quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt wild: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/74467#3367074
quote:3. Zo ja, bent u knettergek geworden?
Superslowquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's mooi slow dan. Ik heb er weinig aan toe te voegen, maar als je je eraan ergert dat ik altijd mezelf naar voren moet schuiven, dan is dat voor mij geen reden het niet te doen.
Het was een reactie, in een bijzinnetje, hierop:quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Superslow
Ik vind het prima dat je je niks aantrekt van andere mensen hun ergenissen, maar ik vraag me nog steeds af waar datgene op sloeg wat je plaatste na 'jammer voor Elseetje'. Ik herkende daar namelijk niks in waar we het eerder over hadden gehad.
Jammer voor je als ik niet schroom mijzelf naar voren te schuiven als anderen menen wel even een paar onvriendelijk suggesties over me te moeten typen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koffie, en ik erger me eraan dat jij altijd jezelf naar voren moet schuiven, en het liefst nog even laat zien hoe goed je zelf wel niet bent in de situatie, en wat iedereen verder verkeerd doet. Ryan zuigt net zo hard als die voorbijfokkers, maar feit is dat Ryan niet in zijn eentje het forum verziekt, zoals gezegd, ik heb nagenoeg nooit last van ze. Voorbijfokkers nemen iedereen te grazen, puur om te trollen, en verzieken in het voorbijgaan de meeste topics waar ze hun pootjes inzetten. Ryan heeft behoorlijke redenen om zuur te zijn, lijkt mij.
Ik ging mijn eerste plant planten en ging graven met zo`n klein schepje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tja, de mijne is ook tweedehands, hij was helemaal bestraat. Dus stenen eruit getrokken, bleek daaronder nóg een hele tuin vol met stenen te liggen
Was veel werk, maar daarna had ik 'm precies zo kaal als ik wilde hebben en kon ik er alles inzetten wat ik wildeHij is nog lang niet klaar, maar dat houdt het interessant
neen, mene tekel ontbreekt. Dat is dan ook het probleem; bij de tweesporong kiest het moeilijk zonder bewegwijzering.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:18 schreef sigme het volgende:
Wat is er Napalm? Boze oog op je gevallen?
Sorry, ik had misschien ergens moeten zetten; in het algemeen. Ik vind het niet vreemd dat je jezelf verdedigt, maar het is zo vreemd hoe je zelfs een opmerking als 'tegen andere users ook' gelijk op jezelf kan betrekken. Je had natuurlijk ook kunnen zeggen dat dat inderdaad zo is, maar dat Ryan dat ook doet. Waarom moet je zovaak ik zeggen? Ik lees regelmatig dingen waarbij je niet zozeer zegt wat een ander fout doet, maar wel wat jij doet, en hoe goed dat is, zo zou het moeten, ook al zeg je dat niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Het was een reactie, in een bijzinnetje, hierop:
[..]
Jammer voor je als ik niet schroom mijzelf naar voren te schuiven als anderen menen wel even een paar onvriendelijk suggesties over me te moeten typen.
Het is trouwens bijna niet na te gaan wat bijvoorbeeld jij zoal weet, meent te weten en meent over die hele geschiedenis, wat ik kan zien is dat je registratiedatum van zover na het begin ervan is dat ik me afvraag hoe compleet je beeld is.
En zo vaak kon ik niet melden wat men allemaal verkeerd doet; uit eigener beweging meld ik daarzo niet veel meer dan typfouten in topictitel en dubbele topics. Daarbuiten reageer ik wel eens op geklaag van anderen. Of is dat wederom melden dat ik buitengewoon geweldig ben en jullie allemaal niet? En die hele kermis van vanmiddag ontstond omdat ik uitdrukkelijk naar mijn persoonlijke mening werd gevraagd. Het zal allemaal best, maar hoe Bleusdude vervolgens erop reageerde schoot me in het verkeerde keelgat, ik heb geen zin om een van die kampen ingetrokken of ingeduwd te worden - en ik verzet me er al bijna twee jaar duidelijk leesbaar tegen. En daar hou ik niet mee op, hoe ergerlijk het ook is. Totdat niemand me meer in die vete betrekt.
Wall Street lager gesloten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
Bloedbad in Manhatten...
Mene tekel? Wat is dat? Plat zeeuws? Enig ontcijferwerk levert de zinvolle suggestie: menig teken. Was dat het? Kan je niet ergens aan een deugdelijk kaartje komenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
neen, mene tekel ontbreekt. Dat is dan ook het probleem; bij de tweesporong kiest het moeilijk zonder bewegwijzering.
Waar gaat ie over?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb een column gesubmit op de FP. Nu maar kijken of ie geplaatst wordt.
Tuinaarde kan wel helpen jaquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik ging mijn eerste plant planten en ging graven met zo`n klein schepje.
Is een klus van 3 dagen geworden. Thans ben ik de trotse bezitter van een spade.
En sinds mij verteld is dat een zak met tuinaarde voor nieuwe plantjes geen "onzin" is maar een goede start doet elke nieuwe generatie borelingen het steeds beter.
quote:Man richt bloedbad aan in Manhattan
Een 32-jarige man met een nepbaard heeft een bloedbad aangericht in Manhattan.
Vuurgevecht
Eerst doorzeefde de man een medewerker van een pizzeria in hartje New York met 15 kogels. Daarna schoot hij twee agenten neer tijdens een achtervolging. Later werd de man door andere agenten gedood na een vuurgevecht van meer dan vijf minuten.
Bestelling
De man deed zijn bestelling in de pizzeria in Manhattan, waarna hij de 35-jarige ober van achteren doorzeefde. Hij vluchtte direct en schoot buiten de twee agenten van de vrijwillige politie (19 en 28 jaar) dood. Een aantal agenten is gewond geraakt. Het motief van de dader is volstrekt onduidelijk.
Vette klei is toch goed genoeg.?quote:
Zaad meot je voorzichtig mee zijn; niet op de rotsen storten en ok niet zomaar op elk vruchtbaar gebied waar je eigenlijk niets wil laten groeien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef Elseetje het volgende:
Net een hele hoop zaadjes gekocht, ben bang dat het nutteloos is omdat ik het toch verpest, maar hopelijk heb ik allemaal mooie plantjes dit jaar
Niet opgelet op school?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Mene tekel? Wat is dat? Plat zeeuws? Enig ontcijferwerk levert de zinvolle suggestie: menig teken. Was dat het? Kan je niet ergens aan een deugdelijk kaartje komen?
Ja, sigme.quote:Ook is Mene Tekel de titel van een novelle van Nescio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |