ik hoef geen eigen naamtopic, plasterk wil er graag een, om de volgende redenen (via de pm)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zegt het zelf. Waarom verdien je een eigen naamtopic dan?![]()
Ik laat me niet omkopen, wat denkT je Plasterk wel nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik hoef geen eigen naamtopic, plasterk wil er graag een, om de volgende redenen (via de pm)
C gratis biertje voor Soemp als hij haar in Grunn tegenkomt
Ik ook, maar ik werd te groot voor m'n stelten. Als ik er op stond kwamen ze tot onder m'n oksels en dan loopt het een stuk moeilijker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:36 schreef Etcetera het volgende:
steltlopen
dat kon ik vroeger best wel goed
Dat helpt niet ben ik bangquote:
Dit was tegen mij, denk ikquote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was tegen mij, denk ik
Waar ik vandaan kom bedoel je?
regio Eindhoven
Via de index van MEN. Fok!ken doe ik al bijna 4 jaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat mag ook
ik bedoelde eerder hoe je hier verzeild bent geraakt
Ik word veel te dik door al die taartjes van jou.quote:
Dat had reeds gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan zet je zelf maar een pot koffie![]()
Knap dat de hond nog kan blaffen, of lijkt dat alleen maar zoquote:
Het is natuurlijk nepquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knap dat de hond nog kan blaffen, of lijkt dat alleen maar zo![]()
Okee, maar dan had het wel een beetje realistischer gemogen, mi.quote:
Hoe realistisch moet een sketch zijn dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan had het wel een beetje realistischer gemogen, mi.
Is het een sketchquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe realistisch moet een sketch zijn dan?
sketch (de ~, ~es)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het een sketch
Weet ik veel. Ik dacht gewoon een of ander grappig bedoeld filmpje![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Procrastinationquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:33 schreef Etcetera het volgende:
wat betekend jouw sig. eigenlijk? procrastigezondheid
oh boy, ik geloof dat ik expert benquote:
Slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef Soempie het volgende:
Nem, hoe is het met je oor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |