Toen Franse zanger Patrick Bruel naar Nederland kwam om zijn toenmalige nieuwe albums te promoten hingen daar was TV optredens aan vast. Als echte fan was ik daar natuurlijk bij:
Ik ben op TV geweest bij de TV show (1x in 1995, heel kort in beeld te zien, 1x in 1996 waarbij verschillende keren vol in beeld, vooral toen ik hem bloemen mocht geven (O+) en hem voor de camera mocht zoenen (4x netjes op de wang
![]()
) 1x bij Huis van Oranje in 2000 waar hij ook was, 1x bij de Staatsloterijshow in 2000 en bij het VVCS Voetbalgala in 1998, waarbij ik twee stoelen verwijderd zat van Johan Cruiff en Dani
![]()
1x bij Gordon doorgedraaid, toen zat ik naast Bonnie St Clair (
![]()
)
Ook internationaal:
Ook ben ik op de Belgische zender VTM geweest, wederom in verband met Bruel. Hij was daar voor een kort optreden en daar werden beelden gemaakt in verband met de verjaardag van de voetbalclub 'Standard'. Zowel tijdens het nieuws van 13h én die van 19h
![]()
Toen Bruel een concert gaf in Marche en Famenne (Belgie), werden er foto's gemaakt voor een krant, die ook een stukje schreef over het concert, en daarbij sta ik vrij groot op de pagina.
In Valenciennes (Frankrijk) gaf hij een concert waarbij er gefilmd werd wat later op DVD is verschenen, mij zie je tijdens het nummer 'Au bout de la Marelle' en ook was ik in Brussel waar hij in Forest National stond terwijl er voor dezelfde DVD beelden werden geschoten. Daar zie je mij in het Spaans meezingen tijdens 'Nunca Mas'.
En ik sta op de DVD van de Kast, tijdens het srtandconcert in Lemmer. Er zou een special guest komen en ik had gedacht dat Patrick zou komen, omdat hij in dat jaar vlak voor het concert (1998) samen met Syb tijdens het VVCS Gala een nummer had gezongen. Helaas geen Bruel, maar wel een ontzettend mooi concert van de Kast.
En oh ja! Tijdens Rock Werchter in Belgie een paar jaar geleden waar REM en Robbie Williams optraden, zie je mij ook vol in beeld (toen was Robbie net uit Take That en niemand wist eigenlijk wat we van hem moesten verwachten omdat hij nog dat Take-That-achtige over zich had...
De Franse radiozender France International belde mij thuis op omdat ze een reportage maakten over Bruel fans. Er zaten er 3 in de studio en ik was de hele uitzending aan de lijn als internationaal tintje
![]()
En ik heb meegedaan aan een radiospel, fan.fm van Hans Schiffers, waarbij ik vragen over Bruel moest beantwoorden. Het was de bedoeling dat ik steeds uit A B of C moest kiezen, maar voordat hij de keuzemogelijkheden steeds opnoemde, had ik het goede antwoord al gegeven.
Tja, je bent fan of je bent het niet
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize