Wie heeft deze onzin in de OP gezet?quote:De fok!er die aan de haal gaat met de eerste plaats, zet voor 22 uur 's avonds de volgende foto in dit topic.
Als de winnaar niet op tijd een foto plaatst, doet de nummer twee of drie dat. De jurering wordt wel gedaan door de winnaar van de voorgaande foto, die dus kan sowieso niet meedoen en dus misschien twee keer achter elkaar winnen.
Als deze winnaar de jurering niet doet, doet dat degene die de foto plaatste. Hij of zij mag het eigen onderschrift geen punten geven. (Beklag hierover kan gedaan worden bij de niet-jurerende winnaar en niet in het topic zelf.)
De uitslag wordt de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 bekend gemaakt en hiervoor staat een opmaak ter beschikking.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
Lampard heeft nog niet door dat zijn vrouw met zijn bezem is weggevlogen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef Bayswater het volgende:
Crowdsurfen op engelse voetbalvelden neemt reusachtige vormen aan
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:58 schreef Beschouw het volgende:
Lampard: "I'm a wanker, a wanker, a wanker....
"
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lampard tevreden met geslaagde poging voor het WK zwevend rukken
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef Zjakkie het volgende:
En nog steeds komt zn lul niet onder zn broek uit... hij moet wel een hele kleine hebben
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
Lampard laat zien op welke positie hij het liefst speelt: hangende spits
Nummertje 55, Maikoloquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie heeft deze onzin in de OP gezet?![]()
Doe nou eerst maar ff de OP lezen voordat je klakkeloos iets gaat postenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:48 schreef tomatoman het volgende:
Jumpstyle gaat ook Lampard goed af
Of een toma kloonquote:
wat is het probleem vrolijke fritsquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Doe nou eerst maar ff de OP lezen voordat je klakkeloos iets gaat posten
Oké ik reageerde iets te snel, maar het is te doen gebruikelijk om de afbeeldingslocatie te kopiëren en die tussen img tags te zetten [ img ] [ /img ] (maar dan zonder spaties) en je onderschrift er met bold letters onder te zetten d.m.v. [ b ] [ /b ] (wederom zonder spaties)quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef tomatoman het volgende:
[..]
wat is het probleem vrolijke frits
Ik vind het juist een geweldig ideequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jij gaat met enorme wallen op je bruiloft verschijnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik vind het juist een geweldig idee![]()
Toch hebben julie daar 6 topic's over moeten doen om dat te ontdekkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nummertje 55, Maikolo
Ik heb het even nagezocht, bij hem staat het als eerste!
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik ben een totale nono met fotoshop dus ik laat die competitie aan me voorbij gaan Toma... maar leuk initiatief desondanksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:44 schreef toma het volgende:
misschien dat ik hier een topic kan promoten
Voetbalfoto-fotofok competitie #1
painten mag ook hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben een totale nono met fotoshop dus ik laat die competitie aan me voorbij gaan Toma... maar leuk initiatief desondanks
Lekker lekker, same here, ik ga naar de bioscoop met mijn vrouwtje. Ik heb namelijk een Pathé Unlimited Pasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:24 schreef Beschouw het volgende:
Vanavond pas laat thuis. Hapje eten buiten de deur.
quote:Bayswater
Crowdsurfen op engelse voetbalvelden neemt reusachtige vormen aan
quote:gebruikersnaam
Lampard heeft nog niet door dat zijn vrouw met zijn bezem is weggevlogen
quote:toma
Robben heeft met zijn schwalbe's net als Perez een slechte invloed op de spelersgroep.
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
Lampard tevreden met geslaagde poging voor het WK zwevend rukken
ik snap m zelf ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of Fred Grim. Maar die is wat breder volgens mij.
Ik snap die van toma ook niet helemaal. Beetje uitleg?
Is dat niet Vertonghen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:56 schreef ruud_fr het volgende:
wie is die speler die springt?
Volgens mij ook Vertonghen.quote:
Ben weg. Brabant weer. Tot morgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:25 schreef toma het volgende:
rond 8 uur de uitslag
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
diefstal pionnen Ajax nog steeds een mysterie
quote:vrolijke-frits
Perez geniet zichtbaar van zijn subtiele aanraking
quote:Bjoro
Moet je maar niet staan te Belle, Perez !
quote:TheVulture
Perez: "He coach, da's toch een overtreding?"
Ten Cate: "Nee hoor, hij Ken net"
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
Ten Cate: "Tja, we lachten hem met z'n allen uit en nu is hij boos"
kwestie van humor. Doe mij maar flauwe woordgrapen of seksgrappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef BigFire het volgende:
Bayswater had met vlag en wimpel moeten winnen. geen flauwe woordgrappen of seksueel getinte grappen.. maar iets zien wat anderen niet zien en dan lekker droog formuleren waardoor het plaatje precies klopt.top.
niet overdrijvenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef BigFire het volgende:
Bayswater had met vlag en wimpel moeten winnen. geen flauwe woordgrappen of seksueel getinte grappen.. maar iets zien wat anderen niet zien en dan lekker droog formuleren waardoor het plaatje precies klopt.top.
daar ga je vast mee winnenquote:Op zondag 18 maart 2007 05:46 schreef Nood-kloon het volgende:
[afbeelding]
Ajax krijgt "Jumpen" niet onder de knie.
Nee joh...beetje vroegquote:Op zondag 18 maart 2007 05:46 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik schuif even wat laat in bij dit topic.
...
Nah, zijn dijen zijn niet harig genoegquote:Op zondag 18 maart 2007 11:37 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Foto bevalling Mwanatabu eindelijk openbaar
zn armen wel?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nah, zijn dijen zijn niet harig genoeg![]()
Tuuk, en zijn baardgroei komt ook enigszins in de buurt uiteraard.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
In navolging van Gomez heeft nu ook Alex zijn eigen juichmethode
lijkt wel erg op elkaarquote:Op zondag 18 maart 2007 15:06 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Na Gomes nu ook Alex geblesseerd na uitbundig juichen
quote:SuperRogier
Hamstring versus Alex; 1-0
quote:Zjakkie
De Tank krijgt zijn loop niet meer omhoog
quote:Mwanatabu
Alex ontdoet zich van waxstrip
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Foto bevalling Mwanatabu eindelijk openbaar
Nee, dan had ik iets verzonnen over zijn strakke kontjequote:Op zondag 18 maart 2007 20:37 schreef existenz het volgende:
Typische weer een vrouwenonderschrift(Wel 1 die toepasselijk is trouwens
)
Nou ja.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Sorry Beschouw, maar ik ben niet zo'n fan van verwijzingen naar users.
game on
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:34 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Afellay: "Even voelen waar de wind vandaan komt. Aha, van Oost."
hoog sammy kijk omhoog sammy, want dan word je lekker natquote:Op zondag 18 maart 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Affelay neemt stadionlied Ramses Shaffy letterlijk
Aangezien Mwana de uitslag doet, dacht ik dat ik deze niet uit hoef te leggen
Uitleg kan wel, op aanvraag
Toma, ik voel een band...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
hoog sammy kijk omhoog sammy, want dan word je lekker nat
Oh fuckquote:Op maandag 19 maart 2007 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
hoog sammy kijk omhoog sammy, want dan word je lekker nat
Haha, ik ben zelf ook meer (zelfs geheel) van de meisjes, ware het niet dat je ook een band kunt hebben met mensen die dezelfde humor delen!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou ja.
vitessezuid113 deed toch ook mee?
quote:Op maandag 19 maart 2007 00:16 schreef toma het volgende:
[..]
hoog ibrahim kijk omhoog ibrahim, want dan word je lekker nat
quote:Op zondag 18 maart 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[afbeelding]
Affelay neemt stadionlied Ramses Shaffy letterlijk
Aangezien Mwana de uitslag doet, dacht ik dat ik deze niet uit hoef te leggen
Uitleg kan wel, op aanvraag
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
Nou ja.
vitessezuid113 deed toch ook mee?
Tis Sparta schat. Ken je clubs.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Affelay: "Waar Groningen ligt? Ja, ehm, daarboven ergens."
quote:
quote:-ruud_fr-
-"Kijk, er hangen nieuwe gloeilampen"-
quote:-SuperHarregarre-
-Horen ze tegenwoordig ook bij PSV engelen zingen?-
quote:-Beschouw-
-Afellay: "Even voelen waar de wind vandaan komt. Aha, van Oost."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
-Affelay gooit uitgeslagen tand van op zijn tong bijtende spartaan in de lucht.-
godsamme ben ik net te laatquote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Hey Barry, zie je 'm al, die mol?
Dat was hopelijk een opzettelijke spelfoutquote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Dick Jol analiseert start van Opdam op de 100m sprint
Om te analiseren zit ie toch echt aan de verkeerde kantquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat was hopelijk een opzettelijke spelfout![]()
Maak daar even heel snel groen vanquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Dick Jol: "Rechterhand op geel.."
Het twister idee was dan wel wat duidelijker, maargoed, jij je zitquote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maak daar even heel snel groen van
Plagiaat, jatwerk, kopieerdrift; alles is geoorloofd hier. En achteraf zeiken om de uitslag natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind "de Mol"-onderschriften plagiaat van mijn eerste post.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat was hopelijk een opzettelijke spelfout![]()
allemaal vriendjespolitiekquote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Plagiaat, jatwerk, kopieerdrift; alles is geoorloofd hier. En achteraf zeiken om de uitslag natuurlijk.![]()
zoals zo vaak gebeurt....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind die 'De mol' onderschriften niet echt jatwerk. Het was bij mij ook het eerste wat in me opkwam. En als je niet alle onderschriften doorleest, zoals zovaak gebeurt, zit dat er nogal dik in. Maar de lieve olifant beslist
maar bij één opvatting moet er nog wel een woordje bijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ga je me nu verbeteren op die ene spatie?
Of vind je dat gebeurt met een d moet? Tis namelijk voor 2 uitleggen vatbaar
quote:—Schorpioen--
-Opdam heeft Martins zien juichen en probeert hem na te doen.
Jol " Barry, ik weet niet wat je aan het doen bent, maar dit ziet er niet uit" -
quote:-SuperHarregarre-
-Hey Barry, zie je 'm al, die mol?-
quote:-gebruikersnaam-
-Opdam en Jol spreken sneijder vermanend toe-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-"Hallo, ik ben Dick Jol en ik doe een kikker na"
"Hallo, ik ben Barry Opdam en ik doe een kikker na"-
goeie tactiek danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet de nieuwe foto
Yessss eindelijk weer eens de volle mep.
ik wist wel dat je die sneijder grappen kan waarderen.
Zal zo ff een foto zoeken, dan kan vitessezuid overmorgen ook weer meedoen
ga je schamen. wie is nou DE nummer 10 van argentinie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef toma het volgende:
Riquelme?
Dit onderschrift doet me pijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Toch nog hoop voor Niels Kokmeijer.
Maradona.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ga je schamen. wie is nou DE nummer 10 van argentinie?
dat is ie al 15 jaar ofzo niet meer hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ga je schamen. wie is nou DE nummer 10 van argentinie?
Als je het over mijn post hebt... Alle nummer 10's sindsdien zijn kapot gegaan aan de druk die die positie oplegt, omdat de grote Diego daar heeft gespeelt, het eigenlijk zijn positie en zijn nummer is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
dat is ie al 15 jaar ofzo niet meer hoor
net als Johan met nummer 14 in Nederland.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je het over mijn post hebt... Alle nummer 10's sindsdien zijn kapot gegaan aan de druk die die positie oplegt, omdat de grote Diego daar heeft gespeelt, het eigenlijk zijn positie en zijn nummer is.
In Argentinië is Maradona nog altijd DE nummer 10.
Juistem. Alleen nog extremer, denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
net als Johan met nummer 14 in Nederland.
Wreedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef toma het volgende:
Toch nog hoop voor Niels Kokmeijer.
Fenomenaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Na de eerste de ene poot, nu ook de andere poot uit Tien gedraaid
En dan straks cadeautjes ontvangen hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fenomenaal.
ff bezig jury te beďnvloeden
Kijk maar uit dat ik die oranje paal niet in je ......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:26 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan straks cadeautjes ontvangen he![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik die oranje paal niet in je ......
nee joh, boogerd heeft de mooiste etappe in zn leven gewonnen. Eerder een soort van Feyenoordquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Opnames nieuwe Matrix in volle gang.
Twee keer achter elkaar 2e trouwens...Straks word ik nog een soort Michael Boogerd.
![]()
Was 't maar waar. We mogen nog van geluk spreken met de 5e plaats tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef toma het volgende:
[..]
nee joh, boogerd heeft de mooiste etappe in zn leven gewonnen. Eerder een soort van Feyenoord
dat zeg ik 6e worden is voor Feyenoord hetzelfde als 2e worden. (als je snapt wat ik bedoel)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was 't maar waar. We mogen nog van geluk spreken met de 5e plaats tegenwoordig.![]()
![]()
Ik dig 'em.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
dat zeg ik 6e worden is voor Feyenoord hetzelfde als 2e worden. (als je snapt wat ik bedoel)
vitessezuid is nog niet geweest, dus niet te snel juichenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef toma het volgende:
hoog niveau deze ronde.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
vitessezuid is nog niet geweest, dus niet te snel juichen
een en een is tweequote:En erger nog, nog geen poedelprijs.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef toma het volgende:
Dan mag superharregarre de uitslag doen lijkt me ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft die vitessezuid ff mazzel...
