Ten strijde! Voor de grootsheid van atheïsme!quote:about the horrific brutalities committed in the name of "scientific atheism" during the 20th century;
Hij kookt van binnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt wild: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/74467#3367074
Compleet rood aangelopen inderdaadquote:
Ik zag het vanochtend al, helaas kan ik Wilders' site steeds niet bereiken. Meestal staan daar de letterlijke vragen wel. Kan iemand er wel bij / kan ergens anders de vragen vinden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
idd. het milieubewustzijn onder niet-Westerse allochtonen schijnt niet zo groot te zijn en in Marokko is dat nog veel minder misschien dus vang je 2 vlindersvliegen in 1 klapquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet rood aangelopen inderdaad.
Hoop dat Koenders nog meer van dit soort projecten weet te verzinnen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend al, helaas kan ik Wilders' site steeds niet bereiken. Meestal staan daar de letterlijke vragen wel. Kan iemand er wel bij / kan ergens anders de vragen vinden?
quote:Marokkaanse hangjongeren zoeken vlinders op gesubsidieerde reis - Kamervragen
donderdag 15 maart 2007
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Justitie, Ontwikkelingssamenwerking en Wonen, Wijken en Integratie over Marokkaanse hangjongeren die op een gesubsidieerde reis naar Marokko zijn gegaan om vlinders te zoeken 1.)
Heeft u kennisgenomen van het bericht "Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko"?
2.)
Is het waar dat zestien Marokkaanse hangjongeren uit Rotterdam die in aanraking met politie en justitie zijn geweest op een gesubsidieerde reis naar Marokko zijn afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders en meer over natuur en milieu te leren? Is het waar dat de kosten hiervan mede door het Ministerie van Ontwikkelingssamenwerking betaald?
3.)
Zo ja, bent u knettergek geworden?
4.)
Wilt u ervoor zorgen dat dergelijke wanstaltige reizen nooit meer zullen plaatsvinden op kosten van de belastingbetaler en de al betaalde subsidie wordt teruggevorderd?
De quote van de fronpage is wat er op Wilders z'n site staat. Er staat niks van de PVV zelf, alleen maar de berichtgeving uit de telegraaf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend al, helaas kan ik Wilders' site steeds niet bereiken. Meestal staan daar de letterlijke vragen wel. Kan iemand er wel bij / kan ergens anders de vragen vinden?
quote:
Lucebertquote:De zeer oude zingt:
er is niet meer bij weinig
noch is er minder
nog is onzeker wat er was
wat wordt wordt willoos
eerst als het is is het ernst
het herinnert zich heilloos
en blijft ijlings
alles van waarde is weerloos
wordt van aanraakbaarheid rijk
en aan alles gelijk
als het hart van de tijd
als het hart van de tijd
u wordt niet langer gezocht: http://nofly.s3.com/index.jspquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Wel fijn dat ik zonder zorgen weer terug kan naar Nederland.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
u wordt niet langer gezocht: http://nofly.s3.com/index.jsp
geen hangjongere lijkt mij.quote:
Meester Prikkebeen.quote:
Niks mag nog.quote:Tegenwoordig mag dat vast neit meer van Marianne
He Rock! Hoe is Polen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Weer weg van de Zlottysletjes?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wel fijn dat ik zonder zorgen weer terug kan naar Nederland.
Hij had de vraag wat correcter kunnen stellen maar in dit geval vind ik Wilders wel een punt hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Tsja. Er zullen helaas veel mensen zijn die het hogelijk waarderen. Het wordt vaak misbruikt, maar voor dit soort verruwing geldt het echt: alles van waarde is weerloos.
[..]
Lucebert
Polen is een mooie ervaring. Lastige taal om je verstaanbaar te maken en mensen kennen weinig engels. Je ziet dat het land in ontwikkeling is. Veelsteveel verkeer voor de wegen, prachtige huizen naast houten bouwvallen. Oude fiat 126jes naast nieuwe Mercedessen.quote:
quote:
Volgens overspeel je je hand compleet door vragen op deze manier te gaan stellen. Hij maakt enkel een karikatuur van zichzelf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij had de vraag wat correcter kunnen stellen maar in dit geval vind ik Wilders wel een punt hebben.
de leerlingen zitten bij gastgezinnen en vermaken zichzelf vanaf 12.25. Dat betekent elke dag de hele middag en avond vrij om Polen te verkennen. Vanmiddag met de bus richting Warschau.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef sigme het volgende:
Volgens mijn informanten wordt er behoorlijk Duits gesproken, kan je daarmee redden?
Heb je trouwens een klasje aan je kont hangen of ben je zelfstandig op reis?
Hmm daar gaat dan toch wat mis. Je hebt gewoon nog niet de goede kroegen/ tenten opgezochtquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik heb nog geen Zlottysletten gezien! Ben ook s nachts nog 0 keer gebeld met de vraag of ik een vrouw wil.
Poolse vrouwen zijn ook wat verlegen.
en zelfs dat is ongezondquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef sigme het volgende:
Niks mag nog.
Ongelofelijk druk met logistieke problemen op het werk en ook druk met nieuwe producten die nu uitkomen en veel regelwerk vragen. Gelukkig is het over anderhalve week weer rustiger.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef sigme het volgende:
Hoi Napalm, lang niet gezien, heb je de vrouw van de baas al verleid? De baas eens goed de waarheid gezegd? Andere belevenissen?
Dit is ook de goede tijd van het jaar daarvoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:03 schreef Napalm het volgende:
en "dieet" kan bijna weg daar ik de fiets naar het werk heb hervonden (65 min). Goddelijk lichaam, here I cometh!
Dat wordt dan ook binnenkort verbodenquote:
Weg? Waarheen? Wat doen? Hoe?quote:[..]
Ongelofelijk druk met logistieke problemen op het werk en ook druk met nieuwe producten die nu uitkomen en veel regelwerk vragen. Gelukkig is het over anderhalve week weer rustiger.
Bovendien eerst een lang weekend weg. Amai.
Vijf-en-zestig minuten?quote:en "dieet" kan bijna weg daar ik de fiets naar het werk heb hervonden (65 min). Goddelijk lichaam, here I cometh!
Haha en wel volhouden hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef Napalm het volgende:
Het was dan ook een "nu of nooit"-momentje.
Belgie. Neukenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Weg? Waarheen? Wat doen? Hoe?
Enkeltje, als ik iets meer gewend ben kan er er nog wel 5 min vanaf. OV neemt net zoveel tijd in beslag en met den auto is het door de files zo ook 30 minuten. Als ik deze extra fietstijd bespaar op de sportschool speel ik zelfs kiet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Vijf-en-zestig minuten?Is dat een enkeltje of retour? Wat een end! Je heb er gelukkig wel steeds lekkerder weer bij; kom je een beetje langs opwekkende lammetjes en konijntjes en natuurschoon?
In de kamer wel ja maar ik ben bang dat Wilders dat niet eens zo erg vind, electoraal zouden dit soort 'vragen' weleens gunstig kunnen uitpakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens overspeel je je hand compleet door vragen op deze manier te gaan stellen. Hij maakt enkel een karikatuur van zichzelf.
ik heb mn vorige nog (nouja, versie twee nadat het origineel opeens een andere berijder had zonder met mij te overleggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha en wel volhouden hoor!
Heb je al een fiets van de zaak?
quote:
Ik ben onder de indrukquote:[..]
Enkeltje, als ik iets meer gewend ben kan er er nog wel 5 min vanaf. OV neemt net zoveel tijd in beslag en met den auto is het door de files zo ook 30 minuten. Als ik deze extra fietstijd bespaar op de sportschool speel ik zelfs kiet.
Ik doe m'n best het tij te keren.quote:en de lammetjes vallen steeds meer ten prooi aan het oprukkend beton
Verrassingstaktiekquote:
Lekker met de loslopende honden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
Ik doe m'n best het tij te keren.
Zag trouwens vanochtend ergens in een krantje het bericht dat men in Stad schaapjes gaat inzetten om het gras te maaien in Gronings' plantsoenen.
http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinnenland/article1210989.ecequote:SP'er wil senaat in voor PvdD
Donderdag 15 maart 2007 - DEN HAAG - SP-campagnestrateeg Niko Koffeman wil de Eerste Kamer in voor de Partij voor de Dieren. De voorzitter van het wetenschappelijk bureau van de partij staat bovenaan de kandidatenlijst van het partijbestuur van de PvdD. Het congres buigt zich op 1 april over de lijst.
Koffeman was de afgelopen veertien jaar betrokken bij campagnes van de SP. Hij tekende voor de bekende tomaat als logo voor de partij van Jan Marijnissen en bedacht ook de succesvolle slogan 'Stem Tegen, Stem SP'. Maar de dierenbeschermer Koffeman was vier jaar geleden ook betrokken bij de oprichting van de Partij voor de Dieren van Marianne Thieme. Marijnissen zag daar nooit een probleem in. Koffeman noemt het 'spijtig' dat hij bij de SP vertrekt.
Ze zullen overrompeld zijnquote:
Honden zonder zelfbeheersing / controle door de baas -> afmaken. Beter ten koste van een schaap dan een mens.quote:[..]
Lekker met de loslopende honden.
Oh dat is wel duidelijk inderdaad. Het ingaan tegen de gevestigde orde scoort als een tiet momenteel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de kamer wel ja maar ik ben bang dat Wilders dat niet eens zo erg vind, electoraal zouden dit soort 'vragen' weleens gunstig kunnen uitpakken.
Tja dat is ook een methode. Wel gaaf gaan ze dan met een schaapsherder en honden door stad?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]Zag trouwens vanochtend ergens in een krantje het bericht dat men in Stad schaapjes gaat inzetten om het gras te maaien in Gronings' plantsoenen.
PvdD en hun kopstukkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:25 schreef zakjapannertje het volgende:
transfer van de week:
[..]
http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinnenland/article1210989.ece
als het past dan past het. Alleen jammer dat ik eerder al concludeerde dat alle Belgen gek zijn en de vrouwen al helemaal.quote:
Dat mag ook niet van Marianne en al helemaal niet in Groningen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef sigme het volgende:
Honden zonder zelfbeheersing / controle door de baas -> afmaken. Beter ten koste van een schaap dan een mens.
Staat er niet bij. Het is een uitvloeisel van:quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat is ook een methode. Wel gaaf gaan ze dan met een schaapsherder en honden door stad?
http://www.energyvalley.nl/index.php?id=1411quote:Groningen wordt meest duurzame stad van Nederland
Groningen moet de duurzaamste stad van Nederland worden. Het college van burgemeester en wethouders wil dat de noordelijke hoofdstad in 2025 energieneutraal is.
Dat heeft het college vandaag bekendgemaakt in zijn rapport Duurzaamheidsvisie Groningen.
Het college trekt de komende vier jaar 3 miljoen euro uit om 'duurzaamheid bij iedereen tussen de oren te krijgen''.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:54 schreef sigme het volgende:
Hallo! Kantoor..
Daar heb ik niks aan. Compenseer maar gewoon: zorg dat jij wél iets van deze dag & je leven maakt.quote:
Daar is toen nog een gedonder over geweest inderdaad met demonstrerende tokkies met schurfterige honden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:47 schreef Napalm het volgende:
Dat mag ook niet van Marianne en al helemaal niet in Groningen.
Punt is een beetje dat je hier geen predatie hebt van groot wild. Om dan toch een beetje evenwicht te houden en niet te veel kadavers langs de wandelpaden tegen te komen moet de mens zo nu en dan als predator optreden. (of bijvoeren dat zal de PvdD wel leuker vinden maar het is minder verstandig omdat je dan ook de zwakke exemplaren in leven houdt).quote:Maarja, de hond mag vast ook geen schaapjes eten ook al is dat gwewoon de natuur haar gang laten gaan. Net als grazers door laten hongeren in een winters bos.
Ambitieus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan. Compenseer maar gewoon: zorg dat jij wél iets van deze dag & je leven maakt.
Inderdaad. Heb je vanmiddag wat te doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef Monidique het volgende:
Hallo! Terrasweer...
Je bedoelt die punks met de afgemaakte pitbul?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar is toen nog een gedonder over geweest inderdaad met demonstrerende tokkies met schurfterige honden.
Zuipen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je vanmiddag wat te doen?
De Stad der Zienden van José Saramagoquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
Reya, waar komt de uitspraak uit je sig vandaan? Hij is leuk
Meestal wordt daarmee niet genieten van het mooie weer bedoeld.quote:
Ja die ja. Ze stonden ook met ene paar van die vieze honden bij de uitgang van de AH aan de vismarkt briefjes uit te delen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bedoelt die punks met de afgemaakte pitbul?
Ik ben er nog langs gelopen, bij het stadhuis, een toen net afgelopen lawaaidemonstratie die ik van verre had gehoord. Raar geluid is dat, onheilspellend.
Degene met wie je de column schrijft een 'moedige literator' noemen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef Autodidact het volgende:
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
Ik blijf in de buurt, heb al afgesproken. Anders had ik het misschien wel gedaan. Kan altijd nog een andere keer, hè.quote:
Uiteraard. De volgende keer dat de zon schijnt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik blijf in de buurt, heb al afgesproken. Anders had ik het misschien wel gedaan. Kan altijd nog een andere keer, hè.
* ijsbrekertje heeft het op het leuk-om-nog-eens-te-lezen-lijstje gezetquote:
Zetten we toch gewoon wat tijgers uit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
Punt is een beetje dat je hier geen predatie hebt van groot wild. Om dan toch een beetje evenwicht te houden en niet te veel kadavers langs de wandelpaden tegen te komen moet de mens zo nu en dan als predator optreden. (of bijvoeren dat zal de PvdD wel leuker vinden maar het is minder verstandig omdat je dan ook de zwakke exemplaren in leven houdt).
Ze zijn echter matig geschik voor de Hoge Veluwe of de Oostvaardersplassen denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zetten we toch gewoon wat tijgers uit?
Tijgers zijn stoer.
Toen ik dat zei over de Tamils stond Radar voor de deur...quote:
Dat is het leuke aan bollen: als ze het nu niet doen, doen ze het volgend jaar wel, en als ze de plek niet leuk vinden gaan ze of dood, of aan de wandelquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:40 schreef Napalm het volgende:
Bollen zitten in de grond. We zien wel of ze er ook uitkomen. Of neit; er zit zoveel zooi in de tuin dat oorzaak en gevolg moelijk te koppelen zijn.
Sowieso volgende week een tuin-facelift daar een paalwandje nu definitief is doorgerot.
Op de verpakking staat dat ze na het bloeien uitgegraven dienen te worden ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan bollen: als ze het nu niet doen, doen ze het volgend jaar wel, en als ze de plek niet leuk vinden gaan ze of dood, of aan de wandelPleur ze erin, geen omkijken naar
Nope, heb al meer dan een jaar m'n eigen mooie tuintje, helemaal zelf ontworpen en ingerichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat ze na het bloeien uitgegraven dienen te worden ofzo.![]()
Trouwens, ben jij niet veels te jong om je in de tuin te interesseren?
Misschien sturen ze dit gewoon zo, en willen ze het bladje zijn voor Martijn _77, PJO, DrW en MrX.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Degene met wie je de column schrijft een 'moedige literator' noemen.
Ik vind Het morele ongelijk van Europa in Guantánamo anders ook wel weer een mooi voorbeeld van Elseviers kritiekloze volgzaamheid.
Liep net langs het DVHN en daar stond dat het inderdaad inclusief herders met ervaring en gediplomeerde honden isquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Het is een uitvloeisel van:
[..]
http://www.energyvalley.nl/index.php?id=1411
Opwaaiende zomerjurken?quote:
Wat is er de eerste zondag van april?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Liep net langs het DVHN en daar stond dat het inderdaad inclusief herders met ervaring en gediplomeerde honden is.
En van Helpman door het centrum naar het noorden van Stad. Mooie stunt. Al hoop ik neit dat ze de eerste zondag van april gaan beginnen
.
Toen verloor Alva zijn bril.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er de eerste zondag van april?
Aha heb het stukje, op de voorpagina van het DVHN, alleen in het voorbijgaan even snel gelezen.quote:Mijn krantje hier (de pers) zegt dat de schapen vanaf mei verantwoordelijk zijn voor het gras.
Den Briel! Lang niet gehoordquote:
Was toch iets waar ik naar aanleiding van het stukje in het DVHN aan moest denkenquote:
Ik heb een tweede hands tuin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nope, heb al meer dan een jaar m'n eigen mooie tuintje, helemaal zelf ontworpen en ingericht
En verpakkingen moet je niet lezen bij bollen, alleen om te kijken hoe diep ze moeten... Tulpenbehandeling is overrated...![]()
Tja, de mijne is ook tweedehands, hij was helemaal bestraat. Dus stenen eruit getrokken, bleek daaronder nóg een hele tuin vol met stenen te liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb een tweede hands tuin.
Met veel stenen en troep in de grond
Gelukkig wel vette klei.
Ik was met hetzelfde lot beschorenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef du_ke het volgende:
Ben wel eens bij Takens in Balkbrug geweest.
Alsof er geen verschil zit tussen geimporteerde producten en immigrantenquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als men het normaal vind om het vreemde niet te accepteren, zou men ook gewoon producten uit het buitenland, zoals een japanse auto, chinees eten, amerikaanse software etc. niet moeten accepteren.
Wel consistent blijven hè.
Ach ben er 1 keer geweest en dat was wel lache kreeg een lift heen en terug en heb lekker feest gevierd maar een groot succes is anders inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik was met hetzelfde lot beschoren. Wat een ongelooflijke paupertent is dat, alleen maar uit het klei getrokken boerenpummels die niet veel meer kunnen dan 'bier zoepen en brommers kieken'
.
PS: moest ff hierop reageren, doe ik nog te weinig maar ik dacht dat du_ke hierin wel een lotsgenootje kon gebruiken
Zou het verhaal echt zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef Autodidact het volgende:
http://www.klaagmuur.nl/overzicht.php?action=new
Die vierde (jongemoeder21)
Ik moest het even nazoeken...verre verwante Tonnis Garbrand Takens woonde en overleed in Vries in 1905quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:30 schreef sigme het volgende:
In Vries zit een kledingwinkel die Takens heet.
Elseetje; ik vind het nou wel weer mooi geweest in FB, wil je erover slowchatten?quote:
Jahoor, is goed als jij het hier wil beantwoorden, maar dan moet ik het wel later lezen, ik moet nu de hort op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Elseetje; ik vind het nou wel weer mooi geweest in FB, wil je erover slowchatten?
Mijn zusje geeft les in een achterstandswijk - wat daar staat is helemaal niet onwaarschijnlijk. Wat zij ziet, bij huisbezoeken, is onwaarschijnlijk. Maar waar.quote:
http://www.trouw.nl/dever(...).ece/ephimenco_Kunstquote:Jan Peter Balkenende is dood en wordt begraven. Zijn vrouw Bianca wacht amper en laat zich door Jeroen Krabbé veroveren die premier van Nederland wordt.
Amelie Balkenende doet het ook met de nieuwe premier en tevens marionet van haar moeder. Dit is ongeveer, als ik het allemaal goed heb begrepen, de draad van een nieuw toneelstuk van Ilja Leonard Pfeijffer. Dus alvorens in ontsteltenis te verdrinken, beste conservatieve en geborneerde lezer, beseft u wel dat dit Kunst is.
Op JP werd al geürineerd, de pop die hem voorstelde werd opgehangen, zijn hoofd afgehakt dus waarom zou goedzak Pfeijffer hem niet alvast laten sterven? Ilja, verlichte GroenLinkser, heeft een gruwelijke aversie voor het fatsoen en de normen van het (politieke) christendom en zijn beide gewapende armen, het CDA en de ChristenUnie. In café Burgerzaken heeft onze dramaturg lang gepeinsd over de beste manier om dit fatsoen in vervuild wijwater te laten verzuipen. De kunstenaar had ook Wijnand Duyvendak door Geert Wilders van achteren kunnen laten beminnen, maar dat had de partij vast niet leuk gevonden.
Na een paar meter zwaar bier, verzon hij zijn meesterwerk. Niet alleen moest JP dood maar het hele gezin Balkenende moest de modder in. (Met als belichaming van hypocrisie Jeroen Krabbé ‘die de grootste vriend is van iedereen die machtig is’.) Jeroen ‘krijgt’ dus mevrouw Balkenende en ‘ook Amelie dat sappige dochtertje van Balkenende’ (Pfeijffer vorige week op de radio). Dat ‘sappige’ Amelie is nu pas acht jaar maar het geeft niet. Misschien kan een geduldige onderwijzer haar alvast uitleggen wat kunst is. En dat een kunstenaar haar in een driehoekse verhouding met haar moeder en Krabbé in een stuk mag opvoeren. Had je maar niet ‘de dochter van’ moeten zijn, sappig kindje. Is Ilja misschien een infame krabbelaar die zijn drab selectief zeeft? Welnee. Ilja Leonard Pfeijffer de kunstenaar is gewoon voor vrijheid van meningsuiting en deze wordt door de fatsoenrakkers van de christelijke burgerij bedreigd. En hij is ook tegen ‘de islamofobie die nu heerst’ want, zei hij zaterdag in het AD, ‘je moet niet zo spastisch doen als een of andere imam rare dingen zegt.’
Daarentegen mag bij zijn eigen christenfobie heel veel. Ach, en die Amelie is vast zo’n kleine en sappige fundi die op zondag lopend te kerke gaat. Randstedelijke Ilja schreef vorig jaar ook een stuk in het NRC tegen het provincialisme van de boeren die de verkiezingen hebben gewonnen. De naar drek stinkende boeren komen uit Capelle a/d IJssel, de Veluwe, Oss en Venlo. Daarom noteerde hij als conclusie: ‘Maar het land is in de greep van het conservatieve gedachtegoed van zijn rurale staten. Ook in Nederland is dit nu zo. En in 2006 hebben de boeren de macht gegrepen.’ Ilja is een fijnzinnig dichter-dramaturg maar heeft in de randstad wel zijn paradoxale uiterlijk tegen: uitpuilende pens, lang vet haar en Atilla-snor. Het lijkt wel dat hij de laatste tijd bij een Achterhoeks schuurfeest heeft gezeten met op zijn lippen zijn lievelingsliedje ‘De boer is troef’. Vergeef me deze ongehoorde beschimping: ook ik wil wel eens wat Kunstzinnigs doen.
Da's mooi slow danquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jahoor, is goed als jij het hier wil beantwoorden, maar dan moet ik het wel later lezen, ik moet nu de hort op.
Dag allemaal![]()
Geen idee. Iemand eerder geweest die StefanP de bloem der blanke natie vond?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef Monidique het volgende:
Van wie is ConQuestator nou weer een gare kloon?
goed punt hij is in elk geval niet helemaal wies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef Monidique het volgende:
Van wie is ConQuestator nou weer een gare kloon?
Ik ben er dit jaar nog niet geweest, mischien is het nu wat minder tokkie omdat er nu een rookverbod geldt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:31 schreef du_ke het volgende:
Paddepoel. Kom er wel eens een enkele keer maar het is erg Tokkie inderdaad
.
Je hebt gelijk, Paddepoelquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:30 schreef Chewie het volgende:
Bedoel je niet Paddepoel? Dat vind ik zelf nog een stukje meer tokkie dan Selwerd, die heeft tenminste nog een goede AH
Zelfs een fietsverbodquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar nog niet geweest, mischien is het nu wat minder tokkie omdat er nu een rookverbod geldt.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
quote:3. Zo ja, bent u knettergek geworden?
Superslowquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's mooi slow dan. Ik heb er weinig aan toe te voegen, maar als je je eraan ergert dat ik altijd mezelf naar voren moet schuiven, dan is dat voor mij geen reden het niet te doen.
Het was een reactie, in een bijzinnetje, hierop:quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Superslow
Ik vind het prima dat je je niks aantrekt van andere mensen hun ergenissen, maar ik vraag me nog steeds af waar datgene op sloeg wat je plaatste na 'jammer voor Elseetje'. Ik herkende daar namelijk niks in waar we het eerder over hadden gehad.
Jammer voor je als ik niet schroom mijzelf naar voren te schuiven als anderen menen wel even een paar onvriendelijk suggesties over me te moeten typen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koffie, en ik erger me eraan dat jij altijd jezelf naar voren moet schuiven, en het liefst nog even laat zien hoe goed je zelf wel niet bent in de situatie, en wat iedereen verder verkeerd doet. Ryan zuigt net zo hard als die voorbijfokkers, maar feit is dat Ryan niet in zijn eentje het forum verziekt, zoals gezegd, ik heb nagenoeg nooit last van ze. Voorbijfokkers nemen iedereen te grazen, puur om te trollen, en verzieken in het voorbijgaan de meeste topics waar ze hun pootjes inzetten. Ryan heeft behoorlijke redenen om zuur te zijn, lijkt mij.
Ik ging mijn eerste plant planten en ging graven met zo`n klein schepje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tja, de mijne is ook tweedehands, hij was helemaal bestraat. Dus stenen eruit getrokken, bleek daaronder nóg een hele tuin vol met stenen te liggen
Was veel werk, maar daarna had ik 'm precies zo kaal als ik wilde hebben en kon ik er alles inzetten wat ik wildeHij is nog lang niet klaar, maar dat houdt het interessant
neen, mene tekel ontbreekt. Dat is dan ook het probleem; bij de tweesporong kiest het moeilijk zonder bewegwijzering.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:18 schreef sigme het volgende:
Wat is er Napalm? Boze oog op je gevallen?
Sorry, ik had misschien ergens moeten zetten; in het algemeen. Ik vind het niet vreemd dat je jezelf verdedigt, maar het is zo vreemd hoe je zelfs een opmerking als 'tegen andere users ook' gelijk op jezelf kan betrekken. Je had natuurlijk ook kunnen zeggen dat dat inderdaad zo is, maar dat Ryan dat ook doet. Waarom moet je zovaak ik zeggen? Ik lees regelmatig dingen waarbij je niet zozeer zegt wat een ander fout doet, maar wel wat jij doet, en hoe goed dat is, zo zou het moeten, ook al zeg je dat niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was een reactie, in een bijzinnetje, hierop:
[..]
Jammer voor je als ik niet schroom mijzelf naar voren te schuiven als anderen menen wel even een paar onvriendelijk suggesties over me te moeten typen.
Het is trouwens bijna niet na te gaan wat bijvoorbeeld jij zoal weet, meent te weten en meent over die hele geschiedenis, wat ik kan zien is dat je registratiedatum van zover na het begin ervan is dat ik me afvraag hoe compleet je beeld is.
En zo vaak kon ik niet melden wat men allemaal verkeerd doet; uit eigener beweging meld ik daarzo niet veel meer dan typfouten in topictitel en dubbele topics. Daarbuiten reageer ik wel eens op geklaag van anderen. Of is dat wederom melden dat ik buitengewoon geweldig ben en jullie allemaal niet? En die hele kermis van vanmiddag ontstond omdat ik uitdrukkelijk naar mijn persoonlijke mening werd gevraagd. Het zal allemaal best, maar hoe Bleusdude vervolgens erop reageerde schoot me in het verkeerde keelgat, ik heb geen zin om een van die kampen ingetrokken of ingeduwd te worden - en ik verzet me er al bijna twee jaar duidelijk leesbaar tegen. En daar hou ik niet mee op, hoe ergerlijk het ook is. Totdat niemand me meer in die vete betrekt.
Wall Street lager gesloten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
Bloedbad in Manhatten...
Mene tekel? Wat is dat? Plat zeeuws? Enig ontcijferwerk levert de zinvolle suggestie: menig teken. Was dat het? Kan je niet ergens aan een deugdelijk kaartje komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
neen, mene tekel ontbreekt. Dat is dan ook het probleem; bij de tweesporong kiest het moeilijk zonder bewegwijzering.
Waar gaat ie over?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb een column gesubmit op de FP. Nu maar kijken of ie geplaatst wordt.
Tuinaarde kan wel helpen jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik ging mijn eerste plant planten en ging graven met zo`n klein schepje.
Is een klus van 3 dagen geworden. Thans ben ik de trotse bezitter van een spade.
En sinds mij verteld is dat een zak met tuinaarde voor nieuwe plantjes geen "onzin" is maar een goede start doet elke nieuwe generatie borelingen het steeds beter.
quote:Man richt bloedbad aan in Manhattan
Een 32-jarige man met een nepbaard heeft een bloedbad aangericht in Manhattan.
Vuurgevecht
Eerst doorzeefde de man een medewerker van een pizzeria in hartje New York met 15 kogels. Daarna schoot hij twee agenten neer tijdens een achtervolging. Later werd de man door andere agenten gedood na een vuurgevecht van meer dan vijf minuten.
Bestelling
De man deed zijn bestelling in de pizzeria in Manhattan, waarna hij de 35-jarige ober van achteren doorzeefde. Hij vluchtte direct en schoot buiten de twee agenten van de vrijwillige politie (19 en 28 jaar) dood. Een aantal agenten is gewond geraakt. Het motief van de dader is volstrekt onduidelijk.
Vette klei is toch goed genoeg.?quote:
Zaad meot je voorzichtig mee zijn; niet op de rotsen storten en ok niet zomaar op elk vruchtbaar gebied waar je eigenlijk niets wil laten groeien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef Elseetje het volgende:
Net een hele hoop zaadjes gekocht, ben bang dat het nutteloos is omdat ik het toch verpest, maar hopelijk heb ik allemaal mooie plantjes dit jaar
Niet opgelet op school?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Mene tekel? Wat is dat? Plat zeeuws? Enig ontcijferwerk levert de zinvolle suggestie: menig teken. Was dat het? Kan je niet ergens aan een deugdelijk kaartje komen?
Ja, sigme.quote:Ook is Mene Tekel de titel van een novelle van Nescio.
Wat heeft die nepbaard er mee te maken?quote:
Apropos, Apropos, de minvermogenden mogen weer.quote:
Mij geheel nieuw. Dankquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Niet opgelet op school?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nescio#Mene_Tekel
<knip>
De woorden Mene Tekel leven in de Nederlandse taal voort, nu vooral in de vorm van de uitdrukking 'een teken aan de wand', waarmee wordt aangegeven dat er mogelijk onheil dreigt. Ook is Mene Tekel de titel van een novelle van Nescio.
Dat maakt mijn dag waarachtig mooier. Zo ook de klankherhalingquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Apropos, Apropos, de minvermogenden mogen weer.
Braam? Welke oen zet er nou bráám uit? Ik ben gister uren bezig geweest braam uit te roeienquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vette klei is toch goed genoeg.?
Althans dat dacht ik maar mijn braam heeft het heel moeilijk gehad.
Weukveul...RTL zegt het..quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heeft die nepbaard er mee te maken?
Zie die bramen, ik bleef gister gelijk Absalom in de natuur hangen. Of had je dat al gelezen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag waarachtig mooier. Zo ook de klankherhaling! (Absalom, Absalom.)
Dan zal het wel goed zijn.quote:
Daar komt de aap uit de mouw.quote:Volgens onze bronnen is de politieagent die Mulder heeft gedood een vrouw van Marokkaanse afkomst.
Gaat dat over Ondiep?quote:
Het is een beetje vreemd. Een motoragent in nood? Een Marokkaanse motoragente?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat dat over Ondiep?
Ach, noodweer was toch de reden? Kan ik mij best wat bij voorstellen.
"slachtoffer" kwam met een mes op de agent af, die zich net wilde loskoppelen van zijn mobilofoon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een beetje vreemd. Een motoragent in nood? Een Marokkaanse motoragente?Beiden zeer ongeloofwaardig, maar niet onmogelijk.
Da's een versie. Volgens andreen ging het om een honkbalknuppel, en weer anderen hadden het over een wijsvinger. En de gemeente zwijgt, meestal een teken dat er een biculturelequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"slachtoffer" kwam met een mes op de agent af, die zich net wilde loskoppelen van zijn mobilofoon.
Ja zeker. Marokkaanse agente schiet vent die zich kwaad maakt over Marokkaans tuig dood.quote:
Dat laatste klopt wel. Ik denk echter dat dit soort incidenten altijd eens zullen plaatsvinden. Gewoon geen agent aanvallen, daar begint het toch mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's een versie. Volgens andreen ging het om een honkbalknuppel, en weer anderen hadden het over een wijsvinger. En de gemeente zwijgt, meestal een teken dat er een bicultureledader is.
Daarom vermoed ik dat er meer achter zit. Zo iemand gaat niet zo maar achter de politie aan met een mes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wel wrang dat de doodgeschoten man juist iets wilde ondernemen tegen al die hangjongeren die de buurt terroriseren.
Hij was al toegetakeld door dat hangtuig. Hij is wrs compleet uitgeflipt. Jammer dat de agent niet wat beheerst heeft kunnen optreden. Wat wel raar is, dat de agent wel het pistool op tijd uit de holster kreeg, maar niet de geluidskoppeling loskreeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat er meer achter zit. Zo iemand gaat niet zo maar achter de politie aan met een mes.
Ik vind dat eik wat speculatief; de Rijksrecherche zal er wel onderzoek naar doen, die heeft er waarschijnlijk wat beter zicht opquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja zeker. Marokkaanse agente schiet vent die zich kwaad maakt over Marokkaans tuig dood.
Zonder braam geen bramensap.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
Braam? Welke oen zet er nou bráám uit? Ik ben gister uren bezig geweest braam uit te roeien.
liever van wat anders maar bij gebrek sdaaraan: vooruit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij geheel nieuw. Dank.
PS: wil je foto's zien van mijn tuin?
Dat is ook onzin. Een professionele agent had dat anders opgelost, zonder dode.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hulde voor de agent.
Ik ben werkelijk verbaasd hoeveel vertrouwen jij nog in de politie hebt. Ik ben dat punt al ver voorbij, helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij was al toegetakeld door dat hangtuig. Hij is wrs compleet uitgeflipt. Jammer dat de agent niet wat beheerst heeft kunnen optreden. Wat wel raar is, dat de agent wel het pistool op tijd uit de holster kreeg, maar niet de geluidskoppeling loskreeg.
Ik denk niet dat een agent de hangjongeren geholpen heeft, dat wordt echt wel bij de politie onderzocht.
Dat merk je vanzelf. Over Amerika onder andere!quote:
Ik sluit niks uit, maar dat hou je als agent niet lang vol. Gevalletje onervarenheid/incompetentie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk verbaasd hoeveel vertrouwen jij nog in de politie hebt. Ik ben dat punt al ver voorbij, helaas.
Contradictio interminisquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een professionele agent
Het kan, maar die stilte bij OM/gemeente. Erg dom, en verdacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik sluit niks uit, maar dat hou je als agent niet lang vol. Gevalletje onervarenheid/incompetentie.
Waar las je overigens over die agent?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kan, maar die stilte bij OM/gemeente. Erg dom, en verdacht.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zonder braam geen bramensap.![]()
Overigens een stekeloze, gestekt van die bij mn opa in de tuin. In de voortuin wil ik nog een stekelversie die meteen die kutkatten eruit zal houden.
[..]
liever van wat anders maar bij gebrek sdaaraan: vooruit.
http://hoeiboei.web-log.n(...)brusse.html#commentsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar las je overigens over die agent?
Klinkt onheilspellend als dat waar zou zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://hoeiboei.web-log.n(...)brusse.html#comments
Normaal zie je de politie in dit soort gevallen als een bondgenoot. Je moet wel heel ver weg zijn om dat niet in te zien. Ik sluit niet uit dat de politie weer eens niks wilde doen om het tuig aan te pakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk dat de waarheid rond de agent en de tokkie die hij neerschoot uiteindelijk niet zo spannend is. De man was door het dolle heen en de agent reageerde op een mes met kogels, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Dat laatste is helaas een feit. De manier waarop agenten tegenwoordig lastposten aanspreken is gewoon gay.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Normaal zie je de politie in dit soort gevallen als een bondgenoot. Je moet wel heel ver weg zijn om dat niet in te zien. Ik sluit niet uit dat de politie weer eens niks wilde doen om het tuig aan te pakken.
Dat laatste is maar al te waar. Randfiguren moeten bijna de ruiten van het politiegebouw ingooien willen ze wat ondernemen. De hoofdcommissaris persoonlijk kennen helpt ook nog wel eens. In ieder ander geval hebben ze het te druk met flitsen van mensen de 2 km te hard rijden op de snelweg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Normaal zie je de politie in dit soort gevallen als een bondgenoot. Je moet wel heel ver weg zijn om dat niet in te zien. Ik sluit niet uit dat de politie weer eens niks wilde doen om het tuig aan te pakken.
Voor 2 km te hard op de snelweg kunnen ze je helaas geen boete gevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat laatste is maar al te waar. Randfiguren moeten bijna de ruiten van het politiegebouw ingooien willen ze wat ondernemen. De hoofdcommissaris persoonlijk kennen helpt ook nog wel eens. In ieder ander geval hebben ze het te druk met flitsen van mensen de 2 km te hard rijden op de snelweg.
Doe je nu alsof je de beeldspraak niet snapt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor 2 km te hard op de snelweg kunnen ze je helaas geen boete geven.
Je praat weer poep maar dat was al langer duidelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je de beeldspraak niet snapt?
Jij hebt wel ruiten van het politiebureau ingegooid?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je hebt het duidelijk zelf niet meegemaakt. Maar dat kon ik ook wel raden.
Deze man is gewoon geëxecuteerd vanwege zijn kritiek. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja zeker. Marokkaanse agente schiet vent die zich kwaad maakt over Marokkaans tuig dood.
De hangjongeren waren toch Turken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Deze man is gewoon geëxecuteerd vanwege zijn kritiek. Zo simpel is het.
Dat wordt me dus ook niet duidelijk. De een zegt Turken, de andere Marokkanen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef du_ke het volgende:
De hangjongeren waren toch Turken?
Vind je dat grappig? Wacht maar totdat jij aan de beurt bent. Binnenkort hebben autochtonen niks meer te vertellen in Nederland, ook niet in dat dorp waar jij je verschanst hebt.quote:
Hallo, het is Utrecht. Marokkanen natuurlijk. Duhhuh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt me dus ook niet duidelijk. De een zegt Turken, de andere Marokkanen.
Nou, wat mij betreft is het zolangzamerhand wel duidelijk wat daar gebeurd is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er is bijna niets duidelijkBehalve dat de buurtbewoners ontzettend boos zijn geworden door de dood van de medebewoner en vervolgens zijn gaan rellen. Alle andere feiten zijn voorlopig onderwerp van discussie.
Eerder waren het toch voetbalhooligans? Dat lijkt de nieuwste methode om autochtone woede mee af te doen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het was mij uit de media nog niet duidelijk geworden dat het hier om een Marokkanenprobleem ging. Bij NOva waren ze zo verheugd dat het een gezamelijke NL/multikul oorlog tegen de pliesie was.
Het zegt wel weer wat over de media....
Dat vond ik gelijk al een vreemd verhaal, alsof ze die relschoppers geinterviewd hebben/quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Eerder waren het toch voetbalhooligans? Dat lijkt de nieuwste methode om autochtone woede mee af te doen...
Ach mien jong, die papen zijn hier nog niet eens aanbeland.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Wacht maar totdat jij aan de beurt bent. Binnenkort hebben autochtonen niks meer te vertellen in Nederland, ook niet in dat dorp waar jij je verschanst hebt.
Aha, ene Paardestaart (paardestaart@chello.nl) die post op weblog Hoeiboei.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://hoeiboei.web-log.n(...)brusse.html#comments
Papen slaan denk ik wel terug, als het breekpunt bereikt wordt. Althans, dat is mijn inschatting.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef sigme het volgende:
Ach mien jong, die papen zijn hier nog niet eens aanbeland.
Ik ga maar weer eens vredig slapen in mijn rustige buurtje.
bronquote:donderdag 15 maart 2007
Vova (7) stort hart uit bij Annie
Door BRAM LOGGER
UTRECHT - ,,Alstublieft burgemeester, zorg ervoor dat er geen oorlog meer komt in onze wijk.’’ Een schreeuw om ...
...hulp uit het hart van een jonge Ondieper. Vova Movsessian (7), een Nederlands-Armeense leerling uit groep 4 van basisschool Jules Vernes in Ondiep sprak burgemeester Brouwer gistermiddag aan nadat ze een onverwacht bezoek had gebracht aan de Al Aksa moskee, net buiten de afzetting.
Daar sprak Brouwer met de voorzitter van de Turkse moskee onder meer over de problemen met jongeren van Turkse afkomst in Ondiep.
Verlegen stapte Vova onder het toeziend oog van zijn vader op Brouwer af. ,,Ik hoop dat er niet meer zo gevochten wordt voor ons huis, zoals afgelopen maandag,’’ zei hij zacht.
De burgemeester sprak dezelfde hoop uit. Vova’s vader Sayad over de ongeregeldheden van afgelopen maandag: ,,Voor onze deur stond een brandende auto. De ramen van de woonkamer werden steeds heter, ik was bang dat ze zouden springen of dat de auto zou ontploffen. Ik heb mijn twee kinderen naar boven gebracht en ze in mijn kamer aan de achterkant van het huis gelegd. De meest veilige plek.’’
Vova heeft maandagnacht geen oog dicht gedaan. ,,Tot vier uur ’s nachts waren we op, bang voor nieuwe rellen. ’s Morgens om zes uur zat Vova naar herhalingen van het Journaal te kijken. Papa, vroeg Vova me, waarom schiet de politie gewone mensen neer? Zoiets kun je niet uitleggen aan een kind van 7.’’
Jonge politieagenten zouden niet zo snel met een wapen de straat op mogen, zei hij. ,,Agenten die burgers doodschieten, dat mag in Nederland niet voorkomen.’’
Ik bedoelde meer dat voordat de woeste horde der moslims hier is aanbeland, we eerst de tsunami van papen nog moeten krijgen. Zolang zelfs *die* hier nog niet aanbeland zijn maakt ik me niet te sappel over de uitrol van de moslims. Nog afgezien van dat ik de komst ervan niet als rampspoed zie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Papen slaan denk ik wel terug, als het breekpunt bereikt wordt. Althans, dat is mijn inschatting.
Ik begrijp het wel, ik maak alleen nog maar even een relevante opmerking over papen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
Ik bedoelde meer dat voordat de woeste horde der moslims hier is aanbeland, we eerst de tsunami van papen nog moeten krijgen. Zolang zelfs *die* hier nog niet aanbeland zijn maakt ik me niet te sappel over de uitrol van de moslims. Nog afgezien van dat ik de komst ervan niet als rampspoed zie.
'truste!
We zijn missiegebied.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach mien jong, die papen zijn hier nog niet eens aanbeland.
Ik ga maar weer eens vredig slapen in mijn rustige buurtje.
volgens mij zie jij door de Katholieken de papen niet meer...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:01 schreef sigme het volgende:
we eerst de tsunami van papen nog moeten krijgen. Zolang zelfs *die* hier nog niet aanbeland zijn
Jij hoopt op rassenrellen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dat breekpunt komt er welNog voor 2010 zal het goed misgaan.
Waarom sluit je de bomen op in een hek?quote:
beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:
Ik wel. Liever dat dan islamisering. Wat mij betreft gaat heel Nederland in de hens, als het voorkomt dat we hier straks onder de sharia moeten leven.quote:
Dan krijg je er een ander totalitair systeem voor in de plaats terwijl de kans op een sharia in Nederland de binnen de komende zo ongeveer 0 is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik wel. Liever dat dan islamisering. Wat mij betreft gaat heel Nederland in de hens, als het voorkomt dat we hier straks onder de sharia moeten leven.
Dat hek om die bomen zal tegen vraat zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom sluit je de bomen op in een hek?
Die lopen niet weg hoor.
Gun de boom de vrijheid! Bomen vrij!![]()
Verder mot je het gras weer eens maaien.
Wel groot..
Structuurverbetering kan altijd, en ook bodemsamenstelling. Plantjes zijn veeleisendquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vette klei is toch goed genoeg.?
Althans dat dacht ik maar mijn braam heeft het heel moeilijk gehad.
[..]
Zaad meot je voorzichtig mee zijn; niet op de rotsen storten en ok niet zomaar op elk vruchtbaar gebied waar je eigenlijk niets wil laten groeien.
Verder is het lastig spul; ik zie het verschil tussen zaailingen en onkruid niet.
Ik ben erg trots op mezelf dat ik mezelf gister heb weerhouden een braam te kopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Braam? Welke oen zet er nou bráám uit? Ik ben gister uren bezig geweest braam uit te roeien.
Moet je wel mee opletten anders raak je het nooit meer kwijt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef Elseetje het volgende:
Zaad strooi ik eerst uit in zo'n kweekbakkie, en dan in bakken aan de schutting. Ben bang dat ik ze anders kwijtraakVerder blijft bij mij alles staan totdat ik het zat ben, dus ook onkruid
![]()
Er zit verband tussen dit al. Ja, het is groot. Vééls te groot om te maaien. Dus heb ik automagische (quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom sluit je de bomen op in een hek?
Die lopen niet weg hoor.
Gun de boom de vrijheid! Bomen vrij!![]()
Verder mot je het gras weer eens maaien.
Wel groot..
Frambóós! Veel plezier ermee.. Die woekeren ondergrondsquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ben erg trots op mezelf dat ik mezelf gister heb weerhouden een braam te kopen(om precies die reden overigens, ik geloof dat ik straks de vruchten van de braamstruik van m'n buren kan plukken
)
Maar framboos vind ik nog wel gaanEn bessen (rood-wit-blauw, kruis-), aardbeitjes, paprika, courgette, tomaatjes, wat kruiden... Druiven wil ik ook nog
cel·lo·faan (het ~)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:04 schreef Godslasteraar het volgende:
fruit en groente koop je als modern mens gewoon netjes in een cellufaanverpakkinkje bij de A&H.
Zo is dat. En de tuin vol grind en bierkratjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:04 schreef Godslasteraar het volgende:
fruit en groente koop je als modern mens gewoon netjes in een cellufaanverpakkinkje bij de A&H.
vitaminen kun je overigens ook prima uit een pillenpotje halenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zo is dat. En de tuin vol grind en bierkratjes.
wat moet je anders? serieus reageren?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:07 schreef sigme het volgende:
Mogge Godslasteraar. Tsja, niet iedereen komt hier alleen nog maar om wat te zieken & te zuigen.
............
Waar haal je ze anders vandaan danquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
vitaminen kun je overigens ook prima uit een pillenpotje halen
uit A&H appeltjes in een cellofaan verpakkinkje natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:20 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waar haal je ze anders vandaan dan
Uitwijken naar ONZ? Bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wat moet je anders? serieus reageren?![]()
Gadverdamme zeg. Vrijwillig?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
uit A&H appeltjes in een cellofaan verpakkinkje natuurlijk
Ik heb helaas niet zo'n grote tuin als jij, dus ik moet m'n soorten fruit een beetje beperkt houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:16 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen! Al iemand wakker?
[..]
Er zit verband tussen dit al. Ja, het is groot. Vééls te groot om te maaien. Dus heb ik automagische () grasmaaiertjes; op 4 poten. Toevallig zijn die dol op jonge boompjes, vooral wilgen, dus die moeten beschermd worden tegen de grazers.
[..]
Frambóós! Veel plezier ermee.. Die woekeren ondergronds. Ik heb ze ook; in de moestuin, maar die wordt dan ook jaarlijks gefreesd. Dat houdt ze binnen de perken. Ik heb bessenstruiken in de kleuren en soorten die je noemt; je vergeet nog de roze bessen, en een jostabes kan ik je ook aanraden. Ik heb geloof ik een kleine 20 bessensoorten staan. Een paar weken geleden hebben we een tweede druif gekocht; een blauwe voor in de kas, een witte die goed buiten kan staat er al een jaar.
Ik wil een grotere tuinquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je wel mee opletten anders raak je het nooit meer kwijt.
De braamvariant Wijnbes is ook erg lekker woekert niet zo heel erg volgens mij.
Ach mijn tuin bestaat uit niet meer dan het onkruid op het balkonquote:
Wat voor appelboompje?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:44 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n grote tuin als jij, dus ik moet m'n soorten fruit een beetje beperkt houdenIk heb wel nog een appelboompje ook
Framboos staat voorlopig in een pot en komt achter een terras te staan, dus die kan hopelijk niet al te veel aan de wandel... Hoogstens naar de buren
![]()
In de achtertuin heb ik een jonge Elstar staan, in de voortuin een Prunus nogwat, sierappeltje dus. Die blijft ook redelijk smal, maar ze zijn natuurlijk ook altijd in vorm te snoeienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor appelboompje?
Ik heb (samen met die nieuwe druif) nog een paar appelbomen bijgekocht , waaronder een ballerina. Benieuwd hoe dat uitpakt: die worden niet breed (maar geeft helaas ook geen echte eetappels, meer sierappeltjes).
Die wijnbes die du_ke noemt: ik ken alleen de Japanse wijnbes. Die woekert wél, maar is in toom te houden. Heel mooi, zowel bloei als vrucht (heb helaas hier geen foto's bij de hand), en heel lekker. Veel lekkerder dan braam.
De mijne komt bij de batterijen vandaan, sowieso een kweker die wel aan te raden is. In de Betuwe ergens, ik weet niet in welke regio jij zit.
Ja de Japanse wijnbes inderdaad en ik vind ze erg lekker. Maar je moet elk jaar snoeien inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef sigme het volgende:
Die wijnbes die du_ke noemt: ik ken alleen de Japanse wijnbes. Die woekert wél, maar is in toom te houden. Heel mooi, zowel bloei als vrucht (heb helaas hier geen foto's bij de hand), en heel lekker. Veel lekkerder dan braam.
Een prunus is een steenvrucht, dus geen appel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In de achtertuin heb ik een jonge Elstar staan, in de voortuin een Prunus nogwat, sierappeltje dus. Die blijft ook redelijk smal, maar ze zijn natuurlijk ook altijd in vorm te snoeien
De kweker loopt niet weg..quote:Ik woon een stuk dichter bij de betuwe dan jij denk ik (maar da's niet zo moeilijk), maar m'n lief heeft een stop op m'n tuinaankopen gezet
Ik heb er drie, een snoei-experimentje leerde me dat je ze niet bij de grond af moet snoeien, vruchten komen niet op eenjarig hout.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja de Japanse wijnbes inderdaad en ik vind ze erg lekker. Maar je moet elk jaar snoeien inderdaad.
Heb jaren op een Rijkshogerelandbouwschool gezeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje boeren.
He allochtoon, hebben we voor jou niet ergens speciaal een smulbos aangelegd?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje boeren.
M'n ouders hebben ze in een stukje van de tuin en als ze rijp zijn dan is dat echt heerlijk snoepenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er drie, een snoei-experimentje leerde me dat je ze niet bij de grond af moet snoeien, vruchten komen niet op eenjarig hout.
Die wijnbes woekert op de wijze van kornoelje: takken die op de grond komen te liggen gaan wortelen. Een maand geleden heb ik alle nieuwgewortelde takken losgetrokken en elders neergezet; bij de meidoornhaag. Daar mag alles volwoekeren. Kom ik in de zomer wel af en toe plukken.
vergeet je wietplantage nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach mijn tuin bestaat uit niet meer dan het onkruid op het balkon. En op m'n kamer zo'n plant die je niet doodkrijgt wat ook erg verstandig is
.
Zijn er wel in de buurt (vorig jaar werd er om de hoek nog een opgeroldquote:
Kon het proberenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er wel in de buurt (vorig jaar werd er om de hoek nog een opgerold). Maar nee daar begin ik maar niet aan.
Waarom niet? Zeer rendabel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er wel in de buurt (vorig jaar werd er om de hoek nog een opgerold). Maar nee daar begin ik maar niet aan.
Kinderachtig? Is dat niet gewoon horend bij de eeuwig brakke zoekmogelijkheden van fok?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/172946
Hoe kinderachtig...
Erg flauw inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kinderachtig...
Een user genaamd MutantO1 ipv Mutant01?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Kinderachtig? Is dat niet gewoon horend bij de eeuwig brakke zoekmogelijkheden van fok?
Geweldig tochquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel mooi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, dat had ik niet gezien, daarom snapte ik ook al niet wat er kinderachtig was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een user genaamd MutantO1 ipv Mutant01?
Als je een pijpje stekt, krijg je een brouwerij. Goede investering dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:11 schreef Autodidact het volgende:
Zo is dat. En de tuin vol grind en bierkratjes.
Al lang en breed geprobeerd maar helaasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je een pijpje stekt, krijg je een brouwerij. Goede investering dus.
inderdaad, al weer weg neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kinderachtig...
Met barkrukken, lekkere wijven die bier schenken en Deutsche saufmusik na 4 maanden flink water geven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je een pijpje stekt, krijg je een brouwerij. Goede investering dus.
quote:Oud-LPF-Tweede Kamerlid Wien van den Brink moet vertrekken als wethouder van Putten. Hij heeft vorig jaar illegaal bomen gekapt. Hij betaalt een schikking en dat vindt de raad een bekentenis. De twee andere wethouders stapten ook op.
Flauwe van de raad; hij werd beschuldigd van illegaal kappen en is accoord gegaan met een schikking. De raad vond dat 'schuldbekentenis' genoeg voor een motie van wantrouwen.quote:
Tja er zal vast meer gespeeld hebben dan die paar bomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Flauwe van de raad; hij werd beschuldigd van illegaal kappen en is accoord gegaan met een schikking. De raad vond dat 'schuldbekentenis' genoeg voor een motie van wantrouwen.
Lekker college overigensquote:Donderdag 15 maart 2007 is een extra raadsvergadering geweest over de bomenkap van wethouder W. van den Brink.
Tijdens deze vergadering hebben de oppositiepartijen ChristenUnie, PvdA/GroenLinks en VVD een motie van wantrouwen jegens wethouder Van den Brink ingediend. De strekking van de motie was dat:
· een wethouder, als houder der wet, een voorbeeldfunctie heeft;
· integriteit een hoog goed is in het openbaar bestuur;
· door zijn handelwijze wethouder Van den Brink het aanzien van zijn publieke ambt heeft geschaad;
· Hij hierdoor de integriteit van het openbaar bestuur in Putten in diskrediet heeft gebracht.
Deze motie is mede ondersteund door het CDA. De motie is - na hoofdelijke stemming - met 12 stemmen voor en 7 stemmen tegen aanvaard. Gemeentebelangen heeft daarop de steun aan het college ingetrokken.
Het college heeft zich hierover beraden en burgemeester mr. B.J. van Putten heeft meegedeeld dat de drie wethouders W. van den Brink (GB), F.W. Fabriek (CDA) en N. Gerritsen (SGP) hun ontslag hebben ingediend.
Gevolg van het bovenstaande is dat de politieke partijen opnieuw collegeonderhandelingen moeten starten om te komen tot de vorming van een nieuw college. Tot die tijd zal de burgemeester de lopende zaken afhandelen.
Tot nader bericht zijn alle raads- en commissievergaderingen geannuleerd.
"Take me to your leader"quote:Op Sunday 25 February 2007 @ 11:21 schreef Danny het volgende:
winters kunnen mij niet warm genoeg zijn. Mag gemiddeld nog wel een graad of 10 bij
[/quote]Ach hij is wat simpel.quote:
L'enfer, c'est les autresquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef PJORourke het volgende:
Wir sind die anderen
Wir sind die anderen
Die anderen das sind wir
Die anderen das sind wir
Moet je nu net het enige moment dat Sartre gelijk had op tafel gooien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
L'enfer, c'est les autres
Oh, hij heeft nog een ander momentje gehad, een bijzonder fraai ontluisterend moment. Even kijken of ik dat kan terugvinden. Ik denk eigenlijk dat het uit de mond van de Beauvoir kwam, maar kniesoor die daarop let.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet je nu net het enige moment dat Sartre gelijk had op tafel gooien?
Het is weer aangepastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:09 schreef One_of_the_few het volgende:
Op http://www.nu.nl/ zien ze de opmerkingen van Wilders in de categorie sport.![]()
De natuur zijn gang laten gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:16 schreef sigme het volgende:
Er zit verband tussen dit al. Ja, het is groot. Vééls te groot om te maaien. Dus heb ik automagische () grasmaaiertjes; op 4 poten. Toevallig zijn die dol op jonge boompjes, vooral wilgen, dus die moeten beschermd worden tegen de grazers.
Blof = Go(e)dquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wRClO3Dwf88
Opdat je van Blof geneest.
http://www.refdag.nl/arti(...)ating+gevangene.htmlquote:DEN HAAG - Gedetineerden moeten hun vervroegde invrijheidsstelling weer gaan verdienen met goed gedrag. De Tweede Kamer gaat akkoord met een wetsvoorstel hierover.
De vuistregel dat gedetineerden op vrije voeten komen zodra zij twee derde van hun straf hebben uitgezeten, verdwijnt. Vervroegde invrijheidstelling wordt vervangen door een regeling waarbij gevangenen alleen onder voorwaarden eerder vrijkomen. Gedetineerden die zich misdragen, worden later of zelfs helemaal niet vervroegd vrijgelaten.
Leugensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hey, PJORourke, jouw armenocide Albayrak stemde in 2004 voor voor een motie waarin de genocide erkend werd.
Dat klopt. Typisch PvdA-draaikonterij om te laf te zijn om er vervolgens commentaar op te geven. De etnisch Turkse stem is kennelijk belangrijker dan integriteit en de waarheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hey, PJORourke, jouw armenocide Albayrak stemde in 2004 voor voor een motie waarin de genocide erkend werd.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat klopt. Typisch PvdA-draaikonterij om te laf te zijn om er vervolgens commentaar op te geven. De etnisch Turkse stem is kennelijk belangrijker dan integriteit en de waarheid.
Maar onopgeleid en besoffen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Monidique het volgende:
U maakt nu kennis met Hyperintelligent.
Alleen mensen met minstens een beetje verstand begrijpen dat het een het ander niet uitsluit.quote:
ach, het maakt niet uit of de kat zwart of wit is, als het maar muizen vangtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
BBC-presentator vandaag: "If Mao Zedong were alive today, he'd be turning in his grave..."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
BBC-presentator vandaag: "If Mao Zedong were alive today, he'd be turning in his grave..."
Niet per definitie, maar een geniaal iemand die opleiding weigert, is ehhh... best wel dom.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:01 schreef Monidique het volgende:
Alleen mensen met minstens een beetje verstand begrijpen dat het een het ander niet uitsluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |