abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47793148
Pfffiew, dat is wel een stuk of 8 keer ofzow...

1x bij de Sinterklaas show van naam vergeten
2x bij netwerk (bij montage ruimte waar presentator voor zit)
3x Kinder Prinsengracht Concert
en nog een x aantal keer...
pi_47793236
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:15 schreef Verbal het volgende:
Disney is een beetje krampachtig

Mijn zus en ik zijn een keer, jaaaaaaaaren terug, op stemmentest bij Aart Staartjes geweest voor de nasynchronisatie van Bambi. Ik als de jonge Bambi en mijn zus als Bloem Mijn stem was net te oud voor Bambi, maar mijn zus, ze zal een jaar of zes zijn geweest, had het perfecte hese stemmetje om Bloem te spelen. Keuze gemaakt, mocht het niet van Disney Amerika, want ze was een meisje en Bloem was een jongetje 'Ja, de stem is perfect, maar jammer dat ze een meisje is'.

Malloten.

V.
Ok dat is echt de grootste onzin, mijn broer werkt voor WPP (Wim Pel Producties) en dat is een bedrijf dat onder andere na-synchroniseert voor films, tv (nickelodeon, Jetix) en heel veel manen/vrouwen stemmen woorden ingesproken door juist het omgekeerde geslacht!

Als voorbeeld, Okto van SpongeBob word ingesproken door een 55+er!

Het maakt Disney echt geen reet uit
pi_47794120
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef kadet het volgende:

[..]

Ok dat is echt de grootste onzin, mijn broer werkt voor WPP (Wim Pel Producties) en dat is een bedrijf dat onder andere na-synchroniseert voor films, tv (nickelodeon, Jetix) en heel veel manen/vrouwen stemmen woorden ingesproken door juist het omgekeerde geslacht!

Hoe weet jij dat? Doet WPP ook synchronisaties voor Disney? SpongeBob is ook niet van Disney. Ik geloof best dat Disney er zo'n houding op na houdt.
pi_47794345
Jah WPP doet ook voor Disney, Warner Bros etc.
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:46:31 #255
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_47794715
24 april ga ik op TV zijn... Dat wil zegen, ik ben klapvee bij De Wereld Draait Door en Pauw en Witteman.
Dus, als de cameraman uitschiet kunnen jullie mogelijk nog wel een glimp opvangen.
Zal wel wat blauws aan doen voor de gelegenheid
So we just called him Fred
pi_47796038
Theo Maassen, die is ook wel eens op tv geweest.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:22:16 #257
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_47796079
quote:

[..]

Ok dat is echt de grootste onzin
Nee, dát is onzin.
quote:
mijn broer werkt voor WPP (Wim Pel Producties)
Zoooo heee. Nou, dan weet hij vast wel hoe het er bij Disney aan toe ging in 1977, he?
quote:
Destijds wel dus en volgens mij nog steeds. Spongebob is nu eenmaal geen Bambi, hè? En Wickie is geen Aladdin en Calimero geen Baloe.

V.

[ Bericht 15% gewijzigd door V. op 29-03-2007 16:27:26 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47796199
quote:

[..]

Laat me dat nou weer helemaal niet verrassen
pi_47797380
Bij een moord in de straat liep ik door het beeld op shownieuws
pi_47798449
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, dát is onzin.
[..]

Zoooo heee. Nou, dan weet hij vast wel hoe het er bij Disney aan toe ging in 1977, he?
[..]

Destijds wel dus en volgens mij nog steeds. Spongebob is nu eenmaal geen Bambi, hè? En Wickie is geen Aladdin en Calimero geen Baloe.

V.
Een stem is een stem. Spongebob word ingesproken door een vrouw!
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:18:45 #261
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_47798464
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef kadet het volgende:

[..]

Een stem is een stem.
Nee, dus.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_47798479
Ik zal binnenkort wel weer op Tv oost verschijnen in verband met de opnamens van het Mega Piratenfestijn te Lemelerveld.
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:21:57 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47804693
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:18 schreef Urquhart het volgende:
Ik zal binnenkort wel weer op Tv oost verschijnen in verband met de opnamens van het Mega Piratenfestijn te Lemelerveld.
Kan ik niet krijgen Urquhart TV oost
pi_47806530
Toen Franse zanger Patrick Bruel naar Nederland kwam om zijn toenmalige nieuwe albums te promoten hingen daar was TV optredens aan vast. Als echte fan was ik daar natuurlijk bij:

Ik ben op TV geweest bij de TV show (1x in 1995, heel kort in beeld te zien, 1x in 1996 waarbij verschillende keren vol in beeld, vooral toen ik hem bloemen mocht geven (O+) en hem voor de camera mocht zoenen (4x netjes op de wang ) 1x bij Huis van Oranje in 2000 waar hij ook was, 1x bij de Staatsloterijshow in 2000 en bij het VVCS Voetbalgala in 1998, waarbij ik twee stoelen verwijderd zat van Johan Cruiff en Dani 1x bij Gordon doorgedraaid, toen zat ik naast Bonnie St Clair ( )

Ook internationaal:
Ook ben ik op de Belgische zender VTM geweest, wederom in verband met Bruel. Hij was daar voor een kort optreden en daar werden beelden gemaakt in verband met de verjaardag van de voetbalclub 'Standard'. Zowel tijdens het nieuws van 13h én die van 19h
Toen Bruel een concert gaf in Marche en Famenne (Belgie), werden er foto's gemaakt voor een krant, die ook een stukje schreef over het concert, en daarbij sta ik vrij groot op de pagina.
In Valenciennes (Frankrijk) gaf hij een concert waarbij er gefilmd werd wat later op DVD is verschenen, mij zie je tijdens het nummer 'Au bout de la Marelle' en ook was ik in Brussel waar hij in Forest National stond terwijl er voor dezelfde DVD beelden werden geschoten. Daar zie je mij in het Spaans meezingen tijdens 'Nunca Mas'.
En ik sta op de DVD van de Kast, tijdens het srtandconcert in Lemmer. Er zou een special guest komen en ik had gedacht dat Patrick zou komen, omdat hij in dat jaar vlak voor het concert (1998) samen met Syb tijdens het VVCS Gala een nummer had gezongen. Helaas geen Bruel, maar wel een ontzettend mooi concert van de Kast.

En oh ja! Tijdens Rock Werchter in Belgie een paar jaar geleden waar REM en Robbie Williams optraden, zie je mij ook vol in beeld (toen was Robbie net uit Take That en niemand wist eigenlijk wat we van hem moesten verwachten omdat hij nog dat Take-That-achtige over zich had...

De Franse radiozender France International belde mij thuis op omdat ze een reportage maakten over Bruel fans. Er zaten er 3 in de studio en ik was de hele uitzending aan de lijn als internationaal tintje

En ik heb meegedaan aan een radiospel, fan.fm van Hans Schiffers, waarbij ik vragen over Bruel moest beantwoorden. Het was de bedoeling dat ik steeds uit A B of C moest kiezen, maar voordat hij de keuzemogelijkheden steeds opnoemde, had ik het goede antwoord al gegeven.

Tja, je bent fan of je bent het niet
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47807069
vroegá wel eens..
kwamen ze op school bij ons in de klas
Back to the 70's
pi_47807341
muhaha ^^ ik een keer bij het uber br33z4h programma valerio's dating show ^^ een vriend van mij wou een wijf ^^ en moesten even wat over hem vertellen.

plaatselijke tv wellus met karbiet schieten ^^

en bij mn maat piet(altea)paulusma op sbs6
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:35:16 #267
156002 Sadiar
Girls use me
pi_47807641
1x piramide op belgische tv(publiek)
1x lotto weekend miljonairs(publiek)
En 1x met de leukste thuis stond ik met volle verbazing te kijken naar iemand die ooit eens een blunder van mij had getaped en daarmee de 2e prijs won
There are no girls on the i-net
pi_47808131
Ik ben een keer een halve seconde in beeld geweest toen Hart van Nederland opnames kwam maken op mijn school omdat we een recordpoging gingen doen!

Wie wil me aanraken?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:40:33 #269
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47835213
Gammo...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:43:26 #270
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_47835304
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Sadiar het volgende:
1x piramide op belgische tv(publiek)
1x lotto weekend miljonairs(publiek)
En 1x met de leukste thuis stond ik met volle verbazing te kijken naar iemand die ooit eens een blunder van mij had getaped en daarmee de 2e prijs won
Staat die blunder nog ergens online?
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 30 maart 2007 @ 16:48:02 #271
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_47835485
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:35 schreef Sadiar het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:00:48 #272
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_47837911
Uhm...
Vroegah ooit eens op het NOS journaal. Item over een vliegerdag in Scheveningen. Ik asmen met mijn opa in beeld kijkend naar boven met een verrekijker.

Videoclip op The Box gehad met mijn band, kon je ons aanvragen en regelmatig kwamen we langs.

De laatste 8 maanden een "soap" op de regionale tv met mijn een andere band, we komen zo'n 8x per week langs in een muziekprogramma.
Nothing is real and nothing to get hung about
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:15:54 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_47838358
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef Blinky het volgende:
Fan!!!

Een glansrijke carriere dus
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:23:54 #274
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_47838566
Wel eens op Tv Noord voor een of anders interview bij ons op school. En ik heb in een serie meegedaan voor Villa Achterwerk wat "de Nachtwaker" heette, geloof ik.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_47847736
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Een glansrijke carriere dus
Ja
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_47848450
Vara Kassa
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:59:08 #277
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_47849717
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Camplo het volgende:
Ik niet.

Wee je gebeente wie hier zegt dat ie met Lingo heeft meegedaan
Is "Knoop in je zakdoek" wel okay?
The best firms advertise the least...
pi_47866783
Ik heb een keer een clip aan mogen kondigen bij de dag top 5..helaas deden ze toen al niet meer aan prijspakketten :w
pi_47871243
Ik heb meegedaan aan Veronica's Lekkerste, alleen net niet tot de finale gekomen.
pi_47897616
Ik ben eens op Omrop Fryslân geweest toen ik het voor elkaar had gekregen om de gemeente voetbalgoals te laten plaatsen op ons speelveld.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:06:22 #281
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_49898943
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb meegedaan aan Veronica's Lekkerste, alleen net niet tot de finale gekomen.
A.F.C. Ajax
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:09:55 #282
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_49899103
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef erikkll het volgende:
Ik kom vrijdag op tv bij de lama's
Tof, is dat live?
A.F.C. Ajax
pi_49902848
Als flink aanmoedigende toeschouwer bij een volleybalwedstrijd in Zwolle (weet niet eens meer tussen welke teams ) in het sportjournaal.
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♪♫♫♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♪
pi_49903770
Ik ben dit weekend kennelijk langsgekomen bij een sfeerimpressie van Pinkpop.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_49906112
Jup, vorig jaar op Nederland 2 bij 2 vandaag. Een interview, ghehe. Heeft een half uur geduurt dat opnemen en kwam nog niet eens een half minuut in beeld.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:58:15 #286
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_49906546
Ik ben 3x op tv geweest

1
Ik ben op de (Zuid) Koreaanse televisie geweest.... welke zender geen idee maar werd 2 jaar terug op een duitse electronice/telecom beurs. Het was op de stand bij LG. Ze vroegen wat ik er deed en wat ik van een bepaalde telefoon vond (waar ik net 1 minuut mee had gespeeld). Ze kende NL niet maar toen ik Guus Hiddink-country zei vonden ze het wel tof .

Was wel komisch, in het begin was er alleen de camera man die geen Engels kon hij maakte mij duidelijk dat ik moest wachten totdat hij de "verslaggever" had gevonden.

Of het ooit is uitgezonden durf ik niet te zeggen maar het was wel tof!

2
Daarnaast is de smaakpolitie ooit eens bij het restaurant geweest waar ik toen werkte (en ook aanwezig was). Ze komen idd onaangekondigd overigens!!! Ik werkte toen bij een nogal groot restaurant (300 plaatsen). En we hebben ook een afhaal gedeelte (geen Chinees). Waarvoor ik doosjes zat te vouwen . Normaal deed ik afwassen maar jah dat was chiller en iemand moest het doen.
Ik zat in een apart (voorraad)hok mijn ding te doen totdat wat vrouwelijke collega's (welke slecht NL praatten, wss. nog steeds hahaha) meldden dat de smaakpolitie er was.

Ik vond het nogal dubieus want het Nederlands van hen was niet zo goed dus wellicht bedoelden ze de inspectie ofzo. Affijn, de deur moest dicht, van het hok waar ik zat en ik moest me koest houden (dit kwam de bedrijfsleider melden). Waarop ik wist dat het toch wel menens was. Uiteindelijk de boel maar ff snel opgeschoond (voor zover ik dat kon). En me emmertje waar ik op zat maar ff weg gewerkt. Voor het geval dat ie binnen zou komen. Wat ie ook wel zou doen want die gast is nieuwsgierig... merk ik uit zijn programma's welke ik altijd toch wel kijk.
Hierdoor kwam ik ook tot de ontdekking dat als ie binnen kwam ik zeker in beeld zou komen. En ja hoor meneer kwam binnen (incluis cameraman). En hij heeft me nog wat dingen gevraagd, wat ik er deed. Waarop de bedrijfleider meldde dat ik hoofdafwas was waarop hij meldde dat ik de Rolls Royce van de zaak was

Uiteindelijk is ons restaurant niet uitgezonden... geen idee waarom... we hadden geen sticker gehad maar op de opmerking na dat het van de vloer moest en de rubbertjes was alles verder normaal. Ik denk dat het TE doorsnee was.
Als het wel was uitgezonden was ik zeker een celeb hahahaha .

3
Daarnaast ben ik bij provinciale omroep nog in beeld geweest bij het programma "BrabantParty"
Daarop werd ik wel herkend, althans sommigen hadden me gezien en deden er nogal lachwekkend over.
Gelukkig vond ik het komischer om te melden dat zij het keken en ik er stond te zuipen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_49907003
Ben 1 keer op Man Bijt Hond geweest, en vast ook wel eens op een regionale zender.
pi_49908185
Hehe cool verhaal van die Smaakpolitie Altijd leuk die 'behind the scenes' verhalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')