De opmaak staat in de op en daar plak je de onderschriften tussen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom net binnen rollen, misschien iemand met verstand van zaken ofzo?
![]()
![]()
moet je verstand van zaken hebben om goeie humor te hebben ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom net binnen rollen, misschien iemand met verstand van zaken ofzo?
![]()
![]()
jij durftquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Riquelme oefent alvast voor het zwanenmeer.
Over de jury gesproken..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
gebruikersnaam is toch geen jury meer
sorry, sorry, sorry ik heb nog een pc kunnen vinden hier. zal ik nog ff snel de uitslag doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
gebruikersnaam is toch geen jury meer
Doe je dingquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
sorry, sorry, sorry ik heb nog een pc kunnen vinden hier. zal ik nog ff snel de uitslag doen?
Jij zat er dit keer ook dicht bij, maar bent het niet geworden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme vitessezuid, is´ie er toch ingetuind.
Denk je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef SuperRogier het volgende:
Ik geloof dat je een beetje verkeerd geknipt en geplakt hebt..
quote:-toma-
-Toch nog hoop voor Niels Kokmeijer. -
quote:-Beschouw-
-Cole: "Dont fly for me, Argentina"-
quote:-Bayswater-
-Na eerst de ene poot, nu ook de andere poot uit Tien gedraaid-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mwanatabu
-
-Maradona solliciteert nadrukkelijk naar functie als avatar van SuperHarregarre-
nee denk het niet. ik geef meestal eerst de uitleg.quote:
Ik dacht dat die link gewoon van het topic was, niet naar een reply wat het wel was. Ik heb ook vaak iets onder m'n control V staan wat er niet thuishoort en dan toch geplakt wordtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee denk het niet. ik geef meestal eerst de uitleg.
Kon ik nog net vitessezuid stangen
Ik zat voor de derde plaats erg te twijfelen tussen jou , toma , en ruud_fr.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef existenz het volgende:
Ik had de top 3 iets anders ingedeeld, maar deze 3 hoorden er wel in thuis eigenlijk
ik ook, maar dan andersomquote:
tja; waarom deed je dan mee?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
ik ook, maar dan andersom
zag het al aankomen whieeeee
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:56 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Ten Cate juicht om goede beslissing van de scheidsrechter.
de originaliteit spat er vanafquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Ten Cate coacht Sneijder op eigen hoogte
Nee toch. Heeft die gozer zijn laptop niet meegenomen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat jij de uitslag moet doen beschouw, want volgens zijn MSN is bayswater op huwlijksreis
idd, de Voetbalfoto-onderschrift competitie moet bij iedere deelnemer hoger in de prioriteiten-lijst staan dan alle andere activiteiten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee toch. Heeft die gozer zijn laptop niet meegenomen?![]()
zo te zien heb je er maar 15 minuten van gemaaktquote:Op donderdag 22 maart 2007 20:22 schreef Beschouw het volgende:
Ik wacht nog een minuut of 10. Dan komt uitslag.
quote:-ruud_fr-
-Ten Cate coacht Sneijder op eigen hoogte-
quote:-Mwanatabu-
-Ten Cate besluipt cameraman...-
quote:—Schorpioen--
-Ten Cate juicht om goede beslissing van de scheidsrechter.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SuperRogier-
-Ten Cate wordt in zijn rug geschoten door een camera-
O nee, niet pas zaterdag.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:16 schreef -Schorpioen- het volgende:
Gewonnen !!![]()
De nieuwe foto:
[afbeelding]
PS: Ik ben morgen niet online, dus de uitslag is pas ergens zaterdag.
De bal moet blijven rollen, daarom hebben we die regels opgesteld tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
O nee, niet pas zaterdag.Lees OP
quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
De bal moet blijven rollen, daarom hebben we die regels opgesteld toch![]()
Denk het welquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ben ik de enige die geen nieuwe foto ziet?
nopequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Of je vergeet de foto, of je bent het topic aan het volspammenquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:31 schreef Beschouw het volgende:
Peter Bosz showt prijzen van Feyenoord
Het laatstequote:Op donderdag 22 maart 2007 21:35 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Of je vergeet de foto, of je bent het topic aan het volspammen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |