ik doe welke jeans uit mn collectie dan ook aan.. Je kunt ze gewoon wassen, maar mn ES heb ik tot dusver in dat kleine maandje dat ik em heb 2x gedragen met stappen en ik laat em gewoon een dag uit het raam hangen en dan is het weer goed. Als die echt begint te ruiken, zal ik em in de badkamer ophangen terwijl het daar net een sauna is.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:30 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoe doen jullie het met Nudie of evt andere merken waarin jullie gaan stappen?
Bijvoorbeeld stomen of doen jullie alleen je "slechte" jeans aan met uitgaan..
ik denk dat er qua dry jeans bedoelt wordt...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik doe welke jeans uit mn collectie dan ook aan.. Je kunt ze gewoon wassen, maar mn ES heb ik tot dusver in dat kleine maandje dat ik em heb 2x gedragen met stappen en ik laat em gewoon een dag uit het raam hangen en dan is het weer goed. Als die echt begint te ruiken, zal ik em in de badkamer ophangen terwijl het daar net een sauna is.
Jupz 219 euro was diequote:Op woensdag 4 april 2007 15:45 schreef revolutionx het volgende:
gfo, die hoodie die je aanhebt is 220 euro?!
post eens een fotoquote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Viaviqra het volgende:
Vandaag m'n eerste Nudie gekocht![]()
Het is een Regular Ralf Dry Greycast geworden![]()
Ik neem aan dat je een dry gekocht hebt. Maar je vind alle kenmerken van een dry jeans irritant. Waarom koop je dan niet een pre washed?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef SupahFunk het volgende:
Vandaag regular ralf gekocht.Erg trots natuurlijk Vond hem echt zo geil toen ik hem paste alleen dat 200 dagen niet wassen is toch wel minder. Ik denk dat ik hem 1 maand a 2 maanden niet was ik bedoel hoe smerig en ranzig kun je zijn. Ik vind hem toch wel strak zitten bij mijn middel maar als die uitgelopen is dan moet die toch wel baggie zitten toch? Ik krijg hem nou nog niet zo ver naar beneden maar is wel klote dat die afgeeft heb namelijk van die creme kleurige gypen verdomme. Kan ik ze ook niet inspuiten ofzo?
Greetz SupahFunk
de slim jim used is vrij donkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef SupahFunk het volgende:
zijn die ook donker dan en net zo vet als de dry ones. Ik bedoel wil hem best een maand 1 anderhalf niet wassen. Maar daarna toch wel een keertje ik bedoel het boeit mij niet zo heel erg veel dat er geen strepen of wat in komen vind hem zo ook wel vet hoor. Is er een oplossing voor wassen maar dan zonder dat de kleur weg gaat of dergelijke.
dry one halen en gewoon chemisch laten reinigen.. worden ze bijna niet lichter vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:14 schreef SupahFunk het volgende:
zijn die ook donker dan en net zo vet als de dry ones. Ik bedoel wil hem best een maand 1 anderhalf niet wassen. Maar daarna toch wel een keertje ik bedoel het boeit mij niet zo heel erg veel dat er geen strepen of wat in komen vind hem zo ook wel vet hoor. Is er een oplossing voor wassen maar dan zonder dat de kleur weg gaat of dergelijke.
Ligt aan je washing. Mensen die niet weten wat ze kopenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:36 schreef thijsltc het volgende:
ik heb gister een even steven nudie gekocht, alleen is dat ook zo;n broek die je niet moet wassen?
nee hoeft niet is geen dryquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:45 schreef thijsltc het volgende:
whaha ja lol ik vond die broek gewoon mooi en toen las ik dit topic pas
ik heb btw ecru coated black
http://www.nudiejeans.com/collection/#/content/evensteven (2e van links)
En nog sites gevonden waar je mooie riemen kan kopen. Altijd weer die cowobys belts die je bij zowat elke jeanswinkel ziet word ik ook een beetje zat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef revolutionx het volgende:
correctie, ik ga em zo al ff checkeniemand btw nog sites waar je dope riemen vandaan ken halen?
100e geloof ikquote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef mercurial3 het volgende:
hey mensen,
ik wil graag een regular ralf dry greycast of organic kopen.
weet iemand hoe duur die dingen zijn???
please een antwoord![]()
tja hoe die val.t zie de fitguide in het topic of op nudie site en see for your self.quote:Op maandag 9 april 2007 22:57 schreef mercurial3 het volgende:
bedankt![]()
wat vinden jullie de chillste modellen?
en hoe valt regular ralf?
ben newbie met nudies :p
In tilburg hadden ze hem bij de mensroom voor ik dacht 119 maar ik weet het niet 100% zekerquote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Tujuh het volgende:
Hey mensen,
Ik zit al een tijdje te kijken naar de ES dry blue/black (hou wel van die donkere, onopvallende stitchings) en ik vroeg me af hoeveel deze kosten. Ik hoop dat ze niet duurder zijn dan de gewone organic dry's.
Op Zoovillage zijn ze 100 euro, maar als ze hier veel duurder zijn dan bestel ik hem wel een keertje online
ES dry blue is bij de rode winkel in Utrecht 119 euro.quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Tujuh het volgende:
Hey mensen,
Ik zit al een tijdje te kijken naar de ES dry blue/black (hou wel van die donkere, onopvallende stitchings) en ik vroeg me af hoeveel deze kosten. Ik hoop dat ze niet duurder zijn dan de gewone organic dry's.
Op Zoovillage zijn ze 100 euro, maar als ze hier veel duurder zijn dan bestel ik hem wel een keertje online
selvedge is de stof aan de buitenkant van de rol katoen.. dit is de kant waar de denim steviger op elkaar is gedrukt tijdens het weven.. het rode lijntje is de buitenkant van de rol katoen waar de afwerking mooi is.quote:Op maandag 9 april 2007 22:27 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat is het verschil tussen selvedge en niet selvedge jeans? Behalve de prijs en dat witte randje met een rood lijntje.
En weet iemand waar ze selvegde Nudie's verkopen?
In de wat duurdere winkels zoals bendorff en spoiled volgens mij. Niet bij de MAW ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:48 schreef De_Brandweer het volgende:
In welke winkels verkopen ze selvegde nudies?
Die 2 zitten in Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:12 schreef De_Brandweer het volgende:
In welke stad zitten die winkels?
spoiled zit nu volgens mij ergens in de 9 straatjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:18 schreef revolutionx het volgende:
spoiled is dicht volgesmij. die op de leidsestraat bedoel je toch?
stansfield, nog niet gekeken naar riemen. het weekend is een beetje duur uitgevallen dus ff rustig aan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |