"Take me to your leader"quote:Op Sunday 25 February 2007 @ 11:21 schreef Danny het volgende:
winters kunnen mij niet warm genoeg zijn. Mag gemiddeld nog wel een graad of 10 bij
[/quote]Ach hij is wat simpel.quote:
L'enfer, c'est les autresquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef PJORourke het volgende:
Wir sind die anderen
Wir sind die anderen
Die anderen das sind wir
Die anderen das sind wir
Moet je nu net het enige moment dat Sartre gelijk had op tafel gooien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
L'enfer, c'est les autres
Oh, hij heeft nog een ander momentje gehad, een bijzonder fraai ontluisterend moment. Even kijken of ik dat kan terugvinden. Ik denk eigenlijk dat het uit de mond van de Beauvoir kwam, maar kniesoor die daarop let.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet je nu net het enige moment dat Sartre gelijk had op tafel gooien?
Het is weer aangepastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:09 schreef One_of_the_few het volgende:
Op http://www.nu.nl/ zien ze de opmerkingen van Wilders in de categorie sport.![]()
De natuur zijn gang laten gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:16 schreef sigme het volgende:
Er zit verband tussen dit al. Ja, het is groot. Vééls te groot om te maaien. Dus heb ik automagische () grasmaaiertjes; op 4 poten. Toevallig zijn die dol op jonge boompjes, vooral wilgen, dus die moeten beschermd worden tegen de grazers.
Blof = Go(e)dquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wRClO3Dwf88
Opdat je van Blof geneest.
http://www.refdag.nl/arti(...)ating+gevangene.htmlquote:DEN HAAG - Gedetineerden moeten hun vervroegde invrijheidsstelling weer gaan verdienen met goed gedrag. De Tweede Kamer gaat akkoord met een wetsvoorstel hierover.
De vuistregel dat gedetineerden op vrije voeten komen zodra zij twee derde van hun straf hebben uitgezeten, verdwijnt. Vervroegde invrijheidstelling wordt vervangen door een regeling waarbij gevangenen alleen onder voorwaarden eerder vrijkomen. Gedetineerden die zich misdragen, worden later of zelfs helemaal niet vervroegd vrijgelaten.
Leugensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hey, PJORourke, jouw armenocide Albayrak stemde in 2004 voor voor een motie waarin de genocide erkend werd.
Dat klopt. Typisch PvdA-draaikonterij om te laf te zijn om er vervolgens commentaar op te geven. De etnisch Turkse stem is kennelijk belangrijker dan integriteit en de waarheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hey, PJORourke, jouw armenocide Albayrak stemde in 2004 voor voor een motie waarin de genocide erkend werd.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat klopt. Typisch PvdA-draaikonterij om te laf te zijn om er vervolgens commentaar op te geven. De etnisch Turkse stem is kennelijk belangrijker dan integriteit en de waarheid.
Maar onopgeleid en besoffen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Monidique het volgende:
U maakt nu kennis met Hyperintelligent.
Alleen mensen met minstens een beetje verstand begrijpen dat het een het ander niet uitsluit.quote:
ach, het maakt niet uit of de kat zwart of wit is, als het maar muizen vangtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
BBC-presentator vandaag: "If Mao Zedong were alive today, he'd be turning in his grave..."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
BBC-presentator vandaag: "If Mao Zedong were alive today, he'd be turning in his grave..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |