Apropos, Apropos, de minvermogenden mogen weer.quote:
Mij geheel nieuw. Dankquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Niet opgelet op school?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nescio#Mene_Tekel
<knip>
De woorden Mene Tekel leven in de Nederlandse taal voort, nu vooral in de vorm van de uitdrukking 'een teken aan de wand', waarmee wordt aangegeven dat er mogelijk onheil dreigt. Ook is Mene Tekel de titel van een novelle van Nescio.
Dat maakt mijn dag waarachtig mooier. Zo ook de klankherhalingquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Apropos, Apropos, de minvermogenden mogen weer.
Braam? Welke oen zet er nou bráám uit? Ik ben gister uren bezig geweest braam uit te roeienquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
Vette klei is toch goed genoeg.?
Althans dat dacht ik maar mijn braam heeft het heel moeilijk gehad.
Weukveul...RTL zegt het..quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heeft die nepbaard er mee te maken?
Zie die bramen, ik bleef gister gelijk Absalom in de natuur hangen. Of had je dat al gelezen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag waarachtig mooier. Zo ook de klankherhaling! (Absalom, Absalom.)
Dan zal het wel goed zijn.quote:
Daar komt de aap uit de mouw.quote:Volgens onze bronnen is de politieagent die Mulder heeft gedood een vrouw van Marokkaanse afkomst.
Gaat dat over Ondiep?quote:
Het is een beetje vreemd. Een motoragent in nood? Een Marokkaanse motoragente?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat dat over Ondiep?
Ach, noodweer was toch de reden? Kan ik mij best wat bij voorstellen.
"slachtoffer" kwam met een mes op de agent af, die zich net wilde loskoppelen van zijn mobilofoon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is een beetje vreemd. Een motoragent in nood? Een Marokkaanse motoragente?Beiden zeer ongeloofwaardig, maar niet onmogelijk.
Da's een versie. Volgens andreen ging het om een honkbalknuppel, en weer anderen hadden het over een wijsvinger. En de gemeente zwijgt, meestal een teken dat er een biculturelequote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
"slachtoffer" kwam met een mes op de agent af, die zich net wilde loskoppelen van zijn mobilofoon.
Ja zeker. Marokkaanse agente schiet vent die zich kwaad maakt over Marokkaans tuig dood.quote:
Dat laatste klopt wel. Ik denk echter dat dit soort incidenten altijd eens zullen plaatsvinden. Gewoon geen agent aanvallen, daar begint het toch mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's een versie. Volgens andreen ging het om een honkbalknuppel, en weer anderen hadden het over een wijsvinger. En de gemeente zwijgt, meestal een teken dat er een bicultureledader is.
Daarom vermoed ik dat er meer achter zit. Zo iemand gaat niet zo maar achter de politie aan met een mes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wel wrang dat de doodgeschoten man juist iets wilde ondernemen tegen al die hangjongeren die de buurt terroriseren.
Hij was al toegetakeld door dat hangtuig. Hij is wrs compleet uitgeflipt. Jammer dat de agent niet wat beheerst heeft kunnen optreden. Wat wel raar is, dat de agent wel het pistool op tijd uit de holster kreeg, maar niet de geluidskoppeling loskreeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daarom vermoed ik dat er meer achter zit. Zo iemand gaat niet zo maar achter de politie aan met een mes.
Ik vind dat eik wat speculatief; de Rijksrecherche zal er wel onderzoek naar doen, die heeft er waarschijnlijk wat beter zicht opquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja zeker. Marokkaanse agente schiet vent die zich kwaad maakt over Marokkaans tuig dood.
Zonder braam geen bramensap.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
Braam? Welke oen zet er nou bráám uit? Ik ben gister uren bezig geweest braam uit te roeien.
liever van wat anders maar bij gebrek sdaaraan: vooruit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij geheel nieuw. Dank.
PS: wil je foto's zien van mijn tuin?
Dat is ook onzin. Een professionele agent had dat anders opgelost, zonder dode.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hulde voor de agent.
Ik ben werkelijk verbaasd hoeveel vertrouwen jij nog in de politie hebt. Ik ben dat punt al ver voorbij, helaas.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij was al toegetakeld door dat hangtuig. Hij is wrs compleet uitgeflipt. Jammer dat de agent niet wat beheerst heeft kunnen optreden. Wat wel raar is, dat de agent wel het pistool op tijd uit de holster kreeg, maar niet de geluidskoppeling loskreeg.
Ik denk niet dat een agent de hangjongeren geholpen heeft, dat wordt echt wel bij de politie onderzocht.
Dat merk je vanzelf. Over Amerika onder andere!quote:
Ik sluit niks uit, maar dat hou je als agent niet lang vol. Gevalletje onervarenheid/incompetentie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk verbaasd hoeveel vertrouwen jij nog in de politie hebt. Ik ben dat punt al ver voorbij, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |