Contradictio interminisquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een professionele agent
Het kan, maar die stilte bij OM/gemeente. Erg dom, en verdacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik sluit niks uit, maar dat hou je als agent niet lang vol. Gevalletje onervarenheid/incompetentie.
Waar las je overigens over die agent?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het kan, maar die stilte bij OM/gemeente. Erg dom, en verdacht.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zonder braam geen bramensap.![]()
Overigens een stekeloze, gestekt van die bij mn opa in de tuin. In de voortuin wil ik nog een stekelversie die meteen die kutkatten eruit zal houden.
[..]
liever van wat anders maar bij gebrek sdaaraan: vooruit.
http://hoeiboei.web-log.n(...)brusse.html#commentsquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waar las je overigens over die agent?
Klinkt onheilspellend als dat waar zou zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://hoeiboei.web-log.n(...)brusse.html#comments
Normaal zie je de politie in dit soort gevallen als een bondgenoot. Je moet wel heel ver weg zijn om dat niet in te zien. Ik sluit niet uit dat de politie weer eens niks wilde doen om het tuig aan te pakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk dat de waarheid rond de agent en de tokkie die hij neerschoot uiteindelijk niet zo spannend is. De man was door het dolle heen en de agent reageerde op een mes met kogels, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Dat laatste is helaas een feit. De manier waarop agenten tegenwoordig lastposten aanspreken is gewoon gay.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Normaal zie je de politie in dit soort gevallen als een bondgenoot. Je moet wel heel ver weg zijn om dat niet in te zien. Ik sluit niet uit dat de politie weer eens niks wilde doen om het tuig aan te pakken.
Dat laatste is maar al te waar. Randfiguren moeten bijna de ruiten van het politiegebouw ingooien willen ze wat ondernemen. De hoofdcommissaris persoonlijk kennen helpt ook nog wel eens. In ieder ander geval hebben ze het te druk met flitsen van mensen de 2 km te hard rijden op de snelweg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Normaal zie je de politie in dit soort gevallen als een bondgenoot. Je moet wel heel ver weg zijn om dat niet in te zien. Ik sluit niet uit dat de politie weer eens niks wilde doen om het tuig aan te pakken.
Voor 2 km te hard op de snelweg kunnen ze je helaas geen boete gevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat laatste is maar al te waar. Randfiguren moeten bijna de ruiten van het politiegebouw ingooien willen ze wat ondernemen. De hoofdcommissaris persoonlijk kennen helpt ook nog wel eens. In ieder ander geval hebben ze het te druk met flitsen van mensen de 2 km te hard rijden op de snelweg.
Doe je nu alsof je de beeldspraak niet snapt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor 2 km te hard op de snelweg kunnen ze je helaas geen boete geven.
Je praat weer poep maar dat was al langer duidelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je de beeldspraak niet snapt?
Jij hebt wel ruiten van het politiebureau ingegooid?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Je hebt het duidelijk zelf niet meegemaakt. Maar dat kon ik ook wel raden.
Deze man is gewoon geëxecuteerd vanwege zijn kritiek. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja zeker. Marokkaanse agente schiet vent die zich kwaad maakt over Marokkaans tuig dood.
De hangjongeren waren toch Turken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Deze man is gewoon geëxecuteerd vanwege zijn kritiek. Zo simpel is het.
Dat wordt me dus ook niet duidelijk. De een zegt Turken, de andere Marokkanen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:41 schreef du_ke het volgende:
De hangjongeren waren toch Turken?
Vind je dat grappig? Wacht maar totdat jij aan de beurt bent. Binnenkort hebben autochtonen niks meer te vertellen in Nederland, ook niet in dat dorp waar jij je verschanst hebt.quote:
Hallo, het is Utrecht. Marokkanen natuurlijk. Duhhuh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt me dus ook niet duidelijk. De een zegt Turken, de andere Marokkanen.
Nou, wat mij betreft is het zolangzamerhand wel duidelijk wat daar gebeurd is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Er is bijna niets duidelijkBehalve dat de buurtbewoners ontzettend boos zijn geworden door de dood van de medebewoner en vervolgens zijn gaan rellen. Alle andere feiten zijn voorlopig onderwerp van discussie.
Eerder waren het toch voetbalhooligans? Dat lijkt de nieuwste methode om autochtone woede mee af te doen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het was mij uit de media nog niet duidelijk geworden dat het hier om een Marokkanenprobleem ging. Bij NOva waren ze zo verheugd dat het een gezamelijke NL/multikul oorlog tegen de pliesie was.
Het zegt wel weer wat over de media....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |