Ten strijde! Voor de grootsheid van atheïsme!quote:about the horrific brutalities committed in the name of "scientific atheism" during the 20th century;
Hij kookt van binnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt wild: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/74467#3367074
Compleet rood aangelopen inderdaadquote:
Ik zag het vanochtend al, helaas kan ik Wilders' site steeds niet bereiken. Meestal staan daar de letterlijke vragen wel. Kan iemand er wel bij / kan ergens anders de vragen vinden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders wordt wild: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/74467#3367074
idd. het milieubewustzijn onder niet-Westerse allochtonen schijnt niet zo groot te zijn en in Marokko is dat nog veel minder misschien dus vang je 2 vlindersvliegen in 1 klapquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet rood aangelopen inderdaad.
Hoop dat Koenders nog meer van dit soort projecten weet te verzinnen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend al, helaas kan ik Wilders' site steeds niet bereiken. Meestal staan daar de letterlijke vragen wel. Kan iemand er wel bij / kan ergens anders de vragen vinden?
quote:Marokkaanse hangjongeren zoeken vlinders op gesubsidieerde reis - Kamervragen
donderdag 15 maart 2007
Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de Ministers van Justitie, Ontwikkelingssamenwerking en Wonen, Wijken en Integratie over Marokkaanse hangjongeren die op een gesubsidieerde reis naar Marokko zijn gegaan om vlinders te zoeken 1.)
Heeft u kennisgenomen van het bericht "Hangjongeren op vlinderjacht in Marokko"?
2.)
Is het waar dat zestien Marokkaanse hangjongeren uit Rotterdam die in aanraking met politie en justitie zijn geweest op een gesubsidieerde reis naar Marokko zijn afgereisd om op zoek te gaan naar vlinders en meer over natuur en milieu te leren? Is het waar dat de kosten hiervan mede door het Ministerie van Ontwikkelingssamenwerking betaald?
3.)
Zo ja, bent u knettergek geworden?
4.)
Wilt u ervoor zorgen dat dergelijke wanstaltige reizen nooit meer zullen plaatsvinden op kosten van de belastingbetaler en de al betaalde subsidie wordt teruggevorderd?
De quote van de fronpage is wat er op Wilders z'n site staat. Er staat niks van de PVV zelf, alleen maar de berichtgeving uit de telegraaf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend al, helaas kan ik Wilders' site steeds niet bereiken. Meestal staan daar de letterlijke vragen wel. Kan iemand er wel bij / kan ergens anders de vragen vinden?
quote:
Lucebertquote:De zeer oude zingt:
er is niet meer bij weinig
noch is er minder
nog is onzeker wat er was
wat wordt wordt willoos
eerst als het is is het ernst
het herinnert zich heilloos
en blijft ijlings
alles van waarde is weerloos
wordt van aanraakbaarheid rijk
en aan alles gelijk
als het hart van de tijd
als het hart van de tijd
u wordt niet langer gezocht: http://nofly.s3.com/index.jspquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Wel fijn dat ik zonder zorgen weer terug kan naar Nederland.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
u wordt niet langer gezocht: http://nofly.s3.com/index.jsp
geen hangjongere lijkt mij.quote:
Meester Prikkebeen.quote:
Niks mag nog.quote:Tegenwoordig mag dat vast neit meer van Marianne
He Rock! Hoe is Polen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
goedemorgen dames en heren.
Weer weg van de Zlottysletjes?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wel fijn dat ik zonder zorgen weer terug kan naar Nederland.
Hij had de vraag wat correcter kunnen stellen maar in dit geval vind ik Wilders wel een punt hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Tsja. Er zullen helaas veel mensen zijn die het hogelijk waarderen. Het wordt vaak misbruikt, maar voor dit soort verruwing geldt het echt: alles van waarde is weerloos.
[..]
Lucebert
Polen is een mooie ervaring. Lastige taal om je verstaanbaar te maken en mensen kennen weinig engels. Je ziet dat het land in ontwikkeling is. Veelsteveel verkeer voor de wegen, prachtige huizen naast houten bouwvallen. Oude fiat 126jes naast nieuwe Mercedessen.quote:
quote:
Volgens overspeel je je hand compleet door vragen op deze manier te gaan stellen. Hij maakt enkel een karikatuur van zichzelf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij had de vraag wat correcter kunnen stellen maar in dit geval vind ik Wilders wel een punt hebben.
de leerlingen zitten bij gastgezinnen en vermaken zichzelf vanaf 12.25. Dat betekent elke dag de hele middag en avond vrij om Polen te verkennen. Vanmiddag met de bus richting Warschau.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef sigme het volgende:
Volgens mijn informanten wordt er behoorlijk Duits gesproken, kan je daarmee redden?
Heb je trouwens een klasje aan je kont hangen of ben je zelfstandig op reis?
Hmm daar gaat dan toch wat mis. Je hebt gewoon nog niet de goede kroegen/ tenten opgezochtquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik heb nog geen Zlottysletten gezien! Ben ook s nachts nog 0 keer gebeld met de vraag of ik een vrouw wil.
Poolse vrouwen zijn ook wat verlegen.
en zelfs dat is ongezondquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef sigme het volgende:
Niks mag nog.
Ongelofelijk druk met logistieke problemen op het werk en ook druk met nieuwe producten die nu uitkomen en veel regelwerk vragen. Gelukkig is het over anderhalve week weer rustiger.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:44 schreef sigme het volgende:
Hoi Napalm, lang niet gezien, heb je de vrouw van de baas al verleid? De baas eens goed de waarheid gezegd? Andere belevenissen?
Dit is ook de goede tijd van het jaar daarvoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:03 schreef Napalm het volgende:
en "dieet" kan bijna weg daar ik de fiets naar het werk heb hervonden (65 min). Goddelijk lichaam, here I cometh!
Dat wordt dan ook binnenkort verbodenquote:
Weg? Waarheen? Wat doen? Hoe?quote:[..]
Ongelofelijk druk met logistieke problemen op het werk en ook druk met nieuwe producten die nu uitkomen en veel regelwerk vragen. Gelukkig is het over anderhalve week weer rustiger.
Bovendien eerst een lang weekend weg. Amai.
Vijf-en-zestig minuten?quote:en "dieet" kan bijna weg daar ik de fiets naar het werk heb hervonden (65 min). Goddelijk lichaam, here I cometh!
Haha en wel volhouden hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef Napalm het volgende:
Het was dan ook een "nu of nooit"-momentje.
Belgie. Neukenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Weg? Waarheen? Wat doen? Hoe?
Enkeltje, als ik iets meer gewend ben kan er er nog wel 5 min vanaf. OV neemt net zoveel tijd in beslag en met den auto is het door de files zo ook 30 minuten. Als ik deze extra fietstijd bespaar op de sportschool speel ik zelfs kiet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Vijf-en-zestig minuten?Is dat een enkeltje of retour? Wat een end! Je heb er gelukkig wel steeds lekkerder weer bij; kom je een beetje langs opwekkende lammetjes en konijntjes en natuurschoon?
In de kamer wel ja maar ik ben bang dat Wilders dat niet eens zo erg vind, electoraal zouden dit soort 'vragen' weleens gunstig kunnen uitpakken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens overspeel je je hand compleet door vragen op deze manier te gaan stellen. Hij maakt enkel een karikatuur van zichzelf.
ik heb mn vorige nog (nouja, versie twee nadat het origineel opeens een andere berijder had zonder met mij te overleggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha en wel volhouden hoor!
Heb je al een fiets van de zaak?
quote:
Ik ben onder de indrukquote:[..]
Enkeltje, als ik iets meer gewend ben kan er er nog wel 5 min vanaf. OV neemt net zoveel tijd in beslag en met den auto is het door de files zo ook 30 minuten. Als ik deze extra fietstijd bespaar op de sportschool speel ik zelfs kiet.
Ik doe m'n best het tij te keren.quote:en de lammetjes vallen steeds meer ten prooi aan het oprukkend beton
Verrassingstaktiekquote:
Lekker met de loslopende honden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
Ik doe m'n best het tij te keren.
Zag trouwens vanochtend ergens in een krantje het bericht dat men in Stad schaapjes gaat inzetten om het gras te maaien in Gronings' plantsoenen.
http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinnenland/article1210989.ecequote:SP'er wil senaat in voor PvdD
Donderdag 15 maart 2007 - DEN HAAG - SP-campagnestrateeg Niko Koffeman wil de Eerste Kamer in voor de Partij voor de Dieren. De voorzitter van het wetenschappelijk bureau van de partij staat bovenaan de kandidatenlijst van het partijbestuur van de PvdD. Het congres buigt zich op 1 april over de lijst.
Koffeman was de afgelopen veertien jaar betrokken bij campagnes van de SP. Hij tekende voor de bekende tomaat als logo voor de partij van Jan Marijnissen en bedacht ook de succesvolle slogan 'Stem Tegen, Stem SP'. Maar de dierenbeschermer Koffeman was vier jaar geleden ook betrokken bij de oprichting van de Partij voor de Dieren van Marianne Thieme. Marijnissen zag daar nooit een probleem in. Koffeman noemt het 'spijtig' dat hij bij de SP vertrekt.
Ze zullen overrompeld zijnquote:
Honden zonder zelfbeheersing / controle door de baas -> afmaken. Beter ten koste van een schaap dan een mens.quote:[..]
Lekker met de loslopende honden.
Oh dat is wel duidelijk inderdaad. Het ingaan tegen de gevestigde orde scoort als een tiet momenteel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de kamer wel ja maar ik ben bang dat Wilders dat niet eens zo erg vind, electoraal zouden dit soort 'vragen' weleens gunstig kunnen uitpakken.
Tja dat is ook een methode. Wel gaaf gaan ze dan met een schaapsherder en honden door stad?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
[..]Zag trouwens vanochtend ergens in een krantje het bericht dat men in Stad schaapjes gaat inzetten om het gras te maaien in Gronings' plantsoenen.
PvdD en hun kopstukkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:25 schreef zakjapannertje het volgende:
transfer van de week:
[..]
http://www.brabantsdagblad.nl/bdbinnenland/article1210989.ece
als het past dan past het. Alleen jammer dat ik eerder al concludeerde dat alle Belgen gek zijn en de vrouwen al helemaal.quote:
Dat mag ook niet van Marianne en al helemaal niet in Groningen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef sigme het volgende:
Honden zonder zelfbeheersing / controle door de baas -> afmaken. Beter ten koste van een schaap dan een mens.
Staat er niet bij. Het is een uitvloeisel van:quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat is ook een methode. Wel gaaf gaan ze dan met een schaapsherder en honden door stad?
http://www.energyvalley.nl/index.php?id=1411quote:Groningen wordt meest duurzame stad van Nederland
Groningen moet de duurzaamste stad van Nederland worden. Het college van burgemeester en wethouders wil dat de noordelijke hoofdstad in 2025 energieneutraal is.
Dat heeft het college vandaag bekendgemaakt in zijn rapport Duurzaamheidsvisie Groningen.
Het college trekt de komende vier jaar 3 miljoen euro uit om 'duurzaamheid bij iedereen tussen de oren te krijgen''.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:54 schreef sigme het volgende:
Hallo! Kantoor..
Daar heb ik niks aan. Compenseer maar gewoon: zorg dat jij wél iets van deze dag & je leven maakt.quote:
Daar is toen nog een gedonder over geweest inderdaad met demonstrerende tokkies met schurfterige honden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:47 schreef Napalm het volgende:
Dat mag ook niet van Marianne en al helemaal niet in Groningen.
Punt is een beetje dat je hier geen predatie hebt van groot wild. Om dan toch een beetje evenwicht te houden en niet te veel kadavers langs de wandelpaden tegen te komen moet de mens zo nu en dan als predator optreden. (of bijvoeren dat zal de PvdD wel leuker vinden maar het is minder verstandig omdat je dan ook de zwakke exemplaren in leven houdt).quote:Maarja, de hond mag vast ook geen schaapjes eten ook al is dat gwewoon de natuur haar gang laten gaan. Net als grazers door laten hongeren in een winters bos.
Ambitieus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan. Compenseer maar gewoon: zorg dat jij wél iets van deze dag & je leven maakt.
Inderdaad. Heb je vanmiddag wat te doen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef Monidique het volgende:
Hallo! Terrasweer...
Je bedoelt die punks met de afgemaakte pitbul?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar is toen nog een gedonder over geweest inderdaad met demonstrerende tokkies met schurfterige honden.
Zuipen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb je vanmiddag wat te doen?
De Stad der Zienden van José Saramagoquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:58 schreef ijsbrekertje het volgende:
Reya, waar komt de uitspraak uit je sig vandaan? Hij is leuk
Meestal wordt daarmee niet genieten van het mooie weer bedoeld.quote:
Ja die ja. Ze stonden ook met ene paar van die vieze honden bij de uitgang van de AH aan de vismarkt briefjes uit te delen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bedoelt die punks met de afgemaakte pitbul?
Ik ben er nog langs gelopen, bij het stadhuis, een toen net afgelopen lawaaidemonstratie die ik van verre had gehoord. Raar geluid is dat, onheilspellend.
Degene met wie je de column schrijft een 'moedige literator' noemen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:02 schreef Autodidact het volgende:
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
Ik blijf in de buurt, heb al afgesproken. Anders had ik het misschien wel gedaan. Kan altijd nog een andere keer, hè.quote:
Uiteraard. De volgende keer dat de zon schijnt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik blijf in de buurt, heb al afgesproken. Anders had ik het misschien wel gedaan. Kan altijd nog een andere keer, hè.
* ijsbrekertje heeft het op het leuk-om-nog-eens-te-lezen-lijstje gezetquote:
Zetten we toch gewoon wat tijgers uit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:00 schreef du_ke het volgende:
Punt is een beetje dat je hier geen predatie hebt van groot wild. Om dan toch een beetje evenwicht te houden en niet te veel kadavers langs de wandelpaden tegen te komen moet de mens zo nu en dan als predator optreden. (of bijvoeren dat zal de PvdD wel leuker vinden maar het is minder verstandig omdat je dan ook de zwakke exemplaren in leven houdt).
Ze zijn echter matig geschik voor de Hoge Veluwe of de Oostvaardersplassen denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zetten we toch gewoon wat tijgers uit?
Tijgers zijn stoer.
Toen ik dat zei over de Tamils stond Radar voor de deur...quote:
Dat is het leuke aan bollen: als ze het nu niet doen, doen ze het volgend jaar wel, en als ze de plek niet leuk vinden gaan ze of dood, of aan de wandelquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:40 schreef Napalm het volgende:
Bollen zitten in de grond. We zien wel of ze er ook uitkomen. Of neit; er zit zoveel zooi in de tuin dat oorzaak en gevolg moelijk te koppelen zijn.
Sowieso volgende week een tuin-facelift daar een paalwandje nu definitief is doorgerot.
Op de verpakking staat dat ze na het bloeien uitgegraven dienen te worden ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan bollen: als ze het nu niet doen, doen ze het volgend jaar wel, en als ze de plek niet leuk vinden gaan ze of dood, of aan de wandelPleur ze erin, geen omkijken naar
Nope, heb al meer dan een jaar m'n eigen mooie tuintje, helemaal zelf ontworpen en ingerichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat ze na het bloeien uitgegraven dienen te worden ofzo.![]()
Trouwens, ben jij niet veels te jong om je in de tuin te interesseren?
Misschien sturen ze dit gewoon zo, en willen ze het bladje zijn voor Martijn _77, PJO, DrW en MrX.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Degene met wie je de column schrijft een 'moedige literator' noemen.
Ik vind Het morele ongelijk van Europa in Guantánamo anders ook wel weer een mooi voorbeeld van Elseviers kritiekloze volgzaamheid.
Liep net langs het DVHN en daar stond dat het inderdaad inclusief herders met ervaring en gediplomeerde honden isquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Het is een uitvloeisel van:
[..]
http://www.energyvalley.nl/index.php?id=1411
Opwaaiende zomerjurken?quote:
Wat is er de eerste zondag van april?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Liep net langs het DVHN en daar stond dat het inderdaad inclusief herders met ervaring en gediplomeerde honden is.
En van Helpman door het centrum naar het noorden van Stad. Mooie stunt. Al hoop ik neit dat ze de eerste zondag van april gaan beginnen
.
Toen verloor Alva zijn bril.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er de eerste zondag van april?
Aha heb het stukje, op de voorpagina van het DVHN, alleen in het voorbijgaan even snel gelezen.quote:Mijn krantje hier (de pers) zegt dat de schapen vanaf mei verantwoordelijk zijn voor het gras.
Den Briel! Lang niet gehoordquote:
Was toch iets waar ik naar aanleiding van het stukje in het DVHN aan moest denkenquote:
Ik heb een tweede hands tuin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nope, heb al meer dan een jaar m'n eigen mooie tuintje, helemaal zelf ontworpen en ingericht
En verpakkingen moet je niet lezen bij bollen, alleen om te kijken hoe diep ze moeten... Tulpenbehandeling is overrated...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |