ja, dat kloptquote:Op zondag 11 maart 2007 12:06 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Vergeleken met m'n andere nudies is de Organic Dry veel lichter.
hahah eerst maar ff aanpassenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:26 schreef Luie-princes het volgende:
Ik kan er 1 kopen voor je als je wilt.
epe is nog wel prima te doen, mn broer woont in zwolle en werkt in epe dus ik zal hem evt wel ff vragen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef Luie-princes het volgende:
Geen idee. Ik was laatst wel in Zwolle maar heb niet bij de M@W gekeken.
Maar in Epe hebben ze hem wel.Is 20 min van Zwolle af.
en geen kennis van nudie...quote:Op zondag 11 maart 2007 15:00 schreef jovink het volgende:
in groningen bij de maw niet veel keuze
een goed oog kan het aan de broek zien, voor de minder bekenden dat kriebeltje op beide kontzakken.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Xaverius1337 het volgende:
Hoe kun je zien of het een Nudie is??? en welke merken verkopen die broeken?
gewoon goed laten luchten, helpt primaquote:Op zondag 11 maart 2007 18:08 schreef Xaverius1337 het volgende:
lekker fris om je broek 6 maand niet te wassengaat ie lekker stinken en mensen zullen wel zeggen : je hebt ook altijd dezelfde broek aan
100/150 euroquote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef Xaverius1337 het volgende:
Zijn de prijzen duur van zulke broeken? Hier in emmen worden ze ook verkocht bij 1 winkel maar zou de prijs niet weten
hey nog een emmenaarquote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef Xaverius1337 het volgende:
Zijn de prijzen duur van zulke broeken? Hier in emmen worden ze ook verkocht bij 1 winkel maar zou de prijs niet weten
vast een regular ralf of een straight sven, zijn de best lopende modellen dacht ikquote:Op maandag 12 maart 2007 15:09 schreef fr0x het volgende:
Ik zag laatst bij de Men At Work een Nudie voor 100,- euro.. Weet niet precies wat voor type het is.. Ik denk dat ik hem van de week ff ga passen ofso.. Is opzich wel een leuke broek.
jawel een organic dryquote:Op maandag 12 maart 2007 19:05 schreef revolutionx het volgende:
dat is geen dry toch?
Aardbeienquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef beschuit het volgende:
Heb ook een jampotdekseltje in mijn kontzak, die gaat echt hard.
hoe lang heb je em aangehad dan..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Brownietje het volgende:
Hij zit in de was![]()
mijn geliefde ralf, waarom moest je nou zo vies worden..
Sorry beetje late reactie, maar ik vind hem cool!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:00 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Even Steven in de zon.
Ik vond het wel een mooie foto.
Ziet er stoer uit ja, waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
vadnaag een stoere wallet gefixt
[afbeelding]
[afbeelding]
nouhou na verscheidene sites/ marktplatzen rondgekeken te hebben leek het me geen verkeerd idee om de markt is te bezoeken allemaal veelste duur op internet..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er stoer uit ja, waar heb je die gekocht?
en nou ziet ie dr niet uitquote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef jovink het volgende:
#*()#)(@#09 ongeluk met brommer hele broek onder de modder en troep nou moet ie in de was(#@)_@ na 3 maand ofzo. kutzooi
nou ff geen zin om te maken is toch te donker morgen misschien.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef Luie-princes het volgende:
Foto?
koud, geen waspoeder. Vlekken en zooi accepteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef jovink het volgende:
#*()#)(@#09 ongeluk met brommer hele broek onder de modder en troep nou moet ie in de was(#@)_@ na 3 maand ofzo. kutzooi
Oke.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef jovink het volgende:
[..]
nou ff geen zin om te maken is toch te donker morgen misschien.
te laatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:51 schreef Japin het volgende:
[..]
koud, geen waspoeder. Vlekken en zooi accepteren.
Ah bedankt! Ik heb ook een Thin Finn ja en de pijpen zijn vrij smal. Heb ze toch liever een beetje breder, dus wat dat betreft denk ik dat de ES een goede keuze zal zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Luie-princes het volgende:
Dankje.
Nee ze zijn niet super smal.
Ik weet niet of je ook een Thinn Finn hebt? Maar de pijpen zijn zeg maar breder dan die van de Thinn Finn en smaller dan die van de Regular Ralf.
En ik heb al wel is een Slim Jim gepast maar ik ben vergeten hoe die pijpen warne.
pfff elke keer als ik moet werkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Luie-princes het volgende:
Draag je hem vaak Gfo?
Ah oke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef gfo het volgende:
[..]
pfff elke keer als ik moet werkendas ong 4 dagen per week
Alleen de dry modellen mag je niet wassenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook zo'n broek gekocht. Echt wel dat ie eind van de week in de wasmachine zit. Waarom dat niet wassen??
Omdat dan alle idigo kleur eruit gaat. Wanneer je hem niet wast krijg je natuurlijke slijtplekken die je zelf creeert door hem te dragen. Zo krijg je dus een broek die een beetje naar jouw lichaam gevormd is.quote:
Als je hem wel wast verkleurt ie alleen maar ietsjequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Omdat dan alle idigo kleur eruit gaat. Wanneer je hem niet wast krijg je natuurlijke slijtplekken die je zelf creeert door hem te dragen. Zo krijg je dus een broek die een beetje naar jouw lichaam gevormd is.
Dat laatste gaat volgens mij al niet meer lukken, aangezien hij na anderhalve dag al zo uitgelubberd is (was ook niet als heel strak gekocht) dat ie zo van mijn reet afzakt. Als ik wist dat ie zo uit zou lubberen had ik de allerstrakste gekochtquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Omdat dan alle idigo kleur eruit gaat. Wanneer je hem niet wast krijg je natuurlijke slijtplekken die je zelf creeert door hem te dragen. Zo krijg je dus een broek die een beetje naar jouw lichaam gevormd is.
hmm zal wel geel dry zijn gok ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Hee, ik ging naar de winkel, en ik zei; "Hallo, ik wil een broek, niet zo heel donker gekleurd". En toen kreeg ik deze.
Ik -nieuwsgierig als ik ben- heb net even gekeken, maar ik zie niks aan dry staan. Mag ik nu niet meer meeposten hier?quote:
jawel hoor, pics willen wequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik -nieuwsgierig als ik ben- heb net even gekeken, maar ik zie niks aan dry staan. Mag ik nu niet meer meeposten hier?.
Nee mag nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik -nieuwsgierig als ik ben- heb net even gekeken, maar ik zie niks aan dry staan. Mag ik nu niet meer meeposten hier?.
Mensen die trends achterna lopen zijn sowieso kansloos imo, maargoed, da's nogal offtopic.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef revolutionx het volgende:
blijft toch jammer dat mensen trends achterna lopen zonder op te zoeken wat voor kledingstuk het is. of wat voor visie het bedrijf heeft.
Atelier la durance zijn toch best wijde broeken? Of die prescott niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef gfo het volgende:
Ik denk dat wanneer ik klaar bemmet mijn greycast + japan. ik een een atelier la durance prescott en een dry selvedge ga halen
Daar heb je toch alleen foto's van heel dichtbij, dus niet van de totale broek op 1 foto.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef beschuit het volgende:
http://www.atelierladurance.com/
check t uit zou ik zeggen... vind die prescott idd nog wel gaan, maar voor de rest ben ik er niet zo kapot van... zou er een paar moeten zien die wat ouder zijn denk'k
heb je wel, onderaan op de pijltjes klikkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb je toch alleen foto's van heel dichtbij, dus niet van de totale broek op 1 foto.
Maar dan heb je ook niet bij alle broeken een totaalfoto.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:35 schreef revolutionx het volgende:
[..]
heb je wel, onderaan op de pijltjes klikken
Op de nudie site natuurlijk welquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef revolutionx het volgende:
nee idd, dat heb je maar op heel weinig sites
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef revolutionx het volgende:
staat op het labeltje
blijft toch jammer dat mensen trends achterna lopen zonder op te zoeken wat voor kledingstuk het is. of wat voor visie het bedrijf heeft.
http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=131&DisplayItemID=24949&Position=13&ListType=1quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef revolutionx het volgende:
dat zeg ik toch niet?
stansfield, weet jij of de ES dry blue black al ergens hebben. vind die oranje stiksels bij de organic niet echt mooi.
Ik heb er ook al een ja. Hij zit super. Hoewel hij aardig wat uitloopt. Het was mijn eerste nudie dry. Dus ik had me iets verkeken op de maat. Hij zat goed toen ik hem toch. Nu ietsje te groot maar ja dat boeit ook niet kan ik hem lekker laag laten hangen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef revolutionx het volgende:
thx! jij hebt er ook al 1? hoe zit ie en hoe staat ie?
Ja dat zou ik wel doen ja. Maar dat moet je gewoon ff aanvoelen dat hij dan perfect zit. Welke maat heb je? Ik kan wel ff voor je bellen naar mijn collega'squote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef revolutionx het volgende:
ok, dus het is wijs om hem bij de taille 1 maat te klein te nemen?
Te dik gewordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef DubzOne het volgende:
Ik heb twee nudie broeken in de kast liggen die ik nooit meer aan doe![]()
Nee, een oud bootcut model die ik niet meer zo tof vind en een met een zwaar overdreven versleten streep over de linkerpijp. Vond ik toen wel tof, maar het irriteert me nu behoorlijkquote:
Dan moet je niet zo jankenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee, een oud bootcut model die ik niet meer zo tof vind en een met een zwaar overdreven versleten streep over de linkerpijp. Vond ik toen wel tof, maar het irriteert me nu behoorlijk![]()
Zoek zelf dit is mij te vaag, http://www.nudiejeans.com/collection/quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
ik zag deze week de eerste mooie nudie
Hij was gewoon blauw, met paarsig stiksel op de kontzakken, voorop een beetje destroyed. Wat voor kleur was dit. en wat voor model. Hij zat gewoon normaal, niet strak, niet wijd ...
die kun je daar ook bekijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
het gaat vooral om de kleur/wassing
kon op de site niet die wassing vinden die ik heb gezien, beetje vaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Tujuh het volgende:
iron denim?
Maten / foto's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee, een oud bootcut model die ik niet meer zo tof vind en een met een zwaar overdreven versleten streep over de linkerpijp. Vond ik toen wel tof, maar het irriteert me nu behoorlijk![]()
Kan je in de winkel meestal wel op het labeltje zien en als die eraf is zit aan de linkerkant altijd een labeltje met het model en de washing.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
ik zag deze week de eerste mooie nudie
Hij was gewoon blauw, met paarsig stiksel op de kontzakken, voorop een beetje destroyed. Wat voor kleur was dit. en wat voor model. Hij zat gewoon normaal, niet strak, niet wijd ...
Het was in het wildquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Kan je in de winkel meestal wel op het labeltje zien en als die eraf is zit aan de linkerkant altijd een labeltje met het model en de washing.
Dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel een washing van vorig jaar of jaren daarvoor zijn. En blijft het denk ik diesel voor jou als je alleen die washing mooi vindt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het was in het wild, zelf doe ik allang niet meer de moeite om in de winkels naar nudies te kijken want ik heb geen geld en liever diesels, maar deze heeft toch een beetje mn interesse gewekt ...
foto'squote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:51 schreef melvjehz het volgende:
vandaag mijn regular ralf gescoord
damn wat is die broek stylish
Regular Ralf wel jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef revolutionx het volgende:
neigt naar een main steam merk
Ik heb vanmiddag die blue blood aangehad.. wat een kutpasvormquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:14 schreef JopJuh het volgende:
Owjah, wie leent me 500 euro, krijg je terug in Q3 2007![]()
Nudie Even Steven Iron Denin Jean
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en Blue Blood Enginered Fit Denim
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier in Dordt hangt ie ook geloof ik samen met want andere modellen, zodra ik salaris heb maar ff langs gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:10 schreef gfo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag die blue blood aangehad.. wat een kutpasvormmeer kan ik er niet van zeggen.. mooie broek maar qua pasvorm 3x niks
dank u, dank uquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef Luie-princes het volgende:
Hij staat je goed!
doen! relaxte broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Die even stevens hier zien er goed uit. Ik wil er ook 1.
Heb thuis ff geen internet, als het goed is maandag wel weer. Lekker schilderen enz.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef taart het volgende:
foto's
hij zakt afquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef revolutionx het volgende:
don diablo, kan je nog een foto maken waar je em niet strak trekt om je kont heen?
Ik heb de mijne even gemeten. Bij maat 36/34 is zijn de pijpen 22 cm. Ik gok wel dat dat bij kleinere maten ook iets kleiner is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:56 schreef Tujuh het volgende:
Even een kort vraagje over de even steven. Kan iemand mij misschien de breedte in cm van het uiteinde van de pijpen even doorgeven?Ik ben toch een beetje bang dat de pijpen te smal zullen zijn.
Alvast bedankt!
Ik voel me hier een beetje op aangesproken omdat ik nog niet zo lang hier reageer, maar ik draag ze al een tijdje hoorquote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef revolutionx het volgende:
merk toch wel dat er steeds meer onbekenden hier rond hangen en geinteresseerd zijn in nudies
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef gfo het volgende:
nudie is toch al verneukt door de mainstream mensen die bij menatwork komen
ik draag het al 5 jaar en nu loopt iedere ito met nudie rond.. dus exclusief is het al niet meer
Blue blood dry en die zijn ook onwijs gaaf maar beginnen echter vanaf 180 euro, binnekort ook ff 1 scorenquote:Op zondag 1 april 2007 10:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil zo'n mooie broek die je niet moet wassen ed. Maar ik vind die kontzakken bij nudiebroeken echt tan2 lelijk. Welk merk heeft ook van die broeken die zo tof worden als je ze niet wast?
Was hem eens en kijk wat er dan gebeurt ?quote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nu al zo'n blue blood broek. Maar die blijft gewoon redelijk dezelfde kleur, in tegen stelling tot wat ik hier allemaal zie. Ik heb hem al 5 maanden, en aardig vaak gedragen (2 maanden in totaal denk ik).
ja je moet ook niet verachten dat de broek ineens net zo lichtblauw wordt als je taakbalk.quote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nu al zo'n blue blood broek. Maar die blijft gewoon redelijk dezelfde kleur, in tegen stelling tot wat ik hier allemaal zie. Ik heb hem al 5 maanden, en aardig vaak gedragen (2 maanden in totaal denk ik).
In Utrecht?? Bij de rode winkel de ES dry en bij de vans winkel die slipons.quote:Op zondag 1 april 2007 18:31 schreef revolutionx het volgende:
pfff vanmiddag op zoek geweest naar de ES dry en vans slipons
[afbeelding]
nergens te bekennen gvd!
Om even terug te komen over het te main stream worden van nudie dat vind ik eigenlijk wel iets meevallen. Toen nudie nog bij de score lag en al die chasin boys het ook kochten toen was het pas irritant. Nu hebben alleen de betere jeans zaken het en de MAW dan. Maar toch vind ik dat het nog lang niet zo erg is als een Diesel, Replay of G-star.quote:Op zondag 1 april 2007 10:05 schreef gfo het volgende:
mja ik zal maar eventjes een crosspost doen:
[..]
Klopt dat heb ik ook gedaan, alleen niet met jeans, maar met andere kleding en dat beviel me heel goedquote:[b]Op zondag 1 april 2007 23:46
mja ik ga gewoon me denim wel bestellen via japanse bidding services.. dan heb je denim die tenminste niemand heb..
eerste komende is van skull jeans japan..
tpast mij toch nooit dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 2 april 2007 07:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind M@W een toffe winkel. En jeans online kopen lijkt me kut, dan kan je het niet passen enz.
waar dan?quote:Op maandag 2 april 2007 08:20 schreef roelvdlende het volgende:
zaterdag even steven original selvage gehaald
Mooie broek, alleen ben ik niet zo weg van die heel bewerkte broeken meer, koop liever een donkere broek zonder al te veel bewerkte plekken.quote:Op maandag 2 april 2007 08:20 schreef roelvdlende het volgende:
zaterdag even steven original selvage gehaald
Op de site van nudie staat MAW, Man to Be, Holzhaus en Via Mioquote:Op maandag 2 april 2007 11:03 schreef revolutionx het volgende:
zijn er winkels in haarlem die nudie verkopen?
Zeker bij Bendorff? Ik heb hem voor 90 euro, dus gelijk al mijn 20 euro verzendkosten eruit. En mijn tshirtje 5 euro goedkoper. Toch handig als je je maat weet.quote:Op maandag 2 april 2007 10:47 schreef revolutionx het volgende:
nee stansfield, was in a'dam. maar ik heb echt alle goede winkels doorgekruist. ik kwam jouw slim jim black black ook nog tegen...110 was ie geloof ik.
Geintje zeker? Ik word al zenuwachtig van die winkel als ik er voorbij loop. Jammer, want 3/4 jaar geleden was het best een prima winkel.quote:Op maandag 2 april 2007 07:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind M@W een toffe winkel. En jeans online kopen lijkt me kut, dan kan je het niet passen enz.
En wat is het probleem? Je wil de rest van je leven met dezelfde 6 mensen hier blijven posten?quote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef revolutionx het volgende:
merk toch wel dat er steeds meer onbekenden hier rond hangen en geinteresseerd zijn in nudies
Lang leve de eeuwige groei in omzetcijfers. Daardoor krijgen al die medewerkers zo'n verkooptraining zodat ze ook mega irritant worden. En hebben ze nu ook een collectie die bij zoveel mogelijk mensen aanspreekt. Dus een halve winkel vol g-star.quote:Op maandag 2 april 2007 12:25 schreef Japin het volgende:
[..]
Geintje zeker? Ik word al zenuwachtig van die winkel als ik er voorbij loop. Jammer, want 3/4 jaar geleden was het best een prima winkel.
Die verkooptraining is zo erg nog niet. Maar de manier waarop. "vette jeans man, ja ik heb hem thuis ook in de kast hangen. Echt een topbroekie hoor. Ach, ik zou hem gewoon nemen, wat is nou 110 euro'tjes? Niks toch? En je moet er wel goed bij lopen voor de dames natuurlijk" .. Nou, dan hoeft het van mij niet meer hoor. En van de merken die ze verkopen vind ik alleen kuyichi en nudie wel te pruimen. Alhoewel ze van beiden alleen maar de mainstream artikelen verkopen. Het enige waar ze goed voor zijn is de "nudie voor 50 euro" actiesquote:Op maandag 2 april 2007 12:32 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Lang leve de eeuwige groei in omzetcijfers. Daardoor krijgen al die medewerkers zo'n verkooptraining zodat ze ook mega irritant worden. En hebben ze nu ook een collectie die bij zoveel mogelijk mensen aanspreekt. Dus een halve winkel vol g-star.
Helemaal mee eens. Nudie en kuyichi en ook nog junk de luxe zijn de enige merken die er wel te pruimen zijn.quote:Op maandag 2 april 2007 12:38 schreef Japin het volgende:
[..]
Die verkooptraining is zo erg nog niet. Maar de manier waarop. "vette jeans man, ja ik heb hem thuis ook in de kast hangen. Echt een topbroekie hoor. Ach, ik zou hem gewoon nemen, wat is nou 110 euro'tjes? Niks toch? En je moet er wel goed bij lopen voor de dames natuurlijk" .. Nou, dan hoeft het van mij niet meer hoor. En van de merken die ze verkopen vind ik alleen kuyichi en nudie wel te pruimen. Alhoewel ze van beiden alleen maar de mainstream artikelen verkopen. Het enige waar ze goed voor zijn is de "nudie voor 50 euro" acties
Ja, en ik moet zo huilen van je nare opmerking dat andere mensen niet gerechtigd zijn ditquote:Op maandag 2 april 2007 12:53 schreef revolutionx het volgende:
kim ben jij een emo?
Al dat engels is wel heel ingewikkeld.quote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef gfo het volgende:
pfff als de echte liefhebbers nou gewoon reggen op mynudies.com ben je van dit gekiddo af
die wassing heb ik al niet meer gezien sinds dat nudie weg is bij de score ongeveer. het is een een dry .....quote:Op maandag 2 april 2007 16:48 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand welke washing deze is?
quote:Op maandag 2 april 2007 19:42 schreef revolutionx het volgende:
kim, ik hou van emotjes. die maken zichzelf al belachelijk voordat ze iets gezegt hebben. stil dus maar nu anders is het dubbelop
Kap eens met dit geneuzel.quote:Op maandag 2 april 2007 19:42 schreef revolutionx het volgende:
kim, ik hou van emotjes. die maken zichzelf al belachelijk voordat ze iets gezegt hebben. stil dus maar nu anders is het dubbelop
hahah was me nog niet eens opgevallen ik scroll terug en aan aanschouwquote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef revolutionx het volgende:
haha je ziet gewoon zen piemel hangen, hijs gek dat ie dat aantrekt..
'Hangen'quote:Op maandag 2 april 2007 19:39 schreef revolutionx het volgende:
haha je ziet gewoon zen piemel hangen,
zijn nou niet echt de modellen waar ik veel mee heb jammergenoeg anders had ik er zekerss over nagedachtquote:
Schoenenreusquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:53 schreef jovink het volgende:
[..]
joho waar heb je die schoenen vandaan op je weblog?
ja dacht ik al zag daar al zoiets liggen maar ik d8 alleen in kleine maten. Maar is ff kijek vde week. email gelezenquote:
Waar ga je die checken dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:04 schreef revolutionx het volgende:
donderdag SJ dry japan checken. iemand die al gezien?
yep, met blauw nudie logo op de kontzakken. Bij de Rode Winkel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:53 schreef revolutionx het volgende:
in haarlem (man to be) hebben ze em net binnen. had even gebeld welke modellen ze allemaal hadden. ben nogsteeds opzoek naar ES dry maar ik ga nu ff eerst deze checken. stansfield, ES dry hebben ze wel in utrecht toch?
laatstquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:21 schreef revolutionx het volgende:
ja nou dat heb ik dus niet. sj dry japan was wel ok. iets minder stug dan normale dry en wat lichter van kleur ook. natuurlijk hadden ze mijn maat niet... vrijdag een vrije dag dus dan naar utrecht. wil er 1 voor het weekend hebben, ken ik em mooi het hele weekend aan op awakenings ^^
gfo jij hebt SJ dry japan ook gekocht toch laatst? wat vind je ervan?
ik doe welke jeans uit mn collectie dan ook aan.. Je kunt ze gewoon wassen, maar mn ES heb ik tot dusver in dat kleine maandje dat ik em heb 2x gedragen met stappen en ik laat em gewoon een dag uit het raam hangen en dan is het weer goed. Als die echt begint te ruiken, zal ik em in de badkamer ophangen terwijl het daar net een sauna is.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:30 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoe doen jullie het met Nudie of evt andere merken waarin jullie gaan stappen?
Bijvoorbeeld stomen of doen jullie alleen je "slechte" jeans aan met uitgaan..
ik denk dat er qua dry jeans bedoelt wordt...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik doe welke jeans uit mn collectie dan ook aan.. Je kunt ze gewoon wassen, maar mn ES heb ik tot dusver in dat kleine maandje dat ik em heb 2x gedragen met stappen en ik laat em gewoon een dag uit het raam hangen en dan is het weer goed. Als die echt begint te ruiken, zal ik em in de badkamer ophangen terwijl het daar net een sauna is.
Jupz 219 euro was diequote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef revolutionx het volgende:
gfo, die hoodie die je aanhebt is 220 euro?!
post eens een fotoquote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Viaviqra het volgende:
Vandaag m'n eerste Nudie gekocht![]()
Het is een Regular Ralf Dry Greycast geworden![]()
Ik neem aan dat je een dry gekocht hebt. Maar je vind alle kenmerken van een dry jeans irritant. Waarom koop je dan niet een pre washed?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef SupahFunk het volgende:
Vandaag regular ralf gekocht.Erg trots natuurlijk Vond hem echt zo geil toen ik hem paste alleen dat 200 dagen niet wassen is toch wel minder. Ik denk dat ik hem 1 maand a 2 maanden niet was ik bedoel hoe smerig en ranzig kun je zijn. Ik vind hem toch wel strak zitten bij mijn middel maar als die uitgelopen is dan moet die toch wel baggie zitten toch? Ik krijg hem nou nog niet zo ver naar beneden maar is wel klote dat die afgeeft heb namelijk van die creme kleurige gypen verdomme. Kan ik ze ook niet inspuiten ofzo?
Greetz SupahFunk
de slim jim used is vrij donkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef SupahFunk het volgende:
zijn die ook donker dan en net zo vet als de dry ones. Ik bedoel wil hem best een maand 1 anderhalf niet wassen. Maar daarna toch wel een keertje ik bedoel het boeit mij niet zo heel erg veel dat er geen strepen of wat in komen vind hem zo ook wel vet hoor. Is er een oplossing voor wassen maar dan zonder dat de kleur weg gaat of dergelijke.
dry one halen en gewoon chemisch laten reinigen.. worden ze bijna niet lichter vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef SupahFunk het volgende:
zijn die ook donker dan en net zo vet als de dry ones. Ik bedoel wil hem best een maand 1 anderhalf niet wassen. Maar daarna toch wel een keertje ik bedoel het boeit mij niet zo heel erg veel dat er geen strepen of wat in komen vind hem zo ook wel vet hoor. Is er een oplossing voor wassen maar dan zonder dat de kleur weg gaat of dergelijke.
Ligt aan je washing. Mensen die niet weten wat ze kopenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:36 schreef thijsltc het volgende:
ik heb gister een even steven nudie gekocht, alleen is dat ook zo;n broek die je niet moet wassen?
nee hoeft niet is geen dryquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:45 schreef thijsltc het volgende:
whaha ja lol ik vond die broek gewoon mooi en toen las ik dit topic pas
ik heb btw ecru coated black
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/evensteven (2e van links)
En nog sites gevonden waar je mooie riemen kan kopen. Altijd weer die cowobys belts die je bij zowat elke jeanswinkel ziet word ik ook een beetje zat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef revolutionx het volgende:
correctie, ik ga em zo al ff checkeniemand btw nog sites waar je dope riemen vandaan ken halen?
100e geloof ikquote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef mercurial3 het volgende:
hey mensen,
ik wil graag een regular ralf dry greycast of organic kopen.
weet iemand hoe duur die dingen zijn???
please een antwoord![]()
tja hoe die val.t zie de fitguide in het topic of op nudie site en see for your self.quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef mercurial3 het volgende:
bedankt![]()
wat vinden jullie de chillste modellen?
en hoe valt regular ralf?
ben newbie met nudies :p
In tilburg hadden ze hem bij de mensroom voor ik dacht 119 maar ik weet het niet 100% zekerquote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Tujuh het volgende:
Hey mensen,
Ik zit al een tijdje te kijken naar de ES dry blue/black (hou wel van die donkere, onopvallende stitchings) en ik vroeg me af hoeveel deze kosten. Ik hoop dat ze niet duurder zijn dan de gewone organic dry's.
Op Zoovillage zijn ze 100 euro, maar als ze hier veel duurder zijn dan bestel ik hem wel een keertje online
ES dry blue is bij de rode winkel in Utrecht 119 euro.quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Tujuh het volgende:
Hey mensen,
Ik zit al een tijdje te kijken naar de ES dry blue/black (hou wel van die donkere, onopvallende stitchings) en ik vroeg me af hoeveel deze kosten. Ik hoop dat ze niet duurder zijn dan de gewone organic dry's.
Op Zoovillage zijn ze 100 euro, maar als ze hier veel duurder zijn dan bestel ik hem wel een keertje online
selvedge is de stof aan de buitenkant van de rol katoen.. dit is de kant waar de denim steviger op elkaar is gedrukt tijdens het weven.. het rode lijntje is de buitenkant van de rol katoen waar de afwerking mooi is.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is het verschil tussen selvedge en niet selvedge jeans? Behalve de prijs en dat witte randje met een rood lijntje.
En weet iemand waar ze selvegde Nudie's verkopen?
In de wat duurdere winkels zoals bendorff en spoiled volgens mij. Niet bij de MAW ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:48 schreef De_Brandweer het volgende:
In welke winkels verkopen ze selvegde nudies?
Die 2 zitten in Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef De_Brandweer het volgende:
In welke stad zitten die winkels?
spoiled zit nu volgens mij ergens in de 9 straatjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef revolutionx het volgende:
spoiled is dicht volgesmij. die op de leidsestraat bedoel je toch?
stansfield, nog niet gekeken naar riemen. het weekend is een beetje duur uitgevallen dus ff rustig aan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |