aan toe ging in 1977, he?![]()
[..]
Destijds wel dus en volgens mij nog steeds. Spongebob is nu eenmaal geen Bambi, hè? En Wickie is geen Aladdin en Calimero geen Baloe.
V.
Kan ik niet krijgen Urquhart TV oostquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik zal binnenkort wel weer op Tv oost verschijnen in verband met de opnamens van het Mega Piratenfestijn te Lemelerveld.
Staat die blunder nog ergens online?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Sadiar het volgende:
1x piramide op belgische tv(publiek)
1x lotto weekend miljonairs(publiek)
En 1x met de leukste thuis stond ik met volle verbazing te kijken naar iemand die ooit eens een blunder van mij had getaped en daarmee de 2e prijs won![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Sadiar het volgende:
En 1x met de leukste thuis stond ik met volle verbazing te kijken naar iemand die ooit eens een blunder van mij had getaped en daarmee de 2e prijs won![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef Blinky het volgende:
Fan!!!
Jaquote:
Is "Knoop in je zakdoek" wel okay?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Camplo het volgende:
Ik niet.
Wee je gebeente wie hier zegt dat ie met Lingo heeft meegedaan![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb meegedaan aan Veronica's Lekkerste, alleen net niet tot de finale gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |