Wreedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:59 schreef toma het volgende:
Toch nog hoop voor Niels Kokmeijer.
Fenomenaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Na de eerste de ene poot, nu ook de andere poot uit Tien gedraaid
En dan straks cadeautjes ontvangen hequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Fenomenaal.
ff bezig jury te beïnvloeden
Kijk maar uit dat ik die oranje paal niet in je ......quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:26 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan straks cadeautjes ontvangen he![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik die oranje paal niet in je ......
nee joh, boogerd heeft de mooiste etappe in zn leven gewonnen. Eerder een soort van Feyenoordquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Opnames nieuwe Matrix in volle gang.
Twee keer achter elkaar 2e trouwens...Straks word ik nog een soort Michael Boogerd.
![]()
Was 't maar waar. We mogen nog van geluk spreken met de 5e plaats tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:27 schreef toma het volgende:
[..]
nee joh, boogerd heeft de mooiste etappe in zn leven gewonnen. Eerder een soort van Feyenoord
dat zeg ik 6e worden is voor Feyenoord hetzelfde als 2e worden. (als je snapt wat ik bedoel)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was 't maar waar. We mogen nog van geluk spreken met de 5e plaats tegenwoordig.![]()
![]()
Ik dig 'em.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:42 schreef toma het volgende:
[..]
dat zeg ik 6e worden is voor Feyenoord hetzelfde als 2e worden. (als je snapt wat ik bedoel)
vitessezuid is nog niet geweest, dus niet te snel juichenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:42 schreef toma het volgende:
hoog niveau deze ronde.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
vitessezuid is nog niet geweest, dus niet te snel juichen
een en een is tweequote:En erger nog, nog geen poedelprijs.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:39 schreef toma het volgende:
Dan mag superharregarre de uitslag doen lijkt me ?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft die vitessezuid ff mazzel...
De opmaak staat in de op en daar plak je de onderschriften tussen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom net binnen rollen, misschien iemand met verstand van zaken ofzo?
![]()
![]()
moet je verstand van zaken hebben om goeie humor te hebben ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kom net binnen rollen, misschien iemand met verstand van zaken ofzo?
![]()
![]()
jij durftquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Riquelme oefent alvast voor het zwanenmeer.
Over de jury gesproken..quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
gebruikersnaam is toch geen jury meer
sorry, sorry, sorry ik heb nog een pc kunnen vinden hier. zal ik nog ff snel de uitslag doen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
gebruikersnaam is toch geen jury meer
Doe je dingquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
sorry, sorry, sorry ik heb nog een pc kunnen vinden hier. zal ik nog ff snel de uitslag doen?
Jij zat er dit keer ook dicht bij, maar bent het niet geworden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme vitessezuid, is´ie er toch ingetuind.
Denk je?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef SuperRogier het volgende:
Ik geloof dat je een beetje verkeerd geknipt en geplakt hebt..
quote:-toma-
-Toch nog hoop voor Niels Kokmeijer. -
quote:-Beschouw-
-Cole: "Dont fly for me, Argentina"-
quote:-Bayswater-
-Na eerst de ene poot, nu ook de andere poot uit Tien gedraaid-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mwanatabu
-
-Maradona solliciteert nadrukkelijk naar functie als avatar van SuperHarregarre-
nee denk het niet. ik geef meestal eerst de uitleg.quote:
Ik dacht dat die link gewoon van het topic was, niet naar een reply wat het wel was. Ik heb ook vaak iets onder m'n control V staan wat er niet thuishoort en dan toch geplakt wordtquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee denk het niet. ik geef meestal eerst de uitleg.
Kon ik nog net vitessezuid stangen
Ik zat voor de derde plaats erg te twijfelen tussen jou , toma , en ruud_fr.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:58 schreef existenz het volgende:
Ik had de top 3 iets anders ingedeeld, maar deze 3 hoorden er wel in thuis eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |