Atelier la durance zijn toch best wijde broeken? Of die prescott niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef gfo het volgende:
Ik denk dat wanneer ik klaar bemmet mijn greycast + japan. ik een een atelier la durance prescott en een dry selvedge ga halen
Daar heb je toch alleen foto's van heel dichtbij, dus niet van de totale broek op 1 foto.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:26 schreef beschuit het volgende:
http://www.atelierladurance.com/
check t uit zou ik zeggen... vind die prescott idd nog wel gaan, maar voor de rest ben ik er niet zo kapot van... zou er een paar moeten zien die wat ouder zijn denk'k
heb je wel, onderaan op de pijltjes klikkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar heb je toch alleen foto's van heel dichtbij, dus niet van de totale broek op 1 foto.
Maar dan heb je ook niet bij alle broeken een totaalfoto.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:35 schreef revolutionx het volgende:
[..]
heb je wel, onderaan op de pijltjes klikken
Op de nudie site natuurlijk welquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef revolutionx het volgende:
nee idd, dat heb je maar op heel weinig sites
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef revolutionx het volgende:
staat op het labeltje
blijft toch jammer dat mensen trends achterna lopen zonder op te zoeken wat voor kledingstuk het is. of wat voor visie het bedrijf heeft.
http://europe.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=0|0&BrandID=131&DisplayItemID=24949&Position=13&ListType=1quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:08 schreef revolutionx het volgende:
dat zeg ik toch niet?
stansfield, weet jij of de ES dry blue black al ergens hebben. vind die oranje stiksels bij de organic niet echt mooi.
Ik heb er ook al een ja. Hij zit super. Hoewel hij aardig wat uitloopt. Het was mijn eerste nudie dry. Dus ik had me iets verkeken op de maat. Hij zat goed toen ik hem toch. Nu ietsje te groot maar ja dat boeit ook niet kan ik hem lekker laag laten hangen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef revolutionx het volgende:
thx! jij hebt er ook al 1? hoe zit ie en hoe staat ie?
Ja dat zou ik wel doen ja. Maar dat moet je gewoon ff aanvoelen dat hij dan perfect zit. Welke maat heb je? Ik kan wel ff voor je bellen naar mijn collega'squote:Op donderdag 22 maart 2007 15:48 schreef revolutionx het volgende:
ok, dus het is wijs om hem bij de taille 1 maat te klein te nemen?
Te dik gewordenquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:57 schreef DubzOne het volgende:
Ik heb twee nudie broeken in de kast liggen die ik nooit meer aan doe![]()
Nee, een oud bootcut model die ik niet meer zo tof vind en een met een zwaar overdreven versleten streep over de linkerpijp. Vond ik toen wel tof, maar het irriteert me nu behoorlijkquote:
Dan moet je niet zo jankenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee, een oud bootcut model die ik niet meer zo tof vind en een met een zwaar overdreven versleten streep over de linkerpijp. Vond ik toen wel tof, maar het irriteert me nu behoorlijk![]()
Zoek zelf dit is mij te vaag, http://www.nudiejeans.com/collection/quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
ik zag deze week de eerste mooie nudie
Hij was gewoon blauw, met paarsig stiksel op de kontzakken, voorop een beetje destroyed. Wat voor kleur was dit. en wat voor model. Hij zat gewoon normaal, niet strak, niet wijd ...
die kun je daar ook bekijkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:16 schreef One_conundrum het volgende:
het gaat vooral om de kleur/wassing
kon op de site niet die wassing vinden die ik heb gezien, beetje vaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:46 schreef Tujuh het volgende:
iron denim?
Maten / foto's?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Nee, een oud bootcut model die ik niet meer zo tof vind en een met een zwaar overdreven versleten streep over de linkerpijp. Vond ik toen wel tof, maar het irriteert me nu behoorlijk![]()
Kan je in de winkel meestal wel op het labeltje zien en als die eraf is zit aan de linkerkant altijd een labeltje met het model en de washing.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
ik zag deze week de eerste mooie nudie
Hij was gewoon blauw, met paarsig stiksel op de kontzakken, voorop een beetje destroyed. Wat voor kleur was dit. en wat voor model. Hij zat gewoon normaal, niet strak, niet wijd ...
Het was in het wildquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Kan je in de winkel meestal wel op het labeltje zien en als die eraf is zit aan de linkerkant altijd een labeltje met het model en de washing.
Dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel een washing van vorig jaar of jaren daarvoor zijn. En blijft het denk ik diesel voor jou als je alleen die washing mooi vindt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het was in het wild, zelf doe ik allang niet meer de moeite om in de winkels naar nudies te kijken want ik heb geen geld en liever diesels, maar deze heeft toch een beetje mn interesse gewekt ...
foto'squote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:51 schreef melvjehz het volgende:
vandaag mijn regular ralf gescoord
damn wat is die broek stylish
Regular Ralf wel jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef revolutionx het volgende:
neigt naar een main steam merk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |