Heb jaren op een Rijkshogerelandbouwschool gezeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje boeren.
He allochtoon, hebben we voor jou niet ergens speciaal een smulbos aangelegd?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje boeren.
M'n ouders hebben ze in een stukje van de tuin en als ze rijp zijn dan is dat echt heerlijk snoepenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er drie, een snoei-experimentje leerde me dat je ze niet bij de grond af moet snoeien, vruchten komen niet op eenjarig hout.
Die wijnbes woekert op de wijze van kornoelje: takken die op de grond komen te liggen gaan wortelen. Een maand geleden heb ik alle nieuwgewortelde takken losgetrokken en elders neergezet; bij de meidoornhaag. Daar mag alles volwoekeren. Kom ik in de zomer wel af en toe plukken.
vergeet je wietplantage nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach mijn tuin bestaat uit niet meer dan het onkruid op het balkon. En op m'n kamer zo'n plant die je niet doodkrijgt wat ook erg verstandig is
.
Zijn er wel in de buurt (vorig jaar werd er om de hoek nog een opgeroldquote:
Kon het proberenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er wel in de buurt (vorig jaar werd er om de hoek nog een opgerold). Maar nee daar begin ik maar niet aan.
Waarom niet? Zeer rendabel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er wel in de buurt (vorig jaar werd er om de hoek nog een opgerold). Maar nee daar begin ik maar niet aan.
Kinderachtig? Is dat niet gewoon horend bij de eeuwig brakke zoekmogelijkheden van fok?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/172946
Hoe kinderachtig...
Erg flauw inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kinderachtig...
Een user genaamd MutantO1 ipv Mutant01?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Kinderachtig? Is dat niet gewoon horend bij de eeuwig brakke zoekmogelijkheden van fok?
Geweldig tochquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel mooi!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, dat had ik niet gezien, daarom snapte ik ook al niet wat er kinderachtig was.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een user genaamd MutantO1 ipv Mutant01?
Als je een pijpje stekt, krijg je een brouwerij. Goede investering dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:11 schreef Autodidact het volgende:
Zo is dat. En de tuin vol grind en bierkratjes.
Al lang en breed geprobeerd maar helaasquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je een pijpje stekt, krijg je een brouwerij. Goede investering dus.
inderdaad, al weer weg neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe kinderachtig...
Met barkrukken, lekkere wijven die bier schenken en Deutsche saufmusik na 4 maanden flink water geven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je een pijpje stekt, krijg je een brouwerij. Goede investering dus.
quote:Oud-LPF-Tweede Kamerlid Wien van den Brink moet vertrekken als wethouder van Putten. Hij heeft vorig jaar illegaal bomen gekapt. Hij betaalt een schikking en dat vindt de raad een bekentenis. De twee andere wethouders stapten ook op.
Flauwe van de raad; hij werd beschuldigd van illegaal kappen en is accoord gegaan met een schikking. De raad vond dat 'schuldbekentenis' genoeg voor een motie van wantrouwen.quote:
Tja er zal vast meer gespeeld hebben dan die paar bomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Flauwe van de raad; hij werd beschuldigd van illegaal kappen en is accoord gegaan met een schikking. De raad vond dat 'schuldbekentenis' genoeg voor een motie van wantrouwen.
Lekker college overigensquote:Donderdag 15 maart 2007 is een extra raadsvergadering geweest over de bomenkap van wethouder W. van den Brink.
Tijdens deze vergadering hebben de oppositiepartijen ChristenUnie, PvdA/GroenLinks en VVD een motie van wantrouwen jegens wethouder Van den Brink ingediend. De strekking van de motie was dat:
· een wethouder, als houder der wet, een voorbeeldfunctie heeft;
· integriteit een hoog goed is in het openbaar bestuur;
· door zijn handelwijze wethouder Van den Brink het aanzien van zijn publieke ambt heeft geschaad;
· Hij hierdoor de integriteit van het openbaar bestuur in Putten in diskrediet heeft gebracht.
Deze motie is mede ondersteund door het CDA. De motie is - na hoofdelijke stemming - met 12 stemmen voor en 7 stemmen tegen aanvaard. Gemeentebelangen heeft daarop de steun aan het college ingetrokken.
Het college heeft zich hierover beraden en burgemeester mr. B.J. van Putten heeft meegedeeld dat de drie wethouders W. van den Brink (GB), F.W. Fabriek (CDA) en N. Gerritsen (SGP) hun ontslag hebben ingediend.
Gevolg van het bovenstaande is dat de politieke partijen opnieuw collegeonderhandelingen moeten starten om te komen tot de vorming van een nieuw college. Tot die tijd zal de burgemeester de lopende zaken afhandelen.
Tot nader bericht zijn alle raads- en commissievergaderingen geannuleerd.
"Take me to your leader"quote:Op Sunday 25 February 2007 @ 11:21 schreef Danny het volgende:
winters kunnen mij niet warm genoeg zijn. Mag gemiddeld nog wel een graad of 10 bij
[/quote]Ach hij is wat simpel.quote:
L'enfer, c'est les autresquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef PJORourke het volgende:
Wir sind die anderen
Wir sind die anderen
Die anderen das sind wir
Die anderen das sind wir
Moet je nu net het enige moment dat Sartre gelijk had op tafel gooien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
L'enfer, c'est les autres
Oh, hij heeft nog een ander momentje gehad, een bijzonder fraai ontluisterend moment. Even kijken of ik dat kan terugvinden. Ik denk eigenlijk dat het uit de mond van de Beauvoir kwam, maar kniesoor die daarop let.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet je nu net het enige moment dat Sartre gelijk had op tafel gooien?
Het is weer aangepastquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:09 schreef One_of_the_few het volgende:
Op http://www.nu.nl/ zien ze de opmerkingen van Wilders in de categorie sport.![]()
De natuur zijn gang laten gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:16 schreef sigme het volgende:
Er zit verband tussen dit al. Ja, het is groot. Vééls te groot om te maaien. Dus heb ik automagische () grasmaaiertjes; op 4 poten. Toevallig zijn die dol op jonge boompjes, vooral wilgen, dus die moeten beschermd worden tegen de grazers.
Blof = Go(e)dquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wRClO3Dwf88
Opdat je van Blof geneest.
http://www.refdag.nl/arti(...)ating+gevangene.htmlquote:DEN HAAG - Gedetineerden moeten hun vervroegde invrijheidsstelling weer gaan verdienen met goed gedrag. De Tweede Kamer gaat akkoord met een wetsvoorstel hierover.
De vuistregel dat gedetineerden op vrije voeten komen zodra zij twee derde van hun straf hebben uitgezeten, verdwijnt. Vervroegde invrijheidstelling wordt vervangen door een regeling waarbij gevangenen alleen onder voorwaarden eerder vrijkomen. Gedetineerden die zich misdragen, worden later of zelfs helemaal niet vervroegd vrijgelaten.
Leugensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hey, PJORourke, jouw armenocide Albayrak stemde in 2004 voor voor een motie waarin de genocide erkend werd.
Dat klopt. Typisch PvdA-draaikonterij om te laf te zijn om er vervolgens commentaar op te geven. De etnisch Turkse stem is kennelijk belangrijker dan integriteit en de waarheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Hey, PJORourke, jouw armenocide Albayrak stemde in 2004 voor voor een motie waarin de genocide erkend werd.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat klopt. Typisch PvdA-draaikonterij om te laf te zijn om er vervolgens commentaar op te geven. De etnisch Turkse stem is kennelijk belangrijker dan integriteit en de waarheid.
Maar onopgeleid en besoffen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Monidique het volgende:
U maakt nu kennis met Hyperintelligent.
Alleen mensen met minstens een beetje verstand begrijpen dat het een het ander niet uitsluit.quote:
ach, het maakt niet uit of de kat zwart of wit is, als het maar muizen vangtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
BBC-presentator vandaag: "If Mao Zedong were alive today, he'd be turning in his grave..."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:00 schreef Monidique het volgende:
BBC-presentator vandaag: "If Mao Zedong were alive today, he'd be turning in his grave..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |