Sinds wanneer heeft Nudie een ondergoedslijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff naar MAW geweest, een mooi Nudie jeans t-shirt gezien, heb hem me laten wegleggen voor morgen zodat ik hem dan mooi kan kopen
Niet alles wat ik koop is underwearquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef Judah het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Nudie een ondergoedslijn?
Gast, je underwear styl0wz (dat koste me pakweg vijf kostbare seconden om 't zo te tikkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet alles wat ik koop is underwear![]()
En mijn underwear styl0wz pwnt de mofo normale shirts
Zolang het niet deze is, is het goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Daarnet ff naar MAW geweest, een mooi Nudie jeans t-shirt gezien, heb hem me laten wegleggen voor morgen zodat ik hem dan mooi kan kopen
ja toch, als je dat stylo vindt, moet je zeker gewoon je eigen gang gaan. Geef me een boks, aiiiquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:32 schreef Maikuuul het volgende:
Daarom vraag ik me ook af waarom de meeste fokkers zo bashen
Tis underwear oke, maar dat wist niemand als ik er geen pic van gemaakt hadmaar het gaat erom dat ik het mooi vind, niet wat jullie denken
en het zit heerlijk
Ik ben nog net niet zo diep gezonken dat ik een wijven shirt ga kopenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:59 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zolang het niet deze is, is het goed![]()
[afbeelding]
Zolang die maar van de jeans afblijftquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef dialMforMonkey het volgende:
Als Maikuuuls zelfs Nudie gaan dragen is het duidelijk dat het merk zijn beste tijd gehad heeft.
Mwoa die broeken vallen redelijk mee vind ik, niet supermooi ofzo, maar misschien binnenkort een slim jim ofzo halen, kmoet es kijkequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Zolang die maar van de jeans afblijft![]()
Aflbijven GVDquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mwoa die broeken vallen redelijk mee vind ik, niet supermooi ofzo, maar misschien binnenkort een slim jim ofzo halen, kmoet es kijke
Wat denk je van die Versace broek die hij toen postte. Prachtige broek en dan zo'n semi-kampjosti met supersized goudgespoten ketting die er in looptquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef dialMforMonkey het volgende:
Als Maikuuuls zelfs Nudie gaan dragen is het duidelijk dat het merk zijn beste tijd gehad heeft.
Als hij goudgespoten was was de kleur er onderhand wel afgeweest.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat denk je van die Versace broek die hij toen postte. Prachtige broek en dan zo'n semi-kampjosti met supersized goudgespoten ketting die er in loopt.
en niet z'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef mic_forever het volgende:
wannaB nike jasjes ofzo?
Ik koop ook niet die goedkope groene/donkere groene normale jasjes, iedereen loopt daarmee rondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:27 schreef Maikuuul het volgende:die Nike jasjes :/ 20 euro ofzo bij Foot locker .... :/
Mijn Sergio Tacchini pwnt dat jasje harder jeweet
leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:43 schreef dialMforMonkey het volgende:
Onitsuka Tiger jasje. Voor de lente.
[afbeelding]
pff joh, ik weet niet. Hij zit verder precies goed dus ik vind het wel ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef jovink het volgende:
neei k bedoel omdat t ponderaan allemaal beetje bollig enzo is
Heb je ook bij die van Nike, komt door die strakke band onderaan. Als die ff omhoogschuift door een beweging heb je gelijk dit zeg maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:19 schreef jovink het volgende:
neei k bedoel omdat t ponderaan allemaal beetje bollig enzo is
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef MarkSP2 het volgende:
Ik kom ook uit Friesland en ken het merk wel... Al lang![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef gfo het volgende:
de mainstream mensen
zit wel lekker inderdaad maar denk dat je hem neit zo makkelijk meer kan score, is 2005/2006 wintercolelctie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:53 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
Wat een broekAlleen de maat is niet echt zo..
M@W verkoopt maar een heel beperkt stukje, je kunt nog steeds de vele malen mooiere en niet iets andere items eruit plukken vind ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:38 schreef gfo het volgende:
nudie is toch al verneukt door de mainstream mensen die bij menatwork komen
ik draag het al 5 jaar en nu loopt iedere ito met nudie rond.. dus exclusief is het al niet meer
leuke spullen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:01 schreef Elvanera het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is het eigenlijk een skinny?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Fok! kennende verwachte ik geflame, maar dat zal nog wel komenHet is van Dr. Denim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |