hoe lang heb je em aangehad dan..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Brownietje het volgende:
Hij zit in de was![]()
mijn geliefde ralf, waarom moest je nou zo vies worden..
Sorry beetje late reactie, maar ik vind hem cool!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:00 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Even Steven in de zon.
Ik vond het wel een mooie foto.
Ziet er stoer uit ja, waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
vadnaag een stoere wallet gefixt
[afbeelding]
[afbeelding]
nouhou na verscheidene sites/ marktplatzen rondgekeken te hebben leek het me geen verkeerd idee om de markt is te bezoeken allemaal veelste duur op internet..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er stoer uit ja, waar heb je die gekocht?
en nou ziet ie dr niet uitquote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef jovink het volgende:
#*()#)(@#09 ongeluk met brommer hele broek onder de modder en troep nou moet ie in de was(#@)_@ na 3 maand ofzo. kutzooi
nou ff geen zin om te maken is toch te donker morgen misschien.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:33 schreef Luie-princes het volgende:
Foto?
koud, geen waspoeder. Vlekken en zooi accepteren.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef jovink het volgende:
#*()#)(@#09 ongeluk met brommer hele broek onder de modder en troep nou moet ie in de was(#@)_@ na 3 maand ofzo. kutzooi
Oke.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef jovink het volgende:
[..]
nou ff geen zin om te maken is toch te donker morgen misschien.
te laatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:51 schreef Japin het volgende:
[..]
koud, geen waspoeder. Vlekken en zooi accepteren.
Ah bedankt! Ik heb ook een Thin Finn ja en de pijpen zijn vrij smal. Heb ze toch liever een beetje breder, dus wat dat betreft denk ik dat de ES een goede keuze zal zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Luie-princes het volgende:
Dankje.
Nee ze zijn niet super smal.
Ik weet niet of je ook een Thinn Finn hebt? Maar de pijpen zijn zeg maar breder dan die van de Thinn Finn en smaller dan die van de Regular Ralf.
En ik heb al wel is een Slim Jim gepast maar ik ben vergeten hoe die pijpen warne.
pfff elke keer als ik moet werkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:26 schreef Luie-princes het volgende:
Draag je hem vaak Gfo?
Ah oke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef gfo het volgende:
[..]
pfff elke keer als ik moet werkendas ong 4 dagen per week
Alleen de dry modellen mag je niet wassenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ook zo'n broek gekocht. Echt wel dat ie eind van de week in de wasmachine zit. Waarom dat niet wassen??
Omdat dan alle idigo kleur eruit gaat. Wanneer je hem niet wast krijg je natuurlijke slijtplekken die je zelf creeert door hem te dragen. Zo krijg je dus een broek die een beetje naar jouw lichaam gevormd is.quote:
Als je hem wel wast verkleurt ie alleen maar ietsjequote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Omdat dan alle idigo kleur eruit gaat. Wanneer je hem niet wast krijg je natuurlijke slijtplekken die je zelf creeert door hem te dragen. Zo krijg je dus een broek die een beetje naar jouw lichaam gevormd is.
Dat laatste gaat volgens mij al niet meer lukken, aangezien hij na anderhalve dag al zo uitgelubberd is (was ook niet als heel strak gekocht) dat ie zo van mijn reet afzakt. Als ik wist dat ie zo uit zou lubberen had ik de allerstrakste gekochtquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Omdat dan alle idigo kleur eruit gaat. Wanneer je hem niet wast krijg je natuurlijke slijtplekken die je zelf creeert door hem te dragen. Zo krijg je dus een broek die een beetje naar jouw lichaam gevormd is.
hmm zal wel geel dry zijn gok ikquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Hee, ik ging naar de winkel, en ik zei; "Hallo, ik wil een broek, niet zo heel donker gekleurd". En toen kreeg ik deze.
Ik -nieuwsgierig als ik ben- heb net even gekeken, maar ik zie niks aan dry staan. Mag ik nu niet meer meeposten hier?quote:
jawel hoor, pics willen wequote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik -nieuwsgierig als ik ben- heb net even gekeken, maar ik zie niks aan dry staan. Mag ik nu niet meer meeposten hier?.
Nee mag nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik -nieuwsgierig als ik ben- heb net even gekeken, maar ik zie niks aan dry staan. Mag ik nu niet meer meeposten hier?.
Mensen die trends achterna lopen zijn sowieso kansloos imo, maargoed, da's nogal offtopic.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:15 schreef revolutionx het volgende:
blijft toch jammer dat mensen trends achterna lopen zonder op te zoeken wat voor kledingstuk het is. of wat voor visie het bedrijf heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |