quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind het wel een lauwe broek eigenlijk. Moet je 'm natuurlijk niet hysterisch gaan combineren, maar aan je schoenen eronder te zien zit dat wel goed.
Ik hou wel van jongens die niet bang zijn om op te vallen dmv hun kleding.
Ik had vroegâh een CKV-leraar en die had ook zo'n broekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn camera deed gek maarja geen zin om een nieuwe foto te maken.
[afbeelding]
Alsof Nike het enigste merk is wat die jasjes mag makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef mic_forever het volgende:
wannaB nike jasjes ofzo?
Kwam em vandaag ook tegen, toch maar niet gekocht omdat het mij niet stond (ik zag er verwijf uit ermeequote:
Hoeveel kost die?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Mijn camera deed gek maarja geen zin om een nieuwe foto te maken.
[afbeelding]
Waar heb je die bril gevonden?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:16 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
* Thundertje > Blues Brothers
60 euro, maar hij is dus niet zo rood als op deze.quote:
Mij meer aan die rode broeken van die ballen.quote:Op zondag 1 april 2007 18:29 schreef roburt het volgende:
het doet me denken aan die rode overseas broeken waar die emo's altijd in lopen/liepen.
helemaal mee eensquote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef jovink het volgende:
ziet er leuk uit
alleen die gruwlijk lelijke ketting/hanger mag je van mj wel t raam uit pleuren
Ja iddquote:Op zondag 1 april 2007 20:36 schreef jovink het volgende:
ziet er leuk uit
alleen die gruwlijk lelijke ketting/hanger mag je van mj wel t raam uit pleuren
Oorbellen en hanger combineren prima ja. Oorbellen matchen dat topje ook nog eens. Alsof erover nagedacht is.quote:Op zondag 1 april 2007 21:41 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind die ketting juist wel tof, net als de rest wat je aanhebt. Vooral die oorbellen.
Witquote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef beschuit het volgende:
Alvast wat zomerspul gekocht:
Scotch&Soda 3/4
[afbeelding]
Witte Solid slimfit
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog wat shirtjes en een paar slippers maar daar heb ik zo vlug geen pics van
Jou ontgaat ook niets!quote:
Hoeveel koste die en welke merk?quote:Op maandag 2 april 2007 10:17 schreef beschuit het volgende:
Witte Solid slimfit
[afbeelding]
[afbeelding]
Proest.quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef heaumeaux het volgende:
Vandaag 2 nieuwe shirtjes en een overhemd gekocht..
[afbeelding]
[afbeelding]
versace Jeans Couture
[afbeelding]
[afbeelding]
Dolce & Gabbana
[afbeelding]
Hugo Boss
oja, let niet op het dekbed...
marktplaats shopping?quote:Op maandag 2 april 2007 17:24 schreef heaumeaux het volgende:
Vandaag 2 nieuwe shirtjes en een overhemd gekocht..
[afbeelding]
[afbeelding]
versace Jeans Couture
[afbeelding]
[afbeelding]
Dolce & Gabbana
[afbeelding]
Hugo Boss
oja, let niet op het dekbed...
Nopequote:
Laat staan manquote:Op maandag 2 april 2007 17:58 schreef heaumeaux het volgende:
[..]
Nope, mja ik haal ze wel weg (als ik erachter ben hoe
)..
Gezien de reacties storen jullie er nogal aan..![]()
inderdaad gooi die turken t-shirts wegquote:Op maandag 2 april 2007 17:59 schreef jovink het volgende:
haha gewoon lelijk mischien kun je ze nog ruilen voor nog 2 van die baas overhemden?
'quote:Op maandag 2 april 2007 18:01 schreef heaumeaux het volgende:
Nope, overhemd komt uit andere winkel.. lol..![]()
Maar vind ze zelf wel mooi, dat is het belangrijkste
Lol, heb nu al spijt dat ik deze username heb gekozenquote:Op maandag 2 april 2007 18:00 schreef Liquidootje het volgende:
Mwah, niet mijn smaak kleren iig. Maar gewoon laten staan als het bij jouw stylo past. Als homo zijnde kom je in die (uitgaans)scene er vast wel mee weg![]()
Hoe weet jij dat ?quote:
Omdat ik dit soort prints nooit tegen kom in de winkels (ik koop echt niet alleen bij Yoox, zelfs daar heb je dit soort prints er niet tussen zitten). Alleen Bob Bayer verkoopt oerlelijke Versace t-shirts (die t-shirts zijn sowieso lelijk), maar die zijn nog niet zo lelijk als de shirts die heaumeaux post.quote:Op maandag 2 april 2007 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ?
Mensen die neppe kleren kopen
uiterst sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |