abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:59:30 #126
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47308263
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt wild : http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/74467#3367074
quote:
3. Zo ja, bent u knettergek geworden?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47309038
En dan vragen PvdA en GroenLinks aanhangers waar toch die steun voor Wilders vandaan komt... omdat dat tuig niet aangepakt wordt, heel simpel.
Net ook een mooie rapportage uit de wijk Ondiep op nota bene het NOS Journaal. Gingen ze even dat tuig in beeld brengen... oftewel kut Marokkaantjes op scooters.
pi_47309568
Op mij kwam die knakker die 2 keer voorbijkwam op z'n scooter eerder antilliaans ofzo over.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47309710
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Da's mooi slow dan . Ik heb er weinig aan toe te voegen, maar als je je eraan ergert dat ik altijd mezelf naar voren moet schuiven, dan is dat voor mij geen reden het niet te doen.
Superslow
Ik vind het prima dat je je niks aantrekt van andere mensen hun ergenissen, maar ik vraag me nog steeds af waar datgene op sloeg wat je plaatste na 'jammer voor Elseetje'. Ik herkende daar namelijk niks in waar we het eerder over hadden gehad.
pi_47310565
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:46 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Superslow
Ik vind het prima dat je je niks aantrekt van andere mensen hun ergenissen, maar ik vraag me nog steeds af waar datgene op sloeg wat je plaatste na 'jammer voor Elseetje'. Ik herkende daar namelijk niks in waar we het eerder over hadden gehad.
Het was een reactie, in een bijzinnetje, hierop:
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:33 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan koffie, en ik erger me eraan dat jij altijd jezelf naar voren moet schuiven, en het liefst nog even laat zien hoe goed je zelf wel niet bent in de situatie, en wat iedereen verder verkeerd doet. Ryan zuigt net zo hard als die voorbijfokkers, maar feit is dat Ryan niet in zijn eentje het forum verziekt, zoals gezegd, ik heb nagenoeg nooit last van ze. Voorbijfokkers nemen iedereen te grazen, puur om te trollen, en verzieken in het voorbijgaan de meeste topics waar ze hun pootjes inzetten. Ryan heeft behoorlijke redenen om zuur te zijn, lijkt mij.
Jammer voor je als ik niet schroom mijzelf naar voren te schuiven als anderen menen wel even een paar onvriendelijk suggesties over me te moeten typen.

Het is trouwens bijna niet na te gaan wat bijvoorbeeld jij zoal weet, meent te weten en meent over die hele geschiedenis, wat ik kan zien is dat je registratiedatum van zover na het begin ervan is dat ik me afvraag hoe compleet je beeld is.

En zo vaak kon ik niet melden wat men allemaal verkeerd doet; uit eigener beweging meld ik daarzo niet veel meer dan typfouten in topictitel en dubbele topics. Daarbuiten reageer ik wel eens op geklaag van anderen. Of is dat wederom melden dat ik buitengewoon geweldig ben en jullie allemaal niet? En die hele kermis van vanmiddag ontstond omdat ik uitdrukkelijk naar mijn persoonlijke mening werd gevraagd. Het zal allemaal best, maar hoe Bleusdude vervolgens erop reageerde schoot me in het verkeerde keelgat, ik heb geen zin om een van die kampen ingetrokken of ingeduwd te worden - en ik verzet me er al bijna twee jaar duidelijk leesbaar tegen. En daar hou ik niet mee op, hoe ergerlijk het ook is. Totdat niemand me meer in die vete betrekt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:15:52 #131
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47310776
Absit omen

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_47310852
Wat is er Napalm? Boze oog op je gevallen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:19:13 #133
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47310885
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Tja, de mijne is ook tweedehands, hij was helemaal bestraat. Dus stenen eruit getrokken, bleek daaronder nóg een hele tuin vol met stenen te liggen
Was veel werk, maar daarna had ik 'm precies zo kaal als ik wilde hebben en kon ik er alles inzetten wat ik wilde Hij is nog lang niet klaar, maar dat houdt het interessant
Ik ging mijn eerste plant planten en ging graven met zo`n klein schepje.

Is een klus van 3 dagen geworden. Thans ben ik de trotse bezitter van een spade.

En sinds mij verteld is dat een zak met tuinaarde voor nieuwe plantjes geen "onzin" is maar een goede start doet elke nieuwe generatie borelingen het steeds beter.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:21:48 #134
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47310956
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:18 schreef sigme het volgende:
Wat is er Napalm? Boze oog op je gevallen?
neen, mene tekel ontbreekt. Dat is dan ook het probleem; bij de tweesporong kiest het moeilijk zonder bewegwijzering.
pi_47311008
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Het was een reactie, in een bijzinnetje, hierop:
[..]

Jammer voor je als ik niet schroom mijzelf naar voren te schuiven als anderen menen wel even een paar onvriendelijk suggesties over me te moeten typen.

Het is trouwens bijna niet na te gaan wat bijvoorbeeld jij zoal weet, meent te weten en meent over die hele geschiedenis, wat ik kan zien is dat je registratiedatum van zover na het begin ervan is dat ik me afvraag hoe compleet je beeld is.

En zo vaak kon ik niet melden wat men allemaal verkeerd doet; uit eigener beweging meld ik daarzo niet veel meer dan typfouten in topictitel en dubbele topics. Daarbuiten reageer ik wel eens op geklaag van anderen. Of is dat wederom melden dat ik buitengewoon geweldig ben en jullie allemaal niet? En die hele kermis van vanmiddag ontstond omdat ik uitdrukkelijk naar mijn persoonlijke mening werd gevraagd. Het zal allemaal best, maar hoe Bleusdude vervolgens erop reageerde schoot me in het verkeerde keelgat, ik heb geen zin om een van die kampen ingetrokken of ingeduwd te worden - en ik verzet me er al bijna twee jaar duidelijk leesbaar tegen. En daar hou ik niet mee op, hoe ergerlijk het ook is. Totdat niemand me meer in die vete betrekt.
Sorry, ik had misschien ergens moeten zetten; in het algemeen. Ik vind het niet vreemd dat je jezelf verdedigt, maar het is zo vreemd hoe je zelfs een opmerking als 'tegen andere users ook' gelijk op jezelf kan betrekken. Je had natuurlijk ook kunnen zeggen dat dat inderdaad zo is, maar dat Ryan dat ook doet. Waarom moet je zovaak ik zeggen? Ik lees regelmatig dingen waarbij je niet zozeer zegt wat een ander fout doet, maar wel wat jij doet, en hoe goed dat is, zo zou het moeten, ook al zeg je dat niet.

Niet in die vete getrokken willen worden is niet ergelijk, daar heb je groot gelijk in, het ging mij meer over het algemeen. Daarom snap ik ook niet dat je het jammer voor me vindt dat je niet stopt met jezelf verdedigen, dat moet je vooral ook doen als je dat nodig vindt. Waar ik het over had was wat ik hierboven beschrijf.

Ik ben inderdaad te laat geregistreerd om dat zielige gedoe meegemaakt te hebben, maar ik heb wel een hoop links gekregen van de betreffende topics waar wat te lezen viel. En dan kom ik terug op m'n originele reactie: Ryan doet net zo achtelijk, maar hoe hij behandelt wordt is gewoon niet normaal. Wat hij 2 jaar geleden ook gezegd heeft. En zoals ook al gezegd; Ryan zie ik bijna nooit een topic verzieken, dat zie ik de heilige drie-eenheid met de regelmaat van de klok doen.
pi_47311011
Bloedbad in Manhatten...
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:24:17 #137
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47311031
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
Bloedbad in Manhatten...
Wall Street lager gesloten?
pi_47311036
Zo, ik heb een column gesubmit op de FP. Nu maar kijken of ie geplaatst wordt.
pi_47311061
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:21 schreef Napalm het volgende:

[..]

neen, mene tekel ontbreekt. Dat is dan ook het probleem; bij de tweesporong kiest het moeilijk zonder bewegwijzering.
Mene tekel? Wat is dat? Plat zeeuws? Enig ontcijferwerk levert de zinvolle suggestie: menig teken. Was dat het? Kan je niet ergens aan een deugdelijk kaartje komen ?
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:25:35 #140
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47311079
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef pberends het volgende:
Zo, ik heb een column gesubmit op de FP. Nu maar kijken of ie geplaatst wordt.
Waar gaat ie over?
pi_47311085
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Ik ging mijn eerste plant planten en ging graven met zo`n klein schepje.

Is een klus van 3 dagen geworden. Thans ben ik de trotse bezitter van een spade.

En sinds mij verteld is dat een zak met tuinaarde voor nieuwe plantjes geen "onzin" is maar een goede start doet elke nieuwe generatie borelingen het steeds beter.
Tuinaarde kan wel helpen ja Een spade is ook handig

Heb overigens begrepen dat het inderdaad wel handig is als je je tulpenbollen verplaatst elk jaar, anders bloeien ze de volgende keer niet meer...

Net een hele hoop zaadjes gekocht, ben bang dat het nutteloos is omdat ik het toch verpest, maar hopelijk heb ik allemaal mooie plantjes dit jaar
pi_47311126
Overigens ga ik weer, dagdag
pi_47311142
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wall Street lager gesloten?
Nee, 3 doden na wilde schietpartij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_47311144
Dag.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47311172
quote:
Man richt bloedbad aan in Manhattan
Een 32-jarige man met een nepbaard heeft een bloedbad aangericht in Manhattan.

Vuurgevecht
Eerst doorzeefde de man een medewerker van een pizzeria in hartje New York met 15 kogels. Daarna schoot hij twee agenten neer tijdens een achtervolging. Later werd de man door andere agenten gedood na een vuurgevecht van meer dan vijf minuten.

Bestelling
De man deed zijn bestelling in de pizzeria in Manhattan, waarna hij de 35-jarige ober van achteren doorzeefde. Hij vluchtte direct en schoot buiten de twee agenten van de vrijwillige politie (19 en 28 jaar) dood. Een aantal agenten is gewond geraakt. Het motief van de dader is volstrekt onduidelijk.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:31:13 #146
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47311267
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef Elseetje het volgende:

Tuinaarde kan wel helpen ja
Vette klei is toch goed genoeg.?
Althans dat dacht ik maar mijn braam heeft het heel moeilijk gehad.
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef Elseetje het volgende:
Net een hele hoop zaadjes gekocht, ben bang dat het nutteloos is omdat ik het toch verpest, maar hopelijk heb ik allemaal mooie plantjes dit jaar
Zaad meot je voorzichtig mee zijn; niet op de rotsen storten en ok niet zomaar op elk vruchtbaar gebied waar je eigenlijk niets wil laten groeien.

Verder is het lastig spul; ik zie het verschil tussen zaailingen en onkruid niet.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:32:30 #147
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_47311316
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Mene tekel? Wat is dat? Plat zeeuws? Enig ontcijferwerk levert de zinvolle suggestie: menig teken. Was dat het? Kan je niet ergens aan een deugdelijk kaartje komen ?
Niet opgelet op school?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Nescio#Mene_Tekel
+
Belsazar (of Belsassar) is de zoon van Nebukadnezer en de laatste koning van Babylon, volgens het boek Daniël van de Bijbel.

Belsazar gaf een groot feest voor duizend van zijn machthebbers. Tijdens de maaltijd gebruikten dezen op bevel van Belsazar de bekers uit de tempel van Jeruzalem. Ineens verscheen er een hand die in een onbekend schrift op de muur schreef. Koning Belsazar vroeg aan de wijzen van Babel het schrift te verklaren, maar geen van hen kon het. Daarop haalde men Daniël, die de tekst uitlegde. Het was een waarschuwing van God vanwege Belsazars heiligschennis. De woorden waren Mené Mené Tekèl Ufarsin.

Daniël verklaarde deze woorden als volgt: Mene: 'God heeft uw koningschap geteld en er een einde aan gemaakt'. Tekel: 'Gij zijt in de weegschaal gewogen en te licht bevonden'. Upharsin: 'Uw koninkrijk is gebroken en aan de Meden en Perzen gegeven'. Daniël werd hierop benoemd tot een van de drie rijksbestuurders van het land. Diezelfde nacht vielen de Perzen Babylon aan en werd koning Belsazar vermoord.

Het bijbelse verhaal heeft meerdere kunstenaars geïnspireerd. Rembrandt schilderde "Belsazars feest" in 1635. Het hangt in de Londense National Gallery (zie hiernaast). De Engelse componist sir William Walton componeerde het oratorium "Belshazars Feast".

De woorden Mene Tekel leven in de Nederlandse taal voort, nu vooral in de vorm van de uitdrukking 'een teken aan de wand', waarmee wordt aangegeven dat er mogelijk onheil dreigt. Ook is Mene Tekel de titel van een novelle van Nescio.
pi_47311351
quote:
Ook is Mene Tekel de titel van een novelle van Nescio.
Ja, sigme.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:34:12 #149
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47311374
Goedenavond.
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 19:36:07 #150
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47311438
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat heeft die nepbaard er mee te maken?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')