Was dat toen niet met z'n "sex voor de buch" of zo?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:32 schreef Isabeau het volgende:
één keer bij een programma van Menno Buch, ik weet niet eens meer hoe dat heet. We zaten in Scheveningen op een terras toen Bolletje en Yvonne heel enthousiast werden toen het camerateam van Menno Buch langskwam en hij stopte om ons te filmenVervolgens stond er in de Veronicagids iets als 'internetters ontmoeten elkaar bij daglicht'
![]()
Nee, dit was een programma waarbij Menno met zijn cameraploeg over het strand liep om 'interessante' mensen te filmen oid. Het ging in ieder geval niet over seks, alhoewel de helft van 'ons' (ik hield me stil) gesprek met hem wel over seks gingquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef DIGGER het volgende:
Was dat toen niet met z'n "sex voor de buch" of zo?
w00tquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
MotorXperience!![]()
3 seconde ofzo maar hoor.
Het team van '' Man Bijt Hond '' zijn vorig jaar in januari bij mij thuis geweest voor 4 minuutjes tv uitzendingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Ik stond een keer op de achtergrond bij de babbelbox van Man Bijt Hond. Ik ben ook een keer gefilmd toen ik in het publiek zat bij Tros Muziekfeest.
owquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Camplo het volgende:
Ik niet.
Wee je gebeente wie hier zegt dat ie met Lingo heeft meegedaan![]()
door oma en opatjes van 60 zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:33 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ow![]()
ik werd overigens min of meer gedwongen en een half jaar na die fuck uitzending werd ik gvd nog herkend![]()
okquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nee door mn zus![]()
toen trok ik mn bek nog niet open![]()
ja, je komt me bekend voor....speelde je niet keer mee bij lingoquote:
solly voor de late reactiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:59 schreef Nielsch het volgende:
Wie was de Vraag-Maar-Raak Gast dan en wat was je vraag?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja, je komt me bekend voor....speelde je niet keer mee bij lingo![]()
. Is ook in die reclame van Ruud Gullit
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef Oosthoek het volgende:
Pas nog bij opsporing verzocht. Als 'klant'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |