Dat was hopelijk een opzettelijke spelfoutquote:Op maandag 19 maart 2007 20:11 schreef ruud_fr het volgende:
[afbeelding]
Dick Jol analiseert start van Opdam op de 100m sprint
Om te analiseren zit ie toch echt aan de verkeerde kantquote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat was hopelijk een opzettelijke spelfout![]()
Maak daar even heel snel groen vanquote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Dick Jol: "Rechterhand op geel.."
Het twister idee was dan wel wat duidelijker, maargoed, jij je zitquote:Op maandag 19 maart 2007 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maak daar even heel snel groen van
Plagiaat, jatwerk, kopieerdrift; alles is geoorloofd hier. En achteraf zeiken om de uitslag natuurlijk.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind "de Mol"-onderschriften plagiaat van mijn eerste post.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat was hopelijk een opzettelijke spelfout![]()
allemaal vriendjespolitiekquote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Plagiaat, jatwerk, kopieerdrift; alles is geoorloofd hier. En achteraf zeiken om de uitslag natuurlijk.![]()
zoals zo vaak gebeurt....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind die 'De mol' onderschriften niet echt jatwerk. Het was bij mij ook het eerste wat in me opkwam. En als je niet alle onderschriften doorleest, zoals zovaak gebeurt, zit dat er nogal dik in. Maar de lieve olifant beslist
maar bij één opvatting moet er nog wel een woordje bijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ga je me nu verbeteren op die ene spatie?
Of vind je dat gebeurt met een d moet? Tis namelijk voor 2 uitleggen vatbaar
quote:—Schorpioen--
-Opdam heeft Martins zien juichen en probeert hem na te doen.
Jol " Barry, ik weet niet wat je aan het doen bent, maar dit ziet er niet uit" -
quote:-SuperHarregarre-
-Hey Barry, zie je 'm al, die mol?-
quote:-gebruikersnaam-
-Opdam en Jol spreken sneijder vermanend toe-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-"Hallo, ik ben Dick Jol en ik doe een kikker na"
"Hallo, ik ben Barry Opdam en ik doe een kikker na"-
goeie tactiek danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet de nieuwe foto
Yessss eindelijk weer eens de volle mep.
ik wist wel dat je die sneijder grappen kan waarderen.
Zal zo ff een foto zoeken, dan kan vitessezuid overmorgen ook weer meedoen
ga je schamen. wie is nou DE nummer 10 van argentinie?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:56 schreef toma het volgende:
Riquelme?
Dit onderschrift doet me pijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Toch nog hoop voor Niels Kokmeijer.
Maradona.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ga je schamen. wie is nou DE nummer 10 van argentinie?
dat is ie al 15 jaar ofzo niet meer hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ga je schamen. wie is nou DE nummer 10 van argentinie?
Als je het over mijn post hebt... Alle nummer 10's sindsdien zijn kapot gegaan aan de druk die die positie oplegt, omdat de grote Diego daar heeft gespeelt, het eigenlijk zijn positie en zijn nummer is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
dat is ie al 15 jaar ofzo niet meer hoor
net als Johan met nummer 14 in Nederland.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je het over mijn post hebt... Alle nummer 10's sindsdien zijn kapot gegaan aan de druk die die positie oplegt, omdat de grote Diego daar heeft gespeelt, het eigenlijk zijn positie en zijn nummer is.
In Argentinië is Maradona nog altijd DE nummer 10.
Juistem. Alleen nog extremer, denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef toma het volgende:
[..]
net als Johan met nummer 14 in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |