Ja, dat heb ik ook en normaal vind ik het ook heerlijk om daarna lekker uitgebreid te douchen enzo, maar dat mocht niet van mn maquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oeh spannend![]()
ik word ook helemaal slaperig en rozig van de zonnebank (en dat is maar 15 minuten..) vind het altijd zo jammer dat ik me moet aankleden enzo als ik klaar benmoet wel altijd oppassen dat ik niet te snel opsta, anders word ik duizelig
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag al heb gegeten:
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 2 met kipfilet
'S middags: een banaan en bijna een hele appel
Aanvulling: 4 crackersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maaltijd: Aardappelen, lof, een halve paprika rondo en groenten uit zo'n zak (net als gisteren)
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Aanvulling: 4 crackers
Mijn excuses voor al dat geaanvul.
Dat was ik even vergeten maar ik zal er voortaan aan denken om het niet te vergeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapen
Was lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:17 schreef Thrilled het volgende:
sorry dat ik geen nieuwe aanmaakte, maar net na het posten van mn laatste post in het vorige topic kwamen mn vrienden langs dus had geen tijd om nieuwe aan te maken.. sorry Sylvana![]()
hoe was het zonnebanken?
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapen
moet je billenkoek hebben?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:
TVP
want zal maar niet vertellen wat ik nu zit te eten
die ignore functie moet echt snel ingebouwd worden, tis zo moeilijk om niet op haar te reagerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?.
Inderdaad, jullie zouden mij negeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?.
Dit doet me echt denken aan dat huppel-meisje-meisjes-pest-negeer-buitensluit gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die ignore functie moet echt snel ingebouwd worden, tis zo moeilijk om niet op haar te reageren
maar zal het proberen
Is ze niet op vakantie ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nu trouwens ook weer in het lijstje, maar troel pm't niet terug. Heb net vorige week tegen haar gezegd dat ik niet meer in het lijstje hoef, maar vind het toch wel leuk
.
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja graag
en jawel een pindakaas taart
ja die taart heb ik voor morgen bewaardquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachen![]()
![]()
En dan morgen zeker een paaseitjes taart eten?
Ik ga maar es naar die vriend toe, niet teveel praten als ik weg ben he![]()
thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja die taart heb ik voor morgen bewaard
veel plezier vanavond
Slaat dat nou op mij? Als je grappig probeerde te zijn moet ik je helaas teleurstellen want die poging is helaas mislukt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachen![]()
![]()
En dan morgen zeker een paaseitjes taart eten?
Het gaat echt niet om die ene boterham met pindakaas.. het gaat gewoon om al het advies wat in de wind geslagen wordt... de koppige houding en continue het verzinnen van excuusjes om toch maar dat ene stukje taart, of paaseitje of ander tussendoortje te eten.. en als het dan is opgegeten komen de "goedmakertjes" .. in de zin van: ja maar ik heb dit of dat gedaan dus dan mag het wel, of ik heb dit en dit niet gegeten dus dan is het niet zo erg als ik dit of dat eet...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:27 schreef Spacehamster het volgende:
Gaan we nou niet dingen volledig uit hun verband rukken?
Pindakaas is niets mis mee als je er niet teveel van eet.
Hastikke gezond joh..
Weet je waar je mee moet oppassen?
Brood!
Brood zit tjokvol koolhydraten en die barsten van de vieze vette enorme calorieen!!
Beter 1 plak brood met wat pindakaas dan 5 droge sneetjes.
Bijdeweg, ik ben vandaag geloof ik ietsje te braaf geweest.
Kennelijk heb ik gisteren echt mijn eetlust weggevroten. Moest vandaag zowat stampen om mezelf niet te laten verhongeren.![]()
Morgen moet ik echt wat meer eten want dan wil ik fitnessen.
Mmmm....dan ga ik dus een lekker bammetje pindakaas eten!!!!
Ja eentje. Eentje kan helemaal geen kwaad. 35 gram brood met 15 gram pindakaas om heel precies te zijn.![]()
Bite me....of nee, doe eigenlijk maar niet.![]()
waarom moet je een week wachten dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:26 schreef Thrilled het volgende:
Jezus wat valt het hier ineens stilSylvana ook al weg
ik moet weer een weekje wachten op de zonnebank.. wou dat het sneller ging
ik wil zonnebanken!!!!
Nee, Zwahiel die post hier ook wel regelmatig en dat is ook een manquote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar nu ga ik er geen woord meer aan vuil makenik ben hardstikke moe, ga lekker slapen.. alleen
lonely me
welterusten mensjes.. kusss
/edit ben ik trouwens de enige van het mannelijke geslacht hier (die ook actief posten)???
sorry, maar waar verwijst 'dat' naar?quote:Op zondag 11 maart 2007 07:57 schreef _Eendje_ het volgende:
goeiemorgen iedereen![]()
Viking ik denk dat dat eerder er zal afhangen hoeveel cm je zal verliezen
oh sorry naar uw vraag wanneer je in een kleinere maat zal passenquote:Op zondag 11 maart 2007 08:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sorry, maar waar verwijst 'dat' naar?.
quote:Dus zelf houd ik 86 á 86,5 aan. Ik denk zelf dat ik bij 10 kg minder (dus ca 76) maat 42 zou hebben.
op de fitness natuurlijk de abductor en de adductor machinesquote:Oke dan. Hier volgt de uitleg:
Lunge: Rechtop staan. Een been voor, een been achter, grote afstand ertussen zodat de hiel van je achterste voet de grond niet meer raakt. Zak nu naar beneden door je voorste been te buigen. Zorg ervoor dat je knie van je voorste been NIET voorbij je voet komt. De knie van je achterste been gaat dus naar beneden(een beetje is genoeg, dit hoeft niet tot aan de grond). Je houd je lichaam recht. Vervolgens kom je weer omhoog. Je handen kan je in je zij houden. Doe deze oefeningen 20 keer(als dat lukt) Wissel dan van been.
Squat: Sta rechtop. Benen wijd, voeten iets wijder dan schouderbreedte. Zak nu met je kont richting de grond door je knieen te buigen. Ook nu moet je erop letten dat je knieen niet voorbij je voeten komen. Je lichaam mag iets naar voren buigen maar niet teveel, rug recht. Zak zo diep door dat je knien in een hoek van 90 graden zijn. Kom weer omhoog. Je armen kan je bij het zakken naar voren brengen. Deze oefening doe je ook 20 keer.
maar plaatselijk afvallen werkt toch niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 08:14 schreef _Eendje_ het volgende:
ik weet dat je wil gaan lopen en dat je thuis stept, maar ik weet niet of je ook naar de gym gaat? (sorry ben beetje lui om vorige topics op te snorren)
anders kan je ofwel daar ofwel thuis enkele oefeningen doen die meer werken op één bepaald onderdeel?
(even geduld: ben op zoek naar de oefeningen die ik bedoel)
Waar je ook naartoe gaat, veel plezier en tot volgende weekquote:Op zondag 11 maart 2007 08:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, wat kletsen jullie veel zegik hou het niet meer bij hoor
Qua eten gaat het hier wel weer goed na de uitspattingen van donderdag en vrijdag. Gewoon netjes brood, fruit, groente. Tralala.
En: m'n koffer is gepakt en over een half uur stap ik op de trein naar Schipholdan kan ik een week niet bijhouden wat jullie schrijven en zal ik na een week zon vast veel te veel slechte dingen tot mij hebben genomen.. maar ik ga proberen het binnen de perken te houden
Dag iedereentot over een week en veel succes met gezond eten/bewegen/etc.
Oh, dat stond niet in m'n post neequote:Op zondag 11 maart 2007 08:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar je ook naartoe gaat, veel plezier en tot volgende week![]()
.
Geen idee waar dat ligt, maar het ziet er geweldig uitquote:Op zondag 11 maart 2007 08:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, dat stond niet in m'n post nee.
Ik ga naar Fuerteventura
Canarische Eilandenquote:Op zondag 11 maart 2007 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ligt, maar het ziet er geweldig uit(Spanje oid?).
En kun je je nu een beetje in bikini vertonen?.
Ik ben van een hele pak pringles per dag naar GEEN chips gegaan, van een heel pak koekjes per dag naar GEEN koekjes gegaan, van een hele reep chocolde per dag naar GEEN choclade gegaan. Begrijpen jullie niet dat dat moeilijk is????? Wat een vraag eigenlijk, hier is niemand met ook maar een beetje inlevingsvermogen.quote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Het gaat echt niet om die ene boterham met pindakaas.. het gaat gewoon om al het advies wat in de wind geslagen wordt... de koppige houding en continue het verzinnen van excuusjes om toch maar dat ene stukje taart, of paaseitje of ander tussendoortje te eten.. en als het dan is opgegeten komen de "goedmakertjes" .. in de zin van: ja maar ik heb dit of dat gedaan dus dan mag het wel, of ik heb dit en dit niet gegeten dus dan is het niet zo erg als ik dit of dat eet...
maar nu ga ik er geen woord meer aan vuil makenik ben hardstikke moe, ga lekker slapen.. alleen
lonely me
welterusten mensjes.. kusss
Goed dat je dat ff zegt want daar begon het wel heel sterk op te lijken!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef Thrilled het volgende:
Het gaat echt niet om die ene boterham met pindakaas..
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 11 maart 2007 02:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom moet je een week wachten dan?
ik ga der echt maar een paar keer per jaar onder, zou wel vaker willen, maar om daar nou speciaal voor naar me ouders te gaan is ook weer zowat
Of 1600 cal. genoeg is om af te vallen verschilt van persoon tot persoon. Als je veel beweegt en nog niet veel afvalpogingen heb gedaan en je stofwisseling is normaal, dan zou je daar heel goed mee kunnen afvallen. Helaas is 1600 cal. voor mij teveel, ik val daar niet mee af. Ook niet met gemiddeld 5 uur sport in de week. Maar ja, ik heb dan ook wel zo vaak gedieet dat m'n lichaam waarschijnlijk direct in de spaarstand schiet zodra het in de gaten krijgt dat ik weer een poging waag. Ik sta nu al 2 à 3 weken zo'n beetje stil. Ik doe tot nog toe 1500 cal per dag, dus ik vrees dat ik naar de 1200 cal. toe moet. Helaas, want ik heb nu al best vaak trek en het vechten daartegen, daar word ik weer supersjacherijnig van.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Wat gaat het weer hard...
Ik heb ook eens zo'n dagboekje aangemaakt op www.valtaf.nl, toch wel handig. Zou 1600kcal per dag een goede hoeveelheid zijn om rustig af te vallen?
nee ik was een propje op mn 13e, 14e.. nu ben ik uitgegroeid (1.82m) wordt binnenkort 19, en heb ik een buikje.. ook niet overdreven groot ofzo, maar ik vind het niks.. moet weg!quote:Op zondag 11 maart 2007 11:36 schreef Miss_S het volgende:
thrilled zo'n dik propje zou je toch niet zijn geweest want je ben nu maar 4,3 kilo lichter
of komt dat toch door al dat gesport van je
ow ok dan begrijp ik het (toch blondquote:Op zondag 11 maart 2007 11:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee ik was een propje op mn 13e, 14e.. nu ben ik uitgegroeid (1.82m) wordt binnenkort 19, en heb ik een buikje.. ook niet overdreven groot ofzo, maar ik vind het niks.. moet weg!ik wil straks in Salou gewoon zonder t-shirt kunnen lopen zonder me zorgen te maken hoe vetrolletje 1 of 2 zich plooien bij het zitten
Het wordt wel heel gezellig in bed danquote:Op zondag 11 maart 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
wat zijn jullie vroeg wakker zeg
en sylvana gaan we thrilled nou delen?
Als je ff onder het totaal van je caloriedagboek kijkt, dan kun je een link volgen om je sportdagboek in te vullen. Kies een van de twee "rekenassistenten", om de boel gemakkelijker te maken. Ga dan bezig met al je bezigheden, zelfs slapen en computeren en omkleden enzo in te vullen.....quote:Op zondag 11 maart 2007 11:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Wat gaat het weer hard...
Ik heb ook eens zo'n dagboekje aangemaakt op www.valtaf.nl, toch wel handig. Zou 1600kcal per dag een goede hoeveelheid zijn om rustig af te vallen?
Ik heb maar een twijfelaartje hoor, wordt erg knus met zn drietjes danquote:Op zondag 11 maart 2007 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het wordt wel heel gezellig in bed dan
En valt me idd ook op dat er zoveel mensen zo vroeg wakker zijn, ik ben net wakker, maarja, ik lag er ook pas om 3 uur in
Thrilled, toen ik nog thuis woonde en we de zonnebank net hadden en het dus eerst moesten opbouwen gingen we er zowat elke dag onder, en dan in 10 dagen ofzo opbouwen naar een uur en vanaf dan 2 keer in de week een uur eronder. Maar dan wel speciale zonnebankcreme gebruiken enzo. Maar ligt er ook aan wat voor zonnebank het is, zijn verschillende natuurlijk.
Hier wel actief dagje vandaag, eerst vanmiddag heen en weer naar mn vader fietsen en vanavond naar een vriend toe fietsen en vanaf morgen weer gewoon naar mn eigen huisje en weer lekker naar de sportschool enzo. Want dat begin ik toch wel een beetje te missen als ik een paar dagen niet geweest ben.
Echt calorieen bijhouden doe ik trouwens ook niet, ik kijk af en toe wel op een pak ofzo hoeveel er in zitten en of het niet al te ongezond is, maar echt bijhouden op een dag wat ik precies heb binnengekregen doe ik niet. Heb toch wel redelijk gezond eetpatroon inmiddels, dus zal wel goed zijn.
Ik ga maar es douchen en dan eten, geen ontbijt vandaag dus, heeft weinig zin als je een half uur nadat je wakker bent al gaat lunchen
Is het niet erg lastig om precies in te vullen wat je hoe lang doet?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:47 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Als je ff onder het totaal van je caloriedagboek kijkt, dan kun je een link volgen om je sportdagboek in te vullen. Kies een van de twee "rekenassistenten", om de boel gemakkelijker te maken. Ga dan bezig met al je bezigheden, zelfs slapen en computeren en omkleden enzo in te vullen.....
Als je dan je grafiek bekijkt dan kun je zien of je meer verbrandt hebt dan gegeten.
idd,dan ben je de hele tijd op de klok aan het kijken en moet je het gelijk invullen anders ben je het weer vergeten lijkt mequote:Op zondag 11 maart 2007 12:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is het niet erg lastig om precies in te vullen wat je hoe lang doet?
Pff, als je toch perfectionistisch wilt zijn, doe dan zoals ik: de pessimistische benadering. Schat de porties groot in en de tijd dat je beweegt kort.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:
idd,dan ben je de hele tijd op de klok aan het kijken en moet je het gelijk invullen anders ben je het weer vergeten lijkt me
dat ben ik ook al van plan 3 weken langquote:Op zondag 11 maart 2007 12:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ben maar eens begonnen om mijn kamer uit te mesten, dat tikt wel aardig aan.
jij ook alquote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Thrilled het volgende:
zoo net tosti's gegetenvanavond gelukkig sla! en even kijken hoe ik 2 liter water naar binnen ga krijgen
![]()
ja ik verdien billenkoek![]()
hier hebben ze ook de deur open gezetquote:Op zondag 11 maart 2007 12:59 schreef Thrilled het volgende:
ja ik ben stout geweest
Wat ga je maken vanavond dan?
Kheb het ijskoud hier thuis.. de rest heeft het allemaal warm en zet de deur naar buiten openlekker hoor.. bibberrrr
ik ook alquote:Op zondag 11 maart 2007 12:44 schreef Thrilled het volgende:
zoo net tosti's gegetenvanavond gelukkig sla! en even kijken hoe ik 2 liter water naar binnen ga krijgen
![]()
ja ik verdien billenkoek![]()
* Sylvana warmt Thrilled opquote:Op zondag 11 maart 2007 12:59 schreef Thrilled het volgende:
Kheb het ijskoud hier thuis.. de rest heeft het allemaal warm en zet de deur naar buiten openlekker hoor.. bibberrrr
door op verpakking / internet te kijken hoeveel calorieën erin zitten per 100 gram en dan je eigen portie af te wegen.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:20 schreef Belana het volgende:
ik zou niet eens weten hoe ik het aantal calorieen bij moet houden wat ik eet
ik vind tosti's niet slecht, maar ik doe er dan ook alleen 20+ kaas op en verder niks en ook geen ketchup erbij ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie mij ook al aan het negeren hier?.
Ik vroeg waarom tosties zo slecht zijn.
Volgens mij zijn ze dat niet. Uiteindelijk is het gewoon een boterham met kaas en ham en ketchup.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie mij ook al aan het negeren hier?.
Ik vroeg waarom tosties zo slecht zijn.
hangt er vanaf wat voor kaas het is, denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:41 schreef Thrilled het volgende:
oh ze zijn niet slecht? dan voel ik me schuldig voor niksof ik deed het voor de billenkoek
ik had 4 bruine boterhammen, 2 plakjes kaas, 2 plakjes ham, en een beetje paprikapoederoja, beetje boter aan de buitenkant zodat ze niet 1 geheel worden met het tosti-ijzer
, geen ketchup
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor kaas het is, denk ik.
Ik heb van de week 4 tosties gehad (4 van die halve boterhammen) met 30 + kaas van Maaslander (45 % minder vet); toen zat ik ook wel vol, [smoesje] maar ik móest wel 4 tosties nemen, want er was nog één plak ham over en die moest ook even op [/smoesje]
volgens de voedingswijzer verdienen 20 + kaas en 30 + kaas de voorkeur.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]!!
ik weet niet wat voor kaas het was, jong belegen geloof ikmaar ik snap geen hout van dat +20, +30, +40 enzo .. enige waar ik dan aan denk ik: Wat er ook niet aankomt, hoeft er ook niet af
Het is toch vrij simpel: hoe lager het getal, hoe minder vet.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar ik snap geen hout van dat +20, +30, +40 enzo .. enige waar ik dan aan denk ik: Wat er ook niet aankomt, hoeft er ook niet af
maar hoe zit het met jong belegen kaas dan? want dat eet ik ook welquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is toch vrij simpel: hoe lager het getal, hoe minder vet.
eerder in dit topic (of het vorige) heeft iemand het gepost.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand waar je precies je buikomtrek moet meten? Boven of onder je navel?
Jong of oud heeft niet zo veel met het vetgehalte te maken, alleen met hoe lang de kaas heeft gerijpt en hoe sterk de smaak is.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar hoe zit het met jong belegen kaas dan? want dat eet ik ook wel
Ik heb al gegoogled maar ik kan het godverdomme niet vinden! En ik heb al vorige topics nagezocht maar ik zie nergens staan waar je het precies moet meten.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eerder in dit topic (of het vorige) heeft iemand het gepost.
Of google even. Je bent een grote, zelfstandige meid toch?
nu moet je een opdracht uit de vloekenpot van Paul de Leeuw doenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogled maar ik kan het godverdomme niet vinden! En ik heb al vorige topics nagezocht maar ik zie nergens staan waar je het precies moet meten.
Je taille-omtrek meet je op het smalste punt, en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand waar je precies je buikomtrek moet meten? Boven of onder je navel?
oh, zijn dat twee verschillende dingen?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je taille-omtrek meet je op het smalste punt, en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.
Ja je bent heel stoer. Maar wil alsjeblieft iemand mij het even vertellen? Ik weet dat de arrogantie en het egoisme van de mensen hier heel hoog liggen maar ik heb écht al gezocht.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu moet je een opdracht uit de vloekenpot van Paul de Leeuw doen.
Oke dankjewel.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je taille-omtrek meet je op het smalste punt, en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.
waarom ga je niet gewoon naar fokdieetclub? daar zitten voor een groot deel andere mensen, kun je het daar opnieuw proberen.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja je bent heel stoer. Maar wil alsjeblieft iemand mij het even vertellen? Ik weet dat de arrogantie en het egoisme van de mensen hier heel hoog liggen maar ik heb écht al gezocht.
Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk een taille.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, zijn dat twee verschillende dingen?.
google zoeken op 'buikomtrek meten', dit was de eerste hit..., bronquote:Meetmethode 2: Buikomtrek
Een andere eenvoudige methode om vast te stellen of u risicovol overgewicht hebt, is het meten van uw buikomtrek ter hoogte van de navel. Aan de hand van uw buikomtrek kunt u bepalen of u een verhoogd risico op ziekten loopt.
Voor vrouwen geldt:
Buikomtrek > 80 cm: matig verhoogd risico op ziekten
Buikomtrek > 88 cm: ernstig verhoogd risico op ziekten
Voor mannen geldt:
Buikomtrek > 94 cm: matig verhoogd risico op ziekten
Buikomtrek > 102 cm: ernstig verhoogd risico op ziekten
oh die heb ik ook hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk een taille.
Nou, 75 cm is toch prima?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn buikomtrek is 75.Ik ga maar even steppen om hem strakker te krijgen.
tot over 5 minuten danquote:Op zondag 11 maart 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn buikomtrek is 75.Ik ga maar even steppen om hem strakker te krijgen.
aha oke, maar ik heb altijd jong belegen en dan staat er verder niet op of het dan 20+ is ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jong of oud heeft niet zo veel met het vetgehalte te maken, alleen met hoe lang de kaas heeft gerijpt en hoe sterk de smaak is.
Wat heb ik nú weer verkeerd gedaan?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tot over 5 minuten dan.
mijn buikomtrek is 93 oid, 80 is ideaal toch, maar niet voor roosje, I guess.
is dat eigenlijk je buikomtrek of je tailleomtrek?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat heb ik nú weer verkeerd gedaan?
ik denk dus dat Roosje niet al teveel er meer aan hoeft te doen, maar goed, steppen is nooit slecht natuurlijk.quote:Voor vrouwen geldt:
Buikomtrek > 80 cm: matig verhoogd risico op ziekten
Buikomtrek > 88 cm: ernstig verhoogd risico op ziekten
sorryquote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
80 is niet ideaal, want:
[..]
ik denk dus dat Roosje niet al teveel er meer aan hoeft te doen, maar goed, steppen is nooit slecht natuurlijk.
verder moet me ECHT even van het hard dat mn lol van het hier posten danig verziekt wordt door het gekibbel onderling. als ik dat wil ga ik wel naar de basisschool! gedraag je nou eens een keer volwassen ja!![]()
Niet ideaal, 80 is het maximum voor een gezonde omvang. Daaronder is natuurlijk nog beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Viking84 het volgende:
mijn buikomtrek is 93 oid, 80 is ideaal toch, maar niet voor roosje, I guess.
Als er niks op staat is het in principe 40+.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
aha oke, maar ik heb altijd jong belegen en dan staat er verder niet op of het dan 20+ is ofzo
Je haalt dingen door elkaar. Die 80 gaat over de buikomtrek, dus in de buurt van je navel, op het brede stuk van je buik. Boven de 80 is ongezond, daaronder is gezond maar dan nog moet ieder voor zich bepalen wat hij/zij smal genoeg vindt.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat eigenlijk je buikomtrek of je tailleomtrek?
Met een tailleomtrek van 75 cm is niks mis. 80 is ideaal geloof ik. Weet niet hoe dat zit met buikomtrek.
ik vind het ook niks hoor dat calorieen tellen, dan ben ik er voor me gevoel veel te obsessief mee bezig, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, als het voor een ander wel werkt prima natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Belana het volgende:
wat praten jullie veel![]()
nou, dat calorie tellen wordt niks voor mij, te veel werk
owja, loopband, nou, ik zou als ik jou was gewoon lekker naar buiten gaanquote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
ja daar zeg je iets sylvana
ik ga binnen lopen en dat is toch wel jammer met dit weer
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
ja daar zeg je iets sylvana
ik ga binnen lopen en dat is toch wel jammer met dit weer
Oeps!....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef Mini_rulez het volgende:en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef Thrilled het volgende:
neeeeee de ijscoman rijd hier de straat in!!!tingelingeling...
hier komt er geen 1 door de straat, dus das helemaal makkelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
gelukkig ben ik praktisch doof, dan hoor ik dat soort dingen niet.
Ik weet het ook niet zeker hoor. Elke site zegt weer iets anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:10 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Oeps!....![]()
Ik dacht altijd dat het over de navel was...![]()
ik durf niet buiten hard te lopenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
waarom loop je binnen als het zo mooi weer is?.
dan ga je ipv een keertje hardlopen gewoon lekker buiten een tijdje wandelenquote:
daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:
ik vind dat ook niet leuk dus, maar ik vind het niet niet leuk genoeg om er een loopband voor aan te schaffenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:26 schreef Miss_S het volgende:
ik ben bijna een jaar bezig maar ben te vaak gestopt
en ja vind het niet leuk om als een beginneling over te komen
misschien als iemand mee gaat dan is het nog gezellig
dus denk dat ik maar eerst in de garage ga hardlopen en dan buiten rondlopen
de laatste keer kwam het door de griepquote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet leuk dus, maar ik vind het niet niet leuk genoeg om er een loopband voor aan te schaffen.
Bovendien heb ik het al eens gedaan en volgens mij viel het gluren wel mee. Vooral irritant dat iedereen harder loopt dan jij en dan nog zonder te stoppen ook.
oh en waarom stopte je steeds?.
ja?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Thrilled het volgende:
KUCH
en dat is om en om hè? Dus in week 1: 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen, 1 minuut hardlopen...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
alles goed thrilled?
ik heb net hardgelopen en wat is het toch echt lekker
voor viking en iedereen die het wil hebben:
week 1: 5 x 1 minuut hardlopen, 5 x 2 minuten wandelen
week 2: 8 x 1 minuut hardlopen, 8 x 1 minuut wandelen
week 3: 4 x 2 minuten hardlopen, 4 x 2 minuten wandelen
week 4: 5 x 2 minuten hardlopen, 5 x1 minuut wandelen
week 5: 2-3-2-3 minuten hardlopen, 1-2-1-2 minuten wandelen
week 6: 3 x 3 minuten hardlopen, 3 x2 minuten wandelen
week 7: 4x3 minuten hardlopen, 3 x 1 minuut wandelen
week 8: 3 x 4 minuten hardlopen , 2 - 1 minuut wandelen
week 9: 5-5-3 minuten hardlopen, 1-1 minuut wandelen
week 10: 2 x 7 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen
week 11: 10 - 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen
week 12: 15 minuten hardlopen
elke week 3x het schema van de week
Misschien ligt het aan de eierkoek.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
pff, ik ben hongerig vandaag. De hele tijd een zeurend gevoel in m'n maag. Misschien komt het juist wel omdat ik een, voor mijn doen, té grote lunch op heb. Net een eierkoek gehad en een appel en het duurt verdomme nog 2 uur voor ik kan gaan eten.
voordat ik die eierkoek op had, had ik al hongerquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de eierkoek.
Suiker is heel slecht voor je hongergevoel. Of eigenlijk, het werkt het verzadigd gevoel tegen.
Was een of ander ingewikkeld verhaal met "leptin" en "grehlin" of dergelijke stofjes...
Dit ziet er inderdaad al wat laagdrempeliger uit dan het schema wat ik een topic terug gevonden hadquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
voor viking en iedereen die het wil hebben:
-schema-
12: 15 minuten hardlopen
elke week 3x het schema van de week
Jahoor, maar het is zo stilquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
alles goed thrilled?
ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jahoor, maar het is zo stilk verveel me
heb jij geen foto van jezelf trouwens?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik ook. Ik sta steeds heel vroeg op. Heerlijk: hele dag nog voor me, maar dan is het 10 uur en zit ik voor de rest vd dag uit m'n neus te vreten
.
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heb jij geen foto van jezelf trouwens?ik erger me steeds aan die 2 katjes in je fobo
ik had er tot voor kort wel een foto op staan, maar kreeg steeds van die domme reacties (was eigenlijk ook een domme foto waar je nog niks op kon zienquote:Op zondag 11 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
geen foto vind ik nog niet zo erg
vind het wel jammer dat we elkaars echte namen niet weten
en Mezel tegen die tijd is die 15 min achter elkaar hardlopen niet zo heel moeilijk (ik zeg niet dat het leuk is ik heb het een keer gedaan en was echt kapot)
leuke naamquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had er tot voor kort wel een foto op staan, maar kreeg steeds van die domme reacties (was eigenlijk ook een domme foto waar je nog niks op kon zien).
Mijn naam is Renske![]()
.
het is de minst lelijke foto uit mijn collectie. Zat net even door mijn foto's van afgelopen zomer te scrollen. Echt niet normaal hoe dik ik toen was. Geen wonder dat ik me niet graag laat fotograferen. Als ik afgevallen ben (nog meer dan nuquote:Op zondag 11 maart 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:
leuke foto
het word inderdaad weer tijd voor de zomer mijn gezicht is veelste wit
ik heb maar weinig fotos van toen ik 100 kilo bijna woog, wou gewoon niet op de fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is de minst lelijke foto uit mijn collectie. Zat net even door mijn foto's van afgelopen zomer te scrollen. Echt niet normaal hoe dik ik toen was. Geen wonder dat ik me niet graag laat fotograferen. Als ik afgevallen ben (nog meer dan nu), verbrand ik alle oude foto's in de achtertuin.
patat kan bij mij nooit zoveel kwaad. Mijn zus moest de hele week boeten als ze haar wekelijkse patatje had gemaakt, maar ik merk er echt niets van (maar ik eet ook niet elke week patatquote:Op zondag 11 maart 2007 18:18 schreef Miss_S het volgende:
een dagje niet bewegen is geen ramp sylvana
en nasi lijkt me idd ook beter dan patat
zo van: jij zeurt wel dat je af moet vallen, maar intussen zit je de hele tijd in dit topic te ouwehoeren. Ga dan ook sporten!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
sorry maar ben bang dat straks iemand zegt dat ik teveel post hier
ik ga nu toch lekker in een warm bad
ja, anders zijn het geen stekelsquote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
altijd zo lekker om over een koppie met stekeltjes heen te aaien. Heb je er ook gel in?
.
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
waarom hebben de jongens tegenwoordig nooit meer lang haar
en lesbiennes zijn mannenhaters natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]maar je was toch een lesbienne begreep ik hierboven?
en lang haar vind ik vreselijk (bij jongens)
mannenhaters niet, maar laat maar, ik kan dit niet meer goedpratenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en lesbiennes zijn mannenhaters natuurlijk![]()
. Ik vind het al sinds ik een kind was enig om over stekeltjes heen te aaien
. De vriend van m'n zus had ze ook namelijk
.
hij schoor zich toen ook nog nietquote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
ja dat lekkere ding had ik al in je fotoboek gezien
ik ben al bezig met het bad
wil je gezellilg mee dan?
ik zal er niet teveel water in doenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij schoor zich toen ook nog niet.
Biedt je bad plaats voor 2 dikzakken of blijft er geen water meer over als we er allebei in plonsen?.
In het eerste geval ga ik mee.
Aaaaaalwaaaaays.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij wel. Alleen tegenwoordig ook niet meer
.
Ben je het bad al aan het vullen? Ik wil ook in bad, maar ik heb er geen dus dat gaat lastig.
Kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef Sylvana het volgende:
die slaapfoto van Thrilled is echt
daar wil ik wel naast slapen hoor
Ik was gewoon echt duizelig en beroerd van de honger.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
waarom ook nog 3 crackers?
je hebt toch al 5 boterhammen op
veel plezier kevin
Ja mooi hèquote:
echt de laatste keer dat ik reageerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt duizelig en beroerd van de honger.
Ik weet het ook niet, we hebben vandaag weer gefietst en heb ook veel gestept, misschien daardoor? De 1 heeft waarschijnlijk ook gewoon sneller honger dan de ander.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
echt de laatste keer dat ik reageer
hoe kan je nu duizelig en beroerd zijn na 5 boterhammen
of heb je net de marathon gelopen?
waar ben je heen gefietst?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef Thrilled het volgende:
ben alweer thuis, kheb extreem hoog tempo aangehouden, dus was er iets sneller.. maar goed, kan ik jullie weer vergezellen![]()
begon je me te missenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb gedoucht.
Saskia (wat gek om iedereen nu bij z'n normale naam te noemen), ga jij nu ook eens een keertje in bad?
. Dat water wordt koud zo
.
Ik ben alweer aan m'n 3e liter water toe voor vandaag... kom normaal met moeite aan de 2, maar nu blijf ik maar dorst hebben...
Wow ik heb alleen melk op en een glaasje sap en een paar keer limonade.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb gedoucht.
Saskia (wat gek om iedereen nu bij z'n normale naam te noemen), ga jij nu ook eens een keertje in bad?
. Dat water wordt koud zo
.
Ik ben alweer aan m'n 3e liter water toe voor vandaag... kom normaal met moeite aan de 2, maar nu blijf ik maar dorst hebben...
je moet 2 liter water per dag drinken hè. Je lichaam moet die melk, sap en limonade nog omzetten in water = extra werk.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wow ik heb alleen melk op en een glaasje sap en een paar keer limonade.
Nee, ik vond het te lang duren, dus ik ben maar gaan douchenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het te lang duren, dus ik ben maar gaan douchen. Had net gezellig kaarsjes opgesteld langs de badkuip, maar jij kwam maar niet, dus ze zijn allemaal weer uitgedoofd
.
.
Ik vind water zooooo goor, dat ik dan zal kotsen en daar heb ik dus geen zin in. Die limonade drink ik overigens heel licht met water zodat ik het water niet proef.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet 2 liter water per dag drinken hè. Je lichaam moet die melk, sap en limonade nog omzetten in water = extra werk.
Ik voel me net een haperende langspeelplaat.
Je hebt wel een goede fantasiequote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het te lang duren, dus ik ben maar gaan douchen. Had net gezellig kaarsjes opgesteld langs de badkuip, maar jij kwam maar niet, dus ze zijn allemaal weer uitgedoofd
.
.
dit hadden we natuurlijk al kunnen radenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind water zooooo goor, dat ik dan zal kotsen en daar heb ik dus geen zin in. Die limonade drink ik overigens heel licht met water zodat ik het water niet proef.
Wat? Dat ik van water moet kotsen of dat ik limonade heel licht met water drink?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dit hadden we natuurlijk al kunnen raden
dat je een smoesje zou hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat? Dat ik van water moet kotsen of dat ik limonade heel licht met water drink?
klinkt bekendquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
herinneringen aan een verwaterd liefdesleven.
nee, dat geloven we ook wel, maar het gaat erom dat je er toch een 'heel klein beetje' limonade in doet, want 'een heel klein beetje' limonade kan geen kwaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat nou smoesje? Ik vind water écht vies hoor, dat verzin ik niet.
m'n libido is ver te zoeken, maar met iedere kilo die eraf gaat, voel ik weer meer terugkomenquote:
met mijn libido heb ik geen probleemquote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
m'n libido is ver te zoeken, maar met iedere kilo die eraf gaat, voel ik weer meer terugkomen.
zulke principes hang ik normaal gesproken ook aan, maar als de kans zich voordoet en ik heb er zin in, dan zeg ik niet:quote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met mijn libido heb ik geen probleem
alleen met mijn normen en waarden
dus zal moeten wachten tot een relatie
Ja maar dat zeg ik omdat iedereen steeds op mij reageert, niet dat ik wil dat iedereen mij negeert maar als iemand uit jullie 'clubje' zoiets zegt wordt het goed gevonden, zeg ik zoiets begint iedereen weer te zeiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, dat geloven we ook wel, maar het gaat erom dat je er toch een 'heel klein beetje' limonade in doet, want 'een heel klein beetje' limonade kan geen kwaad.
En zo gebruik jij van alles wat ongezond / minder gezond is een 'heel klein beetje' en zo praat je het goed voor jezelf. Dáár vallen wij over.
noem eens een voorbeeld dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik omdat iedereen steeds op mij reageert, niet dat ik wil dat iedereen mij negeert maar als iemand uit jullie 'clubje' zoiets zegt wordt het goed gevonden, zeg ik zoiets begint iedereen weer te zeiken.
en een vrouw-vrouw stel is langer bezig = meer calorieën. Al is een man-vrouw stel natuurlijk weer veel beweeglijkerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Miss_S het volgende:ja niet te veel offtopic gaan
ookal is sex wel goed om kcal te verbranden
Ja dat is helaas zo, de eerste indruk is het belangrijkst zeggen ze ook weleens. Jammer dat dat voor bijna iedereen zo is.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
noem eens een voorbeeld dan?
En ja, toegegeven, misschien happen we bij jou wel sneller, omdat jij je irritant gedraagt in dit topic. De voorgeschiedenis die je met iemand hebt, bepaalt ook mede hoe je die persoon in het heden zult beoordelen, ook wanneer die persoon zich eigenlijk gewoon 'normaal' gedraagt.
het is in ieder geval gezellig hierquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef Thrilled het volgende:
er ontstaan wel leuke dingen met dit topic heb ik al door
Probeer dan eens 1 cracker te eten, en dan een kwartier te wachten.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt duizelig en beroerd van de honger.
en...?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:04 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez maakt nog eens een rondje langs de fotoboeken.
ik heb er net 4 nieuwe foto's in gezet gisterquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb er net 4 nieuwe foto's in gezet gister
de wedstrijden zijn afgelopen, dus dan stap ik zo maar es op de fiets richting die vriend, maar blijf niet lang, ben echt vet moe
daarna kom ik hier nog wel ff langs hoorquote:
oh dat vind ik wel leukquote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
daarna kom ik hier nog wel ff langs hooren anders dan ga ik je wel via sms "lastigvallen"
*nu ECHT op de fiets stapt*![]()
Ja leuk hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
Jeetje, dit topic gaat een hele andere kant op! Ik zie allerlei romancetjes ontstaan, gezellig hoor!
Hoe maak je eigenlijk een fotoboek aan? Dan ga ik er ook een maken, heb nu bij iedereen gelurkt, dus dan moet ik ook maar.
Dat was ikke.. Nou voel ik me vergetenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik postte eerder vandaag dat ik ook de hele dag trek had. Iemand (weet niet meer wie, sorry) zei toen dat dat kon liggen aan de eierkoek die ik gegeten had. Door suiker (en suikersimulaties als aspartaam) krijg je alleen maar meer honger en ik heb wel cola light gehad idd.
en het geheime wachtwoord dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef Miss_S het volgende:
ja inderdaad als je ons je echte naam verteld dan mag je bij het clubje![]()
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een damequote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
Tis gelukt. Heb nu ook een fotoboek, ga nog wel ff opzoek naar betere foto's kon zo snel niets anders vinden. Hoef niet perse bij het clubje hoor, maar mijn echte naam is Colette.
mooie fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
Tis gelukt. Heb nu ook een fotoboek, ga nog wel ff opzoek naar betere foto's kon zo snel niets anders vinden. Hoef niet perse bij het clubje hoor, maar mijn echte naam is Colette.
Mag je inderdaad NOOOOOOIT vragen aan een dame!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een dame)
Ik lees net op haar site dat ze geboren is 1969, ik ben verder niet nieuwsgierig ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Thrilled het volgende:
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een dame)
Ja daar kon ik op wachten natuurlijk, dat iemand dat zou opzoeken!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef Mezel het volgende:
[..]
Ik lees net op haar site dat ze geboren is 1969, ik ben verder niet nieuwsgierig ofzoInderdaad leuke foto
Fotoboekje durf ik nog niet aan, maar dat mijn echte naam Patricia is durf ik nog wel te vertellen
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Mag je inderdaad NOOOOOOIT vragen aan een dame!!![]()
![]()
![]()
Dank, heel fijn om te horen!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Mezel het volgende:
Het spijt me
Er staan trouwens wel echt hele mooie dingen op je site zeg!Ik vind die 'Kippen' erg gaaf
je bent heul nie oudquote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank, heel fijn om te horen!Dan vergeef ik je ook maar weer dat je hebt onthult dat ik de oma van FOK ben!
![]()
Jij gulzigaard!!!quote:
paprika niet toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Jij gulzigaard!!!![]()
![]()
Handig he dat paprika en tomaat fruit zijn he..
* thrilled pakt sylvana vast en warmt haar opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:
zo ,ik ben ook weer thuis en nu heb ik hele rooie handen van de kou, maar wel een half uur gefietst nog vanavond, dus toch wel wat beweging gehad
ik heb eigenlijk geen idee of paprika nou groenten of fruit is, maakt me ook niet echt uit, krijg van allebei toch wel genoeg binnen
alleen vandaag heb ik weer eens echt totaal geen honger, komt misschien ook omdat ik niks gedaan heb, maar heb gewoon alleen mn lunch en avondeten op en verder niks
vanaf morgen weer gewoon in mn eigen huisje, dus dan kan ik weer gewoon lekker mn eigen gang gaan qua eten en sporten, wel zo fijn
heb je ook fruitmixen dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* thrilled pakt sylvana vast en warmt haar op
ik zeg dat paprika groente isje vind het ook altijd terug in de groente mixen enzo...
Mezel=Patriciaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Thrilled het volgende:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin (remember it!!)
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Verder weet ik het even niet?
Dat is één zin...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Spacehamster het volgende:
Het zijn de delen van de plant die ervoor gemaakt zijn om opgegeten te worden en omdat de zaadjes niet of moeilijk verteren verlaten die een heel eind van de moederplant het darmenstelsel van hun eter samen met een hoopje voedzame bemesting.
Mijn toetsenbord hoeft niet te ademen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |