abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:06:43 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47043165

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 53!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 141.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 47% gewijzigd door Viking84 op 08-03-2007 09:25:08 ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:08:30 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47043194
hoe krijg ik de plaatjes erin?
Oh ja, wil _eendje_ (de sluiter vh vorige topic) voortaan wel meteen even een nieuw topic aanmaken? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47043218
ej niet zo ongeduldig, ik heb nog nooit een topic gemaakt en het staat hier nu juist boven het uwe
pi_47043237
wat ik nog probeerde te posten in het oude topic maar wat niet meer lukte :

roosvicee zou ik ook niet teveel drinken inderdaad
ik kom altijd wel met gemak aan 2 liter maar dat komt ook omdat ik best veel sport en voor elke 20 minuten drink ik een flesje water

ik ben trouwens van een uurtje op bed liggen een kilo afgevallen
ik begrijp echt niets van mijn lichaam of die weegschaal
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:14:27 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47043278
@ _Eendje_ : Zullen we deze dan maar laten dichtgooien? Ik was dan wel eerder, maar ik heb geen goede OP en jij wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_47043312
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
@ _Eendje_ : Zullen we deze dan maar laten dichtgooien? Ik was dan wel eerder, maar ik heb geen goede OP en jij wel .
maar hier is al gepost
en de OP kan je nog aanpassen toch?
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:17:07 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47043333
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar hier is al gepost
en de OP kan je nog aanpassen toch?
in eendje's topic is nu ook al gepost .

Ja maar hoe moet ik die OP aanpassen dan? Kan iemand mij een cursus OP aanpassen aanbieden? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47043364
ik ben blond dus ik kan je niet helpen
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:20:17 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47043387
Gelukt . Wat ben ik toch slim (hulp van m'n huisgenoot gehad )
Niet meer actief op Fok!
pi_47043408
goed gedaan

dan ga ik nu maar aankleden en echt aan deze dag beginnen
pi_47043441
ziet er goed uit

het enige wat je nog zou moeten aanpassen is "Slank de lente in # 52!" denk ik, zou moeten naar topic 53 gaan

en voor mij is het al gelijk welke er dicht gaat

nu even gaan sporten op de onorthodoxe manier: shoppen
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:26:22 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47043507
Tadááá . Ik ga om 10 uur weg. Naar stage lopen, gesprek voorbereiden, gesprek voeren, daarna naar de bieb om informatie te zoeken / lezen over de heksenvervolgingen in de late middeleeuwen en ik wil om hooguit een uur of 17 weer thuis zijn .
Ben weer wat bijgekomen van de spierpijn van maandag en dinsdag, dus kan er nu weer vol tegenaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_47043759
So heej, zitten we op een topic per dag ofzo
De laatste dagen niet zo heel veel bewogen, behalve werken dan maar dan loop ik ook de hele tijd (op de pauze na), dus dat is geen ramp. Er is de laatste tijd wel elke keer gebak of iets dergelijks Wat ik elke keer heb kunnen afwijzen
Die 2 liter water drinken kom ik maar net aan, maar dan reken ik daar wel alles van vocht bij (in het ziekenhuis moet je zelfs een toetje meetellen, dat doe ik dan weer niet ). Het lukt me gewoon niet. In de zomer trouwens wel dan kom ik ws. wel aan de 3 liter per dag.
Het mooi kotsende meisje.
pi_47043993

Ik ga dadelijk ook weer naar college lopen. Maar eerst nog even snel wat dingen doorlezen enzo.

Meestal drink ik 2,5 liter water per dag, of 2. Dat doe ik gewoon, als het meer moet zijn ga ik inderdaad ook bewust flesjes vullen en achter elkaar opdrinken.

Tot later!
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47044020
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
So heej, zitten we op een topic per dag ofzo
Pfew, ja! Ik dacht, ik ga hier nog even kijken. Maar het werd iets langer dan mijn ingeplande 'even'.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:02:25 #16
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47044297
welke gaat dicht? deze of die andere

Ik heb mijn taille gemeten en dat is 80! net goed!
moet niet meer worden!

alleen heb ik mijn heupen niet gaan.. durf niet
The girl that lost her mind
pi_47045038
81 kilo vandaag En hij neigt richting de 80
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_47045330
Zo, ik had gisteravond toch nog ineens een scriptieboost en wanneer je blij en vrolijk bent zijn tomaatjes en komkommer ook ineens veel lekkerder. Dat zal dan ook meteen de reden zijn waarom ik in de zomer zoveel fruit en groente eet, ik ben dan veel vrolijker. En er is natuurlijk ook veel lekkerder fruit.

Dat mis ik nu wel trouwens hoor - ik wil weer frambozen, nectarines, perzikken, mango's en aardbeien en lekkere druiven het is er nu wel, maar duur en niet zo heel erg lekker.
pi_47045530
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Rejected het volgende:
Heb net ergens gelezen dat je van groene thee vet verbrand. Klopt dat?
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:56 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

nope.. vermindert alleen even de honger gevoel
Ow helaas
pi_47046184
tvp
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:19:35 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47046302
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Beach het volgende:
81 kilo vandaag En hij neigt richting de 80
81,4 hier. Wedstrijdje doen wie het snelst onder de 80 zit? .

Oh nee, je bent een man, dus dat telt niet .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:21:23 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47046349
Schatje verzoekt ons in het topic van _Eendje_ vriendelijk hier verder te gaan, maar intussen vergeet ze het topic dicht te gooien .
Niet meer actief op Fok!
pi_47046496
Ik heb gister voor het eerst een quiche zonder kaas gemaakt. Scheelt bendes vet en dus heel veel calorieen. Wel met verse tomaat en veel peper. En lekker veel ui, knoflook en broccoli.
Nou valt het na het uitrekenen van de voedingswaardes echter een beetje tegen. Bladerdeeg is erg lekker, maar ok knallend vet. Es kijken hoe dat de volgnde keer met eigengemaakt volkoren deeg lukt.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47047257
Jeejte wat gaat het weer hard zeg

Vanavond weer lekker sporten

En zo boodschappen doen en weer lekker allemaal gezonde dingen kopen en vanavond ga ik allemaal dingen wokken, zoals kipfilet, champignons, paprika, uien, tauge enzo
pi_47047586
Uit het vorige topic nog:
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:

@ sylvana: zijn dat dan loopschoenen of gewoon ook all-round schoenen?
Het zijn gewoon allroundshcoenen, heb ze in de VS gekocht en gebruik ze gewoon voor fitness/cardio en groepslessen enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')