Ik heb vanmiddag die blue blood aangehad.. wat een kutpasvormquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:14 schreef JopJuh het volgende:
Owjah, wie leent me 500 euro, krijg je terug in Q3 2007![]()
Nudie Even Steven Iron Denin Jean
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
en Blue Blood Enginered Fit Denim
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier in Dordt hangt ie ook geloof ik samen met want andere modellen, zodra ik salaris heb maar ff langs gaan.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:10 schreef gfo het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag die blue blood aangehad.. wat een kutpasvormmeer kan ik er niet van zeggen.. mooie broek maar qua pasvorm 3x niks
dank u, dank uquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:47 schreef Luie-princes het volgende:
Hij staat je goed!
doen! relaxte broekquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:51 schreef De_Brandweer het volgende:
Die even stevens hier zien er goed uit. Ik wil er ook 1.
Heb thuis ff geen internet, als het goed is maandag wel weer. Lekker schilderen enz.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:56 schreef taart het volgende:
foto's
hij zakt afquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:35 schreef revolutionx het volgende:
don diablo, kan je nog een foto maken waar je em niet strak trekt om je kont heen?
Ik heb de mijne even gemeten. Bij maat 36/34 is zijn de pijpen 22 cm. Ik gok wel dat dat bij kleinere maten ook iets kleiner is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:56 schreef Tujuh het volgende:
Even een kort vraagje over de even steven. Kan iemand mij misschien de breedte in cm van het uiteinde van de pijpen even doorgeven?Ik ben toch een beetje bang dat de pijpen te smal zullen zijn.
Alvast bedankt!
Ik voel me hier een beetje op aangesproken omdat ik nog niet zo lang hier reageer, maar ik draag ze al een tijdje hoorquote:Op zondag 1 april 2007 00:20 schreef revolutionx het volgende:
merk toch wel dat er steeds meer onbekenden hier rond hangen en geinteresseerd zijn in nudies
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef gfo het volgende:
nudie is toch al verneukt door de mainstream mensen die bij menatwork komen
ik draag het al 5 jaar en nu loopt iedere ito met nudie rond.. dus exclusief is het al niet meer
Blue blood dry en die zijn ook onwijs gaaf maar beginnen echter vanaf 180 euro, binnekort ook ff 1 scorenquote:Op zondag 1 april 2007 10:22 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wil zo'n mooie broek die je niet moet wassen ed. Maar ik vind die kontzakken bij nudiebroeken echt tan2 lelijk. Welk merk heeft ook van die broeken die zo tof worden als je ze niet wast?
Was hem eens en kijk wat er dan gebeurt ?quote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nu al zo'n blue blood broek. Maar die blijft gewoon redelijk dezelfde kleur, in tegen stelling tot wat ik hier allemaal zie. Ik heb hem al 5 maanden, en aardig vaak gedragen (2 maanden in totaal denk ik).
ja je moet ook niet verachten dat de broek ineens net zo lichtblauw wordt als je taakbalk.quote:Op zondag 1 april 2007 10:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb nu al zo'n blue blood broek. Maar die blijft gewoon redelijk dezelfde kleur, in tegen stelling tot wat ik hier allemaal zie. Ik heb hem al 5 maanden, en aardig vaak gedragen (2 maanden in totaal denk ik).
In Utrecht?? Bij de rode winkel de ES dry en bij de vans winkel die slipons.quote:Op zondag 1 april 2007 18:31 schreef revolutionx het volgende:
pfff vanmiddag op zoek geweest naar de ES dry en vans slipons
[afbeelding]
nergens te bekennen gvd!
Om even terug te komen over het te main stream worden van nudie dat vind ik eigenlijk wel iets meevallen. Toen nudie nog bij de score lag en al die chasin boys het ook kochten toen was het pas irritant. Nu hebben alleen de betere jeans zaken het en de MAW dan. Maar toch vind ik dat het nog lang niet zo erg is als een Diesel, Replay of G-star.quote:Op zondag 1 april 2007 10:05 schreef gfo het volgende:
mja ik zal maar eventjes een crosspost doen:
[..]
Klopt dat heb ik ook gedaan, alleen niet met jeans, maar met andere kleding en dat beviel me heel goedquote:[b]Op zondag 1 april 2007 23:46
mja ik ga gewoon me denim wel bestellen via japanse bidding services.. dan heb je denim die tenminste niemand heb..
eerste komende is van skull jeans japan..
tpast mij toch nooit dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 2 april 2007 07:42 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind M@W een toffe winkel. En jeans online kopen lijkt me kut, dan kan je het niet passen enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |